Už teraz mám niekedy problém rozoznávať C-klasse od S-ka, presne sa to dá určiť z profilu kedy je vidieť veľkostný rozdiel, ale keď sa do toho pridá nové E-čko, tak to bude "hádaj na čo myslím..." To sa Mercedes inšpiroval u Audi ?!
globalizacia a setrenie ide ruka v ruke s unifikaciou dizajnu ... akesi sekanie aut na pasoch jak teple rozky... a uprednostnovanie kvantity pred kvalitou a originalitou.... tu vidim cely problem a pricinu tohto jednotneho dizajnu u hadam kazdeho noveho auta...
auta su uz dnes len spotrebny tovar, nic viac... na krasu sa dnes uz nehra ... ide o cisla... o zisky..... casy ked si A4 od A6 alebo Cecko od Ska rozoznal na kilometer su asi definitivne fuc....
Současný C a S se zpočátku rozeznávaly špatně, kdežto u Audi až na druhou polovinu 90-tých let byl stav stejný jako teď.
Znovu opakuju, podívej se na auta z před 20-ti lety a pak něco podbnýho piš. M-B aby odlišil dostatečně C od E nasadil kdysi masařku. M-B 190 z dálky působilo velmi podobně W124 a naopak.
Z D3 je na tom MB v tomhle ohledu asi nejlíp. Pokud bych měl nějakou automobilku kritizovat, že to s unifikací přehání, tak je to Audi. Tam by si fakt vystačili (mimo SUV) s označením jako u hader = XS až XL.
Jezdím tam na kole skoro každý den, takže si nejsem úplně jistý dnem, ale asi jsem viděl stejné auto jako máš - modrý Cadillac s dřevěným volantem zase tak často nepotkávám. Jel směrem na Mstětice ...
No tak v těm místech si mě vidět mohl s Cadillacem, ale ne minulý týden. To sem jel akorát z Brandýsa přes Dřevčice dál na vinoř, ale Alerem. A v Zelenči sem nebyl.
Těch CTS co mam já tu moc není, ale první generace je tu víc. Navíc někde v Zelenči nebo kus za ní občas stává pikap z ATST co vím.