Diskuse

Mercedes-Benz E: Nová generace teď už oficiálně

11.1.2016

Pátá generace Mercedesu E se mezigeneračně natáhla o 43 mm. Auto bude standardně spolupracovat s devítistupňovým automatem.

 

  • 33 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 11.01.2016  10:59

    interier

    proti interieru nic nemam... tu dokaze MB ozaj cloveka okuzlit... podla mna je nadherny.... a je vidiet ze aj velky displej sa da do auta vsadit dostojne a elegantne ... bez pocitu megatabletu alebo nejakeho hracieho jukeboxu .. orientacii displeja na sirku a celej tej retro moderne aku Ecko vytvbara v kabine ( vyduchy klimy, osadenie budikov, stredovy tunel ) davam palec hore... nema chybu...... ale tento paradny interier som chvalil aj u S-ka... "jesli se nepletu" ....

    co mi je vsak neskutocne u novych mercedesoch proti srsti to je ten ich exterier.... ten bananovy barokovy ulizany styl ... mi nepasuje ( stare Ecko C, GLK su krajsie ) .... a este viac mi snad vadi ta vzajomna neskutocna podoba spredu medzi A C E S GLA GLC ... co asi nepomaha imidzu charizme a stylu jednotlivych modelov ... majitel S klasse sa podla mna moc nepotesi ze ma "predok" z A-cka ale co moze robit.... pride mi ze ten marketing a setrenie uz dnes vsetko krasne co bolo kedysi na MB akosi pokazilo ;-\
    • 42 Reagovat !

      foto roubicek25

      roubicek25 11.01.2016  11:08

      « Re: interier

      tak už novou třídou C se Mercedes iteriérem dost vytáhl a z mého osobního pohledu se BMW musí těžce červenat..audi je alespoň kvalitní, ale nesedí mi. V čem ale vůbec nesouhlasím, je hodnocení exteriéru...zrovna v třídě E se po dlouhé době mercedes vydal správným směrem.
      • 21 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 11.01.2016  11:16

        « Re: Re: interier

        ale u Cecka mas ten displej rieseny inak ako v E a S.... ten "prilepeny" tablet mi tam uz na pohlad hrozne vadi... navyse po case moze vrzat... co sa uz v nejednom teste CLA aj potvrdilo... podla mna nove Cecko ho uz v daslej generacii mat nebude... ale kedy bude nove Cecko? to su este roky cakania... ved sucasne prislo len nedavno...

        sucasny barokovy styl mi sedi snad jedine ako tak prave na velkej S klasse .... uz predosle S klasse malo podobny styl a tu mi to az tak nevadilo ... ale Cecko Ecko alebo male A ci GLA mi uz pridu vizazou viac ako damske kabelky ako nejake seriozne mercedesy z minulosti.... nesedi mi to... ja viem.. uspech tento dizajn ma.... MB trha rekordy a tak sa tohto dizajnu drzia .... napriek tomu mi MB uz dnes nic nevravi ... ale je to len moj pocit.... ak sa bude MB darit tak fajn ... nech sa mu dari... ved auta su to super .... aj motoricky aj kvalitou
        • 13 Reagovat !

          foto roubicek25

          roubicek25 11.01.2016  11:33

          « Re: Re: Re: interier

          popravdě moc nerozumím těm nářkům ta ten "tablet" v Cečku...jo to mnohem lepší řešení, než utopená obrazovka dole třeba u koncernu. Design nemá cenu řešit-sto lidí, sto chutí...není to tak dávno, co tady spousty expertů plivalo na Lexus, jak se zbláznili a ejhle v rámci evropských prodejů se jim velice daří..jediné, co u Mercedesu (a nejen u něj ) je viditelnost blinkrů při zapnutých světlech...to je katastrofa
          • 24 Reagovat !

            foto Kharl-ANTIDIESEL

            Kharl.ANTIDIESEL 11.01.2016  12:08

            « Když akcie smrdící benzinem začnou burziány pálit v rukou ...

            jj
            HELE SOUDRUZI UMÍ TA NĚMECKÁ DÍZLPOPELNICE TAKY TOHLE [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
            >:D
            >:D >:D
            >:D >:D >:D
            >:D >:D >:D >:D
            >:D >:D >:D >:D >:D
            >:D >:D >:D >:D >:D >:D
            >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
            • 11 Reagovat !

              foto roubicek25

              roubicek25 11.01.2016  14:09

              « Re: Když akcie smrdící benzinem začnou burziány pálit v rukou ...

              možná ta popelnice neumí dělat červené tečky na mapě, ale taky neumí tohle [odkaz]
              • 23 Reagovat !

                foto Kharl-ANTIDIESEL

                Kharl.ANTIDIESEL 11.01.2016  15:00

                « Re: Re: Když akcie smrdící benzinem začnou burziány pálit v rukou ...

                jo tak za prvý asis myslel tohle [odkaz] a zadruhý nemyslels na tohle [odkaz] [odkaz]
                >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D každopádně ta popelnice Mercedes neumí tohle [odkaz] >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
                • 21 Reagovat !

                  foto roubicek25

                  roubicek25 11.01.2016  15:04

                  « Re: Re: Re: Když akcie smrdící benzinem začnou burziány pálit v rukou ...

                  zato umí natankovat v řádu minut :-) :-) to parkování ještě uvidíme..(nehledě na to, že to je úplná hovadina)...každopádně stále není benzínový Medvěd tak jedovátý, jak ta tvoje pojízdná baterka :-) :-)
          • 20 Reagovat !

            foto Fabo

            Fabo 11.01.2016  16:19

            « Re: Re: Re: Re: interier

            Praktictejsi z pohledu pozice v zornem poli mozna, ale urcite nehezke. Jde to i lip, proc to treba neudelat vysouvaci?
      • 54 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 11.01.2016  11:31

        « Re: Re: interier

        Už ta úvodní fotka je nešťastná, bude potřeba počkat naživo...takhle jako chemicky vyhoněná brambora...
        • 52 Reagovat !

          foto J-W

          J@W 11.01.2016  11:56

          « Re: Re: Re: interier

          Mě taky připadne, že tohle bylo hezčí Ečko [odkaz] . I když design Céčka se mi také líbí, nicméně přesun i na éčko už moc nepodporuji. Jsou tu slova, že se sjednotil design jako audi. Ale to zas tak není pravda, Mez A8 a A6 jsou rozdíly, tvarově A8 s A4 si nikdy nespletete. To ale u MB nelze říci.
          • 30 Reagovat !

            foto boost-

            boost. 11.01.2016  12:19

            « Re: Re: Re: Re: interier

            Jj. Už jsem viděl v reále novou A4, moc pěkný, a od ostatních snadno rozeznatelný design.

            Pre-FL W212 v AMG paketu (nebo rovnou 63 AMG) bylo osobitý a pohledný auto. To nový je jak vocucanej haribo medvěd.
            • 21 Reagovat !

              foto J-W

              J@W 11.01.2016  12:25

              « Re: Re: Re: Re: Re: interier

              No vida, to se shodneme.
              Jinak uvidíme, třeba máme zpátečnické názory a MB svoji sjednocenou politikou překvapí. Není to nereálné.
          • 10 Reagovat !

            foto AnGeor

            AnGeor 11.01.2016  13:36

            « Re: Re: Re: Re: interier

            tak to je hodne subjektivni... me trebas audi nic nerika a nerozpoznam jednotlive modely ani nahodou... nove E jsem jeste nevidel, ale rozpoznat C a S mi nedela zadnu problem...... A staci se podivat na MB z devadesatek, generace W124 po FL a Mamuta a Cecko... ze predu hodne stejne auta
            • 12 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 11.01.2016  17:44

              « Re: Re: Re: Re: Re: interier

              Dnes je Audi snad identifikovatelnější než právě M-B, ale věřím, že pokud se o ně nezajímáš, pak je to na jedno brdo ;-)
        • 22 Reagovat !

          foto Kharl-ANTIDIESEL

          Kharl.ANTIDIESEL 11.01.2016  12:17

          « HELE SLYŠÍŠ TAKY TU RAJSKOU HUDBU ...

          jj
          [odkaz] [odkaz] [odkaz] >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
    • 23 Reagovat !

      foto Velkoodberatel-kukurice

      Velkoodběratel_kukuřice 11.01.2016  11:11

      « Re: interier

      Já bych MB naopak velmi chválil za a) všechny značky sjednotili desgin, takže proč ne u MB
      b) u Mercedesu si naopak můžeš vybrat, jestli chceš hvězdu v masce nebo na kapotě, právě na prvním obrázku ji máš na kapotě a proto se ti zdá podobnost více s S
      c) kýčovitý design a pouťovost prodává a vyskytuje se víceméně už skoro u každé automobilky kromě snad Dacie atd.
      • 40 Reagovat !

        foto fostek

        fostek 11.01.2016  11:13

        « Re: Re: interier

        nemůžes si vybrat, kde chceš hvězdu, je to podle výbavové linie...teda doteď to tak bylo. A pouťovoj nářez můžeš mít taky - originál se nabízí v doplňkách hvězda modře svítící...:)
      • 12 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 11.01.2016  11:25

        « Re: Re: interier

        podla mna ma MB v podani E a S klasse neprekonatelny interier.... okolitemu svetu doslova odskocil .... ale ten exterier ;-\ ... je to take nejake "lacne" a "sterilne" a "masove" neviem ako to fakt spravne nazvat ale aj niektore nepremiove limuziny inych a lacnejsich znaciek su dnes uz podla mna vizazou atraktivnejsie a zaujimavejsie
  • 20 Reagovat !

    foto fostek

    fostek 11.01.2016  11:11

    E

    No, jak psal už kolega níže. Interier je nádherný a auto asi bude skvělé. Ale zvenku se mi nelíbí ani trochu. Nuda na čtyřech kolech. Začalo to smutným faceliftem 212ky a pokračuje to dál. Uvidíme, co prodeje. Když v pětadevadesátým vyjela masařka, to byla jinačí petarda!!! Ale z tohohle nikomu brada nespadne...
  • 30 Reagovat !

    foto Ondris

    Ondris 11.01.2016  11:23

    ...

    Zvenku vlastně ani nevím, jestli se mi to líbí, vidím v tom rozteklou W124. Ale třeba je to dobře :-)
    Vnitřek je s výjimkou výdechů extra klasa.
  • 12 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 11.01.2016  11:33

    Nejhorší je, že pokud chci šestiválec v benzínu,

    tak skončím v naftě. Celé spektrum běžných benzínových výkonů je pokryto čtyřválci. Dobře výkon tam je, ale kolik si vezme hodně foukaný dvoulitr, když na to na dálnici trochu přišlápnu. Mám velkou obavu, že o litr víc než starý 350 CGI.
    • 10 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 11.01.2016  11:35

      « Re: Nejhorší je, že pokud chci šestiválec v benzínu,

      Jestli si to vezme o litr víc, tak to snad není takové drama...
      • 10 Reagovat !

        foto KANKUNEN

        KANKUNEN 11.01.2016  11:45

        « Re: Re: Nejhorší je, že pokud chci šestiválec v benzínu,

        Máš pravdu, litr sem, litr tam, jenže v hlavě to nakonec hlodá. Mi žere MZD do 8,5, ale kdyby to bylo o litr víc, tak už spokojený nejsem.
        • 10 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 11.01.2016  11:54

          « Re: Re: Re: Nejhorší je, že pokud chci šestiválec v benzínu,

          Ale to mluvíš o litru při zátěži na dálnici, v jiných režimech zase bude třeba turbo úspornější...
          • 23 Reagovat !

            foto Kharl-ANTIDIESEL

            Kharl.ANTIDIESEL 11.01.2016  12:19

            « HELE EMEL už NEMEL :))))

            jj
            [odkaz] [odkaz] [odkaz] >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
            • 02 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 11.01.2016  17:43

              « Re: HELE EMEL už NEMEL :))))

              Že zrovna někdo tvýho formátu má vůbec odvahu si brát Emela do pusy... ;-\
          • 10 Reagovat !

            foto KANKUNEN

            KANKUNEN 11.01.2016  12:52

            « Re: Re: Re: Re: Nejhorší je, že pokud chci šestiválec v benzínu,

            To vím, ale já jsem spíše ten, co na to šlape, předjíždím zbytečně, zbytečně jezdím rychle i když vím, že čas neušetřím. Prostě mám rád jízdu autem, baví mě to.
            • 20 Reagovat !

              foto Individualita

              Individualita 11.01.2016  13:01

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nejhorší je, že pokud chci šestiválec v benzínu,

              Jestli máš rád jízdu, tak nikdy nemůžeš skončit u nafty ;-)
        • 10 Reagovat !

          foto Fabo

          Fabo 11.01.2016  16:27

          « Re: Re: Re: Nejhorší je, že pokud chci šestiválec v benzínu,

          Ja bych to videl na E350e. Ano, ctyrvalec, ale za to to bude konecne normalni plug-in hybrid, na rozdil od te dieselove parodie v W212.
    • 01 Reagovat !

      foto ikarus

      ikarus 11.01.2016  22:54

      « Re: Nejhorší je, že pokud chci šestiválec v benzínu,

      downsizing nás všechny jednou zabije
  • 12 Reagovat !

    foto st-paul

    st.paul 11.01.2016  11:43

    Unifikácia dizajnu

    Nie som zástancom unifikovaného dizajnu a platí to aj u MB. Absolútne nechápem, čo tým automobilky sledujú. Zníženie nákladov určite nie, pretože aj napriek rovnakého tvaru dielov, napr. blatníka, pri inom rozmere čo i len o niekoľko mm, ide o úplne iný diel, vyžadujúci novú formu. Vždy som to kritizoval u Audi, bohužiaľ, MB to dotiahol do absurdnosti. Vonkajšie rozdiely medzi C, E a S sú doslova zanedbateľné, čo možno poteší majiteľov triedy C, naopak, majitelia triedy S by si zaslúžili (kvôli cene a hierarchickému statusu modelu) výraznejší odskok. V tomto smere bola pre mňa zatiaľ jednoznačne najkrajšou „S“ generáciou tá predošlá. Napriek veku je to stále krásne a majestátne auto, čo o novej relatívne novej generácii už neplatí a unifikácia dizajnu s modelmi C a E to ešte zhorší. Dizajn však má aj svoju funkčnú stránku a koeficient aerodynamického odporu s hodnotou 0,23 je až neuveriteľný. Interiér s dvoma obrovskými displejmi vedľa seba, navyše umiestnenými neprirodzene vysoko (nesedel som v tom, takže to možno nebude problém) mi rovnako zrovna očarujúci nepridá. Táto schéma sa mi nepáči ani v triede S, príde mi to strašne mohutné a napriek špičkovej technologickej výbave, dokonca nemoderné. Audi dokázalo aktuálne tieto technológie zakomponovať praktickejšie, ich interiér je vzdušnejší. Nič na tom nemení ani dokonalé dielenské spracovanie, ktoré je aktuálne u MB v interiéry na špičke. Sedel som v dobre vybavenom „céčku“ a práve tento interiér sa mi napriek často kritizovanému „tabletu“ zdá najkrajší.
    • 10 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 11.01.2016  13:28

      « Re: Unifikácia dizajnu

      to znizenie nakladov ( pri tom rovnakom dizajne u roznych modelov ) bude asi skor vo vyvoji .... stoji to urcite menej penazi ked uz nejaku "predlohu" predlzis alebo skratis ako ked mas navrhovat vlastny dizajn pre kazdy model osobitne .... samozrejme ze potom uz pri samotnej vyrobe dielov to o setreni moc nebude kedze kazdy model ho ma predsa len kusok iny ....

      na jednej strane sa hovori o istom zjednoteni dizajnu... ale ved mercedes bol perfektne rozoznatelny aj v predoslych generaciach ... s tym problem nebol.. mercedes kazdy rozpoznal na kilometer ci slo o stare Cecko Sko alebo SLK .... jedna vec je zjednotenie dizajnu a istych crtov a druha vec je absolutna unifikacia a kopirka.... ja to vidim tak ze toto je uz cista komercna unifikacia .... ziadne zjednotenie... proste ked je rovnaka maska aj svetla aj tvary kazdeho auta napriec vsetkymi modelmi to uz prestava byt vtipne nazyvat to zjednotenim.... aspon podla mna

      MB nemalo za potreby vizaz Acka tlacit vsade.. kludne mohli prist s nejakymi stylovymi dvojitymi svetlami do noveho Ecka.... urobit moderne hranatejsie tvary ... a spravit z Ecka stylovu charizmaticku limuzinu ineho "charakteru" a inejj vizazi ako uz luxusne orientvoany S klasse ..... proste to chcelo pekne model od modelu oslisit ;-\ ... ja som chcel vidiet nove Ecko... nie zmensene S klasse... ;-\ a uz teraz sa obavam ze buduce nove ( SLC ) SLK bude spredu zase ako Ecko Cecko Sko .. akoze k comu je toto dobre .... MB by mal mat pre kazdy model vlastnu tvar... tie auta v tychto cenach by si to zasluzili a zakaznik urcite tiez... znie to divne.. ale audi sa mi dnes uz paci viac a aj ich skor rozlisim od seba
    • 10 Reagovat !

      foto Nonsens

      Nonsens 11.01.2016  15:27

      « Re: Unifikácia dizajnu

      okrem iných vecí (firemná identita, zjednodušenie vývoja a pod.) je dizajnovanie nového modelu vždy riziko, či navrhovaný dizajn zákazníci príjmu, Príkladov nevydarených modelov je dosť a preto je logické, že ak sa mb vydaril S a potom sa im vydaril aj klon C, že vyklonujú aj E. Je to práca na istotu. Je síce pekné, že my by sme chceli stále pozerať na nové autá, ale pre automobilku ide o riziko a peniaze. Aj niektorými chválené nedávne ečko s hranatými delenými svetlami bolo mnohými pri uvedení odmietané a dosť rýchlo a značne fejsliftované. Pre majiteľa S nie je hanbou, ak si ho pomýlia s iným mercedesom.
  • 11 Reagovat !

    foto kosmonaut

    kosmonaut 11.01.2016  11:59

    Ečko

    Vždy jsem to bral tak, že obecně nic lepšího než Ečko není. Něco jako 911 mezi sporťáky, nebo Passat pro obchoďáky. Samozřejmě jsou ve svých kategoriích lepší auta, mnohdy bych si mezi generacemi vybral jinak. Jde o náhled, o neprůstřelnou image. A třeba S212 před faceliftem bylo božské [odkaz] .
    Tady u té novinky nevím ještě, interiér je na můj vkus až moc barokně opulentní, dokonce v jistém směru až otravně důchodcovský. Nedokážu si představit přiběhnout ze stopy, hodit běžky skrze sedadlo dovnitř a sednout si do takové zámecké koupelny. Tam kde podobný interiér chápu u Eska, mi k "taxikářskému", univerzálnímu Ečku přijde jako velmi nevhodný.
    Zvnějšku mi zatím nevadí, dokonce si myslím, že mercedesí styl mu z nových modelů sedí nejvíc, na druhou stranu uznávám trochu ten názor, že to ve Stuttgartu mohli trošku více rozlišit
    C [odkaz]
    E [odkaz]
    S [odkaz]
    • 04 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 11.01.2016  12:23

      « Re: Ečko

      Pro mně byla ztělesněním této třídy vždy spíše pětka než éčko, to mělo až na předchozí generaci příliš důchodcovských genů v jízdním projevu vhodnějších spíš do třídy eska. Ale jinak souhlas, exterier novinky je v pohodě, dá se nakonfigurovat dle chuti a rozhodně vypadá éčko ze všech akt. mercedesů nejlépe. Ale vnitřek mi přijde jak interier domku místního uzenáře, "moderní" základ z katalogového domku doplněný zlatými kohoutky... ;-)
    • 13 Reagovat !

      foto white-label

      white label 11.01.2016  14:16

      « Re: Ečko

      Kdybys to napsal o eSku, tak dejme tomu, ale Ečko má k třídnímu dokonalému vzoru ("obecně nic lepšího než Ečko není") podstatně dál (než eSko). Pro mě je Ečko (dlouhodobě) spíš typickým prémiovým taxíkem. Nehledě na to, že Ečkový kombík je sice symbolem velkého "kufru", ale jednoznačně na úkor stylu/elegance.
      • 31 Reagovat !

        foto AnGeor

        AnGeor 11.01.2016  19:14

        « Re: Re: Ečko

        kombi je prece o kufru, nebo uz ne? kdyz chces stylovy "kombik" tak ti MB proda CLS SB ;)
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 12.01.2016  01:17

          « Re: Re: Re: Ečko

          Proč by zrovna prémiové kombi muselo být primárně o litrech v kufru na úkor stylu/elegance? Píšu obecně o Ečku, které je na trhu od 80tých let, CLS SB je tu od 10/2012!A CLS je minimálně o půl třídy výš, než Ečko a zrovna na SB se mi jeho "spadlá" zadní partie nelíbí, tím spíš v reálu.
          • 00 Reagovat !

            foto AnGeor

            AnGeor 12.01.2016  14:59

            « Re: Re: Re: Re: Ečko

            co trebas proto, ze to je kombi? wagon? co by ti zbylo na vyber kdyby i Ecko bylo "stylove/elegantni" ale s malym, nebo spatne tvarovanym kufrem?
            me se trebas SB libi hodne ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 12.01.2016  16:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ečko

              Mně se zadní partie CLS SB nelíbí, tobě se naopak líbí, no problem, ale já o CLS nic nepsal a CLS není klasická vyšší střední třída, nehledě na to, že je to pouze cca 3 roky "starý" model.
              Co je/není malý kufr? cca 560 litrů u konkurence Ečka mi jako malý kufr nepřijde a ty kombíky vypadají proti Ečku nesrovnatelně atraktivněji. Proto kompletní prémiová konkurence Ečka logicky volí právě kompromis mezi "nákladním" prostorem a stylem. Právě pro prémii je typické, že nejde primárně (za každou cenu) o co největší prostor.
              Že je Ečko v kombíku tradičně jako třídní alternativa pro ty, co primárně požadují co největší kufr je v pořádku, ale nehodnotil bych to tak, že (i díky tomu) "obecně nic lepšího než Ečko není". ;-)
  • 20 Reagovat !

    foto Dejvy

    Dejvy 11.01.2016  12:03

    ziadne E500 V8 ???

    Snad to tam este budu montovat ;-\
  • 30 Reagovat !

    foto boost-

    boost. 11.01.2016  12:32

    Motoren

    Tabulka v článku je nějaká chudá.

    E 200 (M274) 135 KW 300 Nm
    E 250 (M274) 155 KW 350 Nm
    E 300 (M274) 175 KW 370 Nm
    E 300 4matic (M274) 175 KW 370 Nm
    E 350e [PIH] (M274) 155+50 KW 350+280 Nm
    E 400 (M276) 245 KW 480 Nm
    E 43 AMG (M276) 270 KW 520 Nm
    E 63 AMG (M177) 420 KW 750 Nm

    E 200d (OM654) 110 KW 360 Nm
    E 220d (OM654) 140 KW 400 Nm
    E 250d (OM654) 170 KW 450 Nm
    E 300e [PIH] (OM654) 140+50 KW 400+280 Nm
    E 350d (OM642) 190 KW 620 Nm

    Vypíchnu E 43 AMG.

    "43 AMG" budou modely s V6 biturbo - něco jako entry-level AMG. Přirovnal bych to k BMW M Performance. Začalo to C 450 AMG, s příchodem SLC 43 Daimler oznámil, že přijdou další modely (C 450 -> C 43, E 43, GLC 43, GLE 43 atd.)

    R6 motory budou ke konci roku 2017.
  • 21 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 11.01.2016  13:31

    ok

    že sa modely líšia len veľkosťou je správna a logická cesta. Značka sa musí odlíšiť od iných značiek, nie od vlastných modelov. Navyše ak sa nejaký dizajn vydarí (S) treba to využiť a nie objavovať zakaždým ameriku. A čo že z diaľky nerozoznám E a S? Dôležité je, že spoznám mb a nepopletiem si to s daciou. E je ok.
    • 11 Reagovat !

      foto rcibulka

      rcibulka 11.01.2016  13:44

      « Re: ok

      Naprosto souhlasím. Podle mě to není třeba vůbec řešit. Asi se podle prodejů brzy ukáže, jestli to zákazníkům vadí a jestli jim víc záleží na odlišení v rámci značky nebo napříč trhem.
      • 10 Reagovat !

        foto norday

        norday 11.01.2016  19:14

        « Re: Re: ok

        Hlavně ty auta prostě stejná nejsou, ani na fotkách, v reálu to bude ještě zřetelnější. (S a E mají úplně jinou stavbu těla, když to tak řeknu) .
  • 03 Reagovat !

    foto mariachi

    mariachi 11.01.2016  13:48

    Tablet...

    ...tam neni, chvalabohu za to.
    Jinak mi ale tohle auto nejak nesedi, mozna ma az prilis kolme boky, mozna jsou to jen promo fotky po hromade rescalingu, ale pokud to takhle bude vypadat i nazivo, tak to bude druhe Ecko, ktere se mi nebude vubec libit...
    Je fajn,z e prisli s lahvovou metlou, konecne to neni zadna seda, hneda, nebo vinova, ale to duchodcovske ladeni tim jeste vice podtrhli.
    No, zatim na me strane jen rozcarovani.
    • 11 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 11.01.2016  13:52

      « Re: Tablet...

      ta maska je mozno az moc velka a "hruba" vzhladom k tym prednym svetlam ... ma to na niektorych fotkach taky divny kukuc ..... akesi je to nevyvazene.... predosle Ecko malo lepsi pomer v tomto smere ... proste pride mi to teraz take "pompeznejsie" ale vobec nie krajsie ako predosle Ecko.... ale chce to lepsie a realnejsie fotky.... lebo tieto su stale take akesi "umele" vsetky....

      najlepsie podla mna vyzera ta dvojlamelova maska s velkou hviezdu priamo na maske... bez toho hrubeho masivneho chromovaneho olemovania ... vyzera potom opticky aj mensia a lahsia a bez nadychu akejsi pomeznosti ... zrejme tu ide o nejaku avantgarde ( amg ) vybavu..
      • 21 Reagovat !

        foto roubicek25

        roubicek25 11.01.2016  14:14

        « Re: Re: Tablet...

        neber to ve zlém a nechci zas tak rýpat, ale je zajímavé, že tohle se ti nelíbí a u nové Kie Sportage jsi byl nadšen :-)
        • 11 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 11.01.2016  14:33

          « Re: Re: Re: Tablet...

          sportage je kus ineho zamerania ako premiovo orientovane vozy ... nepripomina mi barok ani pocmulany bonbon .. ( ma zivocisnejsi dizajn ) .. ani sa nepodoba na dalsich 10 kii v portfoliu..... sportage bude v podstate hodne napadne auto... nieco ako evoque, juke, soul .... MB ale naopak vyzera az sterilne nudne a masovo a uplne zapadne v dave dalsich mercedesov .... aspon teda tieto nove generacie od MB su akesi "vizualne nijake" ... ;-\ ... tazko porovnavat sportage ktory cieli na kaskaj a evoque s tym co predvadza MB napriec celym portfoliom..... samozrejme suhlasit so mnou nemusis... ja svoj nazor mam.... nejaky ten pekny MB sa este stale v ponuke najde ok.... ( sucasne SLC pripadne G, SL )

          sportage sa nebude pacit kazdemu to je uplne jasne... pre mnohych to bude obluda alebo prisera... proste hruza... ale rovnako je na tom aj krasavec juke... tiez nesadne kazdemu... uspech ale dnes taketo vozy maju.... preco je tomu tak spytajme sa sami seba.... ja tiez nechcem vizualne nudne auto ktore omrzi uz na druhy pohlad ... a je to prave napadny ( o praktickost uz dnes aj tak moc nejde ) dizajn ... ktory ma tu carovnu moc uspechu...... lenze MB ma akysi nudny a nezaujimavy az masovy dizajn pritom premia nikdy na praktickost a masovost nehrala na rozdiel od nissanu ci kie .... nehovoriac o cenach premioviek... clovek podla mna od nich caka predsa len kusok vacsej vizualnej atraktivity a hodnoty ako od passata ... ;-\
          • 21 Reagovat !

            foto roubicek25

            roubicek25 11.01.2016  15:50

            « Re: Re: Re: Re: Tablet...

            jako tahle debata je úsměvná, protože každému se líbí něco jiného, ale spíš jsem zaražen, že zrovna ty, který vyzdvihuje staré časy a máš rád starší auta, hrany atd (nic proti tomu sám mám některé rád ) jsi unešen ze Sportage, která je dle fotek ( živě jsem ji neviděl a třeba změním názor jako u Lexusu ) prostě příšerná..stejně jako Juke a ve srovnání s novým Tusconem toporně naroubován pokus o extravaganci...ale k MB..ten právě udělal to, co dělá celou dobu..udělal elegantní nadčasové auto bez extrémních výstřelků ze kterého sálá luxus...a jak už tady někdo připomenul 90 léta, kdy byl design C, E, S taky téměř stejný
            • 11 Reagovat !

              foto H-K-svwet

              H/K_svwet 11.01.2016  17:04

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tablet...

              jaj takto ... ok ... ale pozri sa .... mne sa pacia aj nove auta.... lexusy ... HRV ... soul.... captur ... hrany mam rad na SUV a zrovna na mercedesy mi moc pasuju... ale u jaguaru som moc rad ze ich auta nevyzeraju zrovna ako volva ci cadillacy :-) ... proste kazdemu autu pasuje nieco ine.... hrany nehrany ...... sportage je rozhodne ale hranatejsi ako tucson a jeho svetla aj jeho celkova kasna.... ale na druhej strane tucson vyzera fajn prave taky aky je.... extremne hrany by mu asi moc nesedeli .... sportage zase nechce byt moc kulaty ... a ani nikdy nebol snad este v prvej generacii ale odvtedy je to hrana sem hrana tam.... aspon sa tucson od sportagu pekne lisia...... v poriadku ok.... MB robi len to co sa predava ... jeho dizajn sa predava.... znacka trha rekordy ok :-) .. jednemu sa paci inemu nie... rovnako ako kazda ina znacka.... na sportage sa moc tesim... nejake tie promo videa uz su ... aj fotky - to auto bude trhak napriek tomu ze dizajnom sa kazdemu pacit nebude.... mne sa ale moc pozdava ... keby to mal byt cadillac tak ozaj nesuhlasim ale kii sportage tento zivosicny dizajn sekne .... bude to uz viac stylovka ako predosle generacie...a pribudne aj paket GT line ... ako vravim.... pre mnohych to bude obluda... ale to auto zase prekona predajne rekordy... uvidis ;-) ..... juke by mohol rozpravat ako to dnes uz funguje ... tu zivocisnost sportagu fakt beriem... nema to byt nudna skatula

              ocakavam uz kazdym dnom nejake tie prve jazdy so sportagom.... ak sa nemylim tak koncom tyzdna pripadne na ten buduci by uz mohol byt v predaji ... tak snad ma nesklame ... ocakavam hodne dobre auto .... ktore konkurenciu opat prekvapi ;-)
          • 10 Reagovat !

            foto 3xplor3r

            3xplor3r 11.01.2016  21:18

            « Re: Re: Re: Re: Tablet...

            jemine, ty fakt dizajnu vobec nerozumies a neustale si pleties dojmy s objektivnymi faktami....najprv povies, ze je to barokove (co znamena prezdobene) a hned v dalsej vete ze je to nudne a sterilne? tak sa rozhodni! je ten dizajn vyrazny (az pompezny) alebo nudny? pracujes s nejakymi pojmami a vobec ich nevies pouzivat. pri kazdom clanku je X tvojich kecov na to iste inymi (mnohymi) slovami a pritom je to kyd za kydom. vsetky znacky idu smerom agresivneho (nastvaneho) a vyrazneho dizajnu a napriek tomu, ze MB fakt zvysil vyraznost a agresivitu dizajnu (podporenu vyraznym tvarovanim hmoty), ty neustale vyhlasujes ze je sterilny. pritom si bol schopny napisat, ze passat ma šťavu, passat, co je snad pojem v oblasti sterilneho konzervativneho dizajnu. prosim ta, vsetci uz vieme, ze sa ti sucasne mercedesy nepacia. to je OK. len to prosim ta uz nepis 10x ku kazdemu clanku, hlavne, ked si pleties (a to doslova) dojmy a pojmy.
    • 12 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 11.01.2016  15:15

      « Re: Tablet...

      Tablet tam je, akorát našíř, namísto na výšku. A navíc dvakrát. :-(
      • 21 Reagovat !

        foto Fabo

        Fabo 11.01.2016  16:33

        « Re: Re: Tablet...

        Je tam vestavena obrazovka, ne prilepeny tablet, je to rozdil.
        • 11 Reagovat !

          foto mariachi

          mariachi 11.01.2016  21:03

          « Re: Re: Re: Tablet...

          Jo, tak jsem to myslel, osbne displeje taky nemusim, no jsem rad, ze to nevypada jako prilepeny tablet ala A-klasse.
          Navic na displejich Mercedesu se mi libi to barevne sladeni a vzhled menu, nevypada to jako android menu aplikovane do auta...
  • 22 Reagovat !

    foto AnGeor

    AnGeor 11.01.2016  13:55

    co to je za klauny

    v diskuzi? MB tuhle unifikaci prece ma davno za sebou... Staci si vzpomenout na 1990s..

    [odkaz]
    • 01 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 11.01.2016  17:42

      « Re: co to je za klauny

      Moc hezkej snímek...zvlášť pro ty, co vzhledový sounění jedný značky přičítají moderní době ;-) :yes:
  • 10 Reagovat !

    foto Dixik2

    Dixik2 11.01.2016  14:11

    Doplnění článku

    Vůz již jde objednávat.České ceny budou začátkem 3/2016.
  • 24 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 11.01.2016  15:45

    Všechno na jedno brdo

    To už je asi 4. nebo 5. sedan MB s rozteklým, brtutálně klesajícím zadkem. Opravdu nechutné. Vůbec se mi nelíbí ani přístrojová deska - její hranaté kontury se k superkulaté kastli vůbec nehodí. Zlatá W126, to bylo opravdu důstojné a krásné esko zvenčí i uvnitř! :-) :yes: :yes: :yes:
    • 01 Reagovat !

      foto mariachi

      mariachi 11.01.2016  21:01

      « Všechno na jedno brdo

      Jo, esko...no tady je ted rec o Ecku.
      • 01 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 11.01.2016  22:36

        « Re: Všechno na jedno brdo

        To je úplně jedno, vždyť současné Escko je jen nafuklé nové Éčko a to zas nafouklé nejnovější Céčko, jako přes kopírák... ;-\ Ale pokud chceš slyšet, která generace Éčka se mi líbila, tak W 123 a W 124 (i když to vlastně ještě nebyly "pravá" Éčka). Ovšem minulá generace po faceliftu (když se zbavila těch ošklivých oblouků na zadních dveřích a blatnících) vypadala moc pěkně.
  • 11 Reagovat !

    foto XTad

    XTad 11.01.2016  18:40

    skica

    Pritom skica [odkaz] byla mnohem dynamictejsi, ostrejsi a hlavne jedinecnejsi. Treba ty svetla pripominaji spis ty, co ma Vcko. Chapu, ze nic nevypada, jako na obrazku, ale rozdili oproti ostatnim sedanum aby lupou pohledal...
    Jinak tohle uz je vazne komedie. [odkaz] Obrovska dira v narazniku a pritom cela falesna. Dneska ma i zakladni model "agresivnejsi vzezreni", nez AMG v minulych generacich.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Zemřela Aretha Franklin (†76): Královna soulu prohrála boj s rakovinou slinivky

Zemřela Aretha Franklin (†76): Královna soulu…

Zemřela Aretha Franklin (†76), slavná americká soulová zpěvačka, skladatelka a pianistka. Podlehla rakovině…

Vondráčková přiznala, že před rozchodem za ní domů chodili muži! I Matěj Hádek...

Vondráčková přiznala, že před rozchodem za ní domů…

Jako většina rozcházejících se párů i Lucie Vondráčková (38) a Tomáš Plekanec (35) tvrdí, že jejich vztah…

 

iSport.cz

Radikální reforma Davis Cupu! Soutěž vyvrcholí týdenním turnajem

Radikální reforma Davis Cupu! Soutěž vyvrcholí…

Na zasedání Mezinárodní tenisové federace (ITF) v Orlandu byla schválena radikální reforma Davis Cupu. Tradiční…

Pogba se hádá a chce do Barcelony. Vadilo mu jedno Mourinhovo slovo

Pogba se hádá a chce do Barcelony. Vadilo mu jedno…

Přestupy směrem do Premier League už jsou uzavřeny, anglické lize ale stále hrozí jeden hvězdný transfer směrem…

 

Reflex.cz

Zemřela zpěvačka Aretha Franklinová. Královna soulu podlehla rakovině slinivky

Zemřela zpěvačka Aretha Franklinová. Královna soulu…

Ve věku 76 let zemřela dnes americká zpěvačka Aretha Franklinová. Informovala o tom s odvoláním na rodinu…

Od špinavých klecí po „luxusní hotel“. Neuvěříte, jak také může vypadat kriminál

Od špinavých klecí po „luxusní hotel“. Neuvěříte,…

Po celém světě je v nápravných zařízeních vězněno přes 10 miliónů lidí. Od roku 2000 vzrostl počet uvězněných…