toto je najhoršia kombinácia do "terenu" : 5,0 tdi (2,5 tony) a cestné pneu, napr. 2,5 tdi, ktorý má o cca 300 kg menej by mal vačšie šance, ver mi ;-)
Nejsem odborník na zkratky, takže teprve dnes jsem se v jiném článku na stránce auto.cz dozvěděl, že suv znamená sportovně užitkové vozidlo. Málem jsem spadl ze židle. Co je na těchto obludách sportovního. Na žádném suv jsem nic sportovního z hlediska konstrukce automobilu nenašel. To si z nás dělají p*del.
Sportovní maximálně v tom, že si to kupují dementi, když jedou na golf.
No, do kufru staré X5 dáš tak in-line...rozhodně ne kolo a raft, tašku s hokejem max jednu, a na lyže můžeš jet bez rakve max. jednou. Takže pomalu..:o)
Konečně jsem to pochopil. Když jsem jel v roce 1964 autobusem škoda rto lyžovat, všichni jsme měli lyže, tak vlastěn ten autobus byl SUV !!!
Hurá. Takže můžeme srovnávat v jedné lajně. Škoda RTO, délka 8 metrů šířka 2,5m a výška 3,2m. To je bomba. Proti tomu jsou dnešní suv úplní prcci. Taky řidič autobusu, když si na něho vzpomenu točil metrovým volantem a byl největší geroj. Ženský šílely. A o to přece jde.
ked som si pozrel obrazky myslel som si,že Mercedes chysta softroad aj on road verziu,ale ako vidim druha verzia je AMG,nepochopim však ten obdlžnikový otvor v narazniku ;-\
Souhlas, kromě těch mlhovek v zadním nárazníku...jejich vnitřní strana je negativně odkloněna oproti sklonu brzdovách světel...myslím, že Q7 toto řeší lépe...
zmenia celkom zaujimavy predok a nudny zadok nechaju tak.....nic moc....o nicom ako vsetky auta v tejto kategorii-dizajnova nuda hlavne bmw, mb, audi,vw..... :no:
nové ML je v mojich očích hodně povedené auto a docela mě překvapilo že už má facelift ... přišlo mi že je na rthu trperve chvilku .... ale GL je GL :*):yes::-)