Novinky
0
Mercedes se rozjel :yes:
...a v první louži končí...! :no😒br />
Touareg forever! :yes: :-!
Touareg forever! :yes: :-!
hmmm, Mercedes se snaží seč může aby udělal z Mka podobnou obludu jako je Q7 😒
Musím řici , že pro mě je ML nejlepší SUV na trhu . :yes: :yes:
Nejsem odborník na zkratky, takže teprve dnes jsem se v jiném článku na stránce auto.cz dozvěděl, že suv znamená sportovně užitkové vozidlo. Málem jsem spadl ze židle. Co je na těchto obludách sportovního. Na žádném suv jsem nic sportovního z hlediska konstrukce automobilu nenašel. To si z nás dělají p*del.
Sportovní maximálně v tom, že si to kupují dementi, když jedou na golf.
Sportovní maximálně v tom, že si to kupují dementi, když jedou na golf.
njn, ono dneska slovo "sportovní" prodává ;-\
V USA, kde kategorie SUV vznikla, si zřejmě pod pojmem "sportovní" představují něco jiného…
Jiný kraj, jiný mrav 😄
Jiný kraj, jiný mrav 😄
Sportovní jako na sportovní užití volvové! Dáte tam kolo, lyže, raft, tašku s hokejem atd. Sport-Užitek-Vozidlo
ML je top. Nejblíž je X5.
ML je top. Nejblíž je X5.
A o čem jsem asi mluvil...
Evropa = sportovní = sportovní auto!
USA = sportovní = vozit v kufru lyže!
aby pořád někdo neřešil slovo "sport "
Evropa = sportovní = sportovní auto!
USA = sportovní = vozit v kufru lyže!
aby pořád někdo neřešil slovo "sport "
No, do kufru staré X5 dáš tak in-line...rozhodně ne kolo a raft, tašku s hokejem max jednu, a na lyže můžeš jet bez rakve max. jednou. Takže pomalu..😄
Konečně jsem to pochopil. Když jsem jel v roce 1964 autobusem škoda rto lyžovat, všichni jsme měli lyže, tak vlastěn ten autobus byl SUV !!!
Hurá. Takže můžeme srovnávat v jedné lajně. Škoda RTO, délka 8 metrů šířka 2,5m a výška 3,2m. To je bomba. Proti tomu jsou dnešní suv úplní prcci. Taky řidič autobusu, když si na něho vzpomenu točil metrovým volantem a byl největší geroj. Ženský šílely. A o to přece jde.