Limuzíny i kombi dostanou vyspělý pohon všech kol v kombinaci se šestiválcovými a osmiválcovými motory. Pětilitr s více než 300 koňmi nyní i v kombi E500...
Pohon 4 kol je fakt dobra vec! Ja mam E320CDI a na snehu v horach pohon zadni napravy neni vhodny, docela by me zajimalo, proc MB nikdy nedaval 4MATIC do E s dieselovymi motory, doufam, ze brzy je tam budou davat !!! Pokud si chce clovek koupit ctyrkolku ve stredni vyssi tride a s dieselovym motorem od nemeckeho trojlistku firem MB,BMW,AUDI, nezbyde mu nic jineho nez AUDI A6 2.5TDI a to je skoda !!!!!!!!!!!
to auto sa dalo este v r.92 kupit, kazdopadne bolo drahe a 4-matic mu bral 20% výkonu a bol takpovediac nervózny.To, čo je 4-matic dnes, je o štyri kapitolu iná pesnička. Podľa mňa 4-matic diesel bude, ale overené to nemám.
Hmm, škoda ... Mám A6 2.5TDI a jako velká škoda mi to zase nepříjde
Slyšel jsem, že Mercedes E je možná hezčí, ale co se týká jízdních vlastností, vede A6 - co si o tom myslíte?
Tvůj výběr, když jsem si vybíral auto tak jsem Allroada 2.5TDi zavrhnul po 300 metrech. Hlučné, neskutečně líné, ve vnitř stísněné a jen průměrně fungující automat a to pomíjím tu prehistorickou přístojovku. A6 holou jsem neřídil nevím, ale nakonec výběr padl na E 320CDI. Zcela jiný komfort řízení a zcela odlišný v pozitivním smyslu pocit z podvozku. Jinak každý má názor na podvozek odlišný každý preferuje něco jiného, ale dle srovnávacích testů je Ečko stejně tak dobré jako nové 5xx od BMW. A6 je dnes už beznadějně zastaralá... sorry ale je to tak. Pokud jsi chtěl kombíka co se vyškrábe kamkoliv tak asi pravda nejlepší volba na trhu, ale jestli sis to vybral jako auto na ježdění po normálních silnicích, tak tvůj výběr dost dobře nechápu, ale od toho je konkurence, jinak by mohlo být jen jedno auta od jednoho výrobce
Pozitivní smysl pro zadopohon v MB? Mokro, náledí, déšť, sníh (v našich klimatických podmínkách minimálně 5 měsíců v roce) a nekvalitní dálnice, vyjeté koleje a Praha celkově (platí celoročně), to jsou všechno povrchy, kde "E" a jemu podobní "žigulové" s pohonem vzádu jsou opravdový zoufalci. Je vidět, co s lidma děla IMAGE, ale MB je asi nejhorší volba pro naše silnice a klima.
Nelibí se mi tvůj názor, protože poslední čísla prodejů Audi Allroad hovoří jasně za vše, že Allroad jednoznačně kraluje. Co budeš dělat s autem, které je 210 mm světlé úrovně v rychlosti 200km/h????.No Nevím! Jsem prodejce Audi a myslím si, že znám velice dobře konkurenci a vím, že zde na výběr je, ale dnešním požadavkum zákazníků Allroad jasně kraluje. A nemohu s tebou souhlasit s chováním Allroadu, jak při stabilitě, tak v akceleraci. Pokud potřebuješ, a zda se ti 2.5TDi líné, kup si 4.2 V8!!!Jinak si nemyslím, že by interiér byl stísněný, podíval jsi se na úroveň zpracování!!!! Ale předpokládám, že více tíhneš k M-B a tak to prostě je!
No hele, to jste vy co pro vás je AUDI modla a nevědí, že vlak je už o dvě stanice někde jinde. Když chceš srovnávat kvalitu interieru, tak co na něm je tak zvláštního a extrémně kvalitního ? AUDI je bohužel brána jako luxusní značka, tak srovnávej s konkurencí. Je interiér Audi kvalitněji zpracován než u BMW, než u MB, než u Lexuse ? Tohle jsou jen pseudo reklamní kecy prodejců k oblbnutí zákazníka. Když pominu že palubka vypadá jak z faceliftovaný Octávky, tedy prehistorická až až, je i špatně vyřešená. Koho by mohlo napadnou dát na středovej panel milion tlačítek pokud možno stejně tvarovaných aby se nedalo nic po hmatu nahmatat ? a pro větší ergonomii vše nahňácat co nejvíce dolů za volič automatu, pro štelování radia nebo klimatizace člověk obrazně řečeno prohledává koberec. Velmi špatně vyřešeno opravdu velmi špatně. Takže argumenty o kvalitě interéru bych si nechal na holou lebku se zlatým řetězem co si půjde koupit k vám AUDI. Probuďte se. Mimo Quattra je Audi zcela aut. A motory ? 2.5Tdi je chcíplé, na to že to má nějakých 180 koní jsem čekal důstojnou jízdu, a k tomu špatné odhlučnění. Jo jasně 4.2 V8 asi špatná nebude, nicméně díky cenové politice Audi je to totální nesmysl. Já nevím, ale když znáš tolik konkurenci tak bys měl vědět, že MB je nyní levnější a hlavně má na výběr spoustu motorů pro celý segment zákazníků za v této třídě rozumné ceny. A svezení v MB je o proti Audi vážně někde jinde. Mimochodem já tíhnu ke Cadillacu, žel bohu tu nemá zastoupení.
len taky detail. Medzi 2,5tdi a 320 cdi je 700ccm a 5 rokov vyvoja rozdiel, takze motoricke zrovnanie ma logicky vysledokv prospech MB. A6 je natom technicky na svoj vek slušne, nová bude o niečo lepšia, MB s kombináciou CDI a 4-matic zaspal.
Muj nazor - jsme 3 kamaradi - ja mam E320CDI, druhy ma 530d a treti ma A6 2.5TDI quattro - vsechny v automatu, vzajemne si svoje vozy respektujeme, nehadame se, nepresvedcujeme se, vzajemne si auta pujcujeme a testujeme a vysledek ? E320CDI - nejvykonejsi motor 197PS,470Nm, komfort odpruzeni, velkorysy vnitrni prostor. 530d ma lepsi brzdy nez muj MB, ma tvrdsi podvozek, motor je slabsi 184PS, 390Nm. A6 je vykonove nejslabsi 180PS,370Nm, auto neni tak pohodlne jako dve predchozi, aut. prevodovka horsi, proste A6 se nam zda horsi nez ty dve predchozi ... ale ejhle v zime, kdyz jedeme na lyze, tak se karta obrati, kdyz mi zadek jezdi ze strany na stranu, tak bych ihned meho MB vymenil za AUDI ..............
to je prave vono.. audi ma cenu jenom s quattrem, jinak ne.. je to taky mozna tim,ze audi patri do vw.. nemuzu si pomoct ale v A6 si pripadam jako v BEZVADENY OCTAVCE kdyzto v Ecku si pripadam jako v MALYM ESKU.. muzete se hadat jak chcete.. ja mam 530d- 193ps, 6-kvalt a M paket-(sportovni sedacky v kuzi, sportovni volant, podvozek, kola a spoilery z M5 a rychlejsi reakci plynu a strmejsi rizeni) rek bych ze takhle spokojeny nebudete ani s A6 ani s MB-E..
Není se o čem dohadovat.BMW 5 už má nástupce,Éčko je vlastně nové auto,takže tyhle obě auto mají současné trendy,kdežto A6 teprve na nástupce čeká a tudíž je již dosti zastaralé.Designově hezké,ale ta elektronika už tam není hold nejmodernější. [odkaz]
Co to meleš? Která elektronika ti nepříjde nejmodernější?? To je ale blábol. Design? O.K. je už třeba pro někoho okoukaný, ale prozraď mi která elektronika v A6 není nejmodernější???
Tady nejde o to která,ale tady jde hlavně o celkovou koncepci A6!Uznej,že nemůžeš porovnávat nejnovější E s A6 z roku 1997!To je stejné,jako říct,že Felicia a Fabia jsou stejná auta.Tam cítíš ten pokrok doby!Já neříkám,že je A6 špatné auto.Dokonce jsem o něm i jednou uvažoval!Jen říkám,že už se chystá modernější a lepší nástupce, se kterým se stará A6 už moc nebude moct srovnávat,co se týče techniky! [odkaz]
to o audinach bych krapet vosekal: kdyz audinu tak urcite ne "A" cka! tim nemislim ze si mate kupovat idiotsky ttcka, ale zasadne "S"ka nebo "RS"ka. vyjimka je nova A3 3.2 V6 30V 250 hp. a to jeste zatracuju RS6 kuli automatu. treba minula A8. trochu sem projel verzi 4.2 V8 a ten idiotskej automat (ja mu rikam fucktronic) si ten motor do party nezaslouzil. VIVA LA MANUALNI SESTIKVALT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nevíte nekdo, zda se da do toho auta zakopit podrobna mapa CR? Tak co tam je je uplne k nicemu. Udajne by mela jit zakopit nejaka neofialni ale netusim kde. Dík za info.