Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz R: První fotografie po faceliftu

Tento týden ukáže Mercedes-Benz v New Yorku modernizovanou třídu R. Barokní tvary se alespoň vpředu přiostřily a maska chladiče dorostla do gigantických rozměrů.
Zpět na článek
29. 3. 2010 10:00
29. 3. 2010 11:33
29. 3. 2010 12:41
29. 3. 2010 14:47
29. 3. 2010 14:10
29. 3. 2010 16:53
29. 3. 2010 21:14
29. 3. 2010 20:43
29. 3. 2010 21:31
29. 3. 2010 21:39
29. 3. 2010 21:57
29. 3. 2010 22:00
29. 3. 2010 22:03
29. 3. 2010 10:02
29. 3. 2010 10:43
29. 3. 2010 12:07
29. 3. 2010 12:15
29. 3. 2010 12:26
29. 3. 2010 12:31
29. 3. 2010 12:35
29. 3. 2010 15:29
29. 3. 2010 15:53
29. 3. 2010 15:33
29. 3. 2010 15:56
29. 3. 2010 17:47
29. 3. 2010 21:13
29. 3. 2010 21:30
29. 3. 2010 12:25
29. 3. 2010 12:27
29. 3. 2010 12:27
29. 3. 2010 22:09
29. 3. 2010 14:47
29. 3. 2010 15:50
29. 3. 2010 15:54
29. 3. 2010 18:39
29. 3. 2010 19:28
29. 3. 2010 17:35
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 3. 2010 21:36
29. 3. 2010 21:42
29. 3. 2010 21:59
29. 3. 2010 15:17
29. 3. 2010 20:53
neregistrovaný "Vlad_Tepes"
29. 3. 2010 22:07
29. 3. 2010 22:10
30. 3. 2010 06:34
Avatar - Emel
29. 3. 2010 10:00
Povedlo se
Jednoznačně povedené... samozřejmě jde primárně o přední světla. Ostatní je převážně drobná kosmetika, tedy až na přední masku jako takovou, v té ale nikdy problém nebyl.

Předchozí vysoká kulatá světla, to nebylo podle mého gusta... mělo to pohled jako Vel Satis křížený Mitem.
Rozbalit vlákno
15
29. 3. 2010 11:33
Re: Povedlo se
Vel satis? Ty si snad upad, ne? :-O >:D
Avatar - T613
29. 3. 2010 12:41
Re: Povedlo se
...-|.|.-..|| ...|.-|-|..|...|| .---|.|| -...|---|--..|...|-.-|.|| .-|..-|-|---|| -.|.|...-|..|--|| -.-.|---|| ...|.|| -|..|| -.|.-|| -.|.|--|| -.|.|.-..|..|-...|..||
[odkaz] >:-[]
29. 3. 2010 14:40
Re: Povedlo se
.-|...-|.-|-.|-|..|--|.|| -...|---|.-..|| .|...|-|.|| -...|---|--..|...|-.-|.|.---|...|..|--..… -.|.-|| -|---|....|---|| -.|.|--|.-|| -.|..|.---|.-|-.-|-.--|| --|.|.-.|-.-.|.|-..|.|....-.-.-|||
Avatar - Plautus
29. 3. 2010 14:47
Re: Povedlo se
Tým obsahom nie som si až taký istý, ale inak :yes: :yes:
Avatar - positivemind
29. 3. 2010 14:57
Re: Povedlo se
--|.-|...|| -.|.-|.--.|.-.|---|...|-|---|..-|| .--.|.-.|.-|...-|-..|..-|--..--|| .---|.|| -|---|| .|--|---|-|..|...-|-.|..|| .-|..-|-|---|
Avatar - Emel
29. 3. 2010 14:10
Re: Povedlo se
Už mockrát. Ale k věci: považuju za zásadně nešťastné dát na velké auto typu MPV/SUV vertikálně orientovaná světla, protože ta ještě podpoří dojem velké výšky. Platí pro Renault i pro Mercedes, sorry. Podívám se na novou generaci a je mi jasné, že takhle to mělo být už od začátku... jak málo stačilo.

PS: docela rád bych viděl Vel Satis se světly ve stylu Avantime.
Avatar - gld
29. 3. 2010 16:53
Re: Povedlo se
Vertikálne svetlá na vysokom aute..hm, videl si už escallade? >:D
Avatar - Emel
29. 3. 2010 21:14
Re: Povedlo se
No, tam je to ale trošku účelem... to auto se nesnaží působit kompaktně.
30. 3. 2010 06:37
Re: Povedlo se
A čo Tak Renault Magnum?
29. 3. 2010 20:43
Re: Povedlo se
Kdyby s tim počkali do novýho c klass, tak by ten čumák asi vypadal jinak.
Avatar - Emel
29. 3. 2010 21:31
Re: Povedlo se
No jasně, Rko ctilo designový jazyk předchozí generace, který mimochodem nejlépe seděl Ečku... minulý Ečkový kombík je jedno z mých top rodinných aut, po všech stránkách. I tak se to ale dalo u R pojmout trošku lépe. Pořád to vypadá lépe než u Renaultu, Vel Satis k tomu ještě přihodil silná vertikálně orientovaná žebra na masce :-O

Kdyby počkali... no, pak by vypadalo jako tenhle FL :-) .
29. 3. 2010 21:39
Re: Povedlo se
Ty mě chceš prostě nas.rat. Ještě jednou sem napiš o tom vel satisi a dostaneš vel bodlo, že si nesedneš! >:D
Avatar - Emel
29. 3. 2010 21:57
Re: Povedlo se
Hele, pro příště budu říkat ten-jehož-jméno-nesmíme-vyslovit :-)
29. 3. 2010 22:00
Re: Povedlo se
Bavme se o autech na autech ;-)
Avatar - positivemind
29. 3. 2010 10:02
No vida
Tak se to docela povedlo :yes:

Sice jsem čekal radikální přeměnu zadní části (říkejte si co chcete, ale v celku hranatá kastle nesedí k těm rybím očkům na zádi), ale co mne zarazilo víc, je zase americký interiér. Nemám čísla, nemohu soudit, ale odhaduji, že teritoriem třídy R budou právě Spojené státy.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
29. 3. 2010 10:43
Re: No vida
...a Navtechova ves... >:D
29. 3. 2010 12:04
Na tohle lze říct jen jedno:
KONEČNĚ :yes:
Rozbalit vlákno
0
29. 3. 2010 12:07
RANNÍ RÁNA
Styl auta byl jasný hned zpočátku, image zde posílená tím, že prvním majitelem byl N... áš bývalý president, zájem o vůz podpořen velmi příznivou cenovou politikou, no a nyní tedy ozdravná kůra. Velmi výživná, zpředu eRko člověka doslova přizemní svou krásou.

Tedy ano, klasa trvá, krásný vůz za krásné peníze. Prostor uvnitř královský, styl v podstatě nedostižně originální, auto pro eurobejka.

BRRRRRAVO MERCEDES-BENZ :yes:
Rozbalit vlákno
20
Avatar - iudex
29. 3. 2010 12:15
Re: RANNÍ RÁNA
Teraz za to líškanie sa čakáš od Navtecha, že on bude chváliť Volvo? ;-)
29. 3. 2010 12:26
Re: RANNÍ RÁNA
:-) O tom to není, kvalitu Volv i Mercedesů známe, ne? Osobně model R vnímám velmi silně. Dost člověku napoví i to, když se do něho posadí. Auto jsem nejel, jen jsem v někm seděl. Není co řešit, je to prostě Mercedes. Tedy... ten nejlepší. Jen je potřeba vědět, co od auta čekám.
Avatar - iudex
29. 3. 2010 12:31
Re: RANNÍ RÁNA
Na ktorej strane rieky stojím je samozrejme prvoradé. Dobre situovaný a zivený patdesiatnik s túzbou po maximálne komfortnom prevezení svojej objemnejsej telesnej schránky a batoziny v prémiovom voze bude chrochtat blahom.
Ale je i iný pohlad, napr. autocar: There’s a lot to like about the R-Class, but not a lot to love. Despite being a spacious, comfortable cruiser with hushed engines, it lacks any soul. Boot space is limited, it's short on practicality for this class and buying and running costs are high.
29. 3. 2010 12:35
Re: RANNÍ RÁNA
Proto píši, že je dobře kupovat auto i podle toho, co od něho čekám. Iudexi, ten tvůj úvod ve slovenštině... já si to eRko snad budu muset nakonec koupit... >:D ;-)
29. 3. 2010 14:15
Re: RANNÍ RÁNA
Ty se k těm MPVéčkům nakonec propracuješ. Zítra to bude R, no a potom už jen přirozeně přesedláš na Viano, samozřejmě s AMG paketem, který pro něj kvůli tvýmu VWoku specielně udělají.
29. 3. 2010 15:29
Re: RANNÍ RÁNA
Nechtěl bych to zakřiknout, ale tohle... nehrozí.
Avatar - iudex
29. 3. 2010 15:53
Re: RANNÍ RÁNA
Ved ten príklad nebol az tak úplne náhodný... ;-)
29. 3. 2010 12:52
Re: RANNÍ RÁNA
Volvo si můžu chválit svoje. R class je jediný auto svým stylem, určením a technikou na světě, kde neni z čeho vybírat, než podle potřeb. Na krásu a ego se kupujou jiný auta.
29. 3. 2010 15:33
Re: RANNÍ RÁNA
Zde bych tě lehce posunul - R se kupuje (i) pro krásu. A že v tom rostou křídla je snad jasný každýmu. Mají totiž růst kam. Jak jsem psal vloni na blogu o návštěvě MB musea, tak pak vedle je prodejna a člověk tam může pohodlně vše zkoušet. Byly tam vedle sebe asi 4 R... v různé barvě a v různé výbavě. Takže po nasednutí člověk velmi rychle pochopí, kde tkví ta síla značky a síla tohoto modelu. Dokonalé, komfortní auto.
29. 3. 2010 16:35
Re: RANNÍ RÁNA
Ale ano, ale nebudu si kupovat espace, protože se mi na MB nelíbí světla. Je to mercedes, to je taky hlavní. Přece nebudou dělat opičárny, jako frantíci, nebo asiati.
Avatar - iudex
29. 3. 2010 15:56
Re: RANNÍ RÁNA
Myslím, ze teraz k nemu smelo mozes priradit 5 GT. Aj ked ten záver o kráse bude pren platit tiez...
29. 3. 2010 16:33
Re: RANNÍ RÁNA
Jenže GT5 chybí právě tem kubík vnitřku, což je pro mě zásadní.
Avatar - iudex
29. 3. 2010 17:47
Re: RANNÍ RÁNA
Tak tolko nezer... >:-[]
29. 3. 2010 20:41
Re: RANNÍ RÁNA
Když mě pořád stojí :yes: ;-)
Avatar - T613
29. 3. 2010 21:13
Re: RANNÍ RÁNA
to je to bRko tak poruchové, že ti furt stojí? Zlatý Fjord ti povím >:-[]
29. 3. 2010 21:17
Re: RANNÍ RÁNA
Forda maj právě ty, co jim nestojí a ty si přesně ten příklad. Tobě stačí i to jednokolo z cirkusu >:D
Avatar - T613
29. 3. 2010 21:30
Re: RANNÍ RÁNA
Fjordaři si vždy poradí :-!
Avatar - DRBNUTY
30. 3. 2010 16:20
Re: RANNÍ RÁNA
A co Chrysler Pacifica?Ale ten uz sa tusim prestal vyrabat.
Avatar - iudex
29. 3. 2010 12:25
Re: RANNÍ RÁNA
Inak k samotnému autu: facelift ako taký mozno hodnotit ako vydarený. Je to dané ale najma tým, ako nevelmi vydarený bol predchádzajúci model. Jedno je samozrejme dané rozmermi karosérie a snahou o MPV-like interiér, ale ani detaily na povodnej verzii sa velmi nevydarili. Ako uz Emel spomenul vyssie, boli to najma podivné gulovité svetlá s pridaným bocným sípom, ktoré sa akoby nevedeli rozhodnút, ktorým dizajnovým smerom sa uberat. Z tohto hladiska ich zmena smerom k ostrejsím crtám eRku len pomohla. Obdobne pomohla i kolmejsia maska, ktorá z cross-overu s líniami MPV robí cross-over s líniami SUV; to je jednak dnes "modernejsie" a jednak lepsie vyvazuje ostatnú hmotu karosérie. Len zvacsienie masky chladica je na povázenie; detto aj dvojité LEDky (? hmlovky? denné svietenie?) dolu. Asi najlepsie vyzerá zadobocný pohlad, co obzvlást vynikne v porovnaní s 5 GT, pre ktoré je tento uhol najmenej lichotivý.
29. 3. 2010 12:27
Re: RANNÍ RÁNA
Ano, souhlasím.
Avatar - T613
29. 3. 2010 12:27
nedokonalé eR
Po změně ošklivých předních světel je již takřka dokonalé. K dokonalosti této řadě chybím jen já za volantem >:D
Rozbalit vlákno
31
29. 3. 2010 13:00
Re: nedokonalé eR
No jo, ale ty pořád čekáš, že ti ho někdo dá jako služebáka!
Avatar - T613
29. 3. 2010 13:05
Re: nedokonalé eR
jsem blázen, abych si ho koupil za svý? >:D
29. 3. 2010 14:00
Re: nedokonalé eR
Tak jako většina z nás...? No a proč ne?
Avatar - T613
29. 3. 2010 14:24
Re: nedokonalé eR
ty máš dneska nějakou mizernou náladu ;-)
29. 3. 2010 15:57
Re: nedokonalé eR
Papírování...
Avatar - iudex
29. 3. 2010 15:58
Re: nedokonalé eR
Dane? Ha, ja uz som priznal...
29. 3. 2010 16:14
Re: nedokonalé eR
Nee :-) to dělá naštěstí účetní
Avatar - T613
29. 3. 2010 16:01
Re: nedokonalé eR
tak to upřímnou soustrast ..
29. 3. 2010 16:17
Re: nedokonalé eR
Jsou ty klasický volanty tak úděsně šišatý, nebo jen M-B roztáhl fotky, ať interiér vypadá co nejširší?
Jinak volant AMG vypadá moc pěkně.
29. 3. 2010 15:04
Re: nedokonalé eR
K dokonalosti ho mohli aspoň o 100 kg odľahčiť, je to mastodont.
29. 3. 2010 21:20
Re: nedokonalé eR
Kdyby to mělo 1,3t a byl to sporťák, tak ano, ale jestli to má 2,2, nebo 2,1 je vážně úplně fuk. Stačí si koupit ten V8 a uvidíš, že je jako pírko. ;-)
29. 3. 2010 22:09
Re: nedokonalé eR
>:D :yes:
Avatar - Emel
29. 3. 2010 21:34
Re: nedokonalé eR
Ono když se podíváš, kolik váží taková C5 v třílitrové naftě... solidní zpracování něco váží, no.
29. 3. 2010 21:59
Re: nedokonalé eR
Kolik váží kombajn?
Avatar - Emel
29. 3. 2010 22:00
Re: nedokonalé eR
Orientačně patnáct tun...
29. 3. 2010 22:19
Re: nedokonalé eR
Zemědělství ti moc nejde ;-)
Avatar - Emel
29. 3. 2010 22:25
Re: nedokonalé eR
Jak to? Ty máš nějaké odlehčené kombajny?
29. 3. 2010 22:38
Re: nedokonalé eR
No jéje ;-)
Avatar - Emel
29. 3. 2010 22:09
Re: nedokonalé eR
Jo, C5 Tourer.. 1750 prázdná, 2350 celková.
29. 3. 2010 22:23
Re: nedokonalé eR
Superb v kombi o 80 míň, to nebude tak zásadní
Avatar - Emel
29. 3. 2010 22:27
Re: nedokonalé eR
No bylo to i horší, C5 docela zhubla. Ale oproti tomu R už to taky není až zase takovej rozdíl. A ten-jehož-jméno-nesmíme-vyslovit je na tom plus mínus stejně jako ta C5.
29. 3. 2010 22:30
Re: nedokonalé eR
To R má pořád o cca půl tuny víc, ale taky to neni limuzína. Ale nevim, jak ty holobyty bez 4x4.
Avatar - Emel
29. 3. 2010 22:37
Re: nedokonalé eR
R300 má 2100 asi.. benzín i nafta.
29. 3. 2010 22:42
Re: nedokonalé eR
Krátkej... Já mám asi 2,25. V8 bude ještě víc. Ale taky dokážu jet za 8,5 :-)
30. 3. 2010 06:36
Re: nedokonalé eR
Ale ruku na srdce, ako dlho ideš na neutráli? Raz treba ísť aj opačne, DO toho kopca... >:-[]
30. 3. 2010 08:56
Re: nedokonalé eR
Myslíš jako, kolikrát vyhodím kvalt? No schválně, kolik by sis tipnul?! ;-)
30. 3. 2010 16:45
Re: nedokonalé eR
Vzhľadom na tých 8,5 litra myslím, že bude ľahšie vymenovať, koľkokrát na neutráli nejdeš.... >:D
30. 3. 2010 21:08
Re: nedokonalé eR
Na neutrál jezdíš právě ty. Ještě jsem neviděl nikoho strkat u automatu neutrál. ;-\
Avatar - Emel
30. 3. 2010 09:19
Re: nedokonalé eR
Jo, ta technika jde neuvěřitelně kupředu... koukám na 530d - zrychlení i spotřeba mírně přes 6, to je fantazie.
29. 3. 2010 22:37
Re: nedokonalé eR
Ale u tý škodovky bude něco vážit i ten haldex. Koukal jsem na 3.6 kombi
29. 3. 2010 14:04
Protiaerodynamický humus
jakou to bude mít s tím koeficientem odporu vzduchu cx = 0,5 spotřebu? Vždyť ze předu je to díravé a tedy odpor vzduchu to bude mít jako padák.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - T613
29. 3. 2010 14:27
Re: Protiaerodynamický humus
Cx 0,5? Před faceliftem měl 0,88
[odkaz]
29. 3. 2010 14:46
Re: Protiaerodynamický humus
Netreba asi mýliť pojmy a dojmy. Treba asi rozlišovať koeficient odporu vzduchu a odpor vzduchu. Mňa na tej stránke zaujala hodnota 0,32. Čo asi značí? ;-)
29. 3. 2010 14:54
Re: Protiaerodynamický humus
Jak by jsi chtěl vykouzlit c=0,32???. To by ty nasávací otvory musely být trysky.
29. 3. 2010 15:00
Re: Protiaerodynamický humus
koeficient odporu vzduchu bol u Favorita uvádzaný 0,36, u Feldy 0,34, bežne je táto hodnota 0,3-0,4, niektoré vozy majú pod 0,3. Číslo 0,88 je hodnota leda tak kamióna...

Odporová sila
z Wikipédie, slobodnej encyklopédie

Vo všeobecnosti platí, že odporová sila s rýchlosťou rastie. Pri postupnom náraste rýchlosti však nastáva dôležitý zlom. Do istej hodnoty rýchlosti je obtekanie telesa laminárne (zjednodušene povedané: je usporiadané, ustálené, jednotlivé vrstvy kvapaliny akoby sa po sebe iba posúvali, netvoria sa pri ňom víry). Vtedy sa uplatňuje odporová sila priamo úmerná rýchlosti a tiež viskozite prostredia. Preto vtedy niekedy hovoríme o vnútornom trení.

Pri náraste rýchlosti sa prúdenie látky obtekajúcej teleso postupne mení na turbulentné (toto je veľmi nepravidelné až chaotické, tvoria sa pri ňom víry, v čase sa rýchlo mení). Vtedy hovoríme o sile aerodynamického odporu. V tomto prípade už viskozita prostredia nie je pre veľkosť sily podstatná, veľkú úlohu však zohráva hustota prostredia a tvar telesa.
Pre silu aerodynamického odporu platí

F_o=\frac12CS\varrho v^2,

kde S je čelný prierez telesa (vzhľadom k smeru jeho rýchlosti), \varrho je hustota prostredia, v je rýchlosť, C je tzv. koeficient aerodynamického odporu. Obtekanie telesa pri turbulentnom prúdení je veľmi komplikovaný problém, hodnotu koeficientu odporu C je preto potrebné určovať experimentálne v tzv. veternom tuneli. Hodnoty pre niekoľko bežných predmetov sú zhruba:

* dutá polguľa: C\approx 1,4,
* štvorcová rovná doska: C\approx 1,2,
* vypuklá polguľa: C\approx 0,4,
* guľa (v závislosti od drsnosti): C\approx 0,1-0,4,
* bežné osobné auto: C\approx 0,3-0,5,
* monopost F1: C\approx 0,7-1,1,
* lietadlo: C\approx0,02 .

Veľká hodnota C pre monopost F1 je daná tým, že pri jej pohybe je snaha čo najviac zvýšiť prítlačnú silu pre zvýšenie stability v zátačkach. To má za následok prekvapivo veľkú hodnotu koeficientu aerodynamického odporu.

Pri laminárnom prúdení je pôsobiaca sila úmerná rýchlosti. Ak je pohybujúcim sa telesom guľa, platí pre veľkosť odporovej sily Stokesov vzťah

F_o^{}=6\pi\eta Rv,

kde v je rýchlosť, R je polomer gule, · je viskozita prostredia (presnejšie, ide o tzv. dynamickú viskozitu).
29. 3. 2010 14:47
Logika (?)
Čím väčšia predná maska, tým väčší image? Zaujímavé...
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Emel
29. 3. 2010 15:50
Re: Logika (?)
Velké auto, velká maska... aby se zachovalo zdání normálních proporcí.
Avatar - iudex
29. 3. 2010 15:54
Re: Logika (?)
Presne tak. Som zásadným odporcom megalomanských masiek a znakov, ale tu vzhladom na masu karosérie za maskou asi iné riesenie nemoze byt.
29. 3. 2010 18:27
Re: Logika (?)
Prečo nie? pred faceliftom snáď tento Mercedes vyzeral zle?
Avatar - iudex
29. 3. 2010 18:39
Re: Logika (?)
Pokial si spomínam, my dvaja sme sa v názore na R-ko nezhodli uz v minulosti. Ja povazujem doterajsie eRko za nevzhladného prerasteného nosorozca, ktorý trpí nedostatkom pohybu. Nikdy sa mi nepácilo, aj ked - ako vyssie písem - vidím jeho klady pre specifickú skupinu ludí, ako sú dobre zivení patdesiatnici právnici. Velmi zjednodusene teda moj názor zhrniem tak, ze podla mna staré R vyzerá zle a nové R vyzerá "menej zle" (pozor, nerovná sa: vyzerá dobre!). V tom je ten pokrok.
29. 3. 2010 19:08
Re: Logika (?)
Mercedes R vyzeral dobre. Že je to viac jak dvojtonová obluda a menší motor ako šesťvalec tak nedáva zmysel, je už z iného súdka. ;-)
Avatar - T613
29. 3. 2010 19:28
Re: Logika (?)
bRko nevypadalo zle, ale ty přední světla nebyly nic moc ..
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 3. 2010 17:35
Re: Logika (?)
Nechci trhat partu, ale dokud nové R neuvidím ve skutečnosti, spíše se přikláním k provedení před modernizací. Násilné přizpůsobení modelu současnému trendu může poškodit jeho původní, zcela nezaměnitelný odkaz.
Avatar - Emel
29. 3. 2010 21:36
Re: Logika (?)
Vidím ti až na dno duše... už se to tolik nepodobá Satisu, co ;-) ?
29. 3. 2010 21:42
Re: Logika (?)
Já ti vrátím 8-s :-O
Avatar - Emel
29. 3. 2010 21:59
Re: Logika (?)
To neplatí, to jsem psal ještě než jsem četl o tom bodlu. Ten-jehož-jméno-nesmíme-vyslovit zůstane nadále jen předmětem vášnivých debat v anarchistických kroužcích...
Avatar - Johny.Rico
29. 3. 2010 15:17
Nádhera!
:yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Vlad_Tepes"
29. 3. 2010 20:53
Re: Nádhera!
:yes: Má kouzlo. Napadá mě příměr k Homeru Simpsonovi. Americké, nelogické, nepotřebné, tlusté a užrané. A přece ho mám rád...jako Homera. Ale v garáži si spíš dokážu představit výše zmíněné Vito...
29. 3. 2010 22:07
Re: Nádhera!
Keď už, tak aspoň Viano. ;-)
29. 3. 2010 22:22
Re: Nádhera!
Sedni si do Vita a pote do tohoto medveda, kdyz se mi vubec nelibi to auto, tak lepsi obyvaci kresla neznam na dlouhou jizdu!
30. 3. 2010 00:38
Tady nepomuze ani svecena voda...
Vse co jsem chtel k tomuto vozu rici, bylo receno jiz v nadpisu meho prispevku, tudiz jste tento text cetli zbytecne. Zabralo vam to +/- 5 sekund zivota, jejich vraceni pozadujte po Mercedesu, ten za to muze, ja ne. :-! ;-) >:D
Rozbalit vlákno
2
30. 3. 2010 01:13
Re: Tady nepomuze ani svecena voda...
Moje řeč, deadlifte :yes:
30. 3. 2010 11:13
Re: Tady nepomuze ani svecena voda...
Pletes si nicky :-) ?