Radikálně upravené SL s pevnou střechou zrychlí z 0 na 100 km/h za 3,9 s. Nejvyšší rychlost má omezenou na 320 km/h. Cena vyrostla na více než 8 milionů korun.
prej že 1870 je nízká provozní hmotnost >:D:-! Je to hmotnost soupravy Subaru Forester s vozíkem naloženým míchačkou a pytlem cementu. Ne že by Corvette Z06 měla o 400!kg míň. Vzhledem k obdobnýmu obutí 325/30 bych se nebál že se těch 1000Nm přenese na vozovku :-! do toho se bude prstit pověstná mercedesí elektronika a bude po srandě.
Auto celkově pro vypasenýho dealera drog s image rappera 8-s
Nemyslím, že je to konkurence Z06 (ta na to nemá). Kromě tý hmotnosti, tak teda: Z06 výkon v koních se skoro rovná tomuhle v kW, a ten krouťák v rozmezí 2000ot :yes: .
Nejspíš bych si to nechal líbit. >:D:yes:
Kdybys pozorně četl text, tak bys postřehnul, že oproti klasické verzi SL65 AMG ušetřilo 250kg a vůz ve výsledku váží o pár kilo víc než verze SL350, která má ovšem poloviční výkon.
Hmotnost je daň za obrovský motor V12, navíc dvakrát přeplňovaný, luxusní výbavu. Vše zkrátka něco váží. A že je předražený? Tak to je hodně relativní, záleží s čím porovnáváš.
Pokud vezmu M-B SLR 722 (650k, 800Nm, 0-100 za 3,6s, 0-200 za 10.2 a Vmax=337km/h, m=1600kg) a SL AMG B-series (670k, 1000Nm, 0-100 za 3,9s , 0-200 za 11s, Vmax=320km/h , m=1870kg). Nabízejí prakticky podobné výkony, jenže SLR stojí 2x tolik?? Který vůz je tedy předražený?
Dostupný je, pokud na něj máš a to především, ale rozhodně si nemyslim, že by si ho někdo kupoval jenom pro jeho výkony vs. jízdní vlastnosti, i když jsou na vysoký, neli tý nejvyšší úrovni.
předražený proti konkurentům 0-100 ~4s.
S úsporou 250kg nepolemizuju, ale celková hmotnost 1,9 tuny se pozná v každý zatáčce, při každým brždění, takže vyjíždka +- 2hodky, tak aby byla zábavná je v ČR rozhodně sci-fi.
no tak STi asi ne, nechce se mi to specifikovat, prostě 8M je částka nepředstavitelná, abych o tom neřekl předražený, tak bych chápal třeba cenu do 5ti. Co se týče motivace proč si to někdo kupuje, to bych viděl zcela sběratelsky. Protože na luxus jsou určitě luxusnější kousky bez nutnosti sportovního podvozku, no a na sport zase výrazně řidičsky lepší auta než tohle - takže je to pro někoho kdo na to má, ale závodit s tím neplánuje.
Nechci tě urazit, ale ani ty a ani já asi nedokážeme posoudit, proč si tohle auto lidi kupujou. Rozhodně ne proto, že to auto je "nepoužitelný", nebo že by mu to čistě teoreticky nandal Nissan GTR. Tady asi musíš "žít" ve stylu Mercedes a i "umět" žít a umět nosit ty hodinky, jak se dočteš někde na blogu...
Už jen samotný SL 65 AMG vyjde skoro na 7 mil., Black Series tedy nemůže být levnější. ;-)
Ten samotný rozdíl, že je SL 65 snad o dva miliony dražší než výkonově bohatě dostačující SL 63 AMG je věc na jinou diskuzi. Jde o exkluzivitu.
Akcelerace z 0 na 100 km/h pak trvá 11,0 s a maximální rychlost je elektronicky omezena na 320 km/h.
to som ani nevedel ze moj offroad smazi na 100 rychlejsie ako AMG >:D
Prilis mnoho sily na jedne naprave. Na silnici zbytecne. Na uzavrenem okruhu bude elektronika v zasahu v jednom kuse a po jejim vypnuti to auto na silnici nikdo neudrzi.
Jinak krasny kus techniky. :yes:
Přátelé tohle je limitka, kousek pro opravdové fajnšmekry, kteří těch osm milionů obvykle neřeší a mají ve svém portfoliu ještě minimálně pět jiných a rozhodně ne levných vozů. Takže proč ne? Jak řekl někdo z kolegů hned na úvod, každé zboží má své kupce... ;-)
Pouze další zbytečné auto na Zemi. Hlavně že téměř každý výrobce aut s velkou slávou představuje ekologické verze svých modelů a na druhé straně produkuje takováhle nesmyslná monstra.