Nová generace užitkových mercedesů řady Sprinter je mimořádně typově pestrá, takže jsme mohli pro náš redakční test sáhnout po extrému - nejdelším a nejvyšším furgonu, jehož rozměry jsou skutečně kolosální.
Co se týče nosnosti tak je opravdu malá narozdíl od tvrzení redaktorů, 1,2t je naprosto nepoužitelná pro valnou většinu odvětví. Tedy asi mimo papírenského průmyslu nebo prodeje matrací >:D kteréváží 0,00 nic.....
Jinak dle mého názor je cena extrémě vysoká (1 043 089) !!
Za cca 1,2 mil se dá již pořídit např. 12t. atego s nosností cca 6t,s mnohem větším nákladním prosotrem, mnohem větší užitečná hodnota, větší využitelnost atd, prostě opravdový "náklaďák".
Já bych tu nosnost nepojal tvým uvažováním. Zaprvé se tady bavíme o autě do 3,5t , se kterým může jezdit většina zaměstnanců případné firmy. Zadruhé je ta nosnost 1,2t obvyklá plusmínus u všech podobných dodávek. Takže se jedná o standart, nikoliv o výhodu či nevýhodu. Tvé tvrzení o nosnosti je hloupost, ale chápu proč jsi to psal.
Jinak cena je vysoká, ale platíš si výborný podvozek a dobrý motor (v kategorii dodávek) i když konkurence vše dohání. Třeba se dočkáme recenze Iveca.
Jinak gratuluji autorovi článku k obdivuhodnému výkonu - zajetí dodávkou mezi auta v šikmém stání, to je opravdu kumšt.
vůz se dobře prodával a taky dále bude.je to kvalitní auto technicky na výši.žádné poruchy,dlouhé intervaly servisních prohlídek,nechá se přetížit bez známek újmy-používá je mj. plzeňský pivovar na rozvozy v centru prahy.vyšší pořizovací cena je na místě vzhledem ke kvalitě vozu.další výdaje již mít nebudete mimo pravidelných prohlídek a nafty-průměr 9.5 litru.viděl jsem hodně dodávek nejen od mercedesu.hodně záleží také jak se k technice dokáže člověk chovat.není problém najet dnes s jakoukoli dodávkou 1 mil. km bez vážných oprav - pokud tomu nešlapete na krk při -20 stupních hned první kilák....a pak se ve 100 tis díví, že je turbo K.O.
1 mil. km bez vážných oprav ? To jsi četl nějaký starý Svět motorů o autobusácích, ne ? Co je dle tebe vážná oprava ??? Tys už najezdil s jednou dodávkou milión ? Jak jsi to od revoluce zvládl, co to bylo za dodávku ? Hoď na net fotku.
vážná oprava je podle mě např. výměna nebo GO vstřikovacího čerpadla,výměna zásadních částí motoru.nepočítám výměnu vstřiků cca po 600 tis.km,kuláky,těsnění hlavy,podávací čerpadlo,tlumiče.Doufám,že brzdy uvádět nemusím...sprintera jsme dostali do firmy 12/1997 a do dnešního dne má najeto cca 996000 tis.Jezdíme 100 tis km ročně a vůz je samozřejmě opotřebený nikoli v dezolátním stavu.Samozřejmě nevím jak by vůz vypadal kdyby se jezdilo 10 tis km za rok v provozu krátkých tras.No každý asi podnikáme v jiném oboru-já rozhodně od revoluce milion km najel-dokonce víc.více psát nebudu-nemám čas putovat po diskusích a někoho přesvědčovat.
Mám taky Sprintera 316CDI a mohu říci že jsem s ním spokojen i když cena taky byla vyšší, myslím že se mi vrátila menšími prostoji a ceny dílů jsou trochu loterie,těžko se odhaduje cena.
Nový Sprinter se mi fakt moc líbí ale co mě děsí je narozdíl od testujících spotřeba.Vašim 10L/100km prostě nevěřím 1.tam kde jezdím už ho dva mají a na jízdu si moc chválí ale ze spotřeby jsou na sra*ky.Ten jeden má ten 6V 3,0L a když vezl zboží na které se fakt pospíchalo a "letěl" 140km/hod (což já jezdím běžně)měl spotř.16L/100.Ten 2. má stejný motor jako v testu a přešel na to z Jumpera a ze spotřeby je taky hotovej. A za 3.vzhledem k tomu kolik těch aut předjíždim i v Německu to taky o nečem svědčí.Taky bych byl moc zvědav na test nového Iveca.