Stuttgartská automobilka odhalila dlouho očekávanou kompaktní novinku - čtvrtou generaci třídy A! Ještě před výstavní premiérou v Ženevě jsme se tak dozvěděli mnoho zásadních informací.
Predok je super. K tomuto autu sa predné svetlá hodia určite viac ako k CLSku ! Interier super! To ale , je : Ten palubný displej je tam ako päsť na oko, ako keby tam nepatril, len si ho tam niekto položil. Ďalšia vec sú zadné svetlá ! Ostro kontrastujú s hranatými prednými svetlami .Na predošlej generácii boli krajšie. Toto je také Korejské. Inak skôr facelift ako nový model.
No, ve Stutgartu měli opravdu velkou odvahu s tím interiérem. Možná je to praktické, třeba i přehledné a ergonomické, ale bohužel neskutečně hnusné. Tady bylo té odvahy asi příliš.
chvalim mensie svetla vpredu ... kazdopadne kasna je stale ako nejaka knedla... A3 ma tu u mna proste navrch [odkaz] ;-) .. a pohlad zboku je este brutalnejsi... tam Acko vedla A1 uz uplne bledne...
Určitě lepší než současný model, jen mě bije do očí to poslepování z jiných modelů. Čumák z CLS, volant z eSka, obrazovky z éčka a zvláštní zadní světla.
Apropo jaký smysl dává obrazovka na palubce, když si navigaci pustím pod volantem. Nastavení auta by tam mohlo být taky a na film se určo spolujezdci dívat nebudou.
zadne svetla mal akoby predchodca lepsie zvladnute... rovnako palubovka u predosleho Acka posobila tak nejak ludskejsie ... ja viem... pokrok nezastavime .... cim viac zranitelnych a pokazitelnych displejov tym predsa lepsie no jo... kazdopadne A3 od konkurencie je stale inde... jak proporcne tak celkovym vkusom.. v tejto triede MB ozaj stale este nema taku moc ako inde vo vacsich triedach... inak pride mi aj hodne natiahnuty az predlzeny akoby robeny pre cinu..... ale tak na segmenty sa dnes uz stejne kasle to je pravda.. megauspech ale nepochybne mat bude... to auto sa bude predavat samo ako kazdy iny medved .... to mozeme povedat v podstate s istotou :yes:
ze exterier pojde skor cestou evolucie ako revolucie o to viac prekvapil interier. Urcite bude kopa diametralne odlisnych reakcii nan, rovnako ako u predchodcu s tabletom. Mna by celkom zaujimalo ako sa narast rozmerov podpisal na mieste vnutri. Osobne tipujem ze vela miesta asi nepribudlo.
klasika.. auto je zase dlhsie o tazke centi ale v kabine urcite zase nahanali milimetre... a mozno niekde aj miesta ubudlo ( nedivil by som sa ).... zozadu to ma pr.del jak brazilske miss bum bum ... kusok zostihlit vzadu by sa kasni zislo.... inak celkovo dost roztecena a natiahnuta kasna... taky mix vsetkeho len nic uchopitelne tam nevidim ... zboku az docela bezradne posobi ten C stlpik... A3 je kazdou linkou fakt inde a to som audi nikdy nemusel ...
Co já nesnáším jsou zbytečnosti a fejky. Ty hovadské náfuky k předním brzdám, jakoby to jezdilo DTM ? A ještě zaslepené ? [odkaz] Proč ? Design ? Totéž ty výdechy vzduchu v zadním nárazníku. K čemu asi slouží ? Aby se to hůř mylo. A kdo ví, jak je to s výfukem, resp. s výfuky. To si máme myslet, že je v tom V6 nebo V8 se 400 koni ? Udýchat Ádou oblíbeného Renaulta nebo max. dvoulitra dokáže hravě jeden výfuk o průměru pingpongového míčku. A možná tam jedna taková trubička někde bude, vůbec bych se nedivil. No, alespoň jsou to čtyřválce.
Bez těch kravin by to nebyl až tak špatnej auťáček pro ženskou nebo dcerku do začátku.
V porovnání s minulou generací je technika dospělejší v čem? Například vzadu vidím lešeňovku (minulá generace snad měla u všech verzí víceprvek, tady je asi jenom se čtyřkolkou):
[odkaz]
Nové A je určitě designově propracovanější, místy přečinčané, ale svěží. Úplně mi nesedí přední předkus, naznačená banánovitá linie a uvnitř hlavně chromové ulity trčící z palubky.
Jedna věc mě ale zarazila, základní modely nemají vzadu víceprvkovou nápravu. Ta začíná až od modelu 250 a dále pak je u každé verze 4M.
Má tohle M-B zapotřebí? Proklamace o technické jedničce ve třídě končí u PR zprávy právě lešenovkou... Ooops.
Presne. Akosi mám problém vidieť nejakú prémiovosť na Áčku. Hatch s motorom priečne poháňajúcim predné kolesá, maximálne štvorvalce (z toho niektoré od mainstreamového Renaultu), podľa takmer metrového previsu zjavne dosť pred prednou nápravou, teraz dokonca šetrenie na technike v podobe torzky pre lacnejšie verzie a vyhradenie multilinku len pre výkonnejšie verzie, sakra, čo je tu prémiové? Asi len tie dva veľké displeje. Naviac k tomu pomerne generický dizajn, ktorý by zniesol znak v podstate akejkoľvek mainstreamovej značky. Nie, toto by ma rozhodne nepresvedčilo vysoliť za to prémiové peniaze. Oproti trebárs Golfu nevidím absolútne žiadnu pridanú hodnotu. 8-s
Jen připisuju data k tomu převisu. Nový MB A - 91,4cm, stávající generace 91,3. Audi A3 má 87cm, minulá A3, která se dělala i s šestiválcem má 88,1. Dokonce i Audi A4 má 88cm. Je to tedy dost a krom optické nevyváženosti to může znamenat těžký předek a horší jízdní vlastnosti.
Jsem zvědavý na test. Očekával jsem, že po zkušební první generaci to bude po technické stránce pecka a opravdová premie, ale opak je spíše pravdou.
Je na palubke pekný, dobre sa naň pozerá (v zmysle velky obraz, pekna grafika) z pohľadu šoféra, len mal byť zakapotovaný v nejakej decentnej kaplnke, nie vyzerať ako prilepeny na nejakej doslova doske (palubnej) na poslednú chvíľu pred premiérou. Akoby im nevyšlo pripravované prepracované sexi riešenie palubky, tak to rýchlo zaflakli tym displejom.
Na druhej strane to teraz nepôsobí mohutne, a snáď to vyvoláva dojem väčšieho priestoru. A majitelia to časom strávia a budú happy :-) a niektorí možno zalepia prechod pravého okraja displeja do zvyšku palubnej dosky.
Zvyšok auta sa mi páči viacmenej bez výhrad, aj ten zadok je pre mňa Ok. Minimálne ako dlhoročného priaznivca značky :-)
Tie displeje si najprv vyskusali v Sku potom v Ecku a teraz nieco podobne dostalo Acko. Tipujem ze Cko ich dostane pri FL. Reakcie realnych kupcov musia byt vacsinovo kladne, inak by to takto nerobili. :-)
Displeje ako také naozaj sú super, pozerám na ne denne :-) len v S a E su pekne zakapotovane, včlenené do celku, no a tuto su na ten celok akoby prilepené, resp položené na palubku, a auto im "ušlo" skor ako pridali ešte tú kapotáž :-) ale ako píšem, to sa strávi...
auto s prislapnutym oblicejem. Ne, nove Mercedesy proste vizualne nedavam. Uvnitr taky nic extra, dva tablety pusobi strasne lacine. A jinak souhlas s webpajou, technicky to na elitu moc nevypada.
Mam osobnu skusenost aj za silneho protislnka a div sa svete vsetko na displeji bolo jasne a citatelne. To nieje display lacneho cinskeho smatlafonu. :-) Chod vyskusat a potom mudruj.