o tom ze novy mercedes S bude suverenne najluxusnejsim autom v triede s najvacsim imidzom a menom ak neratam rolls a bentley. Bude to opat kral tentoraz uz neporazitelny a nesmrtelny :yes:
ked luxuxne auto tak jedine S-ko :yes:
bmw s audi sa v tejto triede na medak nikdy nechytali a novym Skom im skonci aj posledna nadej
Hele mě už u tvejch příspěvků pokaždý cukaj koutky směrem nahoru, když to čtu. Ty si hrozně srandovní rozumbrada, marně si snažim představit člověka, co sedí za tvojí klávesnici >:D;-)
btw. Jasný, Sko bude úžasný... o tom nikdo nemá pochyb, ale jestli zrovna bude klukům od BMW a AUDI končit i "posledna nadej", to nevim... ;-)
No myslim si, ze hoci topper asi hlavne zbiera body do tohtorocnej sutaze o najaktivnejsieho diskutera >:D , nieco na tej jeho uvahe je. Kedze bude nove S-ko plnit dvojulohu, bude musiet byt ovela lepsie ako doteraz. Kazdopadne sa nanho tesim a som zvedavy ako tuto rolu zvladne.
Mercedesy triedy S milujem a nikdy nezabudnem na jeden z najsilnejsich estetickych zazitkov svojho zivota, ked som ako 16 rocny niekedy v roku 1991 asi hodinu v nemom uzase stal pred cisto novym W140 v tmavozelenej metalize...
Faktem je ( i když osobně A8 a 7er v mých očích nedosahuje Skové úrovně ani dnes), že S-classe nebude mít po pádu Maybachu žádný strop, zatímco A8 musí brát ohledy na Bentleye a 7er pro změnu na Ghosta (potažmo imidž celého RR)... :-)
nesouhlasím...tedy: částečně nesouhlasím...je jasné že mercedes S je ve své třídě to samý co golf ve své...referencí ke které se snaží konkurence přiblížit... ;-) s těmi prodejními čísly už to tak jednoznačné není: A8 i 7er jsou výborná a prodejně velmi úspěšná auta ;-)
Já přece nechci přímo srovnávat Golfa s eSklasou. Nejde o to, jestli má Golf lepší mediální podporu, než eSklasa, logicky jde spíš o to, jestli má eSklasa aspoň tak dobrou mediální podporu jako A8/7er, ale samozřejmě nejde jen o podobnou podporu. Marketing je nedílnou součástí každé větší komerčně úspěšné firmy. Nikdo nikomu nebrání mít lepší marketing, než má jeho přímá konkurence, ale tohle se pochopitelně týká všech "stránek" firmy... ;-)
to asi ne...ale myslím si že na jednotlivých evropských trzích je mu focus či astra více než vyrovnaným soupeřem... ;-)
celkově je to přesně jako golf sám: v ničem vyloženě nevyniká ale dohromady tvoří neprůstřelný produkt...jak bych to řekl jinak...ze všech disciplín získá minimálně 8 z 10 bodů a z interiéru 10 z 10...zatímco soupeři vždy alespoň z jedné disciplíny pohoří...tak golf všemi disciplínami desetiboje projde chvalitebně a vyhrává... :yes::yes:
Já teď neřeším srovnávací testy (i když ty Golf aktuálně vyhrává také, viz i tvá reakce), bavíme se tu o evropských prodejích A8/7er/eSka a k tomu přirovnávám prodeje Golfu v jeho třídě, nic víc, nic méně...
Myslím , že jsem to napsal zcela jednoznačně:
"Ano, navíc Golf aktuálně !prodejně! tak vyrovnané soupeře (jako jsou A8/7er pro eSko) !v Evropě! (jako celku) ani nemá..."
bude luxusní třídě asi vždycky vévodit Audi A8. To už je skoro tradice. V Německu a i jinde na západě (jakožto i vzkvétajícím dálném východě) je jednoznačným synonymem luxusního vozu Mercedes S-Klasse. Tahle nová tento status jen potvrdí a posune do ještě větších výšin.
Bejvávalo, v Německu je souboj v D3 velmi vyrovnaný a MB-S rozhodně nedominuje protože je až druhá a to ještě o prsa korejské dorostenky, v roce 2011 byla první 7er 5062ks, MB-S 4730ks a A8 4728ks.
v ČR se chytá cokoli co má něco společného s VW ;-) pokud nepočítám lambo...dokonce i ten Bentley není v praze a větších městech vzácnost...třeba když to přirovnáme k Rollsu... >:D
jsem si říkal už loni, že by měl MB využít znovu retro-fígl jako u SLS, ze kterýho se stal v turánu šlágr. navázat na 600 by bylo fajn, ta byla jedinečná a veleúspěšná, navíc bude slavit přesně 50 let v roce 2013, kdy se představí nástupce maybacha. tak na to taky přišli, to je dobře :-) >:-[]