>:D Už máš alespoň adresu ordinace Dr. Chocholouška >:-[]
MInulou generaci má šéf v AMG verzi a mě tedy moc neoslovuje ;-\ , tohle je ale jiná :-) a to že si na němce nepotrpim.
To jsem nevěděl že má Škoda Auto kromě výrobních závodů, elektrárny, vysoké školy ještě také oddělení psychiatrie ........
Tam Tě koukám ubytoval poté, co jsi jim jistě poskytoval dobré služby... >:D >:D >:D
Cituji garážovwého mistra ze stejného článku:
"Tak především je potřeba si uvědomit charakter neúspěchu. Nejedná se, tak jako například v případě Velsatise o fatální designové selhání, v případě Phaetonu jde o jinou věc, jde o to, že Phaetonem nastavil VW zrcadlo nikoliv sobě, nýbrž především nám, jezdcům. Neboť k vizáži, výbavě, technice tu nebude mít výhrady jistě takřka nikdo, neúspěch se totiž koncentruje jen a výhradně k "nehmotným statkům", tedy do roviny garážové sociologie. Ano, jak se potvrzuje, nejen že platí legendární axiom - Jsi než to, co tvůj vůz - Phaeton je dokonalým důkazem i dalšího axiomu, a sice - V lux třídě chceš být vnímán jako tvůj vůz... - no, a o tom to všechno je.
Konečně si napišme, že ono to s Phaetonem není tak tragické, čísla sice nedosahují závratných luxusních hodnot (kdo s nimi počítal?), takže projekt se sice nezdařil k plné spokojenosti, avšak i tak - v předznačené garážové sociologii získal VW status plnoformátové značky, a potvrdil, že je schopen stvořit i silničního boha. Říká-li tomu někdo neúspěch, prosím."