Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes chystá u V8 plošný downsizing

Mercedes opět sníží objem u svého vidlicového osmiválce. Z 5,5 litru se zmenší na 4,0 l, dvě turbodmychadla zůstanou. V8 5,5 l už dostanou jen dva nové modely.
Zpět na článek
Avatar - Barrichello
19. 1. 2015 15:13
Bez turba ani ránu
sem zvědavej na tu lepší spotřeba v reálu >:D >:D

Aby to nebylo jako s 2012 Panamerou v manuálu, co při stejné hmotnosti žere stejně jako OHV HEMI s tehdá 5.st automatem >:D >:D

Njn, až přejde na turbo i Jaguar tak nezbyde než evropě zamávat a poslední pocitivé motory V8 už budou jen Hecho en Mexiko a Made in USA >:D
Rozbalit vlákno
13
19. 1. 2015 15:46
Re: Bez turba ani ránu
Tak pokud jde o spotřebu, tak je určitě lepší volbou diesel. Měl jsem nedávno zapůjčenou 525d a byl jsem dost překvapený, jak ten 4-válec s autem cvičí .... a samozřejmě pořád je tu možnost 6-válce, který jede jako z praku (s pětkou) a dá se i v krabici od bot ala X5 ....
Avatar - Barrichello
19. 1. 2015 15:49
Re: Bez turba ani ránu
naftu už chce omezit Londýn i Paříž, je otázka, kdy se přidaj další. Navíc Euro 6 nafta už je tak složitá, že to na atmosférickou V6 či V8 benzín nikdy nemůže ve spolehlivosti mít.
Avatar - fOE
19. 1. 2015 16:04
Re: Bez turba ani ránu
A resis to z jakeho uhlu pohledu? Z uhlu kupce novoty, co najezdi max 150tis km a posle jej z domu nebo jako nekdo kdo bude ten 2., 3., 4. atd. v rade?

U toho prvniho by me vazne zajimalo jestli ma s naftou naklady na servis skutecne vyssi. U tech dalsich v poradi souhlas.
19. 1. 2015 16:27
Re: Bez turba ani ránu
Tak ten první má možná i servis v ceně (MB nebo BMW), ale zase absolvuje tu ránu, kdy koupí za dejme tomu 1,5 mil a po 4 letech dostane na protiúčet 450 tis. ....
19. 1. 2015 16:34
Re: Bez turba ani ránu
Tyhle hlediska ale nejde uplne oddelit. Malokdo si koupi auto s tim, ze jeho nejaka spolehlivost nezajima, protoze to stejne za chvili posle do sveta a i kdyby, tak nespolehlive auto se vzdycky prodava hur/levneji nez "drzak". Potom tu jsou samozrejme kupci ojetin, kteri chteji spolehliva auta a take smaotna automobilka, ktere by pripadna nespolehlivost mohla poskodit image. A logicky, spolehlivost se hodnoti vetsinou podle toho, co se nejvic prodava.
19. 1. 2015 17:34
Re: Bez turba ani ránu
S tím si to možná nikdo nekoupí, realita je však z mé zkušenosti taková, že se auta se vznětovým motorem zbavím snadněji. Navíc zážehové motory nejsou vůbec garancí bezproblémovosti. Nejsou dnes ani nějak jednoduché.
19. 1. 2015 16:15
Re: Bez turba ani ránu
O tom žádná, že z hlediska "trvanlivosti" je benzín lepší volbou. Jezdím taky s benzínem, protože na ty moje pojížďky je nafťák nesmysl .... Neláká tě zkusit hybrida ?
19. 1. 2015 18:03
Re: Bez turba ani ránu
V com je nafta pre euro 6 tak zlozita? Casticove filtre tu mame uz roky, pre scr plati to iste.
19. 1. 2015 17:28
Re: Bez turba ani ránu
Nesmies este zabudat na stary poctivy Holden. ;-)
[odkaz]
[odkaz]
19. 1. 2015 18:41
Re: Bez turba ani ránu
Auta sice osklivy jak noc, ale 260kW sestilitr musi byt neznicitelny. Ted koukam na stranky australskeho fordu a tam maji ve focusu 1.6 92kW a 2.0 125kW atmosfery, falcon s ctyrlitrovym sestivalcem a litrovy ecoboost akorat ve fieste a ecosportu. Otazka je, jak dlouho jim to vydrzi.
Avatar - Barrichello
19. 1. 2015 20:18
Re: Bez turba ani ránu
Nejvetsi pecka jsou ty UTE
20. 1. 2015 18:35
Re: Bez turba ani ránu
Je to vlastne volne pokracovanie legendarneho Chevy El Camino.
19. 1. 2015 17:36
A Brabus to v momente prekope ...
...spat na 5-liter. ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - S8
19. 1. 2015 21:19
Re: A Brabus to v momente prekope ...
Ale bez turba, protože to jinak ty slabý vložky ve válcích nevydrží, takže z bláta do louže... ;-)