Měření emisí v roce 2018: Kdo na emisích neprojde?
1
/
42
Prohlédnout znovu
Měření emisí v roce 2018: Kdo na emisích neprojde?
Měření emisí v roce 2018: Kdo na emisích neprojde?
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Od chvíle, kdy předáte přejímacímu technikovi doklady od vašeho vozidla, na Ministerstvu dopravy vědí, že dnes se u vašeho auta měří emise
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Největším problémem při focení bývá umístění čísla VIN u některých aut. Citroën C4 jej má na „hrnci“ tlumičů, ovšem pod kryty. A třeba trojice MPV VW Sharan, Seat Alhambra a Ford Galaxy VIN ukrývá v příčce motorového prostoru zespodu a zevnitř – viditelné
|
acz
Zdeněk Trnka coby majitel STK s měřením emisí zatím on-line propojení s CIS spíš chválí: „Nezadrhává se a nemáme s ním potíže.“
|
acz
Spárování fotek s protokolem obstará kód QR, obsluze stačí jen „mířit a mačkat“.
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Focení tachometru velký význam coby třeba prevence stáčení už nemá. To samé totiž dělají na STK.
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Zda je sonda skutečně zasunuta ve výfuku, to zatím žádná kamera nesnímá. Hodnoty získané „alternativními cestami“ jsou však v protokolech pěkně podezřelé.
|
acz
Zatímco u benzinových aut se měří oxid uhelnatý, nespálené uhlovodíky a poměr vzduchu k palivu, u dieselů jen kouřivost. To však bývá pořádný problém. I u naší nečekaně málo kouřící kie muselo přijít šest měření, aby se jejich rozptyl ocitl v toleranci.
|
acz
Zatímco u benzinových aut se měří oxid uhelnatý, nespálené uhlovodíky a poměr vzduchu k palivu, u dieselů jen kouřivost. To však bývá pořádný problém. I u naší nečekaně málo kouřící kie muselo přijít šest měření, aby se jejich rozptyl ocitl v toleranci.
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Protokol na základě zaslaných dat generuje přímo systém CIS na Ministerstvu dopravy. Vytiskne a ochrannou nálepkou jej opatří samozřejmě stanice měření emisí.
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Focení tachometru velký význam coby třeba prevence stáčení už nemá. To samé totiž dělají na STK.
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Protokol na základě zaslaných dat generuje přímo systém CIS na Ministerstvu dopravy.
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Zkoušená kia na rozdíl od mnoha jiných prošla proto, že její uživatel stále tankuje drahou prémiovou naftu. Na to však zdaleka každý nemá.
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Vyčistit netěsným ventilem EGR zanesené sání vyžaduje jeho demontáž, určitě to nezkoušejte na autě. Kus se vám odloupne, spadne do motoru, znemožní zavření ventilu a jeho destruktivní potkání s pístem je na světě.
|
acz
Vyčistit netěsným ventilem EGR zanesené sání vyžaduje jeho demontáž, určitě to nezkoušejte na autě. Kus se vám odloupne, spadne do motoru, znemožní zavření ventilu a jeho destruktivní potkání s pístem je na světě.
|
acz
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu