Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mitsubishi Lancer FQ-400: Nejrychlejší Lancer má 403 koní (296 kW)

Mitsubishi odhalilo parametry Lanceru FQ-400 – nejextrémnějšího Lanceru Evolution všech dob. Jeho výkon je 296 kW, srdcem auta přitom stále je přeplňovaný dvoulitr. Praktickou ukázkou přebytku výkonu je čas akcelerace na 100 km/h: stačí jen 3,8 s.
Zpět na článek
28. 5. 2009 08:52
neregistrovaný "babo"
28. 5. 2009 09:07
neregistrovaný "carmik"
28. 5. 2009 09:10
28. 5. 2009 09:13
28. 5. 2009 09:17
28. 5. 2009 09:41
28. 5. 2009 09:44
28. 5. 2009 09:52
28. 5. 2009 10:07
28. 5. 2009 10:10
28. 5. 2009 09:28
neregistrovaný "carmik"
28. 5. 2009 09:38
28. 5. 2009 09:43
28. 5. 2009 09:46
28. 5. 2009 09:50
28. 5. 2009 10:08
28. 5. 2009 11:43
neregistrovaný "carmik"
28. 5. 2009 20:05
28. 5. 2009 09:32
neregistrovaný "carmik"
28. 5. 2009 11:45
neregistrovaný "carmik"
28. 5. 2009 10:05
neregistrovaný "babo"
28. 5. 2009 11:46
neregistrovaný "carmik"
28. 5. 2009 10:06
28. 5. 2009 10:34
anonym
28. 5. 2009 10:36
28. 5. 2009 13:52
29. 5. 2009 10:00
neregistrovaný "babo"
28. 5. 2009 14:58
28. 5. 2009 21:19
28. 5. 2009 20:12
28. 5. 2009 21:15
28. 5. 2009 21:25
29. 5. 2009 10:32
30. 5. 2009 10:38
28. 5. 2009 08:32
Krvelačná bestie
ale ruku na srdce, kdo by se od ní rád nenechal pokousat >:D
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Pierro
28. 5. 2009 08:37
Re: Krvelačná bestie
já tedy snad ani ne. 400 koní je na tohle auto trochu moc. Dle mne jde o přemotorovanou bestii. Pokud bych volil Evo X pak tedy v standartním provedení...
Avatar - T613
28. 5. 2009 08:46
Re: Krvelačná bestie
prostě řekni, že se bojíš! >:-[]
Avatar - Pierro
28. 5. 2009 08:49
Re: Krvelačná bestie
neřek bych že se bojím, jen říkám, že 400 koní je do Lancera trochu moc. Když půjde o speciál na závody, nemám problém, ale na silnici?? Dík ne... :-|
neregistrovaný "babo"
28. 5. 2009 08:52
Re: Krvelačná bestie
myslim, ze by mi standardna 300ps verzia tiez plne stacila, ale nemyslim, ze by FQ-400 bola premotorovana. Na Evo, ze sa da postavit na taketo vykony a bude fungovat. Dalsia vec je, ze aj tak FQ-400 je a bude podla mna len pre GBR a zvysok europy ma smolu ;-)
Avatar - jazva
28. 5. 2009 09:12
Re: Krvelačná bestie
ani EVO v štandarde nie je na bežné jazdenie. Je to skôr auto na víkendové blbnutie a toto bude na sakra dobré víkendové blbnutie. :-)
neregistrovaný "carmik"
28. 5. 2009 09:07
403 HP
Tak tomuhle rozumím. Měl jsem možnost s Evo X na okruhu a občas se mi zdálo že mu výkonově něco málo chybí. Tohle by mohlo být ono. Jenže to bych si musel "skáknout" do Británie. :yes: >:D >:-[]
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Pierro
28. 5. 2009 09:10
Re: 403 HP
carmiku neblbni, 400 kobyl je přece jen trochu moc...
Avatar - jazva
28. 5. 2009 09:13
Re: 403 HP
moc je len keď bijú... >:-[]
Avatar - Pierro
28. 5. 2009 09:17
Re: 403 HP
veď by ti to vytiahlo aj sopel z nosa... >:-[] k tomuto auto by mali v štandarte dávať balenie pemprsiek... >:-[]
Avatar - jazva
28. 5. 2009 09:41
Re: 403 HP
čo myslíš, koľko koní má taký jag XKR? a nudli mi to odnikiaľ nevytiahlo. ;-)
Avatar - Pierro
28. 5. 2009 09:44
Re: 403 HP
v jagu sa vezieš ako pán velkomožný, ten dokáže riadiť aj tvoja milá. Ale Evo je drzek pre ostrých a zkůsených šoférov, v tejto úprave to platí dvojnásob... ;-)
Avatar - jazva
28. 5. 2009 09:52
Re: 403 HP
no neviem, či by to zvládla. hlavne rozbeh v jagu je vzhľadom na to, že je to zadokolka celkom zábavný a to nehovorím o zime. Lancer je štvorkolka, tak tam by bolo tej istoty asi trochu viac. Aj u mňa... ;-)
Avatar - jazva
28. 5. 2009 10:10
Re: 403 HP
tu sa už nedá ničomu veriť... >:D
neregistrovaný "carmik"
28. 5. 2009 09:28
Re: 403 HP
Věř mi, že sériovému Evo X občas opravdu pár koní a Nm chybělo. Já jsem s 400HP spokojen. Koneckonců existují i mnohem výkonější auta a nikoho to nezaráží. A Evo na to připravený podvozek rozhodně má. ;-)
Avatar - Pierro
28. 5. 2009 09:38
Re: 403 HP
Samozřejmě že existují mnohem silnější auta jak Lancer a jeho 400 koníků. Obvykle jsou však již od počátku pro tento výkon stavěná. A to Lancer standartně není. O tom se s tebou budu klidně přít. Jde o firemní tunning. Nic víc, nic míň... Na okruh radost, na silnici starost. Toť můj názor. Ale možností svezení (i na té silnicí) bych asi neodolal... ;-)
Avatar - jazva
28. 5. 2009 09:43
Re: 403 HP
Ale to isté zažívaš už aj s "obyč" EVOm. Veď to auto nie je na denné jazdenie po cestách. a zvlášť nie po tých našich. Vieš si predstaviť cestu EVOm z Brna do Prahy po tých vašich krásnych schodoch čo ich voláte dialnica?! ;-)
Avatar - Pierro
28. 5. 2009 09:46
Re: 403 HP
viem si ju predstaviť. s vankůšom pod * a s nasadenou pemprskou... >:-[]
Avatar - jazva
28. 5. 2009 09:50
Re: 403 HP
zabudol si na chránič zubov. >:D
neregistrovaný "carmik"
28. 5. 2009 11:43
Re: 403 HP
Evo X je už v základu stavěno tak aby mohlo být upraveno pro větší výkony a tomu odpovídají i rezervy podvozku. Věř mi. :-)
28. 5. 2009 20:05
Re: 403 HP
Jo 58 tisic km. Ver jim! >:D
28. 5. 2009 09:29
Nadbytek výkonu
Když se nadbytek výkonu auta spojí s dostatečnou kapacitou šedé kůry mozkové tak výsledekem může být pořádná zábava, v opačném případě pak pořádný průšvih, ale tak je to s mnoha dalšími věcmi. Já bych tohle auto kvůli nadbytku výkonu nezatracoval :yes:
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "carmik"
28. 5. 2009 09:32
Re: Nadbytek výkonu
Naprostý souhlas. Pro někoho může být smrtící i výkon TDI. A u tohoto FQ-400 je předpoklad, že si ho nekupuje kdejaký Lojza co právě dodělal napotřetí řidičák. :-)
Avatar - Pierro
28. 5. 2009 09:40
Re: Nadbytek výkonu
je šance, že se tohle auto objeví i s levostranným řízením, anebo to bude jen britsko/japonsko/australská záležitost??
28. 5. 2009 09:47
Re: Nadbytek výkonu
Obávám se, že je to přesně tak jak píšeš, proto zvolili v Evropě jen Británii.
Avatar - Pierro
28. 5. 2009 09:48
Re: Nadbytek výkonu
je takový problém stavět tyhle auta i s levostranným řízením??
28. 5. 2009 09:58
Re: Nadbytek výkonu
Myslím, že technicky to problém není, zvlášť když standardní EVO je běžně i levostranné. Ale skutečné důvody proč má většina Evropy smůlu bohužel neznám.
neregistrovaný "carmik"
28. 5. 2009 11:45
Re: Nadbytek výkonu
Důvod je jednoduchý - Británie je pro Evolution největší trh. ;-)
neregistrovaný "babo"
28. 5. 2009 10:05
Re: Nadbytek výkonu
no lacna sranda to urcite nebude a hlavne potom homologizacia. Su ludia, co v tom vedia chodit, ale...
Avatar - jazva
28. 5. 2009 09:55
Re: Nadbytek výkonu
ja som vodičák robil na druhý krát. Myslíš, že som nejaký zlý jazdec? >:-[]
Avatar - Pierro
28. 5. 2009 10:15
Re: Nadbytek výkonu
ja tiež. napoprvý krát som si zabudol okuliare... >:-[]
Avatar - jazva
28. 5. 2009 10:18
Re: Nadbytek výkonu
odo mňa chcel policajt vedieť čo sa nachádza na stodvaciášku za brzdovým pedálom. Keďže sme mali v autoškole iba jeden a ten nemal posilovač(to chcel počuť) tak som si to o mesiac zopakoval...
neregistrovaný "carmik"
28. 5. 2009 11:46
Re: Nadbytek výkonu
Myslím,že víš jak jsem to myslel. ;-)
Avatar - jazva
28. 5. 2009 10:06
Mierne OT
nevie mi niekto povedať, či ešte v JAP platí to obmedzenie pre "ciilné" autá na max. 300HP? Je síce možné, že také niečo ani neblo, ale mám taký dojem, že niečo takéto tam mali. Ale ako som napísal, možno sa mýlim.
Rozbalit vlákno
6
anonym
28. 5. 2009 10:34
Re: Mierne OT
Nenarážíš na "gentlemanskou" dohodu na japonském trhu mezi Subaru a Mitsu?
Avatar - jazva
28. 5. 2009 10:36
Re: Mierne OT
môže byť. ja už ani neviem, kde som to čítal/počul/videl, ale niečo také mi ostalo v tom mojom malom mozočku, tak som sa spýtal. A popravde tých áut z JAP čo prekračujú túto hranicu nie je veľa, tak ma to len utvrdilo v tomto mojom dohade. ;-)
28. 5. 2009 13:52
Re: Mierne OT
Myslim, ze tam plati omezeni na 180km/h u vsech modelu. Vykon byl kdysi nastaven na max. 280HP.
neregistrovaný "babo"
29. 5. 2009 10:00
Re: Mierne OT
ten limiter na 180km/h plati stale, ma ho aj japonsky GT-R trebars
28. 5. 2009 14:58
Re: Mierne OT
Nevím jak toto "omezení" fungovalo. Zdali se jednalo o "gentlemanskou dohodu" a nebo o omezení definované zákonem.
Každopádně ať to bylo jakkoliv, tak toto omezení padlo a nyní se i v jap. začínají objevovat auta s oficiálním výkonem přiznaným výše než 300, resp. 280 HP. Viz. GT-R, IS-F, připravované LF-A a bohužel zrušený nástupce NSX.
Jen by mě zajímalo, jak to bylo v době platnosti tohoto omezení třeba s Tommy Kairou ZZ2.
A nutno ještě poznamenat že i v době platnosti jap. auta měla výkony reálně vyšší a konstruovány byli také na vyšší výkon a zjednodušeně řečeno byli továrně "přiškrceny". Proto také relativně jednoduché zvyšování výkonu u Sylvií, Skylinů, Super atd...
Avatar - skejpa
28. 5. 2009 21:19
Re: Mierne OT
jo silvia, to je auto meho srdce :-) nadherny objekt na kvalitni tuning... ale hlavne prenadherny cumak :-)
Avatar - kolmar
28. 5. 2009 20:12
sti vs. evo
Tak v prvom rade vzdavam inzinierom pokolonu, litrovy vykon 200 k !!!! tak to je uz riadny masaker!!! Zviest na tom by sa nechcel len blazon (a najlepsie ten okruh samozrejme) tak a kedze sme pri okruhu tak ma napadlo porovnanie Eva X s STI by Fifth gear, nema to chybu, tak kto ma zaujem tak:

[odkaz]

Typkov asi nemusim predstavovat... na konci sa skoro rozbili blazni :yes:
Rozbalit vlákno
9
28. 5. 2009 21:15
Re: sti vs. evo
super video mňa by zaujímalo zrovnanie evo x fq-400 s imprezou type 25 (415 hp, 0-100=3,7s) všetky ostatné lancery boli na ňu zatial slabé
Avatar - skejpa
28. 5. 2009 21:25
Re: sti vs. evo
tak toto video je hodne velky luxus >:D hodne sem se pobavil :-)
Avatar - pretekar
28. 5. 2009 21:28
Re: sti vs. evo
Nádhera....čo dodať....asi zmenim povoz >:-[]
29. 5. 2009 08:26
Re: sti vs. evo
Hodně, hodně dobré. Holt mistři volantu.
Obě ty auta jsou výborná. Podobných testů už bylo také nespočet a v podstatě nikdy se neprokázal reálný rozdíl v rychlosti těch aut. Vždy to byli velmi těsné souboje s naprosto minimálními rozdíly.
Takže konkrétně u těchto dvou je to jen a jen o osobních pocitech.
29. 5. 2009 13:45
Re: sti vs. evo
Dobrý video :yes: I když jsou ty auta srovnatelný, tak u Mitsubishi je navíc potřeba ocenit, že ten výkon dosáhli z motoru o objemu 2 litry!!!
Avatar - kolmar
29. 5. 2009 17:13
Re: M3 vs IS-F VIDEO PRE FAJNSMEKROV!!!!!!!
Zdravim chalani, tak dik za pochvalu, preto som to tu dal, lebo to naozaj nema chybu a soferske umenie tychto Panov je :yes:

No to ani zdaleka neni od nich naj!!! ja povazujem za naj test M3 vs. IS-F, ten bol pekny, no blbnutie na zaver v osobitnom vydeu vam davam pod clankom, proste dych beruce blaznenie s neskutocnou lahkostou:

[odkaz]
30. 5. 2009 11:03
Re: M3 vs IS-F VIDEO PRE FAJNSMEKROV!!!!!!!
hahahahaha kraaaaasne video :))))))))))))))))) :yes:
Avatar - kolmar
30. 5. 2009 17:43
Re: M3 vs IS-F VIDEO PRE FAJNSMEKROV!!!!!!!
Diky, ja viem :-! len skoda, ze chalani uz tuto diskusiu nesleduju... no nic, dam nabuduce niekde pod lexus alebo bmw :-)

PS: kratko som prebehol tojeho passata a davan ti :yes: ja ich nemam rad, a vela ludi ich slepo chvali, to pred cim ich varujem si mi potvrdil!!! neni to spolahlive vozenie.

Nemas skusenosti z tdi 96/85 kW kamos chce sharan/alhabru doviest, (on nema taky odpor k VW ako ja) len sa bojim tych motorov... ale budis...
30. 5. 2009 10:38
FQ400
neviem ale FQ400 nie je ziadna novinka.. evo IX malo tiez 400 koni a dalo sa.. teda dalo ako dalo... v meste nepouzitelne lebo k tomu aby sa rozbehlo potrevalo roztocit turbo take auto do 2000 otacok skoro neslo :))) na druhu stranu v otackach to bol blazon :-) ... 400 koni vela malo... ved to zalezi na vodicovi nie je to vobec vela.. ved je to 4-kolka a evo to urcite zvlada.. kamarat ma v eve IX 430 koni a jazdi mu to v pohode... chodi na nom do prace :-)
osobne by som chcel take auto mat na vikendy.. alebo na nocne blaznenie :-) .... dufam ze sa bude predavat aj v europe :-)
Rozbalit vlákno
0