Mitsubishi posledních 10let není schopno konkurovat ostatním(finanční výsledky jsou toho důkazem) a tak se to neschopné vedení(nemít model v nižší střední třídě) rozhodlo jít cestou elektro. Vzhledem k tomu že ani v tom nijak nevyčnívají, tak to vidím na bankrot a to jsem měl 3 diamanty tak rád.
jj, svět, jak ho známe, postupně končí... ;-\
Kravin je spousta, např. tlak v pneu, četl jsem, jaká to bude sranda a peníze navíc. Za chvíli mne budou kontrolovat, kolikrát týdně souložím s manželkou, aby stát nepřišel o daňové poplatníky...
Tohle ale platilo pořád, každá doba přinášela nové věci a ejhle, zvykl sis na katalyzátor, na vstřikování benzínu, na abs, na auto-klimu, zvykneš si i na kontrolu tlaku v pneu a na počítadlo souloží s manželkou :-)
A je to monitorování tlaku v pneu takový nesmysl? Osobně bych to možná i uvítal (auto jsem koupil těsně před tím, než to bylo povinné). O počítadle souloží se bavit nebudeme :-)
A kolik si myslíš, že potkáš na silnici normálních lidí? Ty žiješ opravdu v tom, že kdejaký uživatel co 2 týdny obíhá kolem auta a kontroluje tlak v pneu, hladinu oleje a pod? >:D koukám, že jsem tě přecenil :-!
Prosím tě, nemůžeš všechno řešit zákonem, nařízením, kontrolou, atd. Tomu už pak říkám buzerace. Pokud nemá někdo v hlavě úplně nasr..., tak si auto zkontroluje a nepotřebuje na to další kraviny za tisíce, aby mu řekli, že má podhuštěnou gumu.
Jenomže tak o tom uvažuješ ty, jelikož tě auta baví a něco o nich víš. Jak servisuješ doma pračku? Chodíš na fóra o automatických pračkách a debatuješ tam v diskusích, jak často pustit na jalovo s octem, jak máš doma tvrdou vodu a pod? Pochybuju, až ti začne (nebo manželce) na pračce blikat kontrolka nebo se něco podělá, provedeš opatření. Je to sice absurdní příklad, ale snad stačí na to, aby jsi pochopil, že jsou lidi, kteří auty vůbec nežijí a nějaká pravidelná 2týdenní kontrola tlaku v pneu je jim u zádele.
normalni majitel vozu nevi ze neco jako tlak v pneu je, pro vetsinu majitelu aut je bud kolo na pohled normalni, nebo nejake usle, a nic mezi tim je nezajima ;-) kontrola oleje? na tohle by ti 99% majitelu aut odpovedelo ze to je snad veci servisu, vzdyt vetsina lidi ani nevi jak otevrit kapotu, natoz aby se jeste koukali na nejaky stav oleje (pomineme fakt ze u spousty aut to bez manualu stejne nenajdes) a tak se spokojime s tim ze kdesi na nejakem display to napise neco jako OK jako ze muzeme vyrazit :-)
ty jsi dinosaurus, pro drtivou vetsinu ekonomiky jsi vyhynulej druh o kterej neni zajem a neni zajem pro tebe delat jakykoliv produkt :-!
Re: Ne bude jen Lancer Evo. Obycejny Lancer (bez Evo) bude.
Mimo to, jest to bardzo smutna wiadomość bo tylko wersji EVO daje się wybaczyć brzydkie wnętrze prawie jak z lat dziewięćdziesiątych. Żadna inna wersja nie miała sensu. ;-\ ;-\
Jsem spokojený majitel dvou vozů značky Mitsubishi, ale uvědomuju si, že stávající Lancer nikdy neměl šanci konkurovat Golfu nebo Focusu (což jsou velmi často auta obchodních reprezentantů). Pro normální domácí použití byl poněkud exotický, nepraktický a drahý. Já ho mám, protože jsem ho koupil "za dobře" a protože nade vše stavím očekávanou spolehlivost auta. V tomhle ohledu Lancer nezklame. Jsem rád, že se Mitsubishi vrhne na nové technologie a moc rád si počkám na auto velikosti Lancera s elektromotorem.
Tak to koukám... Lancer končí. I když je pravda, že Mitsubishi se prodává hůř a hůř... Není konkurenceschopné. Teoreticky byl Lancer jen pro fandy a to na udržení nestačí. Je to ale škoda.