Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - flyboyeda
automobilizmus
| 16. 3. 2015 23:55
jde do haj-zlu, na eletromobily vám se-ru nechci je jsou na hov-no
automobilizmus
| 17. 3. 2015 00:42
Mitsubishi posledních 10let není schopno konkurovat ostatním(finanční výsledky jsou toho důkazem) a tak se to neschopné vedení(nemít model v nižší střední třídě) rozhodlo jít cestou elektro. Vzhledem k tomu že ani v tom nijak nevyčnívají, tak to vidím na bankrot a to jsem měl 3 diamanty tak rád.
automobilizmus
| 17. 3. 2015 07:29
Prakticky Mitsubishi vrhne vše do SUV.
automobilizmus
| 17. 3. 2015 12:54
SUV je cool ... nyní ... ale co za pár let?
automobilizmus
| 17. 3. 2015 08:47
Mají zde i-MiEV a Outlandera PHEV. Když už nevyčnívají, rozhodně nezaostávají.
Avatar - Hittman
automobilizmus
| 17. 3. 2015 07:30
jj, svět, jak ho známe, postupně končí... ;-\
Kravin je spousta, např. tlak v pneu, četl jsem, jaká to bude sranda a peníze navíc. Za chvíli mne budou kontrolovat, kolikrát týdně souložím s manželkou, aby stát nepřišel o daňové poplatníky...
automobilizmus
| 17. 3. 2015 08:51
Tohle ale platilo pořád, každá doba přinášela nové věci a ejhle, zvykl sis na katalyzátor, na vstřikování benzínu, na abs, na auto-klimu, zvykneš si i na kontrolu tlaku v pneu a na počítadlo souloží s manželkou :-)
Avatar - Blue Sun
automobilizmus
| 17. 3. 2015 09:16
Rozdíl je zvykat si na užitečné věci a trpět nesmysly...
automobilizmus
| 17. 3. 2015 09:26
A je to monitorování tlaku v pneu takový nesmysl? Osobně bych to možná i uvítal (auto jsem koupil těsně před tím, než to bylo povinné). O počítadle souloží se bavit nebudeme :-)
Avatar - Hittman
automobilizmus
| 17. 3. 2015 11:39
Je to kravina. Každý normální člověk vidí a pozná, navíc provádím kontrolu tlaku co čtrnáct dní. Tak, jak není kravina kontrolovat olej a ostatní.
automobilizmus
| 17. 3. 2015 11:44
A kolik si myslíš, že potkáš na silnici normálních lidí? Ty žiješ opravdu v tom, že kdejaký uživatel co 2 týdny obíhá kolem auta a kontroluje tlak v pneu, hladinu oleje a pod? >:D koukám, že jsem tě přecenil :-!
Avatar - Hittman
automobilizmus
| 17. 3. 2015 12:02
Prosím tě, nemůžeš všechno řešit zákonem, nařízením, kontrolou, atd. Tomu už pak říkám buzerace. Pokud nemá někdo v hlavě úplně nasr..., tak si auto zkontroluje a nepotřebuje na to další kraviny za tisíce, aby mu řekli, že má podhuštěnou gumu.
automobilizmus
| 17. 3. 2015 12:16
Jenomže tak o tom uvažuješ ty, jelikož tě auta baví a něco o nich víš. Jak servisuješ doma pračku? Chodíš na fóra o automatických pračkách a debatuješ tam v diskusích, jak často pustit na jalovo s octem, jak máš doma tvrdou vodu a pod? Pochybuju, až ti začne (nebo manželce) na pračce blikat kontrolka nebo se něco podělá, provedeš opatření. Je to sice absurdní příklad, ale snad stačí na to, aby jsi pochopil, že jsou lidi, kteří auty vůbec nežijí a nějaká pravidelná 2týdenní kontrola tlaku v pneu je jim u zádele.
automobilizmus
| 17. 3. 2015 12:04
normalni majitel vozu nevi ze neco jako tlak v pneu je, pro vetsinu majitelu aut je bud kolo na pohled normalni, nebo nejake usle, a nic mezi tim je nezajima ;-) kontrola oleje? na tohle by ti 99% majitelu aut odpovedelo ze to je snad veci servisu, vzdyt vetsina lidi ani nevi jak otevrit kapotu, natoz aby se jeste koukali na nejaky stav oleje (pomineme fakt ze u spousty aut to bez manualu stejne nenajdes) a tak se spokojime s tim ze kdesi na nejakem display to napise neco jako OK jako ze muzeme vyrazit :-)

ty jsi dinosaurus, pro drtivou vetsinu ekonomiky jsi vyhynulej druh o kterej neni zajem a neni zajem pro tebe delat jakykoliv produkt :-!
Avatar - Hittman
automobilizmus
| 17. 3. 2015 12:10
Pokud jezdí i na kole, tak ví, co je to tlak v pneu...
automobilizmus
| 17. 3. 2015 12:19
Jsi prostě velký romantik (to není výtka, naopak), realita většiny uživatelů aut je ovšem jinde.
automobilizmus
| 17. 3. 2015 12:26
[odkaz] jina odpoved me k tobe nenapada >:D
automobilizmus
| 17. 3. 2015 09:50
Ty soulozis? Kua to bys nemel!
Avatar - Hittman
automobilizmus
| 17. 3. 2015 11:39
Vím, jak se to rozmohne, tak mi to i zdaní. >:-[]
automobilizmus
| 17. 3. 2015 14:21
>:-[]
Ne bude jen Lancer Evo. Obycejny Lancer (bez Evo) bude.
| 17. 3. 2015 00:25
Nie będzie nowego Lancera Evo. Zwykły Lancer ma być, Mitsubishi chce przerobić na Lancera auto od grupy Nissan-Renault (prawdopodobnie Fluence).
Ne bude jen Lancer Evo. Obycejny Lancer (bez Evo) bude.
| 17. 3. 2015 01:54
Mimo to, jest to bardzo smutna wiadomość bo tylko wersji EVO daje się wybaczyć brzydkie wnętrze prawie jak z lat dziewięćdziesiątych. Żadna inna wersja nie miała sensu. ;-\ ;-\
Dobré zprávy
| 17. 3. 2015 10:35
Jsem spokojený majitel dvou vozů značky Mitsubishi, ale uvědomuju si, že stávající Lancer nikdy neměl šanci konkurovat Golfu nebo Focusu (což jsou velmi často auta obchodních reprezentantů). Pro normální domácí použití byl poněkud exotický, nepraktický a drahý. Já ho mám, protože jsem ho koupil "za dobře" a protože nade vše stavím očekávanou spolehlivost auta. V tomhle ohledu Lancer nezklame. Jsem rád, že se Mitsubishi vrhne na nové technologie a moc rád si počkám na auto velikosti Lancera s elektromotorem.
Je to škoda...
| 17. 3. 2015 15:56
Tak to koukám... Lancer končí. I když je pravda, že Mitsubishi se prodává hůř a hůř... Není konkurenceschopné. Teoreticky byl Lancer jen pro fandy a to na udržení nestačí. Je to ale škoda.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku