Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mitsubishi v Paříži: i-MiEV pro Evropu, Lancer s novým turbodieselem

Mitsubishi na autosalonu v Paříži představí evropskou verzi elektromobilu i-MiEV. Zároveň se novinářům i veřejnosti ukáží další aplikace vlastního turbodieselu 1,8 DI-D MIVEC.
Zpět na článek
2. 9. 2010 07:33
2. 9. 2010 18:33
19. 10. 2010 11:08
Avatar - WinDiesel
1. 9. 2010 17:16
Chudák Áda.....
Už si v Mitsubishi motor VW s PD nekoupí... :-|
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Ada je zase tady
1. 9. 2010 23:22
Re: Chudák Áda.....
To je pravda. Nove diesely s mensim kompresnim pomerem maji horsi energetickou ucinnost. Budu se asi muset ohlednout po nejakem jinem voze. Mitsubishi dela chybu, ale je to jeho obchodni politika. Vsak taky vysledky na trhu nejsou nic moc. Ten muj vuz ma zatim jen neco okolo 120 tisic km, takze motor TDI PD je cca v 1/4 zivotnosti (neni to rendlik ;-) ). Takhle dlouho to samozrejme ale mit nebudu, vozy prodavam, kdyz maji okolo 250 tisic km. Takze cca za 2 - 3 roky.

Uvazoval jsem uz, co dal: novy Touareg bohuzel nema manualni prevodovku, Tiguan je pro mne moc maly. Spatna neni KIA Sorento, az na tu ohavnou palubni desku. Vyhodou je moznost sklopeni zadni sedadel do vzniku rovne plochy. Pekny je Subaru Forester, ale taky moc maly :-( Honda CR-V je mimoradne ohavna (moc se mi libila ta predchozi verze (2006)), ale ta uz neni k dispozici. Honda ma sice slusny diesel, ale zase ma jen viskozni mezinapravovou spojku. Nissan ma komponenty od rendliku a proto vypada ze hry. Co byste poradili?
Avatar - Ada je zase tady
2. 9. 2010 09:15
Re: Chudák Áda.....
Cena neni rozhodujici
Avatar - WinDiesel
2. 9. 2010 07:32
Re: Chudák Áda.....
Hochu, Ádo, ty si ale jiný vůz koupit nemůžeš !!!!! Chápeš to ???? TDI PD už není v nabídce, oni Ti to neřekli ???? Skončil jsi, hochu, tak to je a ne jinak ..... Je hotovo, vymalováno, toto byl Tvůj poslední nový vůz ..... :-|
Avatar - WinDiesel
2. 9. 2010 07:47
Re: Chudák Áda.....
Mimochodem, čerstvý test 3 SUVček v SM, číslo 35, s těžkou nohou:
1,8 DI-D 6,4 litrů na 100 (Mitsubishi ASX)
2,0 CRDI 6,8 litrů na 100 (Kia Sportage)
2,0 TDI 7,4 litrů na 100 (Škoda Yet)
Škoda má o 70 kilo lehčí auto a o 1 litr vyšší spotřebu. Jsi si jistý, že chceš motor TDI od VW?
Nechceš si radší počkat na další generaci motorů TDI-PD? Jak se říká, kdo si počká, ten se dočká... >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Ada je zase tady
2. 9. 2010 09:16
Re: Chudák Áda.....
Ano, pravdepodobne to tak udelam. :-!
Avatar - WinDiesel
2. 9. 2010 09:46
Re: Chudák Áda.....
Budeš ovšem čekat dlouho, až do smrti, žádné TDI-PD už nebude .... Ale s tebou to koukám nehne, tak si čekej.
2. 9. 2010 16:57
Re: Chudák Áda.....
co tak skusit outlander s 1.8 od mitsubishi...vsetko co si menoval su cr naftaky
Avatar - WinDiesel
1. 9. 2010 17:23
Zřejmě nahradí.......
VW motor se vstřikováním PD MUSÍ BÝT NAHRAZEN, je jenom otázka co jej nahradí, jaký motor.
Odpověď je trošku nečekaná:
ASX .......... 1,8 DI-D (4N13-MIVEC) - nový model
Lancer ....... 1,8 DI-D (4N13-MIVEC) - nahrazuje 2,0 DI-D (VW)
Outlander .... 2,2 DI-D (4N14-MIVEC) - nahrazuje 2,0 DI-D (VW)
Ovšem ten, kdo si koupí Outlander s automatem, dostane motor DW12 (2,2 DI-D neboli HDI) od PSA. ten kdo koupí Outlander s manuálem, dostane motor Mitsubishi (4N14 MIVEC).
A babo raď.
Rozbalit vlákno
0
1. 9. 2010 20:38
Diesel
Lancer s novym dieselom by nemusel byt zla volba :-|
Rozbalit vlákno
3
Avatar - WinDiesel
2. 9. 2010 07:33
Re: Diesel
TDI-PD je ovšem lepší, díky vyšší kompresi má "vyšší energetickou účinnost".... Co na tom, že jezdil za 6 litrů a nový 1,8 DI-D jezdí i s nižší energetickou účinností za 5... :-)
Avatar - Ada je zase tady
2. 9. 2010 14:15
Re: Diesel
Placas hlouposti. Papir snese vsechno. Nektere automobilky napisi do technickych podminek 5 litru, ale nikdy nikdo se s tim autem v beznem provozu nedostane pod 6, jini vyrobci napisi 6 a za 6 s tim autem dokaze jezdit kazdy treti ridic docela bezne.

BTW: Je zepochybnitelny fyzikalni fakt, ze spalovaci motor s vyssim kompresnim pomerem ma vetsi energetickou ucinnost a tim padem mensi mernou spotrebu :-!

Az motory CR budou mit zcela bezne vstrikovaci tlaky stejne, nebo vyssi, nez mely "zastarale" TDI PD a tim padem se jejich vyrobcum podari zvetsit kompresni pomer na 20 a vice (jako legendarni 1.9 TDI) bude jejich spotreba take o litr az dva nizsi, nez dnes. Ovsem take se asi zase zhorsi akusticky dojem audio puristu >:-[] . Tem doporucuji elektromobil s pocitacovou simulaci zazehoveho benzinoveho motoru >:-[]
Avatar - WinDiesel
2. 9. 2010 18:33
Re: Diesel
Ty komiku :-) He´s mad, he is dreaming about TDI-PD.... :-)
19. 10. 2010 11:08
mhq
stále ešte mám Outlandera s VW TDI motorom + chip tuning Rallitronic /2007/
na 1. a 2. kvalt to auto " žobroní " aby som mu dal pokoj, že chce ostať doma ...
ďalej je to o niečo lepšie, avšak ťažko porovnateľné s tým , ako sa prejavuje ten motor v iných značkách
neviem či je to tým Rallitronicom / však ho dodávali a namontovali až na 4. pokus , potom prdlo turbo - musel to prísť potvrdiť do BA borec z ČR , aby to boli ochotní v BA vôbec vymeniť , následne menili hlavu motora ... /
No radosť.
To však je len zlomok troubles okolo našich MITSI.
Stránka o tom bude na nete čoskoro, dám aj sem link. >:D
Rozbalit vlákno
0