Faceliftované Mitsubishi Outlander dostane zcela nový design přídě ve stylu modelu Lancer. Prozatím se představuje v Austrálii jako provedení modelového roku 2010.
Souhlasím. Já naprosto nesouhlasím s násilnou lancerizací modelů, kterou teď Mitsubishi předvádí. Předfaceliftový Outlander je mnohem hezčí a elegantnější, řekl bych...
no kdyz jsem cetl nadpis tak me to strasne nastvalo, ale vysledek podle me prekvapive vypada celkem dobre (na te fotce), na druhou stranu nemuseli udelat z outlandera nejakej Lancer SUV, to uz fakt prehnali...
i colt vypadal lépe v původním vzezření, nežli po lancerizaci a tohle taky... skoro bych řek že bazarová cena bezfaceliftových verzí stoupne, protože lidi budou chtít právě ji.. aspoň já bych chtěl
Naprostej souhlas, tohle roubování lancer-looku na jiný modely je ohavnost. Od Coltu až po nynější pološílený Outlander. Od nevolnosti mě ochraňuje jenom to, že už jsem to viděl asi před týdnem a žaludek už si užil... :no:
jedině kola,ty jsou hezčí,jinak od coltu to stojí za prd...měli se spíše soustředit na interiér a ne takhle odstřelit celou produkci...brrrrrrrrrrrrrrr
Me se nelibi ani jedna maska.Ta prvni je takova spichnuta,divna a neusporadana. Ta druha ma cistsi tvary, ale takova velkohubost je prinejmensim neslusna.Lancer s ni vypada celkem dobre, dejme tomu. Tohle je unifikacni zmetek.
Vubec vsechny automobilky se snazi mit stejnou masku, aby je kazdy hned poznal atd. Nelibi se mi to, kazdy auto by melo mit svoji tvar, bylo by to urcite pestrejsi a zajimavejsi.Dneska je to ale samy marketingovy bla bla bla a design je jen z povinnosti udelanej, predem danej.
No já bych design neodsuzoval hned, Colt po faceliftu se mi taky nejdřív vůbec nelíbil ale potom co jsem si ho prošmejdil na autosalonu jsem mu přišel na chuť a teď bych bral jedině novou verzi. tuším že s Outlanderem to bude podobné, počkám si až jak bude vypadat naživo.
Nebyť toho predelu v strede masky a miesta na ŠPZku, tak to vyzerá ako obrovský vysávač, ktorý bude na priechode cucať malé deti >:-[]
Po Colte a Outlandere by na rad mohol prísť aj Grandis. To by ma úplne potešilo >:D .
Právě ten předěl masky (single frame) využitý pro SPZ (EVO X ji má na levé straně) je zřejmá inspirace od Audi...a byla jen otázka času, kdy někdo tohle "řešení" (pro SPZ) použije taky, jen to trvalo docela dlouho...
Samotný výsledný dojem ze změny bych určitě tak tragicky neviděl.
Původní vzhled (na který si už mnozí logicky zvykli) byl zbytečně překombinovaný, tenhle je jednoduchší a čistší, což je dobře vidět na srovnávací fotce...
A že někdo půjde jen k vůli téhle změně raději do bazaru, než pro nové... :*) >:-[]
Co je tam toho (proti starému) tak "ovela viac naplacané"!
Podívej se kolik tam těch "nenavazujících linií" (vpředu) ubylo. Předek je designově mnohem jednoduchší a čistší, to neokecáš, a že se ti to "staré" líbí víc, je už věc jiná (a pochopitelně "tvoje").
outlander neni jen podobnej lanceru...proste mi pripada hloupy hodit predek lanceru na SUV outlander a udelat z toho facelift...mohli ho rozhodne vic odlisit
"Předek lanceru"? A proč ne třeba předek outlanderu...?
Jen proto, že lancer dostal tu masku dřív než ostatní?
Je tak moc "rozhodující", kdo ji měl jako "první"...?
Pro mě je podstatnější výsledek a ten vidím jako povedenější, než u "předchůdce"...
Opravdu tu nejde o prvenství. Jde pouze o to, že Mitsubishi násilně vnucuje jednu a tu samou příď na stále víc modelů. A to podle mě je chyba. Uznávám, že výsledek v případě Outlanderu nevypadá zas až tak zle (i když dobrým ho také neshledávám), ale je to prostě "čumák" jiného auta - není to Outlander...
Ale ty jsi přece souhlasil i s tím jeho koncem, tedy, že: ".. je to prostě "čumák" jiného auta - není to Outlander."
A tenhle závěrečný argument nemá opravdu nic přímo! společného s tou tvou kritizovanou unifikací...
To by muselo končit např:" ...je to prostě stejný čumák, jako mají dnes už téměř všechny Mitsubishi." ;-)
Tak to sice nekončí, ale jestli to tak půjde dál, tak to bude pravda >:D nic proti snaze designérů, ale já osobně naprosto nesnáším unifikaci modelů... :-)
"Přesně" o to ale jde, napsal jsi to jen jinými slovy, než "twistedTSD"...
Pokud by totiž takový čumák nemělo to tvé "jiné auto", v tomto případě Lancer (atd.), tvůj argument s "jiným" konkrétním autem by jaksi nefungoval...
Kdyby ho tedy měl první Outlander a až potom Lancer, těžko bys tady mohl takhle argumentovat, a když tak jedině naopak pod Lancerem "s maskou z Outlanderu"... :-!;-)
Otázka pro tebe: Jak bys hodnotil tuto změnu u Outlandera, kdyby tu masku měl on jako první, nikdy bys žádnou podobnou na Mitsubishi neviděl a ani by tě nenapadlo, že jí někdy na jiném modelu uvidíš? Upřímně...
Upřímně? Dobře - nepřipadalo by mi to tak strašný, výsledek neni az zas tak špatný (i když teda ten MEGAotvor v přídi se mi opravdu nelíbí), ale stále bych považoval předfaceliftový model za hezčí :-) mě de hlavně o unifikaci modelů, tu nemám rád...
Pokud ti vadí především unifikace modelů obecně, nemám s tím problém, pak ale beru tvou kritiku faceliftu (designu) Outlanderu, jako (tímto tvým obecným názorem) velmi ovlivněnou až "zkreslenou"... ;-)
Tak částečně to můj pohled určitě zkresluje, přiznávám :-) ale i kdyby můj pohled zkreslený nebyl, stále by mi vadil ten ohromný single frame... Ale abych to shrnul: Nemít tuhle tvář lancer, na facelift řekl bych - no nic extra, ale koukat se na to určitě dá... :-)
stillborn to napsal dobre...dulezity je ze je blbost ze dava mitsu jeden predek na vic aut, i mne se vysledek prekvapive docela libi (to nektery cinsky kopie taky), ale uz to neni outlander ale takovej lancer SUV (nebo jestli chces tak lancer je zmensenej outlander >:-[] )...predstav si treba ze citroen da skoro stejnej predek z DS3 na vsechny modely....colt jsem jeste chapal, ale tohle je moc!
Potom ovšem "napište" jasně, že vám vadí spíš, především a celkově ta "unifikace" u Mitsubishi (obecně)...
Kdyby měl tu masku "převzatou" Lancer od Outlanderu a po měm i ostatní modely, bude výsledný "efekt" takové "unifikace naprosto stejný, jako v případě "prvního" Lanceru...
tohle nema konce,takze se te jen zeptam: tobe pripada uplne normalni, ze nekdo vezme jeden predek a da ho na (minimalne) 2 modely jen s opravdu malymi zmenami? (navic sedan a SUV)
"Úplně normální" je hodně sugestiní, ale dnes to přece dělá spousta (nejen) automobilek... Některé víceméně (designově) úspěšně (Audi), některé méně úspěšně (Škoda, Seat), ale tady mi to u tohoto konkrétního auta vůbec nevadí, naopak. Podstanější je prostě celkový dojem, proti "minulosti"...
Mitsubishi si k téhle své singleframe vzalo (aspoň částečně) inspiraci právě u Audi, což není vůbec špatně..., protože třeba Škoda, nebo Seat, by byly podstatně horší "vzory"...
Všechno (i ta unifikace) lze dělat dobře, ale i špatně, s citem i bez citu, takže kritizovat design jednoho konkrétního auta jen pro tu samotnou "unifikaci", je podle mě špatně...
"Bral" bych to raději (i objektivněji) případ od případu...
Až tedy uvidím další "unifikované" Mitsubishi, řeknu k němu svůj názor, hlavně podle opravdu skutečného dojmu z jeho designu a nenechám se vůbec jeho případnou "unifikací" ovlivnit, stejně jako v tomto případě...
no jo, ale treba u skody poznas na prvni pohled co je to za model (ne ze bych si pletl lancer s outlanderem :-) ) ,ale lancer s landerem jsou si az moc podobni, mohli je rozhodne vic odlisit...jo, vypada to dobre, protoze lancer vypada dobre :-) ....no co clovek to nazor, takze my se asi nikdy nedomluvime, ja ti tvuj nazor neberu :-)
Já si už párkrát spletl např. (sice zepředu a jen na první pohled) facelift O2 s novým Superbem, a to se mi u Lanceru a Outlanderu stane určitě dost těžko, takže tenhle "argument" (přirovnání ke Škodovce) zrovna moc neberu... ;-)
tak mezi oktou a supem je dost velky rozdil, presto jde poznat ze patri k sobe...jasne ze diky celkovemu tvaru si je nespletu ale...proc ze me porad delas vola?! >:-[] ...Vis ze mluvim o tom ze mi pripada hodne hloupy provadet tu unifikaci tak , ze daji jeden skoro stejnej predek na 2 auta...kdybych o liftu nevedel a uvidel to na silnici, asi bych absolutne nechapal co to ma jako znamenat...
Take krasne auto takto todzu*bat....hruza des... Jeho elegancia utrpela neskutocnu ranu a to Lancerovanie celeho portfolia mi taktiez uz lezie na mozog... Ked tu niekto srandoval tak neviem, no ja urcite by som sa zahral na bazaroveho kowboja a kupil pred f/l... neni o com...
PS: vcera som jazdil Forester boxer diesel... ano ale... asi tak... Outlander mi viac ucaroval, hoci komfort subaru + jazde vlastnosti su naozaj uchvatne...
stare- 3 zony - jedna je svetla a maska,druha je naraznik,tretia je spodna cast narazniku.
tri horizontalne linie,koniec.
nove-nacapnuta maska z lanceru,zarezane svetla,pod nimi dvojica horizontalnych zasekov od blatniku k maske,druhy zasek hned pod svetlom.....spodok narazniku skoro bez zmeny,netreba zabudnut na to,ze sa musela pretiahnut kapota nisie,kedze svetla+maska zacinaju nizsie.
:-)
Ty linky si určitě kreslil ty... ;-) , ale chtělo by to víc objektivity při tom kreslení, já bych tou modrou "šetřil" ještě víc, než ty tou červenou...
>:-[]
Tady většině vadí, že je to "z Lanceru", proč? Podstatný je přece hlavně výsledek a ten je velmi dobrý.
"Prapodivné" geometrické tvary staré masky vypadaly proti tomu jako návrh "prvňáčka" na čtverečkovaném papíru a připopmínaly spíš univerzální podložku na dětské "společenské" hry...A celý předek vypadal proti tomuhle "rozpačitě a neohrabaně"... ;-)
Mně by bylo šumafuk jestli je to z Lanceru nebo ne, kdyby to prostě "nedomrvilo" celej předek. V tomhle se neshodnem, "návrh prvňáčka na čtverečkovaným papíře" byl osobitý a elegantní. "Vyčištění" designu a aplikace single-framu přinesla než pološílený výraz s obludnou tlamou. 8-s
A kde je vůbec Áda ? Z Renaultů má mrtvici a tohle ho nechá v klidu ? ;-)
Na všem se naštěstí nikdy neshodne "nikdo", jinak bychom jezdili všichni ve stejných autech, nosili stejné "hadry" apod.
A to byla celkem dost nuda... ;-)
S tím prvňáčkem to byla samo i "trochu" nadsázka, ale podle mě to i přesto docela sedí...
Prostě u předchozího provedení jakoby si někdo nevěděl rady s tou větší přední plochou, a proto tam vytvořil jakousi mozaiku, nebo spíš "koláž"... :-)
Ten face působí už na první pohled mnohem celistvěji a dynamičtějí, navíc tvar masky auto opticky rozšiřuje, a to především dole, což "sluší" každému vozu mnohem víc, než když je to spíš naopak...
Otázkou zůstává jestli je pro SUV typu Outlandera nějakej dynamičtější design přínosem ? To je teď zase nějaká móda, že i *.ocuc musí mít "dynamický" tvary.
Teď budu přehánět, ale coby majitel bych nestál o to, aby moje SUV vypadalo jak ručně ždímanej hadr na podlahu, čímž míním tzv. dynamický prolisy (Kuga,iX35 aj.) nebo mělo čumák ze známýho osobáku.
Pokud chtěli nějak sjednotit roztříštěnost prvků na předku, měli mít víc invence a ne to takhle (podle mě) odfláknout. Mně osobně se původní předek líbil, naopak mi neseděj LED lampy vzadu, v tomhle provedení hodně pouťový.
Odpověď na úvodní otázku: SUV není offroad, ani hov.nocuc.
Vzhledem k tomu, že se "99%" SUV mimo zpevněné cesty ani "nepodívá", měl bych naopak právě s tímhle mnohem menší problém, než z celou kategorií SUV jako takovou...
Dokonalé to není, ale pro mne pořád mnohem menší "zlo", než ta původní "roztříštěnost prvků na předku", jak sám uvádíš.
S těma "ledlampama" s tebou souhlasím..., podobně nemusím ani "tuzerské" zadní lampy u většiny vozů značky MAZDA.
Ale vůbec nevím na co si tu vlastně můžem "stěžovat", když vidím např. některé poslední "designové perly" od SUBARU...
Spousta lidí, když vidí nový Outlander, představí si něco jako zm*vený Lancer... Ale když by tu nebyl Lancer, nebyl by tu ten vzor, tak by se na to auto mnoho lidí dívalo úplně jinak.
Původní Outlander byl pěkný, uhlazený, ale téměř bez linií, nepříliš na sebe navazujících. Nudný. Když byste se podívali na foto Subaru Forester, určitě najdete podobné rysy, počínaje světly.
A co se týče zadních svítilen, opět, je to nezvyklé, pro mnoho konzervetivních lidí, co se bojí přijmout nové věci, je to samozřejmě nepřijatelné.
Myslím, že je dobře, že Mitsubishi si razí svojí vlastní designovou cestu. Mitsubishi nejsou auta pro ty, co chtějí splynout s davem. Jediný, co se mě opravdu nelíbí, je nový Colt. Chyba je ale podle mě někde jinde, než u designérů. Kdo viděl skici Lanceru, ví proč.
Prečo si (skoro) každá značka myslí, že potrebuje mať výraznú, a ešte výraznejšiu identitu? Rovnakú držku namontovať na všetky autá bez rozdielu tried? Outlander bol od začiatku Mitsubishi aj bez ksichtu Lancera. No ešte nech takto sprznia Pajero, to už sa fakt iba zasmejem...
Nehovorím, že to má svoju cenu, ale skôr u prémioviek, Audi, Mercedes, BMW. Toto mi už pripadá hodne kŕčovité. Ako asi by vyzerala napríklad Alfa 159 s predkom MiTa?
;-\