Evo je v tomto velmi otvorene a jednoduchym preprogramovanim RJ ponuka moznost zvysit vykon na hranicu 350 PS, bez dodatocneho zasahu. Takto si zakaznik sam vyberie vykon, aky mu najviac vyhovuje.
No,nejake zasahy je potreba udelat.Na 360HP jsou to svody,komplet novy,otevreny vyfuk.KAT pryc,sportovni filtr+ samozrejme to preprogramovani.Ted nove lze do IX pridat stejne velke turbo,ale s vetsimi lopatkami a mnohem vetsim plnenim. Kdyz ho naprogramujes na cca 80%vykonu,auto ma zhruba 400HP a to je ta hranice,kdy je treba zacit upravovat i motor (ojnice,hridel,pisty atd.) Jinak koncept X se mi moc libi a uz se na nej tesim. Koncept EVO je podle mne skvelym pocinem, protoze auto zasahuje jiz po zakladni uprave vyse +uprava podvozku a brzd (celkem cca 250.000,-czk)do kategorie supersport a stejne tak lze porazit soupere z kategorie cistych supersportu. Navic za zlomek ceny. A tresnicka na zaver- v nasi rodne zemi je vita spise nenapadnost nez vybocovani z rady.Se supersportem zazijes hodne zavistivych reakci,u tohto auta te bud prehlednou nebo se lze setkat s obdivnymi pohledy znalcu.Tento svuj dojem jsem si potvrdil na predposlednim jezdeni v Mostu,kde jsme vozili novinare a vsichnoi se drali do Ferrari,Lambo a dalsich atraktivnich aut,ale kdyz jsem dal par kol a pred spoustou divaku prdjel nekolik Moden a dlaisch krasavcu,najednou jsem vozit nestihal:-) Takze muj zaver: Skvele auto pro nadsence a lovce motoristickych zazitku, neatraktivni auto pro nekoho, kdo hleda na prvni pohled atraktivni a neprehlednutelne auto. [odkaz]
Dik:-) Chtel jsem to co nejjednodussi,tedy vsechno cerne:-)Upravy maji byt hlavne na jizdnich vlastnostech.Myslim,ze uz jsem sem jednou odkaz daval, tady po tom jsem prisel o pneumatiku, priste radeji na mokru nebo snehu [odkaz] Jo a mimochodem, tak pojed snami: [odkaz]
Jestli uvrzgany interier znamena uvrzany nebo tak neco, tak musim zel souhlasit. Dnes jsem mluvil s kamaradem, co ma mimo jine novou RS4 a to je jeden z tech rozdilu. On ma luxusni limuzinu se supersportovnimi vlastnostmi. Mysak je zavodni naradi a opravdu tam v terenu vrze jak pristrojovka, tak se krouti kastle nekde kolem motoru. Na rovnce je to v pohode, ale na sotoline a podobnem porchu je to des. Ale zase ta cena a ty jizdni vlastnosti, porad mi to vychazi jako nejlepsi volba pri srovnani cena/vykon. Nebo ma nekdo jiny tip?
Tak RS4 a Evo nejde zrovnavat takmer po ziadnej stranke. Ale bohate by stacilo, keby interier EVA dosahoval kvality takej Imprezy. Dufam, ze prichod EVA X tento problem vyriesi. Dost som alergicky na tu vrzgajucu pristrojovku pocas kludnej jazdy.
Vsichni placate voloviny 300 koni nema proto jak rika Jirka N.
proste se tim preprogramovanim samozdrejmne jdou emise do hazlu.
Proc ma STi tet civil 2,5 zavodak N 2,0?, did i stare STi melo po prekopani celeho motoru 500PS to same Evo. Evo bude mit ten sami problem navic FAS zacina strasit ekologi i v Nkach, Japonci u nich doma na nejake EURO normy serou, tak proto ten veci vykon.
k tomu mereni na brzde zaprve neni brzda jako brda uz vidm jako to nekdo meril primo na motoru, "reálně na brzdě těch 300 zřejmě má už dnes" jo to to ani omylem EU verze proste ma to co ma.
>:-[]
Jsem zvedav jestli se jim podati naladit ten motor s emisema a 300PS aby konkurovali 2.5 STi ale [podle meho ne daji tak take 2.5, to same Ford ty tam daji asi zase 2.5 5V, orezaji zase vykon dolu aby to moc nesmrdelo ekologum,je holt ekologie.
tady je neco pro ty, co uz dopredu odsuziji noveho Lancera respektive rovnou EVO X na zaklade tech par fotek civilni verze pro ameriku (i kdyz i ta je ok:-))
myslim ze tyhle fotky modelu primo z designerskyho studia v nemecku kde tenhle krasavec vznika, ve spojeni s obrazkama vys muze hodne napovedet jak by EVO X mohlo vypadat.
h t t p:// automix.centrum.cz/…hoto/5/61/026.jp…
h t t p:// automix.centrum.cz/…hoto/5/61/023.jp…