To je pravda, ale 320d má o něco vyšší spotřebu, na TDI opravdu v otázce spotřeby nic nemá. (Mám zkušenost s 320d/110 kW i TDI nekolika výkonových variant v několika autech)
To je pravda, BMW má skvělé motory, ale musíte vzít v potaz, že každý nemá na to aby si koupil minimálně trojkové BMW. TDI také existuje ve variantě 110kw. A co se týče odhlučnění,, tak kabina je u BMW přeci jenom lépe izolovaná. Třeba na Oktávku nebo Golfa s TDI 96Kw nestačí ani ten koroptrví propagovanej renault(když beru porovnání v nižší střední třídě). A ve Fabii RS je to TDI prostě paráda. To byl od Škodovky chytrý a logický tah, přeci jsou lidi, kteří se chtěj svýzt rychle ale levně.
už se vážně nemůžu dočkat, až vw group nacpe svý chrochtající TDI do Eva IX...
osobně jsem ochoten si připustit půl litru na sto navíc, když motor bude znít kultivovaně. PD tohle skutečně nenabízí, takže volba je jasná- common-rail!
To vis ze je to blbecku, dieslovy Evo... Vrat se zpatky k Renaultu a nevtirej se porad! Podle mne jsi placen za intenzivni shazovani VW Group, nebo jsi opravdu tak omezenej a rozhodl ses, ze budes ve vsech diskuzich vsem cpat jak je Renault nejlepsi a VW nejhorsi. At tak ci onak, lezes mi na nervy.
přečti si můj příspěvek a najdi v něm slovo renault. on systém common-rail používají i jiné značky a málo jich zrovna není (tak třeba fiat, alfa, lancia, peugeot, citroen, ford, jaguar, mazda, bmw, mercedes, chrysler, jeep, volvo, honda, nissan, opel a mnoho dalších renomovaných značek). nevzpomínám si, že bych někde vyloženě psal, jak je renault nejlepší (i když lepší než vw určitě je), ale fakt, že ti lezu na nervy mě opravdu nijak nedojímá a tvoje urážení jakbysmet.
PD melo byt variantou common-railu a at uz ma nejake ty nevyhody, tak ocenuju tu snahu udelat neco jinyho. Jelikoz vsak audi preslo ke c-r, tak bude asi opravdu vyhodnejsi. At uz mas k vw jakykoliv vztah, neni pravda to, co rikas o kvedlani apod. I to vyjadreni o renaultech beru diky smajlikovi s nadhledem. Ze bude mit mitsu TDIcka je jasny fakt, ze ty jeho nestojej za nic.
PD variantou C-R < je to úplně jinej systém ... A AUDI že by přešlo na c-r ? Vým jen o jednom motoru a to jen proto že PD tam nešlo z tech. důvodů (je to 4,0 TDI A8)
Renaulty jsou nejnespolehlivější auta. Jsou to prostě poruchový křápy, stačí mi co jsem slyšel od známých a statistiky to jenom potvrzují. Třeba taková karta místo klíče, kolikrát se to ***o(viz autotesty). A pak auto vlastně přestává plnit základní věc a to přeprava zbodu A do bodu B.
Zato VW je vzor všech ctností včetně spolehlivosti. Poslední průzkumy spolehlivosti a spokojenosti lidí (a to i v Německu!) ukazují, že tomu můžou věřit jen lidi s totálně vymydlenými mozky reklamou za německé peníze. "Nejdokonalejší" Golf IV. generace se krčí okolo 3/4 žebříčku a Passat na tom není o moc lépe. Nejsem renaultář, ale oceňuji, že se snaží přijít v oblasti designu a techniky s něčím novým a nevydávat za nové auto něco (Golf V), co jiní nazývají drobným faceliftem, byť by to mělo mít z počátku pár drobných dětských nemocí.