Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mitsubishi zastavuje výrobu elektromobilů pro PSA

Důvodem zastavení výroby Peugeotu iOn a Citroënu C-Zero je malý zájem o tyto vozy.
Zpět na článek
9. 8. 2012 10:15
Avatar - wladyk
9. 8. 2012 10:15
Není divu !
Co čekali? Že o "prdítko" za 700 tis. bude rvačka? >:-[]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - WinDiesel
9. 8. 2012 10:59
Re: Není divu !
Chtěli to protlačit za pomoci státních podpor a "pobídek" - snažili se získat určitou konkurenční výhodu. Stajným způsobem se pokouší postupovat Nissan s Leafem a GM s Voltem/Amperou - a i když do toho některé státy opravdu pumpují peníze, stejně se tyto vozy ani zdaleka neprodávají tak, jak by uvedené značky potřebovaly.
9. 8. 2012 11:03
Re: Není divu !
jj cena tohle auticko zabiji, pred tydnem jsem se v tom povozil (Peugeot ION) a za tech 84km po meste a okreskach okolo v kopcich se me to desne libilo, a ac jsem tomu daval za usi, tak i po dojeti to prej ukazovalo jeste 38km dojezdu :-) ale 711360 + 7833/9833 za metalizu/perlet je proste moc, realne bych cenu videl tak na 350/450 tisic maximalne, pak by to bylo idealni jako dalsi auticko pro nekoho kdo bydli nekde v satelitu u mesta a ma moznost to jednoduse nabijet
Avatar - Papír1
9. 8. 2012 15:17
Re: Není divu !
To auto zabíjí cena, dojezd, čas pro nabití a infrastruktura EL. stanic Teoreticky jsem ideání zákazník. Do práce to mám 16km na chalupu 35km atd. Jenže občas jedu na chalupu a něco zapomenu ( manželku, dítě či psa), tak se vracím a jedu na zapátek. :-) Ale aby mi došla šťáva 10km před cílem? Na to nemám čas. A abych vozil 20m napájecího kabelu a měl to natáhnuté z okna paneláku, to je také trochu nepraktické.
9. 8. 2012 20:31
Re: Není divu !
A to je přesně ten důvod, proč jsou elektromobily pro běžné použití v podstatě nepoužitelné :no: >:D
Avatar - jozephko
9. 8. 2012 17:00
Prečo francúzska inovácia=prepadák?
Už prestávam veriť, že Francúzi dokážu na trh uviesť nejakú významnú inováciu. Už si ani nespomínam, kedy sa nejaká novinka z Francúzska uchytila na trhu - že by to bol prvý Espace v roku 1984? Nie, ešte o pár rokov neskôr zabodoval prvý Scenic. Ale to je asi všetko. Ak nie,prosím opravte ma niekto.
Rozbalit vlákno
1
9. 8. 2012 21:35
Re: Prečo francúzska inovácia=prepadák?
Tak já tě opravím - tohle auto neuvedlo na trh PSA, ale Mitsu. A jak je napsáno v článku, Mitsubishi zatím vyrobilo pouze 28.000 kusů těchto tří elektromobilů se stejným základem, takže tady nejde primárně o PSA (francouze), ale o to auto. (Samozřejmě jde i o finanční problémy PSA). Prostě jak píšou ostatní - za tyhle prachy je to auto v podstatě neprodejné (a na značce moc nezáleží). Těch pár kousků mají víceméně jen státní organizace nebo firmy a pár zarytých ekobláznů......
A co se týká francouzských inovací, přečti si někde, kolik technických inovací přinesl zrovna třeba ten Citroen nebo Peugeot...... To, že se u nás francouzská auta jaksi moc nenosí ještě neznamená, že jsou apriori špatná.....
9. 8. 2012 19:22
Fakt neuveriteľné : ).
Tí tupí zákazníci nie a nie pochopiť čo má budúcnosť ;-)
Rozbalit vlákno
0
9. 8. 2012 23:08
Elektromobil musí mít jinou konstrukci
než auto se spalovacím motorem. Hlavně musí být co nejlehčí. Každé kilo navíc znamená potřebu baterek s větší kapacitou a tím pádem násobný růst ceny. CHce to prostě nové přístupy, jako třeba je Qbeak s karoserií z divných tlustých ale lehkých panelů. Dojezd super, předpokládaná cena díky nízké hmotnosti taky, vejde se tam snad až 6 lidí.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0