Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mitsubishi zastavuje výrobu elektromobilů pro PSA

9 komentářů

Avatar - wladyk
wladyk
Co čekali? Že o "prdítko" za 700 tis. bude rvačka? >😒]
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Chtěli to protlačit za pomoci státních podpor a "pobídek" - snažili se získat určitou konkurenční výhodu. Stajným způsobem se pokouší postupovat Nissan s Leafem a GM s Voltem/Amperou - a i když do toho některé státy opravdu pumpují peníze, stejně se tyto vozy ani zdaleka neprodávají tak, jak by uvedené značky potřebovaly.
IPace
jj cena tohle auticko zabiji, pred tydnem jsem se v tom povozil (Peugeot ION) a za tech 84km po meste a okreskach okolo v kopcich se me to desne libilo, a ac jsem tomu daval za usi, tak i po dojeti to prej ukazovalo jeste 38km dojezdu 😄 ale 711360 + 7833/9833 za metalizu/perlet je proste moc, realne bych cenu videl tak na 350/450 tisic maximalne, pak by to bylo idealni jako dalsi auticko pro nekoho kdo bydli nekde v satelitu u mesta a ma moznost to jednoduse nabijet
Avatar - Papír1
Papír1
To auto zabíjí cena, dojezd, čas pro nabití a infrastruktura EL. stanic Teoreticky jsem ideání zákazník. Do práce to mám 16km na chalupu 35km atd. Jenže občas jedu na chalupu a něco zapomenu ( manželku, dítě či psa), tak se vracím a jedu na zapátek. 😄 Ale aby mi došla šťáva 10km před cílem? Na to nemám čas. A abych vozil 20m napájecího kabelu a měl to natáhnuté z okna paneláku, to je také trochu nepraktické.
ericn
A to je přesně ten důvod, proč jsou elektromobily pro běžné použití v podstatě nepoužitelné :no: >😁
Avatar - jozephko
jozephko
Už prestávam veriť, že Francúzi dokážu na trh uviesť nejakú významnú inováciu. Už si ani nespomínam, kedy sa nejaká novinka z Francúzska uchytila na trhu - že by to bol prvý Espace v roku 1984? Nie, ešte o pár rokov neskôr zabodoval prvý Scenic. Ale to je asi všetko. Ak nie,prosím opravte ma niekto.
mbrzda
Tak já tě opravím - tohle auto neuvedlo na trh PSA, ale Mitsu. A jak je napsáno v článku, Mitsubishi zatím vyrobilo pouze 28.000 kusů těchto tří elektromobilů se stejným základem, takže tady nejde primárně o PSA (francouze), ale o to auto. (Samozřejmě jde i o finanční problémy PSA). Prostě jak píšou ostatní - za tyhle prachy je to auto v podstatě neprodejné (a na značce moc nezáleží). Těch pár kousků mají víceméně jen státní organizace nebo firmy a pár zarytých ekobláznů......
A co se týká francouzských inovací, přečti si někde, kolik technických inovací přinesl zrovna třeba ten Citroen nebo Peugeot...... To, že se u nás francouzská auta jaksi moc nenosí ještě neznamená, že jsou apriori špatná.....
Dušan10
Tí tupí zákazníci nie a nie pochopiť čo má budúcnosť 😉
megacruiser
než auto se spalovacím motorem. Hlavně musí být co nejlehčí. Každé kilo navíc znamená potřebu baterek s větší kapacitou a tím pádem násobný růst ceny. CHce to prostě nové přístupy, jako třeba je Qbeak s karoserií z divných tlustých ale lehkých panelů. Dojezd super, předpokládaná cena díky nízké hmotnosti taky, vejde se tam snad až 6 lidí.

[odkaz]