I kdyby rozvor prodloužili o 50 cm, tak nechápu dodnes o co Porschemu šlo? Nepochybuji o kvalitě auta, určitě to moc dobře jezdí, jenže je to neskutečně škaredé auto. Když už jsem to viděl na živo, chodil jsem kolem toho barokního mastodonta a hledal něco hezkého, tak jsem nic hezkého nenašel.
Nechci se dotknout majitelů této jinak jízdně jistě dobré káry, ale toto je fakt hnus.
Nemám jediný problém se sporťáky, ale toto se jim nepovedlo. Kupci jsou jen pozéři zaměření na značku. Kdybys jim to samé nabízel pod značkou - ..... doplň sám ať nejsem obviňován ze zaujatosti, tak to nekoupí, ale VŽDYŤ JE TO PORSCHE, tak to kur.... nekup!!!
O co jim šlo? Aby se dozadu vešel i dvoumetrový chlapík. :-) Osobně bych dal přednost hezčí karoserii před plnohodnotnými sedadly vzadu, ale zase nejsem úplně cílová skupina, spokojil bych se s dvoudveřovým kupé. Prodloužená verze jde tedy úplně mimo mne. Tohle auto chci řídit. Kdybych se chtěl vozit vzadu, nakoupím jinde.
To docela ANO, ale tohle je článek a diskuze o PRODLOUŽENÉ (ne moc hezké) VERZI ;-)
PS: A do této chvíle jsme se VŠICHNI SHODLI - že tato varianta nějak NEeee
Někteří jedinci vyžadují individuální přístup, aby pochopili jednoduché sdělení. To ovšem neznamená, že bychom nad nimi museli lámat hůl! Když to nepochopí napoprvé, klidně jim to vysvětlíme dvakrát či třikrát. Trpělivost růže přináší:-)
Tedy takhle "nahrát" (zrovna) Mig(ovi)_35? :-)
PS: Základní Panamera vypadá (ještě) "jakžtakž" ok - u té prodloužené verze se to ale najednou "zcela rozpadne" ;-)
Já jsem se ale vážně vyjadřoval obecně ;-) Hele já to beru a každé auto má svého kupce, jen jsem vyjádřil svůj názor. Nic víc nic míň. Osobně bych lovil v aristokratičtějších vodách [odkaz] :-! Tohle je pro mne luxusní elegance, které panamera nesahá ani po ventilky :-)
Vzadu je v Rapide méně místa než v Maserati GranTurismo. Pokud ti tedy jde o čtyři místa, není to nic moc, je to pořád spíš 2+2. Pokud ti o ně nejde, máš tu DB9, nebo Vanquish. To je spíš moje krevní skupina.
Karoserii Panamery také nepovažuji za nejhezčí. Jen ti odpovídám na otázku, o co jim šlo. Tehdejší šéf Porsche trval na tom, že se musí dozadu pohodlně usadit. A je to pěkný čahoun.
Tohle vozidlo prostě nebylo správnou volbou (ano, mýlím se, čísla hovoří jinak), ale bere se to JEN kvůli tomu, že je to Porsche. Kdyby tohle dělalo Audi (no, ono dělá - A7), tak se to neprodává skoro vůbec a ejhle, A7 se opravdu moc nedaří.
A7 se daří nejlépe v rámci D3 (CLS i 6er mají nižší prodeje). A Panamera sice krásy v exteriéru nepobrala, ale je pro toho, kdo chce lux. sedan s nejlepšími motory a podvozkem volbou č. 1.
VÍM že reálná povedenost kvalita atd. s prodejností NEMAJÍ (moc) souvislost, ale FAKT říkáte že (bez urážky "nejnudnější" z trojice) model A7 se prodává NEJlépe?!?
Že všude chválené 6GC(ani barokně noblesní CLS - mám pocit že ani MOTORově se jim A7 NEmůže rovnat) "se (prodejně) nechytají"? :-|
KAM ten svět spěje... ;-)
V Evropě CLS (sedan + kombi) celkem těsně vede před A7, 6er výrazně ztrácí (čísla pro GC nemám, nicméně kompletně i s kupé a kabrioletem je hodně pozadu, nějakých 30%, co si tak pamatuji).
Celosvětově pak vede A7, pokračuje CLS (sedan + kombi) a z dáli se dívá 6er (GC + kupé + kabrio, opět myslím nějakých 30% ztráta).
Když už tak CELOsvětová čísla.. ;-)
Co se motorů týče, A7 mám pocit chybí i "trochu víc" než jen verze RS..
PS: Tak zrovna v tomto případě VÍTĚZSTVÍ audi nad soupeři FAKT NEchápu (a s odstupem poslední místo 6GC zrovna tak NEeee, nebo spíš "TO UŽ VŮBEC NE" :-)
A jaký motor jí podle tebe chybí? Diesely má šestiválce 150, 180 a 230 kW, benzíny má šestiválce 150 a 228 kW a osmiválec 309 kW.
Celosvětově je první A7, ale přeci jen jsme v Evropě, tak stojí za to zmínit, že na starém kontinentu je nejprodávanější CLS. I když nevím, kolik z toho dělal kombík. U 6er určitě bude hrát velkou roli cenovka. Po odečtení kupé a kabrioletu to bude ještě tristnější.
Tak to "motorově" PARDON - to působí "ok" ;-)
Já bych cupku a cabrio s 6GC určitě NEsčítala, dle mne to jsou (i technicky) relativně ODLIŠNÉ vozy = o to víc jsme "překvapena". Myslím že 6GC je HODNĚ povedené auto - jak "jen" vzhledově, tak jízdně..
PS: Ne že by to mělo nějakou (výraznější) "váhu", ale "ocenění" získává BMW 6 GC i v takovýchto diskuzích.. to S ODSTUPEM poslední místo mne proto "docela překvapuje"
Diskuze a trh se často diametrálně rozchází. :-) BMW mířilo spíš na exkluzivitu, jinak by to byla "jen" rozpláclá 5er. A7 je koncepčně celkem odlišná. Otázka je, jestli BMW díky vyšším cenám nedožene ztrátu v obratu/ zisku.
Může být - jejich prohlášení že se už nebudou tolik soustředit (jen) na výši prodej,ale právě na ziskovost - se MI docela "líbilo" (se mi zdálo "správné" ;-)
Dle info MT baroko v Evropě naopak přímo "letí" ;-)
(a na první místo bych jej - byť s nejtěsnějším rozdílem - dala i já :yes::-)
PS: Nicméně relativně VÝRAZNÉ prodejní NEúspěchy (nejen dle mne evidentně POVEDENÉHO vozu) 6 GC mne PŘEKVAPILY
PPS: A ještě trochu "mimo" - k naší "VHS diskuzi" ;-)
Byly v jednom (komunistickém) československu 2 automobilky, jedna "o ničem" a jedna (až nečekaně) "zajímavá". Železná opona padla, běžel čas a té jedné prodeje stoupaly a Stoupaly a té druhé klesaly a Klesaly a šel čas až jedna je už docela VELKÁ automobilka s mezikontinentálním přesahem a druhá ZKRACHOVALA. Kvízová otázka: "Která je která"? :-)
Nápověda, JÁ bych (zcela absolutně jednoznačně) preferovala "tu zajímavou" ;-)
Baroko letí jenom v Evropě a ta je z pohledu celkových prodejů s bídou třetina.
Nevím, co tím příkladem chceš říci.
1. V roce 1989 byly obě automobilky o ničem a vyráběly zcela nekonkurenceschopné křápy, které se dokázaly prosadit jen v rámci skanzenu jménem RVHP. Ano, předválečnou historii měla Tatra daleko zajímavější.
2. Jednu zprivatizoval schopný podnikatel, druhou zloděj
3. Dopadlo to přesně jak mělo, zloděj zkrachoval a ten co pracoval to dopracoval tam co píšeš. Neviditelná ruka trhu tentokrát zafungovala správně a logicky.
4. Moc souvislostí s VHS jsem tedy nenašel. Jinak řečeno, kdyby komanč nezaúřadoval, tak mohla dnes být Tatra klidně tou slavnou a přitom mít i slavnou historii a slavná technická řešení. Po zásahu komanče o tom nemá cenu nijak spekulovat, ten prostě zničil vše.