Diskuse

Modernizovaný Citroën C4 Cactus odhalil český ceník. Komfort nabízí už v základu

10.3.2018

Cactus se v rámci faceliftu přeměnil z crossoveru v hatchback. Na českém trhu pak v rámci modernizace omezil nabídku motorů.

 

  • 39 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 10.03.  09:50

    Neobyčejně ústavní

    Citroen ani neví co sám vyrábí. Nehezké auto s řadou přihlouplých detailů. Těžko vybrat co je nehnusnější, asi kola, imitace renaultích kol z roku 95. Designér citronků musí chodit v puntíkovaném obleku na hlavě klobouk s robertkem a do práce dochází z ústavu.
    • 38 Reagovat !

      foto DEVIL

      DEVIL 10.03.  11:25

      « Re: Neobyčejně ústavní

      kup si nudnou skodovku za priserny prachy s prisernou kvalitou a drz tlamu ty sociku bez spetky vkusu a designu >:D
      • 49 Reagovat !

        foto ericn

        ericn 10.03.  11:40

        « Re: Re: Neobyčejně ústavní

        Mluvíš o vkusu a obhajuješ vyšeptalý Cactus 2 generace. Tak to je síla.

        1G Cactusu měla styl a byl to povedený crossover, ať Airbumpem, tak originálním vnitřkem a hlavně odvahou dát takové auto na trh. Nová generace původní záměr a design nerozvíjí, ale naprosto jej podrazila. Je to ocucané cosi bez nápadu a švihu.

        Jen 2 motory v nabídce je naprostý fail a ukazuje impotenci PSA na poli techniky, zvlášt u benzinu - jen 3hrnek s 5st manuálem a 6A a jen s jedním výkonem = o ničem :no:
        • 00 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 10.03.  12:01

          « Re: Re: Re: Neobyčejně ústavní

          Az na to ze toto je len FL I. generacie :-) ale inak v podstate suhlas. Minimalne tento vylepseny podvozok mal dostat od zaciatku.
          • 23 Reagovat !

            foto ericn

            ericn 10.03.  12:18

            « Re: Re: Re: Re: Neobyčejně ústavní

            S tím FL máš pravdu, ale těch změn je celkem dost, bohužel k horšímu ...
          • 11 Reagovat !

            foto JirkaX

            JirkaX 10.03.  12:30

            « Re: Re: Re: Re: Neobyčejně ústavní

            Ale potom tahle věta nemá smysl. "Cactus se v rámci faceliftu přeměnil z crossoveru v hatchback."
            • 30 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 10.03.  15:11

              « Re: Re: Re: Re: Re: Neobyčejně ústavní

              To jsou PR pindy, nic víc. Jde o FL.
        • 61 Reagovat !

          foto comper

          comper 10.03.  15:20

          « Re: Re: Re: Neobyčejně ústavní

          Vkus je sice subjektivny, ale podla mna je tento Cactus velmi vydareny - neokukany, originalny, extravagantny, to co proste ocakavas od citroenu. Na nudne a politicky korektne dizajny su ine automobilky. Technicky by tomu prospel jeden silnejsi benzin, ale ten by aj tak bol len okrajom predajov, a kto sa navaza do trojvalca nech sa ide vyburit do vcerajsieho testu karotky kde ho serviruju kazdou vetou.
          • 00 Reagovat !

            foto ericn

            ericn 11.03.  15:25

            « Re: Re: Re: Re: Neobyčejně ústavní

            Ano, máš pravdu, vkus je subjektivní. Nicméně to o čem píšeš, tedy neokoukaný, originální a extravagantní - to je původní C4 Cactus. Tenhle faceliftovaný už je jeden z mnoha tváří citroenu a celkem aut s takto rozdělenými světly je nově jak máku, tj nic neokoukaného, natož originálního...

            3hrnky místo motoru je mor současné doby a dělají se jen pro to, že jsou levnější na výrobu a v laboratoři mají nižší emise. S tímhle 3 hrnkem se znám jak s atmo verzí, tak se slabším turbem a nijak mě neoslnili ani výkony a ani zvukem. Psal jsem se u přijímacích techniků Pugu na zkušenosti a odpověď byla "pane to nechtějte". Podotýkám, že tam jezdím už pěkných pár let a vědí o čem mluví ;-)
      • 41 Reagovat !

        foto JirkaX

        JirkaX 10.03.  12:11

        « Re: Re: Neobyčejně ústavní

        Nemá být místo písmene V písmeno B? To by tak odpovídalo.
      • 34 Reagovat !

        foto KANKUNEN

        KANKUNEN 10.03.  14:16

        « Re: Re: Neobyčejně ústavní

        To je chování, pořád více mi připadá, že fanda VW fandí VW, zatímco fanda PSA hlavně nenávidí VW.
        • 30 Reagovat !

          foto JirkaX

          JirkaX 10.03.  16:47

          « Re: Re: Re: Neobyčejně ústavní

          Asi tak nějak. Ale tohle je navíc nějaký primitiv.
          • 13 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 10.03.  17:50

            « Re: Re: Re: Re: Neobyčejně ústavní

            Někdy je na primitivitu třeba jít primitivně.
  • 39 Reagovat !

    foto kaa

    kaa 10.03.  11:00

    Strašný.

    Není vadou, že z auta dýchá strohost a jednoduchost. Ale v nabídce není jediný motor co by stál za řeč. Nafta je do města pasé a tříhrnek bez komentáře. Navíc ta cena je hóóódně sebevědomá.
    Kdo si tohle koupí???
  • 11 Reagovat !

    foto twistedTSD

    twistedTSD 10.03.  13:22

    No

    Ceny jsou velmi příjemné na tu výbavu, u všech specifikací. Jenže zároveň vyvážené hloupým šetřením, které by Cactus z mého výběru diskvalifikovalo cena necena.

    Mimochodem, může mi někdo vysvětlit, za co přesně chce PSA těch 20 tisíc kč za Grip Control? Není to jen otázka nastavení ESP?
    • 10 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 10.03.  13:31

      « Re: No

      Mno software a kolecko na jazdne rezimy. Ci cactus ani to kolecko nema?
      • 00 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 10.03.  14:05

        « Re: Re: No

        Sorry, na kolečko jsem zapomněl. :-) Ale nevím, jestli ho Cactus má.
    • 22 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 10.03.  14:11

      « Re: No

      Vysvětlení = si na ACZ a psal to Bureš :-)

      20 t. je samozřejmě kravina = to je cena za 4 hliníkový disky 17˝ plus pneu Goodyear + Grip Control = ceník je tak prostej = že to byl snad zlej úmysl = nebo včera fakt velká chlastačka >:D
  • 07 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 10.03.  19:16

    motoricky

    proste za mna nepredajne :-( 3 valce ani za svet a dizel je tu tiez mimo misu ... pritom auto to urcite nebude nejake zle aj ked tie dva tablety v kabine mi trhaju oci ... to je ozaj otras... hodne nesikovne riesenie .. zvlast ked uz aj nova C3 sa vratila ku "klasike" vo forme schopnych budikov ....

    chvalim este nizku hmotnost auta... ale to je u tohto farebneho cirkusu na kolesach asi tak vsetko co sa da pochvalit .... inak neviem preco by zakaznik mal ist prave do tohto cactusu ked v podobnej cene je xy proste lepsich a kvalitnejsich serioznejsich aut ci uz z "domacej" europy alebo z azie
    • 40 Reagovat !

      foto tesnav

      tesnav 10.03.  20:37

      « Re: motoricky

      A za mne v tom nevidím problém. Na jedné z dovolených jsem s Kaktusem (v půjčovnách jich měli stovky) najel asi 1.200 km a po všech stránkách jsem byl pozitivně překvapen, chyběl tomu jen lepší motor, neboť tam byl jen atmosférický tříválec. A zajímalo by mne, jaká lepší, kvalitnější a serioznější auta v dané třídě mi doporučíš za ceníkových 350t. základu. S tempomatem, klimou, mlhovkami, 16´´ a solidně výkonným motorem (když i taková Kona začíná o 50 litrů výše a má, podržte se - 3 válce).
    • 20 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 10.03.  21:37

      « Re: motoricky

      Ty jsi fakt plácal, to svět neviděl.
    • 30 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 10.03.  23:01

      « Re: motoricky

      Vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby tvé další auto bylo tříválec. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Rasto

      Rasto 11.03.  01:41

      « Re: motoricky

      Jojo najprv su turba nogo, potom si ho vyskusas a kupis... Teraz su trojvalce nogo...
      • 00 Reagovat !

        foto kyklop

        kyklop 11.03.  13:39

        « Re: Re: motoricky

        Jeden z tých čo vodu káže a víno pije. Ďalšie auto bude turbonafta v suv >:D
  • 00 Reagovat !

    foto pendoch

    pendoch 11.03.  19:47

    spokojenost :)

    Náhodou ať si všichni píšou co chtějí, za mě je to dost dobré auto. Vzhled se každýmu líbí jinak, mě se opravdu líbí. Motor je parádně živý hlavně vzhledem k hmotnosti auta. Máme nefaceliftovanou verzi s 82 koňmi a věřte nebo ne jezdí opravdu parádně. Živý tichý a úsporný motor (5.8 l/100km v agresivním provozu v Praze) se jen tak nezadejchá a cesty na Slovensko 800 km tam a zpátky není problém. V 150 km/h už trochu naříká ale zvládl to. Ještě když je slušně naloženej tak to jde kolem šesti litrů. Praktičnost je v pohodě, dostatečně velký kufr pro čtyřčlennou rodinu, vzadu isofix a dost místa, vepředu místa jak pro krále. Avšak ty displeje jsou opravdu špatný. Chápu je ale ovládat klimatizaci přes špatně reagující displej je fakt takový ne zrovna nejlepší. Pak by se ještě hodila aspoň ta 130-ti koňová verze nebo benzinová jedna-šestka ale tříhrneček tam stačí.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Výherkyně Daniela Světlíková (54) z Ostravy: 10 tisíc půjde na narozeniny, má je dnes!

Výherkyně Daniela Světlíková (54) z Ostravy: 10…

Obrovskou radost zažila v pondělí v podvečer sekretářka Daniela Světlíková (54). Dozvěděla se totiž o nečekané…

Rytmusova Jasmina přiznala nejkrásnější den života! Pravda o těhotenství

Rytmusova Jasmina přiznala nejkrásnější den života!…

Přítelkyně rappera Patrika Vrbovského (41) Jasmina Alagič (28) vyjádřila své pocity štěstí na sociální síti.…

 

iSport.cz

Plašil: Škoda, že do Bordeaux nepřišel žádný Čech. Slavii se mnou neřešili

Plašil: Škoda, že do Bordeaux nepřišel žádný Čech.…

Již ve čtvrtek vstoupí do základní skupiny Evropské ligy pražská Slavia. Jejím prvním soupeřem bude Bordeaux i s…

Plzeň - CSKA Moskva 2:2. Penalta na konci vzala výhru v Lize mistrů

Plzeň - CSKA Moskva 2:2. Penalta na konci vzala…

Fotbalisté Plzně byli blízko výhře v Lize mistrů, jenže s CSKA Moskva jen remizovali 2:2, když soupeř vyrovnal…

 

Reflex.cz

Feminista Fila: Češi jsou jako islám, znásilnění vidí stejně, spousta si ani nemyslí, že i ženy jsou lidi

Feminista Fila: Češi jsou jako islám, znásilnění…

Co to znamená být feminista? Pro filmového kritika a publicistu Kamila Filu je to závazek, snaha vyhnout se…

Měli jsme bojovat v roce 1938, 1948 i 1968. Zachovali bychom si hrdost a páteř, říká Karel Schwarzenberg

Měli jsme bojovat v roce 1938, 1948 i 1968.…

Jeho rodina ovlivňovala po staletí evropské dějiny. Více než tři století pak i ty české. Karel Schwarzenberg…