Ekonomika
Není vadou, že z auta dýchá strohost a jednoduchost. Ale v nabídce není jediný motor co by stál za řeč. Nafta je do města pasé a tříhrnek bez komentáře. Navíc ta cena je hóóódně sebevědomá.
Kdo si tohle koupí???
Kdo si tohle koupí???
Ceny jsou velmi příjemné na tu výbavu, u všech specifikací. Jenže zároveň vyvážené hloupým šetřením, které by Cactus z mého výběru diskvalifikovalo cena necena.
Mimochodem, může mi někdo vysvětlit, za co přesně chce PSA těch 20 tisíc kč za Grip Control? Není to jen otázka nastavení ESP?
Mimochodem, může mi někdo vysvětlit, za co přesně chce PSA těch 20 tisíc kč za Grip Control? Není to jen otázka nastavení ESP?
Mno software a kolecko na jazdne rezimy. Ci cactus ani to kolecko nema?
proste za mna nepredajne 😒 3 valce ani za svet a dizel je tu tiez mimo misu ... pritom auto to urcite nebude nejake zle aj ked tie dva tablety v kabine mi trhaju oci ... to je ozaj otras... hodne nesikovne riesenie .. zvlast ked uz aj nova C3 sa vratila ku "klasike" vo forme schopnych budikov ....
chvalim este nizku hmotnost auta... ale to je u tohto farebneho cirkusu na kolesach asi tak vsetko co sa da pochvalit .... inak neviem preco by zakaznik mal ist prave do tohto cactusu ked v podobnej cene je xy proste lepsich a kvalitnejsich serioznejsich aut ci uz z "domacej" europy alebo z azie
chvalim este nizku hmotnost auta... ale to je u tohto farebneho cirkusu na kolesach asi tak vsetko co sa da pochvalit .... inak neviem preco by zakaznik mal ist prave do tohto cactusu ked v podobnej cene je xy proste lepsich a kvalitnejsich serioznejsich aut ci uz z "domacej" europy alebo z azie
A za mne v tom nevidím problém. Na jedné z dovolených jsem s Kaktusem (v půjčovnách jich měli stovky) najel asi 1.200 km a po všech stránkách jsem byl pozitivně překvapen, chyběl tomu jen lepší motor, neboť tam byl jen atmosférický tříválec. A zajímalo by mne, jaká lepší, kvalitnější a serioznější auta v dané třídě mi doporučíš za ceníkových 350t. základu. S tempomatem, klimou, mlhovkami, 16´´ a solidně výkonným motorem (když i taková Kona začíná o 50 litrů výše a má, podržte se - 3 válce).
Náhodou ať si všichni píšou co chtějí, za mě je to dost dobré auto. Vzhled se každýmu líbí jinak, mě se opravdu líbí. Motor je parádně živý hlavně vzhledem k hmotnosti auta. Máme nefaceliftovanou verzi s 82 koňmi a věřte nebo ne jezdí opravdu parádně. Živý tichý a úsporný motor (5.8 l/100km v agresivním provozu v Praze) se jen tak nezadejchá a cesty na Slovensko 800 km tam a zpátky není problém. V 150 km/h už trochu naříká ale zvládl to. Ještě když je slušně naloženej tak to jde kolem šesti litrů. Praktičnost je v pohodě, dostatečně velký kufr pro čtyřčlennou rodinu, vzadu isofix a dost místa, vepředu místa jak pro krále. Avšak ty displeje jsou opravdu špatný. Chápu je ale ovládat klimatizaci přes špatně reagující displej je fakt takový ne zrovna nejlepší. Pak by se ještě hodila aspoň ta 130-ti koňová verze nebo benzinová jedna-šestka ale tříhrneček tam stačí.
1G Cactusu měla styl a byl to povedený crossover, ať Airbumpem, tak originálním vnitřkem a hlavně odvahou dát takové auto na trh. Nová generace původní záměr a design nerozvíjí, ale naprosto jej podrazila. Je to ocucané cosi bez nápadu a švihu.
Jen 2 motory v nabídce je naprostý fail a ukazuje impotenci PSA na poli techniky, zvlášt u benzinu - jen 3hrnek s 5st manuálem a 6A a jen s jedním výkonem = o ničem :no:
3hrnky místo motoru je mor současné doby a dělají se jen pro to, že jsou levnější na výrobu a v laboratoři mají nižší emise. S tímhle 3 hrnkem se znám jak s atmo verzí, tak se slabším turbem a nijak mě neoslnili ani výkony a ani zvukem. Psal jsem se u přijímacích techniků Pugu na zkušenosti a odpověď byla "pane to nechtějte". Podotýkám, že tam jezdím už pěkných pár let a vědí o čem mluví 😉