Ja som skor narazal na predne svetla, nieco take malo Ferrari F40, akurat, ze neboli okruhle. Pripada mi to dost zastaralo. No a ak pozeram aj na tie zadne, tak tiez vela napaditosti a elegancie nepobrali.
Re: přítlak 9,81 x poh. hmotnost = číslo, tj. síla v newton
Tak ten tvůj tzv.přítlak 9,81 ;-\ je ve skutečnosti tíhové zrychlení značí se g a je v metrech za sekundu na mínus druhou po vynásobení poh.hmotností se dostane síla ,která působí na vozovku za KLIDU vozidla,která o ničem nevypovídá. >:D >:D
...kde jsou ty časy, kdy supersporty byly prestižní záležitostí. Předevčírem to byly maximálně Ferrari, Lambo (sem tam McLaren nebo Bugatti), včera ňákej Salín (prej tuner...) a dneska Mosler ;-\ Jen doufám, že VW si dobře rozmyslí, jestli opravdu potřebujeme (a chceme) supersport s hmyzím rodokmenem :-!
Nevím o jaké době to mluvíte ? Takoví výrobci existovali vždy, díky globalizaci je nyní možné koupit značky o kterých před několika lety nikdo neslyšel. Ferrari a Lambo nejsou žádní spasitelé či průkopníci supersportů pouze díky dobrému marketingu a reklamě obě stále existují. Takové Lambo před několika lety už mělo namále pokud by ho nespasil jistý koncern. Malí výrobci mají právo žít a je to jenom dobře protože se stále ukazuje že u těchto dvou značek jde především o pozlátko které pouze navyšuje cenu. Dobré auto není až tak složité postavit za výrazně nižší cenu a díky tomu se musí tyto značky více snažit. I když mám pocit že v poslední době se jedná pouze o snobskou záležitost a pravé SUPERAUTA pro radost se dělají někde jinde jednodušeji a levněji.