Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mugen CR-Z: 200 zelených koní

Výkon hybridního kupé vzrostl díky kompresoru na hodnotu 149 kW (200 k).
Zpět na článek
19. 5. 2011 09:21
19. 5. 2011 09:21
Sice tuningem,
ale myslím, že se tak zbavilo tohle auto snad jediného neduhu:)
200 koní, živé malé auto, malá spotřeba, malé pojištění a zřejmě levný provoz.
A teď ruku na srdce, kdo by ho nechtěl?:)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Dinar
19. 5. 2011 13:09
Re: Sice tuningem,
Hondařská mantra, točivá atmosféra. :-O
Teď jen čekám, při paměti nářků nad složitostí a tím pádem nespolehlivostí malých turbomotorů, jak se tu začne láteřit na konto Hondy, malý motor s kompresorem a elektromotor k tomu... no, to musí být krutě nespolehlivé. :-!
19. 5. 2011 20:27
Re: Sice tuningem,
Dinar, diskusie sledujem uz dlhsiu dobu a teba s tvojimi nazormi si dost vazim, ale nemozem sa zbavit pocitu, ze kedykolvek sa objavi clanok o honde, neodopries si sancu kopnut si.. cim to? ;-)
a to si za opacny pristup dost casto kritizoval kinga..
nic v zlom
Avatar - Dinar
20. 5. 2011 07:38
Re: Sice tuningem,
Je to prosté, když např. rozkliknu tuhle diskusi, vedle mi svítí nadpis testu "Honda CR-Z, čertovsky zábavná". Jinými slovy, na adoraci Hondy jsou tu jiní, tím svým příspěvkem výše jen říkám, ano můžeme tu mít pohled na to auto ve smyslu, "žů, výkonný hybrid", anebo jiný,
a podle mně navíc mnohem více hondařský, "co to proboha je, sporťák od hondy s přeplňovaným motůrkem a elektrikou" :-O

Obecně, mám problémy s jakoukoliv propagací hybridních aut, netěší mě nesmyslný útěk automobilek k elektrice, přestože ho v kontextu doby chápu. V této souvislosti se často zmiňuje i mnou oblíbené bmw, na kterém se demonstruje cesta do pekel (tříválce, divize i), musím bohužel souhlasit, ale myslím si, že ta jejich cesta do autopekel je o něco pomalejší než u jiných, například u hondy, druhdy japonském bmw, a proto nechápu jásot nad např. CR-Z nebo Clarity, tj. shovívavost některých, např. tebou zmíněného Kinga nebo zdejšího redaktora M. Fokta, kteří se léta profilují coby řidičsky založení autofandové. Proto ty mé poznámky. Pragmaticky, místo M3 E46 je tu dnes 1er M, místo Hondy S2000? CR-Z? To už není ani vtipné.