Diskuse

Musk končí jako předseda správní rady Tesly. Úřady mu nařídily odstoupit

30.9.2018

Americký výrobce elektrických aut Tesla a jeho generální ředitel Elon Musk se dohodli na urovnání s americkou Komisí pro cenné papíry a burzy (SEC) kvůli Muskovu tweetu z počátku srpna, ve kterém informoval o možném stažení podniku z burzy.

 

  • 715 Reagovat !

    foto MBRANOM

    MBRANOM 30.09.  12:24

    (b)

    Toto je ta americka demokracia. To je iny stat blbcov.
    • 96 Reagovat !

      foto Katikakus

      Katikakus 30.09.  12:44

      « Re: (b)

      Klidne to rozved, zarim jsi tu za blbce pouze ty. Jedinou utechou ti muze byt snad pouze fakt, ze v tom urcite nezustanes sam.
      • 18 Reagovat !

        foto truhlik-z-lidla

        truhlik z lidla 30.09.  18:22

        « Re: Re: (b)

        klidne to ementalovi jako ty rozvediem >:D >:D
        [odkaz]
        narozdiel od euro-americkych hujerov ako kakotakus TENTO FIN TO PREDPOVEDAL UZ PRED ROKOM ...
        [odkaz]
        eu sa otaca smerom k cine , len v poslednych dnoch citaj spravy
        • 32 Reagovat !

          foto Katikakus

          Katikakus 30.09.  18:34

          « Re: Re: (b)

          Jsi si jisty, zes chtel odpovedet mne? Myslim ze ne. Gratuluj, udelal jsi ze sebe jeste vetsiho blbce, jako ten pred tebou.
  • 62 Reagovat !

    foto fostek

    fostek 30.09.  12:25

    :)

    • 25 Reagovat !

      foto DonVito

      DonVito 30.09.  13:03

      « Re: :)

      Pekna pisnicka :yes: - The end. A vyborny film..

      Ale k tematu a k tobe - prani je zjevně otcem myslenky ;-)
  • 72 Reagovat !

    foto Katikakus

    Katikakus 30.09.  12:41

    Jdu si pro popcorn...

  • 80 Reagovat !

    foto Stejsn

    Stejsn 30.09.  12:45

    hrubka jako prase

    a to přímo v titulku, no fuj! "Úřady mu nařídili odstoupit" 8-s
    • 30 Reagovat !

      foto fostek

      fostek 30.09.  13:24

      « Re: hrubka jako prase

      Aha, sorry, napsal jsem to níže, nečetl jsem tě.
      Njn...ACZ rulez!
    • 10 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 01.10.  10:55

      « Re: hrubka jako prase

      >:D >:D
  • 47 Reagovat !

    foto DonVito

    DonVito 30.09.  12:53

    Jede se dal

    Když už jsme u těch odkazu s překvapením, tak pro srovnání doporučuju tento >:D
    [odkaz]
    • 12 Reagovat !

      foto Beefcake

      Beefcake 30.09.  12:56

      « Re: Jede se dal

      To mi pride uz trochu hardcore.
      • 56 Reagovat !

        foto DonVito

        DonVito 30.09.  12:59

        « Re: Re: Jede se dal

        Muzes to rozvest?

        Podle me je na tom Musk potazmo Tesla mnohem líp. ;-)

        Tweet o stažení z burzy je oproti skandálům VW uplne jinde..
      • 91 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 30.09.  13:42

        « Re: Re: Jede se dal

        Obětní beránek. " Stadler podle úřední verze věděl o tom, že Audi zákazníkům prodává naftová auta s motorovým softwarem umožňujícím manipulovat s měřením emisí oxidů dusíku." O tom, že se podvádí při emisních testech, věděl a psal jako o běžné věci i takový Svět motorů nejmíň rok před vypuknutím DG. A jsem si naprosto jist, že se to dělo za tichého souhlasu politiků schvalujících emisní normy.
        • 26 Reagovat !

          foto DonVito

          DonVito 30.09.  16:28

          « Re: Re: Re: Jede se dal

          Jaky obetni beranek?
          Stadler bral za rok treba 7,7 milionu €.
          A vis proc? Mimo jine kvuli zodpovednosti jakou mel.

          A vis co je zakladni povinnost manazera? Dodrzovat zakony ;-)

          To je take rozdil mezi Muskem a Stadlerem.
          Musk neporusil zadny zakon, jen pravdepodobne nejake pravidlo SEC. A to je rozdil..
          Kdyz porusis pravidlo, tak to lze urovnat :-)
          Kdyz jsi obvineny z trestneho cinu, rozhoduje soud a mimosoudni vyrovnani neni mozny..
          • 62 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 30.09.  17:47

            « Re: Re: Re: Re: Jede se dal

            Jak s tím souvisí plat? Je evidentní, že na emisních testech podváděli +- všichni.
            A dále je evidentní, že Stadler nebyl ten nejvyšší šéf koncernu. Winterkom si v klidu odešel se zlatým padákem a popotahují se inženýři, kteří to dostali rozkazem.
            Plus jsi nějak pominul, že se to muselo dít za tichého souhlasu zákonodárců.
            S Muskem to nijak nesrovnávám, jeho obvinění v téhle konkrétní věci mi přijde hloupé.
            • 13 Reagovat !

              foto DonVito

              DonVito 30.09.  18:54

              « Re: Re: Re: Re: Re: Jede se dal

              Tak poporade.

              Jak s tim souvisi plat. Vetsinou uz tomu tak byva, ze cim vetsi mas zodpovednost, tim vetsi mas plat. Samozrejme existuji vyjimky, jako nekteri specialisti..

              K tomu, ze podvadeli vsichni: Myslim, ze to tve +- je pomerne dulezite. S tim ze u Audi to bylo zrejme velke + :-)

              K tem inzenyrum: Stadler byl tak maximalne inzenyr ekonomie >:D

              K tichemu souhlasu zakonodarcu: Pletes si moc zakonodarnou a vykonnou (ktera selhala).

              Jsem rad, ze to co se delo (nebo jeste deje?) v Audi/VW neprirovnavas k Muskovi a Tesle :yes:
              • 22 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 30.09.  19:13

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jede se dal

                Neřekl bych, že si pletu moc zákonodárnou a výkonnou. Moc zákonodárná uhnula výrobcům aut natolik, že se to dá považovat za souhlas s šizením při testech. Jestliže jim dovolili dělat testy s přelepenými spárami karoserie, s odpojenou baterkou, ultrařídkými oleji atd atd, vše podmínky zcela odlišné od sériových aut, vidím to já osobně jako jednoznačné "ok, zadali jsme nereálné emisní cíle, tak vám ustoupíme, změkčíme okolnosti, ať neztratíme tvář snížením emisních limitů".
                Automobilky to řešili různě, a vesměs se snažili rozpoznat emisní test a zareagovat v tu chvíli snížením emisí. VW je špičkou ledovce.
                Obětním beránkem ho nazývám proto, že mi přijde absurdní potrestat šéfa Audi, a nepotrestat v jedné lajně i šéfa VW, Opelu, Renaultu.......a další. Samozřejmě chápu, že kdyby potrestali šéfy těchto automobilek, musí potrestat i ty automobilky, a to by byla evropská ekonomická skorosebevražda. Takže u VW to ruplo, to zamaskovat nejde, u ostatních se to z pochopitelných důvodů zametlo pod koberec (s čímž souhlasím, bylo by to příliš drahé gesto).
                Tolik můj pohled na DG.
                • 02 Reagovat !

                  foto DonVito

                  DonVito 30.09.  19:52

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jede se dal

                  Porad si myslim, ze hlavni problem byl v nedostatku kontrol.

                  System byl nastaven nejak a testovani se zalepenymi sparami bych nevidel jako takovy problem. Vsichni vedeli ze EU spotreba je nerealna. Ale jen VW ji prokazatelne jeste nad ramec upravoval.
                  [odkaz]

                  A odpojeni systemu cisteni emisi v realnem provozu je zlocin se kterym nechapu, co maji zakonodarci spolecneho.

                  Ty limity spotreby byly sity na miru pro VW a to nemluvim o mirnejsich emisnich normach pro diesel, ktery stejne nikdo dodnes nesplnuje.
                  SPIEGEL: There is also another challenge: the subject of fuel efficiency. The European Union is preparing a legal provision that will limit emissions to a fleet average of only 95 grams of CO2 per kilometer by 2020. That comes to less than four liters of gasoline for every 100 kilometers (about 62 miles per gallon). Can VW do it?

                  Winterkorn: It's extremely ambitious. But we are accepting the challenge. The VW Group will achieve the 95-gram goal by 2020. However, we expect that electric vehicles and plug-in hybrids will be included in the calculation, as is also the case in the United States and China.

                  [odkaz]

                  Jinak doporucuji prostudavat co rikal pan Winterkorn a potom teprv psat o plneni planu (neber osobne - Karel).
                  • 21 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 30.09.  20:03

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jede se dal

                    >:D >:D A všiml sis, že v odkazu je Mitsubishi?

                    odpojeni systemu cisteni emisi v realnem provozu - když o něm minimálně rok dopředu věděli i v tom SM, když se ukázalo, že to dělají i Fiaty, Opely, Renaulty, když trvala evropská reakce na americké obvinění VW roky..... tak já to čtu tak, že to věděli a mlčky tolerovali všichni.

                    Cos chtěl říct tou druhou částí a co to má společného s tématem?
                    • 12 Reagovat !

                      foto DonVito

                      DonVito 30.09.  20:08

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jede se dal

                      [odkaz]

                      Dobre, tady mas odkaz na VW. :-)

                      Ta druha cast vysvetluje, ze zakonodarci nevymysleli nesmyslne normy proti automobilkam, ale pro ne.

                      Tak, ze to bylo proti nim, se jen automobilky (hlavne VW) nasledne ospravedlnovaly!
                      • 21 Reagovat !

                        foto -Karel-

                        _Karel_ 30.09.  20:23

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jede se dal

                        Hm, hutný odkaz, plný zdrcujících informací.
                        Ta druhá část: "chceme do 2020 95g CO2. Zvládnete to?"
                        Winterkom veřejně: "je to extrémně ambiciózní, ale zvládneme."
                        Jestli tohle chápeš tak, že to bylo v zájmu automobilek, ztrácíme spolu čas.
                        Takže toho nechme.
                        • 12 Reagovat !

                          foto DonVito

                          DonVito 30.09.  21:13

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jede se dal

                          • 11 Reagovat !

                            foto Emel

                            Emel 01.10.  10:24

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jede se dal

                            Tohle je tragédie... teda... tragédie je, že lobby VW není silnější. EU schválí limity -30% CO2 do 2030 a povinná spotřeba do 2l/100 u třetiny prodaných aut, ale autorovi je to málo a chtěl by povinné kvóty na EV. No nezabili byste ho?
  • 36 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 30.09.  12:55

    T

    "Firmu Tesla SEC obvinila z nedostatečných kontrol a postupů pro zveřejňování Muskových tweetů. Firma podle komise nemá žádné postupy, jak určit, zda Muskovy tweety obsahují informace, které musí být zveřejněny ve firemních prohlášeních pro burzu, nebo zda obsahují úplné a přesné informace." - co Trumpov twitter ? dohliada nan aspon osobny doktor, ked uz nie psychiater ? :-)
  • 84 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 30.09.  12:58

    To to trvalo

    Už měl sedět.
    • 43 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 30.09.  17:16

      « Re: To to trvalo

      neboj ta teslacka bublina casom splasne cela stejne... a mozno este skor ako sme mnohi cakali :-|
      • 11 Reagovat !

        foto traveldrive

        traveldrive 01.10.  13:10

        « Re: Re: To to trvalo

        Tak to sa tragédi ako ty alebo Ada ešte načakajú... Ale dovtedy môžeš mať aspoň tú svoju smrť v očiach, prípadne ten strašný pocit bezmocnosti...
  • 26 Reagovat !

    foto westeros

    westeros 30.09.  13:22

    Mezitim v dalsich zpravach

    Tesla splnila plan produkce pro treti kvartal, produkce Modelu 3 uz udajne prekrocila 10000 kusu tydne.
    • 42 Reagovat !

      foto fostek

      fostek 30.09.  13:43

      « Re: Mezitim v dalsich zpravach

      Ano, vzhledem k tomu, že akcie padly asi o 45 USD za den, je asi jasné, který zprávy jsou důležitější.
      Počítám, že okolo 230-220USD hodí ručník do ringu.
      • 36 Reagovat !

        foto SamanAR

        SamanAR 30.09.  16:27

        « Re: Re: Mezitim v dalsich zpravach

        momentalne je o akcie tesly docela boj, pro cene 230-220USD o ne bude rvacka jeste vetsi, mimochodem Bloomberk pise ze soucasna Tesla by mela problem od ceny priblizne $85 a dluhu nad $40miliard, pak by teprve zrejme nastalo obdoby bankrotu, kde by meli 3-6 mesicu na reskrukturalizaci firmy, a pote by bud prezili nebo padli a byli rozprodany, takovy scemnar by pro Teslu nastal pokud by dokazala kazdy rok sekat ztraty okolo $5-6 miliard zhruba po dobu 4 let

        jen tak pro info, kdys krachoval GM, bloomberk 2 roky predtim zverejnil podobne udaje a trefili se na jednotky $ za akcii i v jednotkach miliard $ co se dluhu tyce

        fakt si nekdo zde mysli, ze Saudove nechaj Teslu padnout? ti Saudove kteri maji Teslu v portfoliu jejich statniho fondu, nenechali padnout ani jine firmy :-! tak jako nekolik desitek let nenechali padnout ropu, pekne postupne si prejdou treba behem 20 let na jine prijmy prave z dopravy diky EV ;-)
        • 22 Reagovat !

          foto fostek

          fostek 30.09.  16:54

          « Re: Re: Re: Mezitim v dalsich zpravach

          Ti Saudove...co prodávají ropu? >:D
          • 20 Reagovat !

            foto wakantanka

            wakantanka 30.09.  20:21

            « Re: Re: Re: Re: Mezitim v dalsich zpravach

            No ano niektorym uz docvaklo ze raz ropa dotecie, takze petrodolare investuju inam a to zvacsa tam kde nepotrebuju zarobit hned, ale vidia potencial zarobit v buducnosti. :-)
          • 31 Reagovat !

            foto SamanAR

            SamanAR 30.09.  20:40

            « Re: Re: Re: Re: Mezitim v dalsich zpravach

            ano ti saudove co vlastni nejvetsi ropnou spolecnost sveta Saudi Armaco tak maji i statni fond, kde je prez 15% akcii Tesly a vlastni take druhy rozhodujici podil v Lucid Motors ;-)

            SAMA Foreigns holdings je 4 nejvetsi statni fond sveta a prez 50% jeho aktiv jsou investice do obnovitelnych zdroju, investice do baterii a alternativniho ukladani elektriny a automobilek ktere spolehaji i na elektromobily, vcetne prave Tesly a Nissanu ;-) uplne stejne jsou na tom i fondy Abu Dhabi Investment Authoryty, Quatar Investment Authoryty a Kuwait Investment Authoryty ;-)
    • 01 Reagovat !

      foto tomoooo

      tomoooo 01.10.  00:57

      « Re: Mezitim v dalsich zpravach

      mozes mi poslat link kde to "udajne" je napisane?

      Podla bloomberg je to v....
      [odkaz]

      Podla clankov z konca augusta za Q3 = 47k aut co je cca 4k / tyzden.
      [odkaz]

      Diky.
      • 00 Reagovat !

        foto westeros

        westeros 01.10.  17:23

        « Re: Re: Mezitim v dalsich zpravach

        Nechce se mi to uz dohledavat, dneska budou zverejneny oficialni cisla, odhady jsou 50000 modelu 3 za kvartal, prodeje cca podobne.
  • 51 Reagovat !

    foto fostek

    fostek 30.09.  13:23

    Ještě drobnost

    ACZ drží tvrdý tempo. Po všech prosbách, urážkách a výtkách se tentokrát tento fantastický tým prezentuje brutální hrubkou v nadpise.
    Úřady nařidili ...myslím, že nařídilY.

    Proč se mi zdá, že má ten troll Zeman v něčem pravdu...s tou žumpu třeba
    >:-[]
  • 53 Reagovat !

    foto S-73-AMG

    S 73 ///AMG 30.09.  13:27

    Sehr gut Mlask !!!

    Zrozen v JAR, byl CEO Technicky slabších šrotů a už pochopil kvalitu dvanáctiválcových strojů... Však mlaskat přestane až firma zahyne >:-[] coming soon ..

    Brauch keinen Freund, kein Kokain
    Brauch weder Arzt noch Medizin
    Brauch keine Frau, nur Vaselin
    etwas Nitroglyzerin
    Ich brauche Geld für Gasolin
    explosiv wie Kerosin
    mit viel Oktan und frei von Blei
    einen Kraftstoff wie Benzin

    Gib mir Benzin (Gottlieb Daimler )

    >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
  • 33 Reagovat !

    foto westeros

    westeros 30.09.  13:34

    Nic se nedeje

    Pozice chairmana neni az tak dulezita. Stale zustava CEO, je nejvetsim akcionarem a ma misto ve spravni rade. Navic za 3 roky muze kandidovat na chairmana znovu.
    • 82 Reagovat !

      foto fostek

      fostek 30.09.  13:38

      « Re: Nic se nedeje

      Za tři roky nebude na co kandidovat.
      Zbyde jen vzpomínka, hořké pousmání.
      Polorozpadlé Tesly na serverech s ojetinami za cenu stejně starého Citigo a vy, věrná parta vylizovačů, budete mít dávno jiný, nepochybně stejně pitomý idol.

      >:-[]
      FOSTEK RULEZ
      • 33 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 30.09.  17:20

        « Re: Re: Nic se nedeje

        casom sa vsadim ze teslu prevalcuju elekromobily od serioznych znaciek :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto DonVito

          DonVito 01.10.  21:46

          « Re: Re: Re: Nic se nedeje

          Jj treba etron se svymi 60k rocne >:D

          Tady je nejaky vyhled, kdo bude koho valcovat :-)

          [odkaz]
          • 00 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 01.10.  23:19

            « Re: Re: Re: Re: Nic se nedeje

            Trošku mi to připomíná Bořka stavitele... postavíme to? Ano postavíme! Takže, nejdřív bychom asi potřebovali továrnu, co?

            Fajn, fajn... if you can dream it, you can do it... ambiciózní cíle se mi svým způsobem líbí. Jen je potřeba je tak i chápat... 700.000 aut za rok, to je hezké číslo, ale jaksi... jenom číslo.
            • 00 Reagovat !

              foto DonVito

              DonVito 02.10.  17:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nic se nedeje

              Borek stavitel? Asi myslis o tom etronu.
              Postavime to? A kde na to vezmeme baterky?

              To je nejkritictejsi dil u EV. Vis? ;-)

              [odkaz]

              Tesla vyrobila 80.000ks modelu 3 z ctvrtleti. To znamena, ze do cervence 2019 bude mit (za jeden rok) vyrobeno minimalne 240.000ks modelu 3.

              Nemyslim, ze 700.000ks jednoho modelu Tesly za rok je nerealisticky.
              Narozdil od planu jinych vyrobcu.
              Ale uvidime.

              Edit: Sorry to cislo je pro celkovou vyrobu Tesla. Kazdopadne se vyrobilo za kvartal pres 50.000 M3.
    • 43 Reagovat !

      foto S-73-AMG

      S 73 ///AMG 30.09.  13:45

      « Re: Nic se nedeje

      Ano nic se neděje, zvlášť když kouříš jointa a než dokouříš, Ti začne na hlavu pršet BENZIN respektive: padají Ti na palici akcie atd... ( to se opravdu nic neděje... ) >:-[] ani nestihne říct : Mlask pan Musk :-) Jsem ekolog,uznávám jen spalovací pístové motory na benzin. ( sorry Mlask )
  • 35 Reagovat !

    foto Hendly

    Hendly 30.09.  16:32

    Nepřejícnost

    Stále nechápu tolik nepřejících lidí co Muska odsuzují. Tato aféra je od něho hloupá a přiznám se, že jí moc nerozumím, ale jinak je to člověk který změnil nejen automobilový svět. Jeho úspěch s Teslou a Space X je nepopiratelný. Ukažte druhého člověka z automobilové branže který by měl jasně danou myšlenku a za ní by šel.
    • 62 Reagovat !

      foto spaleny6

      spaleny6 30.09.  16:46

      « Nepřejícnost

      Elektrické vozy tvoří asi 1.7% z celkové produkce automobilů. Říkat že změnil automobilový svět je zatím poněkud přehnané. Spousta lidí Muska nemusí kvůli jeho propagaci a jeho fandům, kteří neváhají tvrdit zjevné nesmysly.
      • 34 Reagovat !

        foto Hendly

        Hendly 30.09.  16:59

        « Re: Nepřejícnost

        Všechny velké automobilky se snaží Teslu dohnat. Nikdo z těch papalášů co vedou koncerny nechtěl jít do toho rizika první. Tesla a Musk to zlomil a bude to jeho zásluha ať už Tesla zbankrotuje nebo bude úspěšná.
        • 32 Reagovat !

          foto spaleny6

          spaleny6 30.09.  17:06

          « Re: Re: Nepřejícnost

          Tesla nebyla první. Je jen první komu se podařilo vytvořit kult.
          • 32 Reagovat !

            foto Hendly

            Hendly 30.09.  17:11

            « Re: Re: Re: Nepřejícnost

            Tesla nebyla první kdo postavil elektromobil, ale první kdo postavil konkurenceschopný elektromobil, dokázal ho prodat a dokazal konkurenci, že to je cesta. Následují snad všechny ostatní automobilky se svými plány na elektromobilitu Renault a nebo Hondu? Ne snaží se dohnat Teslu.
            • 32 Reagovat !

              foto spaleny6

              spaleny6 30.09.  17:17

              « Re: Re: Re: Re: Nepřejícnost

              Nissan dělá elektromobily 70 let. Zajímá to někoho? Ne. Protože nemá v čele modlu v podobě Muska. Zjistil jsem totiž že značnou část Muskových fandů nezajímají elektrická auta jako taková. Zajimá je Tesla a Musk. Projektují si do něj své iluze. Z majitelů spalováků a často i ostatních elektrovozů si udělali nepřítele vůči kterému se vymezují často komickýmj argumenty. Je to sekta a já nemám náboženství rád.
              • 31 Reagovat !

                foto Hendly

                Hendly 30.09.  17:21

                « Re: Re: Re: Re: Re: Nepřejícnost

                Právě, Nissan to dělá 70 a nic z toho není. Tesla to dělá pár let a jedou 3 auta a vše prodají. To je ten rozdíl.
                Žádná sekta, žádné vymezování. Musk a Tesla mají úspěch tak proč si hledat důvod proč ho nepřát?

                • 32 Reagovat !

                  foto spaleny6

                  spaleny6 30.09.  17:28

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nepřejícnost

                  Vidíte a už jsme zase u osobních poznámek o úspěchu a nepřejícnosti. Když bych o jiné automobilce napsal fakt že neplní své plány, má těžko dostupný servis a obrovské dluhy..nikdo by fakt nerozporoval. Když se to napíše o Tesle je to rouhání.

                  Vraťme se k faktům. Tvrdil jste, že nikdo z těch papalášů nechtěl být prvni a nést riziko. Když vám k tomu napíšu že Nissan dělá elektro 70 let tak to přejdete s poznámkou že to není Tesla a tak se to nepočitá. Rozumná diskuze není možná.
                  • 32 Reagovat !

                    foto Hendly

                    Hendly 30.09.  17:52

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nepřejícnost

                    Nejsou tu žádné osobní poznámky. Je tu jen to, že tu je Tesla a Musk a a ta dvojce šlape a mění dějiny. A teď se koukni kolik je tady pod článkem nepřejících příspěvků.
                    Já to nechápu. Proč ta nepřejícnost?
                    Která automobilka plní plány?
                    Nissan do toho nešel nikdy s takovou vervou a proto neprorazil.
                    • 22 Reagovat !

                      foto -Karel-

                      _Karel_ 30.09.  17:54

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nepřejícnost

                      Tesla rozhodně nešlape, to je hodně nadnesené, nebo je to toužebné přání.
                      • 32 Reagovat !

                        foto Hendly

                        Hendly 30.09.  17:58

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nepřejícnost

                        Tesla má 3 plnohodnotné elektroauta. Víc než kdokoli jiný. Ostatní jen plní web článkama co bude.
                        Proč furt ta neochota k tomu přistoupit pozitivně?
                        • 22 Reagovat !

                          foto -Karel-

                          _Karel_ 30.09.  18:02

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nepřejícnost

                          >:D Taky nedělá nic jinýho, než elektroauta.
                          Já vidím to, že má velkou spoustu problémů. Počínaje financemi, konče výrobou. Krach jim nepřeji, ale napsat "šlape", to je mi k smíchu. Šlape například Toyota. Určitě šlape BMW. Tesla kulhá.
                    • 22 Reagovat !

                      foto spaleny6

                      spaleny6 30.09.  18:02

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nepřejícnost

                      Já tu žádné nepřející komentáře nepíšu, takže to s vámi ani nemohu řešit. Která automobilka plní plány? Kupoval jsem nové auto asi 6x. Vždy jsem ho dostal v avizovaném termínu. Nikdy jsem nemusel čekat několik let nad slíbený termín. Takže asi tak.

                      Mě prostě připadá vyjádření "Musk mění dějiny" hrozně přehnané. Je to o tom spasiteli jak jsem psal předtím.

                      A s tím nissanem to už ani nebudu komentovat.
                      • 33 Reagovat !

                        foto Hendly

                        Hendly 30.09.  18:10

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nepřejícnost

                        A kdo změnil pohled na elektromobilitu? Nissan? Ne, byla to Tesla.
                        Dobře nemusí to být změna dějin, ale ten přelom tam je.

                        • 22 Reagovat !

                          foto spaleny6

                          spaleny6 30.09.  20:00

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nepřejícnost

                          On se nějak změnil pohled na elektromobilitu? A čí vlastně je to pohled?
                          • 31 Reagovat !

                            foto DonVito

                            DonVito 30.09.  20:25

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nepřejícnost

                            On se zmenil pohled na EV?

                            [odkaz]

                            The EV Revolution Has Been Ignited, And Now It’s Unstoppable

                            Ci je to pohled?
                            Vetsiny? Vcetne VW?
                            [odkaz]
                            • 22 Reagovat !

                              foto spaleny6

                              spaleny6 30.09.  20:37

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nepřejícnost

                              Ten článek fakt neni odpovědí na otázku. Já četl třeba články které tvrdily že čára za letadlem je způsobena chemickými látkami které na nás vlády vypouští. Můj názor spotřebitele Tesla třeba nezměnila.
                              • 22 Reagovat !

                                foto DonVito

                                DonVito 30.09.  21:09

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nepřejícnost

                                Je mi to jasny. Mozna bys mel zmenit cetbu :-)
                                Vysledkem cetby takovych clanku jsou pak obdobny reakce >:D

                                Sorry. A ted vazne. Co ten druhy odkaz?
                                • 12 Reagovat !

                                  foto spaleny6

                                  spaleny6 30.09.  22:01

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nepřejícnost

                                  Ten druhej odkaz taky nic. K cemu je clanek? Pokud nekdo zmeni pohled na neco, melo by to byt videt. Treba tak ze zakaznici zacnou po jeho vyrobku silet a opadne zajem o vyrobky dosavadni, ze se zmeni nalada ve spolecnosti atd.

                                  Treba jednou pohled zmeni, ale zatim jsou to jen silna slova jak je ostatne u Muskovych fanousku zvykem.
                                  • 22 Reagovat !

                                    foto DonVito

                                    DonVito 30.09.  22:17

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nepřejícnost

                                    [odkaz]

                                    Citace:
                                    Vizionář a generální ředitel společnosti Tesla Motors Elon Musk při představení lidově cíleného Modelu 3 sliboval vysoká prodejní a výrobní čísla, která se na dlouhou dobu stala těžko dosažitelná. Žebříček prodejnosti osobních automobilů ve Spojených státech amerických však začíná ukazovat, že se Tesle začíná dařit.

                                    Co rikas na tohle? Prejes to Tesle? Nebo se jedna o neprejicnost? :-)
                                    • 01 Reagovat !

                                      foto spaleny6

                                      spaleny6 01.10.  09:58

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nepřejícnost

                                      A proc bych ji to mel prat nebo neprat? Proc bych mel vubec takhle uvazovat?
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto Hendly

                                        Hendly 01.10.  19:55

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nepřejícnost

                                        Protože jsme kulturní lidi co se zajímají o svět kolem? Proč nepřát někomu kdo má jasný cíl a myšlenku a je ochotný té myšlence obětovat své pohodlí úspěch?

                                        A když je člověk technik jistě ocení tu netuctovost Tesly.
                                        • 10 Reagovat !

                                          foto

                                          Roman Řezníček 03.10.  13:46

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nepřejícnost

                                          I když je ta myšlenka naprosto nesmyslná a hloupá?

                                          Včem je REÁLNÝ přínos Tesly? Že udělala konkurenceschopný elektromobil?
                                          Tak zaprvé: to není pravda, protože – na rozdíl od Tesly – automobilky vyrábějící "klasické automobily" musí vykazovat zisk a nikoli ztrátu jako Tesla. Pokud mohu vyrobit auto na dluh, bude to setsakramentsky jiná paráda, než nějaká Tesla. A může jej pohánět i revoluční motor a nemusí být tak zoufale neefektivní, jako Tesla.
                                          Za druhé: bateriové elektromobily obecně jsou nerentabilní, neúčinné a hloupé. Zdrojem energie k jejich pohonu je ze 78 % mechanická práce (turbína, která roztáčí generátor). TA STEJNÁ mechanická práce, která slouží k pohonu "konvenčního" automobilu (vyráběná se zhruba podobnou účinností jako v "konvenčním" automobilu). Jenomže pro bateriový elektromobil se nám nad to navrší už jenom ztráty: onen generátor, distibuce a regulace elektřiny, nabíjení a "uskladnění", a teprve potom zpět převádíme el. energii na mechanickou práci, která točí koly. Každému, kdo absolvoval fyziku základní školy musí být naprosto jasné, že jediné, co může být na bateriovém elektromobilu pozitivní, je přestěhování jeho výfuku do Temelína. Ale přiznejme si, že to je velmi drahé a nic to neřeší (prach, hluk i parkovací místa produkují Tesly úplně stejně, jako "konvenční" auta, jen za nesrovnatelně více peněz při mnohem nižší účinnosti). Ano, pokud bychom měli všechnu elektrickou energii z gravitace (voda, vítr) či slunce, bylo by to něco jiného, ale bohužel zatím nemůžeme sloužit, vodních elektráren je málo a ty tzv. "obnovitelné" (přitom závislé na vzácných prvcích, takže velmi rychle vyčerpatelné a neobnovitelné) zdroje el. elektřiny se ani neutáhnou samy, natož aby něco vyprodukovaly (a výzkum v této oblasti se díky dotacím zasekl v totálně slepé uličce).
                                          A za třetí: rozšíření bateriových elektromobilů nemůže přinést nic pozitivního pro obyčejné lidi, pouze omezení jejich svobody a zvýšení životních nákladů. Uvalením spotřební daně, kterou nyní platíte v benzinu nebo naftě, musí zákonitě cena veškeré el. energie stoupnout v násobcích ceny současné. Žádná evropská přenosová soustava není schopna takovouto elektromobilitu udržet. Tedy musely by nastat a/ zásadní regulace (kdo nabije dnes a kdo až zítra, pozítří..., tedy rozhodovat o tom, kdo kam pojede bude správní orgán, nikoli subjekt); b/ masivní investice do přenosové soustavy, jejichž finanční náročnost bude tak obrovská, že bude muset znamenat zásadní omezení fungování sociálního státu (protože třeba na dávky prostě už neubudou peníze). Za desítky miliard Eur se tak za 20–30 let možná přiblížíme dopravě tak, jak ji známe ze současnosti. A to je hodně optimistický závěr (kolikpak let Němci hubou staví přenosovou soustavu e severních větrných farem na průmyslový jih? Aha...).
                                          Asi každý, kdo má mozek v hlavě musí tušit, že výměna současných neefektivních a morálně těžce zastaralých "konvenčních" aut za bateriové elektromobily je jedna z nejhorších nočních můr, kterou vůbec můžeme mít!!!
                                          Takže Tesla není nic jiného, než černá díra na peníze a slepá vývojová větev. Už aby ji vzal čert!
                                    • 02 Reagovat !

                                      foto Emel

                                      Emel 01.10.  11:21

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nepřejícnost

                                      V principu to Tesle moc nepřeju, radši ať se prodávají v Evropě vyrobená BMW. Ale sportovně vzato - :yes:
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto westeros

                                        westeros 01.10.  17:28

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nepřejícnost

                                        Neni nahodou vetsina prodanych BMW (modely X) dnes vyrabena v USA?
                • 12 Reagovat !

                  foto Simpanz

                  Šimpanz 30.09.  17:44

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nepřejícnost

                  Jak nic z toho není? Nissan je v zisku. Tesla je ve ztrátě. Takže nic z toho není platí pro Teslu, ne pro Nissan.
    • 62 Reagovat !

      foto Katikakus

      Katikakus 30.09.  17:12

      « Re: Nepřejícnost

      Ja ti nevim, ale hovorit v souvislosti s Teslou o uspechu, mi pride ponekud usmevne.
      • 36 Reagovat !

        foto Hendly

        Hendly 30.09.  17:18

        « Re: Re: Nepřejícnost

        Má 3 auta, všechny úspěšné, prodá vše co vyrobí. Značka co začla z ničeho a stále jede i přes problémy? Vlastní fabrika na baterky. Je to úspěch.
        • 51 Reagovat !

          foto spaleny6

          spaleny6 30.09.  17:21

          « Re: Re: Re: Nepřejícnost

          Z určitého pohledu to úspěch určitě je.
        • 62 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 30.09.  17:43

          « Re: Re: Re: Nepřejícnost

          "Prodá, vše co vyrobí" - >:D
          Otázka je, jestli toho tak moc prodává, nebo tak málo vyrábí.
        • 32 Reagovat !

          foto Katikakus

          Katikakus 30.09.  18:40

          « Re: Re: Re: Nepřejícnost

          Prodavat se ztratou ty povazujes za uspech? A uhodil ses do hlavy teprve nedavno, nebo to trva uz delsi dobu? Proc myslis, ze pro takove jako ty se zauzival termin Teslaidi0t?
          • 01 Reagovat !

            foto traveldrive

            traveldrive 01.10.  13:14

            « Re: Re: Re: Re: Nepřejícnost

            Nechci radšej vedieť, aký termín pasuje na teba. ;-)
  • 32 Reagovat !

    foto spaleny6

    spaleny6 30.09.  16:48

    Hm

    Všmli jste si že když akcie klesají, vytáhne se ze skříně nějaký nový model či se najednou navýší plánované odhady výroby?
  • 32 Reagovat !

    foto ericn

    ericn 30.09.  18:44

    Čemu se tu všichni diví?

    Elon si pustil pusu na špacír. Udělal něco, co je v rozporu s obchodováním na burze - oznámil odkup akcií a stanovil cenu, navíc napsal, že má na to peníze a neměl - tak ho klepli přes prsty. Nic víc... ;-)
    • 42 Reagovat !

      foto Katikakus

      Katikakus 30.09.  19:15

      « Re: Čemu se tu všichni diví?

      Vsichni ne, jenom par pomatenych uctivacu velkeho guru Elona. Kvuli nemu jsou ochotni zahodit i posledni zbytky zdraveho rozumu. Viz teba Hendly o kousek vys.
      • 42 Reagovat !

        foto ericn

        ericn 30.09.  19:19

        « Re: Re: Čemu se tu všichni diví?

        Třeba jim to dojde, že to nemá nic společného s nepřejícností nebo závistí. Prostě porušil pravidla a za to se platí...
        • 02 Reagovat !

          foto Hovnohlav

          Hovnohlav 30.09.  20:23

          « Re: Re: Re: Čemu se tu všichni diví?

          Je to kampaň a může za to Kalousek. Preventivně. Nikdo tu na jihoafrickýho gastarbeitera neni zvědavej. Stačí jeden, co už tu je a až propustí Radovana, to si ani nechcete představit, co to bude za melu.
        • 01 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 30.09.  23:04

          « Re: Re: Re: Čemu se tu všichni diví?

          Porušil pravidla....a takhle.....no a není to vůl?
      • 11 Reagovat !

        foto Hendly

        Hendly 01.10.  20:03

        « Re: Čemu se tu všichni diví?

        Co nabízí většina autmobilek dnes? Předražené křápy bez kousku inovace. 95% aut je to nejlevnější co lze vyrobit. Motor vpředu napříč, McPherson vpředu, trubka vzadu. To je to co bych měl obdivovat?
  • 13 Reagovat !

    foto S-73-AMG

    S 73 ///AMG 30.09.  21:55

    Kčemu mám Já osobně přistoupit pozitivně????

    eurosojuz zpívejte !!! a sborově !!!! > RAKETOU NA MARS ´´MLASK´´ !!! TAM A HNED !!! RAKETOU NA.RAT ´´MLASK´´ A TEĎ ZPĚT.... S KOPOU UFOUNKU S JOINTEM ZA UCHEM ….LETIII POMLASKAT PEEERA ELITAAAM ZPET NA ZEM :-) Sorry , že neznáješ capslook off >:D Stará gardo? Jsem lepší bavič, než krachující hulič?
  • 00 Reagovat !

    foto Jeremiah-Johnson

    Jeremiah Johnson 05.10.  21:05

    Může...

    Může se alespoň plně věnovat svému novému projektu týkající se nové formy cestování. (nedávno to bylo ve zprávách) teď si nevzpomenu jak se ten projekt jmenuje. Neví někdo?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Schneiderová po vystoupení v Tváři sklidila výsměch: Kříženec Nálepkové a Stiflerovy mámy

Schneiderová po vystoupení v Tváři sklidila výsměch:…

Vlna kritiky a posměchu se strhla na Jitku Schneiderovou (45), když v show Tvoje tvář má známý hlas předvedla…

Léčí kašel a pomáhá při dietě: Jak se pomelu rychle dostat pod slupku?

Léčí kašel a pomáhá při dietě: Jak se pomelu rychle…

Vyléčí kašel, oteklé nohy, zažene kocovinu a pomůže při hubnutí. Co je to? Vitaminová bomba jménem pomelo! Pod…

 

iSport.cz

Pastrňák? Má ještě všechno před sebou, může být jako Jágr, hlásí Klíma

Pastrňák? Má ještě všechno před sebou, může být jako…

NHL patří mladým, to není žádná spekulace, ale fakt. Jednou z nadějných hvězd je i David Pastrňák z Bostonu,…

Vaclík o síle Barcelony, Messim, faulu na Suáreze i Realu a Plzni

Vaclík o síle Barcelony, Messim, faulu na Suáreze i…

Ani se nerozkoukáte, letí na vás dva míče, oba skončí v síti a po dvanácti minutách prohráváte 0:2. Tomáš Vaclík…

 

Reflex.cz

Kania: Na školy se roky kašlalo a politikům to vyhovuje, bojíme se přiznat, že hlavní problém jsou učitelé

Kania: Na školy se roky kašlalo a politikům to…

České školství se zastavilo v Husákových dobách a teď jde o to, aby se ještě nezhoršilo. Podnikatel Ondřej…

Pouze 23 procent Američanů dokázalo na slepé mapě správně určit, kde leží Česká republika

Pouze 23 procent Američanů dokázalo na slepé mapě…

Trefit na slepé mapě, kde se nacházejí jednotlivé státy světa, je známou kratochvílí a testují se u ní zeměpisné…