Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

(b)
MBRANOM
| 30. 9. 2018 12:24
Toto je ta americka demokracia. To je iny stat blbcov.
Avatar - Katikakus
(b)
Katikakus
| 30. 9. 2018 12:44
Klidne to rozved, zarim jsi tu za blbce pouze ty. Jedinou utechou ti muze byt snad pouze fakt, ze v tom urcite nezustanes sam.
(b)
truhlik z lidla
| 30. 9. 2018 18:22
klidne to ementalovi jako ty rozvediem >:D >:D
[odkaz]
narozdiel od euro-americkych hujerov ako kakotakus TENTO FIN TO PREDPOVEDAL UZ PRED ROKOM ...
[odkaz]
eu sa otaca smerom k cine , len v poslednych dnoch citaj spravy
Avatar - Katikakus
(b)
Katikakus
| 30. 9. 2018 18:34
Jsi si jisty, zes chtel odpovedet mne? Myslim ze ne. Gratuluj, udelal jsi ze sebe jeste vetsiho blbce, jako ten pred tebou.
Avatar - fostek
:)
fostek
| 30. 9. 2018 12:25
:)
DonVito
| 30. 9. 2018 13:03
Pekna pisnicka :yes: - The end. A vyborny film..

Ale k tematu a k tobe - prani je zjevně otcem myslenky ;-)
Avatar - Katikakus
Jdu si pro popcorn...
Katikakus
| 30. 9. 2018 12:41
Avatar - Stejsn
hrubka jako prase
Stejsn
| 30. 9. 2018 12:45
a to přímo v titulku, no fuj! "Úřady mu nařídili odstoupit" 8-s
Avatar - fostek
hrubka jako prase
fostek
| 30. 9. 2018 13:24
Aha, sorry, napsal jsem to níže, nečetl jsem tě.
Njn...ACZ rulez!
Avatar - Dinar
hrubka jako prase
Dinar
| 1. 10. 2018 10:55
>:D >:D
Jede se dal
DonVito
| 30. 9. 2018 12:53
Když už jsme u těch odkazu s překvapením, tak pro srovnání doporučuju tento >:D
[odkaz]
Avatar - Beefcake
Jede se dal
Beefcake
| 30. 9. 2018 12:56
To mi pride uz trochu hardcore.
Jede se dal
DonVito
| 30. 9. 2018 12:59
Muzes to rozvest?

Podle me je na tom Musk potazmo Tesla mnohem líp. ;-)

Tweet o stažení z burzy je oproti skandálům VW uplne jinde..
Avatar - _Karel_
Jede se dal
_Karel_
| 30. 9. 2018 13:42
Obětní beránek. " Stadler podle úřední verze věděl o tom, že Audi zákazníkům prodává naftová auta s motorovým softwarem umožňujícím manipulovat s měřením emisí oxidů dusíku." O tom, že se podvádí při emisních testech, věděl a psal jako o běžné věci i takový Svět motorů nejmíň rok před vypuknutím DG. A jsem si naprosto jist, že se to dělo za tichého souhlasu politiků schvalujících emisní normy.
Jede se dal
DonVito
| 30. 9. 2018 16:28
Jaky obetni beranek?
Stadler bral za rok treba 7,7 milionu €.
A vis proc? Mimo jine kvuli zodpovednosti jakou mel.

A vis co je zakladni povinnost manazera? Dodrzovat zakony ;-)

To je take rozdil mezi Muskem a Stadlerem.
Musk neporusil zadny zakon, jen pravdepodobne nejake pravidlo SEC. A to je rozdil..
Kdyz porusis pravidlo, tak to lze urovnat :-)
Kdyz jsi obvineny z trestneho cinu, rozhoduje soud a mimosoudni vyrovnani neni mozny..
Avatar - _Karel_
Jede se dal
_Karel_
| 30. 9. 2018 17:47
Jak s tím souvisí plat? Je evidentní, že na emisních testech podváděli +- všichni.
A dále je evidentní, že Stadler nebyl ten nejvyšší šéf koncernu. Winterkom si v klidu odešel se zlatým padákem a popotahují se inženýři, kteří to dostali rozkazem.
Plus jsi nějak pominul, že se to muselo dít za tichého souhlasu zákonodárců.
S Muskem to nijak nesrovnávám, jeho obvinění v téhle konkrétní věci mi přijde hloupé.
Jede se dal
DonVito
| 30. 9. 2018 18:54
Tak poporade.

Jak s tim souvisi plat. Vetsinou uz tomu tak byva, ze cim vetsi mas zodpovednost, tim vetsi mas plat. Samozrejme existuji vyjimky, jako nekteri specialisti..

K tomu, ze podvadeli vsichni: Myslim, ze to tve +- je pomerne dulezite. S tim ze u Audi to bylo zrejme velke + :-)

K tem inzenyrum: Stadler byl tak maximalne inzenyr ekonomie >:D

K tichemu souhlasu zakonodarcu: Pletes si moc zakonodarnou a vykonnou (ktera selhala).

Jsem rad, ze to co se delo (nebo jeste deje?) v Audi/VW neprirovnavas k Muskovi a Tesle :yes:
Avatar - _Karel_
Jede se dal
_Karel_
| 30. 9. 2018 19:13
Neřekl bych, že si pletu moc zákonodárnou a výkonnou. Moc zákonodárná uhnula výrobcům aut natolik, že se to dá považovat za souhlas s šizením při testech. Jestliže jim dovolili dělat testy s přelepenými spárami karoserie, s odpojenou baterkou, ultrařídkými oleji atd atd, vše podmínky zcela odlišné od sériových aut, vidím to já osobně jako jednoznačné "ok, zadali jsme nereálné emisní cíle, tak vám ustoupíme, změkčíme okolnosti, ať neztratíme tvář snížením emisních limitů".
Automobilky to řešili různě, a vesměs se snažili rozpoznat emisní test a zareagovat v tu chvíli snížením emisí. VW je špičkou ledovce.
Obětním beránkem ho nazývám proto, že mi přijde absurdní potrestat šéfa Audi, a nepotrestat v jedné lajně i šéfa VW, Opelu, Renaultu.......a další. Samozřejmě chápu, že kdyby potrestali šéfy těchto automobilek, musí potrestat i ty automobilky, a to by byla evropská ekonomická skorosebevražda. Takže u VW to ruplo, to zamaskovat nejde, u ostatních se to z pochopitelných důvodů zametlo pod koberec (s čímž souhlasím, bylo by to příliš drahé gesto).
Tolik můj pohled na DG.
Jede se dal
DonVito
| 30. 9. 2018 19:52
Porad si myslim, ze hlavni problem byl v nedostatku kontrol.

System byl nastaven nejak a testovani se zalepenymi sparami bych nevidel jako takovy problem. Vsichni vedeli ze EU spotreba je nerealna. Ale jen VW ji prokazatelne jeste nad ramec upravoval.
[odkaz]

A odpojeni systemu cisteni emisi v realnem provozu je zlocin se kterym nechapu, co maji zakonodarci spolecneho.

Ty limity spotreby byly sity na miru pro VW a to nemluvim o mirnejsich emisnich normach pro diesel, ktery stejne nikdo dodnes nesplnuje.
SPIEGEL: There is also another challenge: the subject of fuel efficiency. The European Union is preparing a legal provision that will limit emissions to a fleet average of only 95 grams of CO2 per kilometer by 2020. That comes to less than four liters of gasoline for every 100 kilometers (about 62 miles per gallon). Can VW do it?

Winterkorn: It's extremely ambitious. But we are accepting the challenge. The VW Group will achieve the 95-gram goal by 2020. However, we expect that electric vehicles and plug-in hybrids will be included in the calculation, as is also the case in the United States and China.

[odkaz]

Jinak doporucuji prostudavat co rikal pan Winterkorn a potom teprv psat o plneni planu (neber osobne - Karel).
Avatar - _Karel_
Jede se dal
_Karel_
| 30. 9. 2018 20:03
>:D >:D A všiml sis, že v odkazu je Mitsubishi?

odpojeni systemu cisteni emisi v realnem provozu - když o něm minimálně rok dopředu věděli i v tom SM, když se ukázalo, že to dělají i Fiaty, Opely, Renaulty, když trvala evropská reakce na americké obvinění VW roky..... tak já to čtu tak, že to věděli a mlčky tolerovali všichni.

Cos chtěl říct tou druhou částí a co to má společného s tématem?
Jede se dal
DonVito
| 30. 9. 2018 20:08
[odkaz]

Dobre, tady mas odkaz na VW. :-)

Ta druha cast vysvetluje, ze zakonodarci nevymysleli nesmyslne normy proti automobilkam, ale pro ne.

Tak, ze to bylo proti nim, se jen automobilky (hlavne VW) nasledne ospravedlnovaly!
Avatar - _Karel_
Jede se dal
_Karel_
| 30. 9. 2018 20:23
Hm, hutný odkaz, plný zdrcujících informací.
Ta druhá část: "chceme do 2020 95g CO2. Zvládnete to?"
Winterkom veřejně: "je to extrémně ambiciózní, ale zvládneme."
Jestli tohle chápeš tak, že to bylo v zájmu automobilek, ztrácíme spolu čas.
Takže toho nechme.
Jede se dal
DonVito
| 30. 9. 2018 21:13
Avatar - Emel
Jede se dal
Emel
| 1. 10. 2018 10:24
Tohle je tragédie... teda... tragédie je, že lobby VW není silnější. EU schválí limity -30% CO2 do 2030 a povinná spotřeba do 2l/100 u třetiny prodaných aut, ale autorovi je to málo a chtěl by povinné kvóty na EV. No nezabili byste ho?
Avatar - Beefcake
T
Beefcake
| 30. 9. 2018 12:55
"Firmu Tesla SEC obvinila z nedostatečných kontrol a postupů pro zveřejňování Muskových tweetů. Firma podle komise nemá žádné postupy, jak určit, zda Muskovy tweety obsahují informace, které musí být zveřejněny ve firemních prohlášeních pro burzu, nebo zda obsahují úplné a přesné informace." - co Trumpov twitter ? dohliada nan aspon osobny doktor, ked uz nie psychiater ? :-)
Avatar - Ada je zase tady
To to trvalo
Ada je zase tady
| 30. 9. 2018 12:58
Už měl sedět.
Avatar - H/K_svwet
To to trvalo
H/K_svwet
| 30. 9. 2018 17:16
neboj ta teslacka bublina casom splasne cela stejne... a mozno este skor ako sme mnohi cakali :-|
Avatar - traveldrive
To to trvalo
traveldrive
| 1. 10. 2018 13:10
Tak to sa tragédi ako ty alebo Ada ešte načakajú... Ale dovtedy môžeš mať aspoň tú svoju smrť v očiach, prípadne ten strašný pocit bezmocnosti...
Mezitim v dalsich zpravach
westeros
| 30. 9. 2018 13:22
Tesla splnila plan produkce pro treti kvartal, produkce Modelu 3 uz udajne prekrocila 10000 kusu tydne.
Avatar - fostek
Mezitim v dalsich zpravach
fostek
| 30. 9. 2018 13:43
Ano, vzhledem k tomu, že akcie padly asi o 45 USD za den, je asi jasné, který zprávy jsou důležitější.
Počítám, že okolo 230-220USD hodí ručník do ringu.
Mezitim v dalsich zpravach
SamanAR
| 30. 9. 2018 16:27
momentalne je o akcie tesly docela boj, pro cene 230-220USD o ne bude rvacka jeste vetsi, mimochodem Bloomberk pise ze soucasna Tesla by mela problem od ceny priblizne $85 a dluhu nad $40miliard, pak by teprve zrejme nastalo obdoby bankrotu, kde by meli 3-6 mesicu na reskrukturalizaci firmy, a pote by bud prezili nebo padli a byli rozprodany, takovy scemnar by pro Teslu nastal pokud by dokazala kazdy rok sekat ztraty okolo $5-6 miliard zhruba po dobu 4 let

jen tak pro info, kdys krachoval GM, bloomberk 2 roky predtim zverejnil podobne udaje a trefili se na jednotky $ za akcii i v jednotkach miliard $ co se dluhu tyce

fakt si nekdo zde mysli, ze Saudove nechaj Teslu padnout? ti Saudove kteri maji Teslu v portfoliu jejich statniho fondu, nenechali padnout ani jine firmy :-! tak jako nekolik desitek let nenechali padnout ropu, pekne postupne si prejdou treba behem 20 let na jine prijmy prave z dopravy diky EV ;-)
Avatar - fostek
Mezitim v dalsich zpravach
fostek
| 30. 9. 2018 16:54
Ti Saudove...co prodávají ropu? >:D
Avatar - wakantanka
Mezitim v dalsich zpravach
wakantanka
| 30. 9. 2018 20:21
No ano niektorym uz docvaklo ze raz ropa dotecie, takze petrodolare investuju inam a to zvacsa tam kde nepotrebuju zarobit hned, ale vidia potencial zarobit v buducnosti. :-)
Mezitim v dalsich zpravach
SamanAR
| 30. 9. 2018 20:40
ano ti saudove co vlastni nejvetsi ropnou spolecnost sveta Saudi Armaco tak maji i statni fond, kde je prez 15% akcii Tesly a vlastni take druhy rozhodujici podil v Lucid Motors ;-)

SAMA Foreigns holdings je 4 nejvetsi statni fond sveta a prez 50% jeho aktiv jsou investice do obnovitelnych zdroju, investice do baterii a alternativniho ukladani elektriny a automobilek ktere spolehaji i na elektromobily, vcetne prave Tesly a Nissanu ;-) uplne stejne jsou na tom i fondy Abu Dhabi Investment Authoryty, Quatar Investment Authoryty a Kuwait Investment Authoryty ;-)
Mezitim v dalsich zpravach
tomoooo
| 1. 10. 2018 00:57
mozes mi poslat link kde to "udajne" je napisane?

Podla bloomberg je to v....
[odkaz]

Podla clankov z konca augusta za Q3 = 47k aut co je cca 4k / tyzden.
[odkaz]

Diky.
Mezitim v dalsich zpravach
westeros
| 1. 10. 2018 17:23
Nechce se mi to uz dohledavat, dneska budou zverejneny oficialni cisla, odhady jsou 50000 modelu 3 za kvartal, prodeje cca podobne.
Avatar - fostek
Ještě drobnost
fostek
| 30. 9. 2018 13:23
ACZ drží tvrdý tempo. Po všech prosbách, urážkách a výtkách se tentokrát tento fantastický tým prezentuje brutální hrubkou v nadpise.
Úřady nařidili ...myslím, že nařídilY.

Proč se mi zdá, že má ten troll Zeman v něčem pravdu...s tou žumpu třeba
>:-[]
Avatar - S 73  ///AMG
Sehr gut Mlask !!!
S 73 ///AMG
| 30. 9. 2018 13:27
Zrozen v JAR, byl CEO Technicky slabších šrotů a už pochopil kvalitu dvanáctiválcových strojů... Však mlaskat přestane až firma zahyne >:-[] coming soon ..

Brauch keinen Freund, kein Kokain
Brauch weder Arzt noch Medizin
Brauch keine Frau, nur Vaselin
etwas Nitroglyzerin
Ich brauche Geld für Gasolin
explosiv wie Kerosin
mit viel Oktan und frei von Blei
einen Kraftstoff wie Benzin

Gib mir Benzin (Gottlieb Daimler )

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Nic se nedeje
westeros
| 30. 9. 2018 13:34
Pozice chairmana neni az tak dulezita. Stale zustava CEO, je nejvetsim akcionarem a ma misto ve spravni rade. Navic za 3 roky muze kandidovat na chairmana znovu.
Avatar - fostek
Nic se nedeje
fostek
| 30. 9. 2018 13:38
Za tři roky nebude na co kandidovat.
Zbyde jen vzpomínka, hořké pousmání.
Polorozpadlé Tesly na serverech s ojetinami za cenu stejně starého Citigo a vy, věrná parta vylizovačů, budete mít dávno jiný, nepochybně stejně pitomý idol.

>:-[]
FOSTEK RULEZ
Avatar - H/K_svwet
Nic se nedeje
H/K_svwet
| 30. 9. 2018 17:20
casom sa vsadim ze teslu prevalcuju elekromobily od serioznych znaciek :yes:
Nic se nedeje
DonVito
| 1. 10. 2018 21:46
Jj treba etron se svymi 60k rocne >:D

Tady je nejaky vyhled, kdo bude koho valcovat :-)

[odkaz]
Avatar - Emel
Nic se nedeje
Emel
| 1. 10. 2018 23:19
Trošku mi to připomíná Bořka stavitele... postavíme to? Ano postavíme! Takže, nejdřív bychom asi potřebovali továrnu, co?

Fajn, fajn... if you can dream it, you can do it... ambiciózní cíle se mi svým způsobem líbí. Jen je potřeba je tak i chápat... 700.000 aut za rok, to je hezké číslo, ale jaksi... jenom číslo.
Nic se nedeje
DonVito
| 2. 10. 2018 17:37
Borek stavitel? Asi myslis o tom etronu.
Postavime to? A kde na to vezmeme baterky?

To je nejkritictejsi dil u EV. Vis? ;-)

[odkaz]

Tesla vyrobila 80.000ks modelu 3 z ctvrtleti. To znamena, ze do cervence 2019 bude mit (za jeden rok) vyrobeno minimalne 240.000ks modelu 3.

Nemyslim, ze 700.000ks jednoho modelu Tesly za rok je nerealisticky.
Narozdil od planu jinych vyrobcu.
Ale uvidime.

Edit: Sorry to cislo je pro celkovou vyrobu Tesla. Kazdopadne se vyrobilo za kvartal pres 50.000 M3.
Avatar - S 73  ///AMG
Nic se nedeje
S 73 ///AMG
| 30. 9. 2018 13:45
Ano nic se neděje, zvlášť když kouříš jointa a než dokouříš, Ti začne na hlavu pršet BENZIN respektive: padají Ti na palici akcie atd... ( to se opravdu nic neděje... ) >:-[] ani nestihne říct : Mlask pan Musk :-) Jsem ekolog,uznávám jen spalovací pístové motory na benzin. ( sorry Mlask )
Nepřejícnost
Hendly
| 30. 9. 2018 16:32
Stále nechápu tolik nepřejících lidí co Muska odsuzují. Tato aféra je od něho hloupá a přiznám se, že jí moc nerozumím, ale jinak je to člověk který změnil nejen automobilový svět. Jeho úspěch s Teslou a Space X je nepopiratelný. Ukažte druhého člověka z automobilové branže který by měl jasně danou myšlenku a za ní by šel.
Nepřejícnost
spaleny6
| 30. 9. 2018 16:46
Elektrické vozy tvoří asi 1.7% z celkové produkce automobilů. Říkat že změnil automobilový svět je zatím poněkud přehnané. Spousta lidí Muska nemusí kvůli jeho propagaci a jeho fandům, kteří neváhají tvrdit zjevné nesmysly.
Nepřejícnost
Hendly
| 30. 9. 2018 16:59
Všechny velké automobilky se snaží Teslu dohnat. Nikdo z těch papalášů co vedou koncerny nechtěl jít do toho rizika první. Tesla a Musk to zlomil a bude to jeho zásluha ať už Tesla zbankrotuje nebo bude úspěšná.
Nepřejícnost
spaleny6
| 30. 9. 2018 17:06
Tesla nebyla první. Je jen první komu se podařilo vytvořit kult.
Nepřejícnost
Hendly
| 30. 9. 2018 17:11
Tesla nebyla první kdo postavil elektromobil, ale první kdo postavil konkurenceschopný elektromobil, dokázal ho prodat a dokazal konkurenci, že to je cesta. Následují snad všechny ostatní automobilky se svými plány na elektromobilitu Renault a nebo Hondu? Ne snaží se dohnat Teslu.
Nepřejícnost
spaleny6
| 30. 9. 2018 17:17
Nissan dělá elektromobily 70 let. Zajímá to někoho? Ne. Protože nemá v čele modlu v podobě Muska. Zjistil jsem totiž že značnou část Muskových fandů nezajímají elektrická auta jako taková. Zajimá je Tesla a Musk. Projektují si do něj své iluze. Z majitelů spalováků a často i ostatních elektrovozů si udělali nepřítele vůči kterému se vymezují často komickýmj argumenty. Je to sekta a já nemám náboženství rád.
Nepřejícnost
Hendly
| 30. 9. 2018 17:21
Právě, Nissan to dělá 70 a nic z toho není. Tesla to dělá pár let a jedou 3 auta a vše prodají. To je ten rozdíl.
Žádná sekta, žádné vymezování. Musk a Tesla mají úspěch tak proč si hledat důvod proč ho nepřát?

Nepřejícnost
spaleny6
| 30. 9. 2018 17:28
Vidíte a už jsme zase u osobních poznámek o úspěchu a nepřejícnosti. Když bych o jiné automobilce napsal fakt že neplní své plány, má těžko dostupný servis a obrovské dluhy..nikdo by fakt nerozporoval. Když se to napíše o Tesle je to rouhání.

Vraťme se k faktům. Tvrdil jste, že nikdo z těch papalášů nechtěl být prvni a nést riziko. Když vám k tomu napíšu že Nissan dělá elektro 70 let tak to přejdete s poznámkou že to není Tesla a tak se to nepočitá. Rozumná diskuze není možná.
Nepřejícnost
Hendly
| 30. 9. 2018 17:52
Nejsou tu žádné osobní poznámky. Je tu jen to, že tu je Tesla a Musk a a ta dvojce šlape a mění dějiny. A teď se koukni kolik je tady pod článkem nepřejících příspěvků.
Já to nechápu. Proč ta nepřejícnost?
Která automobilka plní plány?
Nissan do toho nešel nikdy s takovou vervou a proto neprorazil.
Avatar - _Karel_
Nepřejícnost
_Karel_
| 30. 9. 2018 17:54
Tesla rozhodně nešlape, to je hodně nadnesené, nebo je to toužebné přání.
Nepřejícnost
Hendly
| 30. 9. 2018 17:58
Tesla má 3 plnohodnotné elektroauta. Víc než kdokoli jiný. Ostatní jen plní web článkama co bude.
Proč furt ta neochota k tomu přistoupit pozitivně?
Avatar - _Karel_
Nepřejícnost
_Karel_
| 30. 9. 2018 18:02
>:D Taky nedělá nic jinýho, než elektroauta.
Já vidím to, že má velkou spoustu problémů. Počínaje financemi, konče výrobou. Krach jim nepřeji, ale napsat "šlape", to je mi k smíchu. Šlape například Toyota. Určitě šlape BMW. Tesla kulhá.
Nepřejícnost
spaleny6
| 30. 9. 2018 18:02
Já tu žádné nepřející komentáře nepíšu, takže to s vámi ani nemohu řešit. Která automobilka plní plány? Kupoval jsem nové auto asi 6x. Vždy jsem ho dostal v avizovaném termínu. Nikdy jsem nemusel čekat několik let nad slíbený termín. Takže asi tak.

Mě prostě připadá vyjádření "Musk mění dějiny" hrozně přehnané. Je to o tom spasiteli jak jsem psal předtím.

A s tím nissanem to už ani nebudu komentovat.
Nepřejícnost
Hendly
| 30. 9. 2018 18:10
A kdo změnil pohled na elektromobilitu? Nissan? Ne, byla to Tesla.
Dobře nemusí to být změna dějin, ale ten přelom tam je.

Nepřejícnost
spaleny6
| 30. 9. 2018 20:00
On se nějak změnil pohled na elektromobilitu? A čí vlastně je to pohled?
Nepřejícnost
DonVito
| 30. 9. 2018 20:25
On se zmenil pohled na EV?

[odkaz]

The EV Revolution Has Been Ignited, And Now It’s Unstoppable

Ci je to pohled?
Vetsiny? Vcetne VW?
[odkaz]
Nepřejícnost
spaleny6
| 30. 9. 2018 20:37
Ten článek fakt neni odpovědí na otázku. Já četl třeba články které tvrdily že čára za letadlem je způsobena chemickými látkami které na nás vlády vypouští. Můj názor spotřebitele Tesla třeba nezměnila.
Nepřejícnost
DonVito
| 30. 9. 2018 21:09
Je mi to jasny. Mozna bys mel zmenit cetbu :-)
Vysledkem cetby takovych clanku jsou pak obdobny reakce >:D

Sorry. A ted vazne. Co ten druhy odkaz?
Nepřejícnost
spaleny6
| 30. 9. 2018 22:01
Ten druhej odkaz taky nic. K cemu je clanek? Pokud nekdo zmeni pohled na neco, melo by to byt videt. Treba tak ze zakaznici zacnou po jeho vyrobku silet a opadne zajem o vyrobky dosavadni, ze se zmeni nalada ve spolecnosti atd.

Treba jednou pohled zmeni, ale zatim jsou to jen silna slova jak je ostatne u Muskovych fanousku zvykem.
Nepřejícnost
DonVito
| 30. 9. 2018 22:17
[odkaz]

Citace:
Vizionář a generální ředitel společnosti Tesla Motors Elon Musk při představení lidově cíleného Modelu 3 sliboval vysoká prodejní a výrobní čísla, která se na dlouhou dobu stala těžko dosažitelná. Žebříček prodejnosti osobních automobilů ve Spojených státech amerických však začíná ukazovat, že se Tesle začíná dařit.

Co rikas na tohle? Prejes to Tesle? Nebo se jedna o neprejicnost? :-)
Nepřejícnost
spaleny6
| 1. 10. 2018 09:58
A proc bych ji to mel prat nebo neprat? Proc bych mel vubec takhle uvazovat?
Nepřejícnost
Hendly
| 1. 10. 2018 19:55
Protože jsme kulturní lidi co se zajímají o svět kolem? Proč nepřát někomu kdo má jasný cíl a myšlenku a je ochotný té myšlence obětovat své pohodlí úspěch?

A když je člověk technik jistě ocení tu netuctovost Tesly.
Avatar -
Nepřejícnost
| 3. 10. 2018 13:46
I když je ta myšlenka naprosto nesmyslná a hloupá?

Včem je REÁLNÝ přínos Tesly? Že udělala konkurenceschopný elektromobil?
Tak zaprvé: to není pravda, protože – na rozdíl od Tesly – automobilky vyrábějící "klasické automobily" musí vykazovat zisk a nikoli ztrátu jako Tesla. Pokud mohu vyrobit auto na dluh, bude to setsakramentsky jiná paráda, než nějaká Tesla. A může jej pohánět i revoluční motor a nemusí být tak zoufale neefektivní, jako Tesla.
Za druhé: bateriové elektromobily obecně jsou nerentabilní, neúčinné a hloupé. Zdrojem energie k jejich pohonu je ze 78 % mechanická práce (turbína, která roztáčí generátor). TA STEJNÁ mechanická práce, která slouží k pohonu "konvenčního" automobilu (vyráběná se zhruba podobnou účinností jako v "konvenčním" automobilu). Jenomže pro bateriový elektromobil se nám nad to navrší už jenom ztráty: onen generátor, distibuce a regulace elektřiny, nabíjení a "uskladnění", a teprve potom zpět převádíme el. energii na mechanickou práci, která točí koly. Každému, kdo absolvoval fyziku základní školy musí být naprosto jasné, že jediné, co může být na bateriovém elektromobilu pozitivní, je přestěhování jeho výfuku do Temelína. Ale přiznejme si, že to je velmi drahé a nic to neřeší (prach, hluk i parkovací místa produkují Tesly úplně stejně, jako "konvenční" auta, jen za nesrovnatelně více peněz při mnohem nižší účinnosti). Ano, pokud bychom měli všechnu elektrickou energii z gravitace (voda, vítr) či slunce, bylo by to něco jiného, ale bohužel zatím nemůžeme sloužit, vodních elektráren je málo a ty tzv. "obnovitelné" (přitom závislé na vzácných prvcích, takže velmi rychle vyčerpatelné a neobnovitelné) zdroje el. elektřiny se ani neutáhnou samy, natož aby něco vyprodukovaly (a výzkum v této oblasti se díky dotacím zasekl v totálně slepé uličce).
A za třetí: rozšíření bateriových elektromobilů nemůže přinést nic pozitivního pro obyčejné lidi, pouze omezení jejich svobody a zvýšení životních nákladů. Uvalením spotřební daně, kterou nyní platíte v benzinu nebo naftě, musí zákonitě cena veškeré el. energie stoupnout v násobcích ceny současné. Žádná evropská přenosová soustava není schopna takovouto elektromobilitu udržet. Tedy musely by nastat a/ zásadní regulace (kdo nabije dnes a kdo až zítra, pozítří..., tedy rozhodovat o tom, kdo kam pojede bude správní orgán, nikoli subjekt); b/ masivní investice do přenosové soustavy, jejichž finanční náročnost bude tak obrovská, že bude muset znamenat zásadní omezení fungování sociálního státu (protože třeba na dávky prostě už neubudou peníze). Za desítky miliard Eur se tak za 20–30 let možná přiblížíme dopravě tak, jak ji známe ze současnosti. A to je hodně optimistický závěr (kolikpak let Němci hubou staví přenosovou soustavu e severních větrných farem na průmyslový jih? Aha...).
Asi každý, kdo má mozek v hlavě musí tušit, že výměna současných neefektivních a morálně těžce zastaralých "konvenčních" aut za bateriové elektromobily je jedna z nejhorších nočních můr, kterou vůbec můžeme mít!!!
Takže Tesla není nic jiného, než černá díra na peníze a slepá vývojová větev. Už aby ji vzal čert!
Avatar - Emel
Nepřejícnost
Emel
| 1. 10. 2018 11:21
V principu to Tesle moc nepřeju, radši ať se prodávají v Evropě vyrobená BMW. Ale sportovně vzato - :yes:
Nepřejícnost
westeros
| 1. 10. 2018 17:28
Neni nahodou vetsina prodanych BMW (modely X) dnes vyrabena v USA?
Nepřejícnost
Šimpanz
| 30. 9. 2018 17:44
Jak nic z toho není? Nissan je v zisku. Tesla je ve ztrátě. Takže nic z toho není platí pro Teslu, ne pro Nissan.
Avatar - Katikakus
Nepřejícnost
Katikakus
| 30. 9. 2018 17:12
Ja ti nevim, ale hovorit v souvislosti s Teslou o uspechu, mi pride ponekud usmevne.
Nepřejícnost
Hendly
| 30. 9. 2018 17:18
Má 3 auta, všechny úspěšné, prodá vše co vyrobí. Značka co začla z ničeho a stále jede i přes problémy? Vlastní fabrika na baterky. Je to úspěch.
Nepřejícnost
spaleny6
| 30. 9. 2018 17:21
Z určitého pohledu to úspěch určitě je.
Avatar - _Karel_
Nepřejícnost
_Karel_
| 30. 9. 2018 17:43
"Prodá, vše co vyrobí" - >:D
Otázka je, jestli toho tak moc prodává, nebo tak málo vyrábí.
Avatar - Katikakus
Nepřejícnost
Katikakus
| 30. 9. 2018 18:40
Prodavat se ztratou ty povazujes za uspech? A uhodil ses do hlavy teprve nedavno, nebo to trva uz delsi dobu? Proc myslis, ze pro takove jako ty se zauzival termin Teslaidi0t?
Avatar - traveldrive
Nepřejícnost
traveldrive
| 1. 10. 2018 13:14
Nechci radšej vedieť, aký termín pasuje na teba. ;-)
Hm
spaleny6
| 30. 9. 2018 16:48
Všmli jste si že když akcie klesají, vytáhne se ze skříně nějaký nový model či se najednou navýší plánované odhady výroby?
Čemu se tu všichni diví?
ericn
| 30. 9. 2018 18:44
Elon si pustil pusu na špacír. Udělal něco, co je v rozporu s obchodováním na burze - oznámil odkup akcií a stanovil cenu, navíc napsal, že má na to peníze a neměl - tak ho klepli přes prsty. Nic víc... ;-)
Avatar - Katikakus
Čemu se tu všichni diví?
Katikakus
| 30. 9. 2018 19:15
Vsichni ne, jenom par pomatenych uctivacu velkeho guru Elona. Kvuli nemu jsou ochotni zahodit i posledni zbytky zdraveho rozumu. Viz teba Hendly o kousek vys.
Čemu se tu všichni diví?
ericn
| 30. 9. 2018 19:19
Třeba jim to dojde, že to nemá nic společného s nepřejícností nebo závistí. Prostě porušil pravidla a za to se platí...
Čemu se tu všichni diví?
Hovnohlav
| 30. 9. 2018 20:23
Je to kampaň a může za to Kalousek. Preventivně. Nikdo tu na jihoafrickýho gastarbeitera neni zvědavej. Stačí jeden, co už tu je a až propustí Radovana, to si ani nechcete představit, co to bude za melu.
Avatar - praděda7
Čemu se tu všichni diví?
praděda7
| 30. 9. 2018 23:04
Porušil pravidla....a takhle.....no a není to vůl?
Čemu se tu všichni diví?
Hendly
| 1. 10. 2018 20:03
Co nabízí většina autmobilek dnes? Předražené křápy bez kousku inovace. 95% aut je to nejlevnější co lze vyrobit. Motor vpředu napříč, McPherson vpředu, trubka vzadu. To je to co bych měl obdivovat?
Avatar - S 73  ///AMG
Kčemu mám Já osobně přistoupit pozitivně????
S 73 ///AMG
| 30. 9. 2018 21:55
eurosojuz zpívejte !!! a sborově !!!! > RAKETOU NA MARS ´´MLASK´´ !!! TAM A HNED !!! RAKETOU NA.RAT ´´MLASK´´ A TEĎ ZPĚT.... S KOPOU UFOUNKU S JOINTEM ZA UCHEM ….LETIII POMLASKAT PEEERA ELITAAAM ZPET NA ZEM :-) Sorry , že neznáješ capslook off >:D Stará gardo? Jsem lepší bavič, než krachující hulič?
Může...
Jeremiah Johnson
| 5. 10. 2018 21:05
Může se alespoň plně věnovat svému novému projektu týkající se nové formy cestování. (nedávno to bylo ve zprávách) teď si nevzpomenu jak se ten projekt jmenuje. Neví někdo?

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku