Jistě...protože je problém s těsněním již vyřešen, tak taxikář má už několikátý motor...ty budeš hlavička...
Motor se měnil pouze u těch expertů, kteří ho uvařili, protože jim to sežralo všechnu vodu, ale to už musí být kumšt, aby se tohle povedlo...to muselo totiž několik týdnů bíle hulit a ráno po nastartování běžet na tři válce. No a když je někdo id.iot a tohle neřeší, tak udělá motor. Ford je natolik velkorysý, že mu ho vyměnil v rámci záruky.
Já to odnesl jen těsněním a srovnáním hlavy a auto je naprosto v pořádku.
Ostudou by bylo, kdyby se vyrobce k problemu moc neměl. Jinak Jsem čekal, že prvni přispěvek bude přesně o tomhle pač internet je studnice moudrosti a kde kdo chce byt zajimavym chytrakem.
Hm. Kolko Passatov B6 s 2.0 TDI klaklo po par rokoch a tiez nestali par korun. A pristup koncernu nebol zdaleka taky ustretovy. To bolo same kulancia sem kulancia tam, to neni vyrobna vada a podobne.
Problém se stal, je to jen těsnění pod hlavou. Já bych z toho vědu rozhodně nedělal. Rovnání hlavy je naprosto běžná oprava, pokud je hlava zkroucená natolik, že ji není možné narovnat, tak se mění celá hlava.