V technických článcích p.Dusila se tradičně ztrácím. V odstavcích o přeplňovaném motoru a spalování směsí se bude zřejmě jednat především o rozdíl mezi přímým a nepřímým vstřikem, což ale autor vůbec nezmiňuje.
A jak si vysvětlit jízdu FC vozidla po dálnici, kdy se podle autora akumulátor nabíjí i vybíjí současně, to už mi je úplnou záhadou. Ne že by v tom nějaká pointa nešla vytušit, ale takové podání tématu mi přijde dost nesrozumitelné
Trochu mě překvapuje, že autor článečku zmiňuje nějaký výzkum a teorii, a úplně vynechal Toyotu, jejíž vodíkový Mirai je již normální provozuschopné auto.
Výzkum zmiňuje autor u kombinace palivového článku se spalovacím motorem. Do téhle kategorie ovšem Mirai nespadá.
Nicméně Mirai autor nevynechal, zmiňuje se o ní ve druhém odstavci