Budoucí plány koncernu FCA mají zahrnovat revoluční myšlenku, konec výroby běžných aut mainstreamových značek v Itálii. Nadále se tam mají vyrábět jen SUV a dražší modely.
tak zda sa ( z pohladu FCA ) ze jeep nakoniec dostane v eu prednost pred fiatom .. kto by to pred par rokmi povedal ... scifi neskutocne... osobne som ale toho nazoru ze fiat nejde dobrym smerom... to jeho pomale ale iste ponaranie sa ku dnu a ignorovanie nastupcov niekdajsich bestsellerov aj akasi rezignacia na niektore segmenty a vysloveny nezajem nahradit auta ako punto bravo/brava ( tipo ako nizkonakladovku neratam ) croma a dalsie modely to proste nemoze dobre skoncit .. ach jo... ale ktovie kde je skutocny problem ... len zase o peniazoch to nemoze byt... neverim ;-\
Z jeepu se stává jen brand koncern ovesny techniky. Kde že jsou časy ZJ nebo YJ.
Přesunutí výroby aut s malou přidanou hodnotou je logické do východní Evropy. Náklady na pracovníka v Itálii jsou a budou někde jinde. Výrobní režie jinak řečeno.
Taky jsem na to vyjádření koukal, že by Fiat opustil svoji vodu a zaměřil se na Jeep a na větší prodeje
No k větším prodejům, mám základního Jeepa Renegade 2.0 Multijet 140 koní, 4x4 a 9 stupňový automat, auto jako nové atakuje cenovku nad 800 000 Kč což je silná káva, o Compasu, Cherokee ani nemluvě. Marketingově zatím Fiat spí, protože aby za ceny co Jeep prodává v ČR chtěl prodeje navýšit, tak bez masivní masírky to nepude ve státě kde vládne nudný koncern...
Mno vzhladom k tomu ze donedavna bol marketing Jeepu v Europe nula, nula, nic .... Teraz je o Jeepoch aspon pocut, citat a vidiet testy a prezentacie. Z mojho pohladu sice pomaly ale napreduju aj v tomto ohlade.
Nevyrábět socky v Itálii s drahou pracovní silou a vyššími náklady a přesunout je do pralesa. Zabývat se v Itálii prestižnějšími značkami v rámci skupiny a budovat prestiž raději na nich, než na sockách, kde pralesní výroba bude stačit, nehledě na to, že už to mají dlouhodobě vyzkoušeno.
Z Polska to do Evropy zase až tak daleko není. Pralesem obrazně nemyslím jen brazilskou továrnu v Belo Horizonte, ale zejména v Polsku, Španělsku, Turecku, Srbsku a tuším snad i v Íránu a Číně.
Fabricca... Italiana...? Vždyť takové kroky dělá skoro každá automobilka.
Za současné situace, kdy vedení Fiatu odbory doslova diktují podmínky se Marchionnemu absolutně nelze divit. Italský dělník se prostě pro výrobu masových levných Fiatů stal zcela nerentabilní. Jak dokáže takový VW efektivně vyrábět v Německu Polo a Golf nyní nechme stranou, fakt je ten, že mě výroba nějakého modelu Fiatu v Turecku, Polsku nebo Srbsku absolutně neuráží. Standardy kvality musí být tak jako tak dodrženy, ať už ta auta vznikají v Itálii nebo mimo ni.
P.S. Předpokládám tedy, že nástupce Punta, který má být představený letos na podzim v Paříži se bude vyrábět v Srbsku...
.... přesně, nakonec všichni ti různě zakuklení komouši dosáhnou toho, že Itálie se stane totálně chudou zemí s nezaměstnatelnými lidmi.... moc moc smutné..... 8-s
Nevím, dal bych radši přednost výrobě Jeepa v Polsku než v Itálii, italové jsou nemakačenka a mají vše na háku... Prodávám dost zboží do interiéru, kde je výroba v Itálii a katastrova, jak výroba tak následná reklamace, kdy u nich je velký prostor pro toleranci kvality
tak výrobní závod se střídal vždy při obměně generace, takže tak jako tak se musely chystat nové výrobní linky atd.... tam bych tak zásadní problém neviděl.....
Tak napríklad taký korejci si vybudovali meno z ničoho a dokonca Genesis sa zdá bude konkurovať tým najlepším na trhu.
A pán M. stihol za ten istý čas pokaziť reputáciu tým najslávnejším značkám s vyše storočnou históriou!!!
A niektoré celkom pochovať!
Fiat 500 vyšiel super a on namiesto oživenia dalších legiend urobí rodinu 500 totálnych zhovadilostí!
Ako ho napadlo že maska z 8C bude fungovať na malých hečoch?
Alebo kto si kúpi chrysler s odznakom Lancie???
Veď on narobil toľko škody, že ho mali okamžite zastreliť!
Možno účtovník je dobrý, ale autám absolútne nerozumie!
Kolko zaujímavých štúdií vzniklo a ten zadubenec nič! Videli ste štúdiu fiatu 127, úplne hotový už zaplatený nový Stratos alebo štúdiu nového Ritma?
Každý fanúšik roní krokodílie slzy..
.... směšné řečičky, podívej se na finanční výsledky před- a po- Marchionem.... Nebýt jeho, možná už se nemáme o čem bavit.... že u té záchrany udělal spoustu chyb je věc jiná, ale to ani není reálné očekávat že někdo bude tak geniální že mu všechno vyjde.....
Ale trt makovy. Koncern Fiat bol pred prichodom Marchione na tom tak zle ako nikdy predtym. Co z toho ze vyrabal vela, ked nevedel v konecnom dosledku zarobit? Marchione osekal modely, osekal znacky, sustredil sa na segmenty kde vie zarobit a zaraba.