Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeMyslí tohle Marchionne vážně? Fiat má v domovské Itálii ukončit výrobu mainstreamových aut
37 komentářů
KANKUNEN
Na jednoho dělníka je 5 úředníků a ti zůstanou v Itálii. Pak to tahají vlakama zpět do Itálie.
gil54
Možná to až tak špatné rozhodnutí být nemusí.
Nevyrábět socky v Itálii s drahou pracovní silou a vyššími náklady a přesunout je do pralesa. Zabývat se v Itálii prestižnějšími značkami v rámci skupiny a budovat prestiž raději na nich, než na sockách, kde pralesní výroba bude stačit, nehledě na to, že už to mají dlouhodobě vyzkoušeno.
Jak říkám, až čas ukáže.
Nevyrábět socky v Itálii s drahou pracovní silou a vyššími náklady a přesunout je do pralesa. Zabývat se v Itálii prestižnějšími značkami v rámci skupiny a budovat prestiž raději na nich, než na sockách, kde pralesní výroba bude stačit, nehledě na to, že už to mají dlouhodobě vyzkoušeno.
Jak říkám, až čas ukáže.
Otázka je - bude se to z pralesa vozit do Evropy, nebo se FIAT přestane v Evropě úplně prodávat? Fabricca... Italiana...?
Z Polska to do Evropy zase až tak daleko není. Pralesem obrazně nemyslím jen brazilskou továrnu v Belo Horizonte, ale zejména v Polsku, Španělsku, Turecku, Srbsku a tuším snad i v Íránu a Číně.
Fabricca... Italiana...? Vždyť takové kroky dělá skoro každá automobilka.
Fabricca... Italiana...? Vždyť takové kroky dělá skoro každá automobilka.
Arese
Za současné situace, kdy vedení Fiatu odbory doslova diktují podmínky se Marchionnemu absolutně nelze divit. Italský dělník se prostě pro výrobu masových levných Fiatů stal zcela nerentabilní. Jak dokáže takový VW efektivně vyrábět v Německu Polo a Golf nyní nechme stranou, fakt je ten, že mě výroba nějakého modelu Fiatu v Turecku, Polsku nebo Srbsku absolutně neuráží. Standardy kvality musí být tak jako tak dodrženy, ať už ta auta vznikají v Itálii nebo mimo ni.
P.S. Předpokládám tedy, že nástupce Punta, který má být představený letos na podzim v Paříži se bude vyrábět v Srbsku...
P.S. Předpokládám tedy, že nástupce Punta, který má být představený letos na podzim v Paříži se bude vyrábět v Srbsku...
Tak tak. Komunisty ovládané odbory už pochovaly britský Leyland a všechny výrobce automobilů v Austrálii. Byl jsem toho svědkem....
.... přesně, nakonec všichni ti různě zakuklení komouši dosáhnou toho, že Itálie se stane totálně chudou zemí s nezaměstnatelnými lidmi.... moc moc smutné..... 8-s
Nevím, dal bych radši přednost výrobě Jeepa v Polsku než v Itálii, italové jsou nemakačenka a mají vše na háku... Prodávám dost zboží do interiéru, kde je výroba v Itálii a katastrova, jak výroba tak následná reklamace, kdy u nich je velký prostor pro toleranci kvality
A kterou Itálii myslíš?
V Palermu možná... od Říma nahoru jsou to úplně normální lidi...
V Palermu možná... od Říma nahoru jsou to úplně normální lidi...
beibej
co sebrali polákům pandu. Teď jim jí zase vrací. Jaká je v tom logika? Kolik prachů každá stěhovačka stojí? ;-\
tak výrobní závod se střídal vždy při obměně generace, takže tak jako tak se musely chystat nové výrobní linky atd.... tam bych tak zásadní problém neviděl.....
ilmekaniko
Tak napríklad taký korejci si vybudovali meno z ničoho a dokonca Genesis sa zdá bude konkurovať tým najlepším na trhu.
A pán M. stihol za ten istý čas pokaziť reputáciu tým najslávnejším značkám s vyše storočnou históriou!!!
A niektoré celkom pochovať!
Fiat 500 vyšiel super a on namiesto oživenia dalších legiend urobí rodinu 500 totálnych zhovadilostí!
Ako ho napadlo že maska z 8C bude fungovať na malých hečoch?
Alebo kto si kúpi chrysler s odznakom Lancie???
Veď on narobil toľko škody, že ho mali okamžite zastreliť!
Možno účtovník je dobrý, ale autám absolútne nerozumie!
Kolko zaujímavých štúdií vzniklo a ten zadubenec nič! Videli ste štúdiu fiatu 127, úplne hotový už zaplatený nový Stratos alebo štúdiu nového Ritma?
Každý fanúšik roní krokodílie slzy..
A pán M. stihol za ten istý čas pokaziť reputáciu tým najslávnejším značkám s vyše storočnou históriou!!!
A niektoré celkom pochovať!
Fiat 500 vyšiel super a on namiesto oživenia dalších legiend urobí rodinu 500 totálnych zhovadilostí!
Ako ho napadlo že maska z 8C bude fungovať na malých hečoch?
Alebo kto si kúpi chrysler s odznakom Lancie???
Veď on narobil toľko škody, že ho mali okamžite zastreliť!
Možno účtovník je dobrý, ale autám absolútne nerozumie!
Kolko zaujímavých štúdií vzniklo a ten zadubenec nič! Videli ste štúdiu fiatu 127, úplne hotový už zaplatený nový Stratos alebo štúdiu nového Ritma?
Každý fanúšik roní krokodílie slzy..
.... směšné řečičky, podívej se na finanční výsledky před- a po- Marchionem.... Nebýt jeho, možná už se nemáme o čem bavit.... že u té záchrany udělal spoustu chyb je věc jiná, ale to ani není reálné očekávat že někdo bude tak geniální že mu všechno vyjde.....
ilmekaniko
Jediné čím si pomohol bolo kúpenie chryslera a ten potiahol celé FCA. Ale Fiat nijako neozdravil, skôr naopak..
Pokazil čo mohol!
Pokazil čo mohol!
Ale trt makovy. Koncern Fiat bol pred prichodom Marchione na tom tak zle ako nikdy predtym. Co z toho ze vyrabal vela, ked nevedel v konecnom dosledku zarobit? Marchione osekal modely, osekal znacky, sustredil sa na segmenty kde vie zarobit a zaraba.
FCA zarába. Ale Fiat, Alfu, Lanciu a Maserati pán M tak zveľadil, že sú presne tam kde boli pred jeho príchodom. Je to hňup a basta!
Ja Prvni 123
Punto už se asi měsíc nevyrabi.
😜
A to, že chce auta vyrábět mimo Itálii vlastně chapu.
Ať podekuji odborum a z Bruselu sirenemu socialismu...
😒
😜
A to, že chce auta vyrábět mimo Itálii vlastně chapu.
Ať podekuji odborum a z Bruselu sirenemu socialismu...
😒
Tak mě napadlo...jestli si nedá koncern ve Škodovce na odbory bacha....tak jim slepice, co klade zlatá vajíčka, za pár let zdechne..... ;-\
Za pár let?
Už některý výroby z MB přetahují do Říše... a jak zjistí, že to není dražší, tak začne jít v ČR z tlustých do tenkých.
Ale to odborářům nevysvětlíš...
Už některý výroby z MB přetahují do Říše... a jak zjistí, že to není dražší, tak začne jít v ČR z tlustých do tenkých.
Ale to odborářům nevysvětlíš...
Bojím se, že máš pravdu. Zažil jsem to ve dvou případech na vlastní kůži. Chamtivost odborů nezná mezí...... ;-\
Přesunutí výroby aut s malou přidanou hodnotou je logické do východní Evropy. Náklady na pracovníka v Itálii jsou a budou někde jinde. Výrobní režie jinak řečeno.
Mzdový náklady sou mimochodem jedna ze složek výrobní režie = mariánku 😉
No k větším prodejům, mám základního Jeepa Renegade 2.0 Multijet 140 koní, 4x4 a 9 stupňový automat, auto jako nové atakuje cenovku nad 800 000 Kč což je silná káva, o Compasu, Cherokee ani nemluvě. Marketingově zatím Fiat spí, protože aby za ceny co Jeep prodává v ČR chtěl prodeje navýšit, tak bez masivní masírky to nepude ve státě kde vládne nudný koncern...