Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - H/K_svwet
jeep
H/K_svwet
| 18. 5. 2018 18:01
tak zda sa ( z pohladu FCA ) ze jeep nakoniec dostane v eu prednost pred fiatom .. kto by to pred par rokmi povedal ... scifi neskutocne... osobne som ale toho nazoru ze fiat nejde dobrym smerom... to jeho pomale ale iste ponaranie sa ku dnu a ignorovanie nastupcov niekdajsich bestsellerov aj akasi rezignacia na niektore segmenty a vysloveny nezajem nahradit auta ako punto bravo/brava ( tipo ako nizkonakladovku neratam ) croma a dalsie modely to proste nemoze dobre skoncit .. ach jo... ale ktovie kde je skutocny problem ... len zase o peniazoch to nemoze byt... neverim ;-\
Avatar - speedfred
jeep
speedfred
| 18. 5. 2018 18:50
trocha konšpirácie : automobilky si rozdelili svet a Fiat-u ostala južná Amerika.
Avatar - ladsla
jeep
ladsla
| 18. 5. 2018 21:21
Z jeepu se stává jen brand koncern ovesny techniky. Kde že jsou časy ZJ nebo YJ.
Přesunutí výroby aut s malou přidanou hodnotou je logické do východní Evropy. Náklady na pracovníka v Itálii jsou a budou někde jinde. Výrobní režie jinak řečeno.
jeep
car
| 19. 5. 2018 09:03
No je to zvláštní..ale připusťme (alespoň na okamžik) že vědí co dělají..
Avatar - Dinar
jeep
Dinar
| 19. 5. 2018 11:44
Náklady na pracovníka nejsou výrobní režie.
Avatar - Hammunasakra
jeep
Hammunasakra
| 19. 5. 2018 16:06
Nebuď trapnej = víš co chtěl říct = a v tom má pravdu

Mzdový náklady sou mimochodem jedna ze složek výrobní režie = mariánku ;-)
Avatar - Martin911Turbo
jeep
Martin911Turbo
| 19. 5. 2018 10:34
Taky jsem na to vyjádření koukal, že by Fiat opustil svoji vodu a zaměřil se na Jeep a na větší prodeje
No k větším prodejům, mám základního Jeepa Renegade 2.0 Multijet 140 koní, 4x4 a 9 stupňový automat, auto jako nové atakuje cenovku nad 800 000 Kč což je silná káva, o Compasu, Cherokee ani nemluvě. Marketingově zatím Fiat spí, protože aby za ceny co Jeep prodává v ČR chtěl prodeje navýšit, tak bez masivní masírky to nepude ve státě kde vládne nudný koncern...
Avatar - wakantanka
jeep
wakantanka
| 19. 5. 2018 13:28
Mno vzhladom k tomu ze donedavna bol marketing Jeepu v Europe nula, nula, nic .... Teraz je o Jeepoch aspon pocut, citat a vidiet testy a prezentacie. Z mojho pohladu sice pomaly ale napreduju aj v tomto ohlade.
Avatar - KANKUNEN
Co to muze znamenat?
KANKUNEN
| 18. 5. 2018 18:06
Na jednoho dělníka je 5 úředníků a ti zůstanou v Itálii. Pak to tahají vlakama zpět do Itálie.
Až čas ukáže...
gil54
| 18. 5. 2018 19:04
Možná to až tak špatné rozhodnutí být nemusí.

Nevyrábět socky v Itálii s drahou pracovní silou a vyššími náklady a přesunout je do pralesa. Zabývat se v Itálii prestižnějšími značkami v rámci skupiny a budovat prestiž raději na nich, než na sockách, kde pralesní výroba bude stačit, nehledě na to, že už to mají dlouhodobě vyzkoušeno.

Jak říkám, až čas ukáže.
Avatar - Hammunasakra
Až čas ukáže...
Hammunasakra
| 18. 5. 2018 19:13
Vidim to podobně
Avatar - Stejsn
Až čas ukáže...
Stejsn
| 18. 5. 2018 21:21
Otázka je - bude se to z pralesa vozit do Evropy, nebo se FIAT přestane v Evropě úplně prodávat? Fabricca... Italiana...?
Až čas ukáže...
gil54
| 18. 5. 2018 22:27
Z Polska to do Evropy zase až tak daleko není. Pralesem obrazně nemyslím jen brazilskou továrnu v Belo Horizonte, ale zejména v Polsku, Španělsku, Turecku, Srbsku a tuším snad i v Íránu a Číně.

Fabricca... Italiana...? Vždyť takové kroky dělá skoro každá automobilka.
Avatar - Hammunasakra
Až čas ukáže...
Hammunasakra
| 19. 5. 2018 08:17
:yes: :-!
Výsledek "práce" italských odborů...
Arese
| 18. 5. 2018 21:29
Za současné situace, kdy vedení Fiatu odbory doslova diktují podmínky se Marchionnemu absolutně nelze divit. Italský dělník se prostě pro výrobu masových levných Fiatů stal zcela nerentabilní. Jak dokáže takový VW efektivně vyrábět v Německu Polo a Golf nyní nechme stranou, fakt je ten, že mě výroba nějakého modelu Fiatu v Turecku, Polsku nebo Srbsku absolutně neuráží. Standardy kvality musí být tak jako tak dodrženy, ať už ta auta vznikají v Itálii nebo mimo ni.
P.S. Předpokládám tedy, že nástupce Punta, který má být představený letos na podzim v Paříži se bude vyrábět v Srbsku...
Avatar - praděda7
Výsledek "práce" italských odborů...
praděda7
| 18. 5. 2018 21:56
Tak tak. Komunisty ovládané odbory už pochovaly britský Leyland a všechny výrobce automobilů v Austrálii. Byl jsem toho svědkem....
Výsledek "práce" italských odborů...
Ja Prvni 123
| 20. 5. 2018 09:53
Souhlas.
Byl jsem u té Británie... smutné.
Výsledek "práce" italských odborů...
Mr.Murphy
| 19. 5. 2018 08:07
.... přesně, nakonec všichni ti různě zakuklení komouši dosáhnou toho, že Itálie se stane totálně chudou zemí s nezaměstnatelnými lidmi.... moc moc smutné..... 8-s
Avatar - Hammunasakra
Výsledek "práce" italských odborů...
Hammunasakra
| 19. 5. 2018 08:20
Jj bohužel = už na tom makaj [odkaz] [odkaz] ;-\
Výsledek "práce" italských odborů...
Ja Prvni 123
| 20. 5. 2018 09:55
No.. a o tom to je, protože chudí a nezaměstnaní jsou ideální masa pro komunisty!
Dají se snadno zradikalizovat.

Hitler taky vyhrál volby jenom proto, že Německo bylo po první válce chudé a nezaměstnané...

:-(
Avatar - Hammunasakra
Výsledek "práce" italských odborů...
Hammunasakra
| 19. 5. 2018 08:18
:yes: :-!
Avatar - Martin911Turbo
Výsledek "práce" italských odborů...
Martin911Turbo
| 19. 5. 2018 10:36
Nevím, dal bych radši přednost výrobě Jeepa v Polsku než v Itálii, italové jsou nemakačenka a mají vše na háku... Prodávám dost zboží do interiéru, kde je výroba v Itálii a katastrova, jak výroba tak následná reklamace, kdy u nich je velký prostor pro toleranci kvality
Výsledek "práce" italských odborů...
Ja Prvni 123
| 20. 5. 2018 09:56
A kterou Itálii myslíš?

V Palermu možná... od Říma nahoru jsou to úplně normální lidi...
Avatar - beibej
jak je to dlouho
beibej
| 18. 5. 2018 22:41
co sebrali polákům pandu. Teď jim jí zase vrací. Jaká je v tom logika? Kolik prachů každá stěhovačka stojí? ;-\
jak je to dlouho
Mr.Murphy
| 19. 5. 2018 08:08
tak výrobní závod se střídal vždy při obměně generace, takže tak jako tak se musely chystat nové výrobní linky atd.... tam bych tak zásadní problém neviděl.....
Marchionne nemá rád autá!
ilmekaniko
| 18. 5. 2018 22:55
Tak napríklad taký korejci si vybudovali meno z ničoho a dokonca Genesis sa zdá bude konkurovať tým najlepším na trhu.
A pán M. stihol za ten istý čas pokaziť reputáciu tým najslávnejším značkám s vyše storočnou históriou!!!
A niektoré celkom pochovať!
Fiat 500 vyšiel super a on namiesto oživenia dalších legiend urobí rodinu 500 totálnych zhovadilostí!
Ako ho napadlo že maska z 8C bude fungovať na malých hečoch?
Alebo kto si kúpi chrysler s odznakom Lancie???
Veď on narobil toľko škody, že ho mali okamžite zastreliť!
Možno účtovník je dobrý, ale autám absolútne nerozumie!
Kolko zaujímavých štúdií vzniklo a ten zadubenec nič! Videli ste štúdiu fiatu 127, úplne hotový už zaplatený nový Stratos alebo štúdiu nového Ritma?
Každý fanúšik roní krokodílie slzy..
Marchionne nemá rád autá!
Mr.Murphy
| 19. 5. 2018 08:11
.... směšné řečičky, podívej se na finanční výsledky před- a po- Marchionem.... Nebýt jeho, možná už se nemáme o čem bavit.... že u té záchrany udělal spoustu chyb je věc jiná, ale to ani není reálné očekávat že někdo bude tak geniální že mu všechno vyjde.....
..Ritmo
ilmekaniko
| 18. 5. 2018 23:27
Avatar - Jaros71
..Ritmo
Jaros71
| 19. 5. 2018 10:10
:yes: pěkné auto !
..Ritmo
ilmekaniko
| 19. 5. 2018 10:11
Jediné čím si pomohol bolo kúpenie chryslera a ten potiahol celé FCA. Ale Fiat nijako neozdravil, skôr naopak..
Pokazil čo mohol!

Avatar - wakantanka
..Ritmo
wakantanka
| 19. 5. 2018 13:25
Ale trt makovy. Koncern Fiat bol pred prichodom Marchione na tom tak zle ako nikdy predtym. Co z toho ze vyrabal vela, ked nevedel v konecnom dosledku zarobit? Marchione osekal modely, osekal znacky, sustredil sa na segmenty kde vie zarobit a zaraba.
..Ritmo
ilmekaniko
| 19. 5. 2018 21:44
FCA zarába. Ale Fiat, Alfu, Lanciu a Maserati pán M tak zveľadil, že sú presne tam kde boli pred jeho príchodom. Je to hňup a basta!
auto.cz, prozradim vam tajemstvi...
Ja Prvni 123
| 20. 5. 2018 00:20
Punto už se asi měsíc nevyrabi.
:-P

A to, že chce auta vyrábět mimo Itálii vlastně chapu.
Ať podekuji odborum a z Bruselu sirenemu socialismu...
:-(
auto.cz, prozradim vam tajemstvi...
ilmekaniko
| 20. 5. 2018 10:22
:'-(
Avatar - praděda7
auto.cz, prozradim vam tajemstvi...
praděda7
| 20. 5. 2018 12:34
Tak mě napadlo...jestli si nedá koncern ve Škodovce na odbory bacha....tak jim slepice, co klade zlatá vajíčka, za pár let zdechne..... ;-\
auto.cz, prozradim vam tajemstvi...
Ja Prvni 123
| 20. 5. 2018 16:13
Za pár let?

Už některý výroby z MB přetahují do Říše... a jak zjistí, že to není dražší, tak začne jít v ČR z tlustých do tenkých.

Ale to odborářům nevysvětlíš...
Avatar - praděda7
auto.cz, prozradim vam tajemstvi...
praděda7
| 20. 5. 2018 16:49
Bojím se, že máš pravdu. Zažil jsem to ve dvou případech na vlastní kůži. Chamtivost odborů nezná mezí...... ;-\

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku