Na dálnici D1 začaly kamery znovu měřit rychlost aut v opravovaném úseku mezi Velkým Meziříčím a Lhotkou. Při minulém měření od loňského října tam zaznamenaly na 23.000 přestupků.
O čem to ti dva zaměstnanci Ministerstva financí mluví? Jakým způsobem postihují kamiony a dodávkáře jedoucí 60kph přes dva pruhy? Jakým způsobem řeší radar nebezpečný způsob jízdy?
Nechapu proc tam lidi jeste jezdi :-) dneska vyjet na D1 je zdrzeni,stani v kolonach,draha znamka a jeste te vyfoti o 5km\h rychlejsi jizdu za 1000kc...
Cez Trebic a Namest nad Oslavou? Ja dlhodobo hladam rozumnu cesty z prahy do SR, kde by som sa D1 vyhol ale vsetko trva strasne dlho, takze si rad necham poradit.
Na kolin havlbrod zdar nad sazvou krizanov (velke mezirici) velka bites brno vsechno krasne sjizdny ..mozna o pul hodky delsi ale bez poplatku a radaru kolon nehod atd..
Z té “hrstky pirátů” zcela jistě vyberou pokuty na náklady pořízení a fungování celého systému úsekového měření. >:D >:D
Je to komik, ten Ťok, všichni víme, o co tu jde, bezpečnost to není, ono by stačilo vytáhnout statistiku příčin nehod a viníků (typů vozidel), které ty nehody v opravovaných úsecích způsobují. Ale to by se pak těžko hledalo zdůvodnění pro úsekové měření. :-!
No čeká nás zas obvyklý scénář kde vystoupí tiskový mluvčí, který bude s nadšením informovat o pořízení měřící techniky za X milionů a že se díky ní již podařilo vybrat mnoho milionů korun a jak moc to pomohlo ke zlepšení bezpečnosti na vozovce. Poté vystoupí 1 až 3 dopravní "experti" kteří zapáleně vysvětlí jak nebezpečná jízda rychlostí o 5- 15 Km za hodinu je strašně, ale opravdu strašně nebezpečná a když zbude čas vystoupí i někdo od policie.
Ale pokutovat klasické české lepení na * bože jen to ne nebo snad pokutovat předjíždějící se kamiony i v úsecích kde je to zakázané. No hlavně, že jsme my blbí řidiči zaplatili dopravním policistům z povinného ručení nové posunovadla.
To jsou hrozný kecy za ministerský plat. Mlčeti zlato. Funkční infrastruktura by mohla být, ale musel by o to být skutečně zájem a vůle. Jestli si to dobře vybavuji, tak Exit 34 je na vrcholu stoupání a Exit 41 také, tak doufám, že po rekonstrukci tam nebudou "pomalé" stoupací pruhy jako je to k mému údivu na některých již rekonstruovaných úsecích D1, ale podle nové normy, která se uplatňuje např. na R4 i jinde - naopak stoupací "rychlé" pruhy. Toto opatření je podle mého názoru výhledově z hlediska plynulosti a bezpečnosti provozu na vytížené komunikaci mnohem účinnější než buzerace měřením rychlosti, na druhou stranu je třeba uznat, že v zúžení 2,2 m stejně není kam spěchat a kdo je takový pacient, že to těch pár km prostě nevydrží, tak toho je mi líto. Stejně pak je zase jen 130 km/h a v aktuálním provozu se toho moc nevymyslí. Nehledě na jistou formu ohledu k lidem, kteří tam pracují, už jen ten hluk musí být docela nepříjemný a jak víme, ve 120 dělá auto větší kravál a vítr než v 80.
Dále bych panu ministrovi vzkázal, ať investuje do systémového opatření vážení nákladních vozidel místo do chytrých kamer s radary, ať nám ty opravené silnice taky něco vydrží, jinak nebude koho měřit :-)
Prosím vás, vždyť se tu jedná jen o zastírací manévr. Opravdový záměr těchto kamer musí být každému, kdo má všech pět pohromadě, už dávno jasný. Pod záminkou bezpečnosti silničního provozu motoristy "bezpečně" okrást a umožnit aby se byrokraté, parazité bezpracně nejen obohatili, ale i zaměstnali další příbuzné a známé. A to platí o všech stupních statní byrokracie. Ministerstvem počínaje a obcemi konče. >:-[]