Nanočástice v motorovém oleji: Vyzkoušeli jsme tekutou generálku! Funguje?
8
/
9
Prohlédnout znovu
Nanočástice v motorovém oleji: Vyzkoušeli jsme tekutou generálku! Funguje?
Nanočástice v motorovém oleji: Vyzkoušeli jsme tekutou generálku! Funguje?
|
acz
Přípravek NanoLub AC-1000 v 150 ml balení vyjde na 842 Kč. Měli byste ho znovu aplikovat s každou výměnou oleje.
|
acz
Kolega Otakar Horyna najíždí potřebných 300 km mezi dvěma měřeními. Vědě je potřeba přinášet oběti.
|
acz
Přípravek NanoLub AC-1000 v 150 ml balení vyjde na 842 Kč. Měli byste ho znovu aplikovat s každou výměnou oleje.
|
acz
Miniaturní kuličky prý mají bránit styku třecích ploch, i když už je kvalita povrchu horší. Výrobce o nich říká, že odolávají vysokým tlakům a odlupují se z nich jednotlivé vrstvy – takže vznikají menší kuličky, které vyplní nerovnosti.
|
acz
Naměřené hodnoty: Škoda 120 LS, 1979
|
acz
Na válcové zkušebně přísada přidala 0,8 kW ve špičce, v jiných režimech však i celé 2 kW
|
acz
Po silnicích jezdí ještě řada motorů, které nemají ventily ovládané přes vahadla s rolnami. Například všechna dvouventilová TDI-PD od koncernu VW mají klasická hrníčková hydraulická zdvihátka, která by přísada mohla ochránit.
|
acz
Další kritické místo dnešních motorů – „lágříky“ vačkových hřídelí. U některých agregátů se dokonce točí přímo v hliníkové hlavě. Zde jsou proti motoru jen poloviční otáčky, takže hydrodynamické mazání často nefunguje. Je možné, že by přísada pomohla i ta
|
acz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem