Diskuse

Nástupce Citroënu C6 bude, ponese však značku DS

27.5.2015

Citroën C6 se po letech dočká nástupce. Nebude však přímo dílem Citroënu, ale jeho luxusní značky DS.

 

  • 02 Reagovat !

    foto VDC

    VDC 27.05.2015  09:29

    hm

    A jéje, další koncepce á la Signum nebo Vel Satis. Tudy asi cesta u vlajkové lodi nevede.
    • 10 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 27.05.2015  10:45

      « Re: hm

      DS nutně potřebuje nějaké auto, které by vyčnívalo nad mainstream. Vzduchový podvozek, šestiválec, laserová světla... něco takového. Něco, o čem by se mluvilo.
      • 10 Reagovat !

        foto frite

        frite 27.05.2015  11:33

        « Re: Re: hm

        Což o to, DS5 vyčnívá naprosto dostatečně, je to avantgarda jak vyšitá, avšak jediné co mu chybí je právě hydractive (nikoliv vzduchový podvozek, ten citroen nedělá).
        Je to trochu škoda - vzhledem k tomu že techologii mají zvládnutou a při použití platformy z C5 jsou náklady na vývoj minimální.
        Právě absence hydry mě nakonec od DS5 odradila, přestože z interiru jsem by takřka odvařený. Ne že by jezdila špatně, to v žádném případě, ale ta absence hydry by mě asi hlodala v hlavě celou dobu užívání auta..
        • 10 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 27.05.2015  11:45

          « Re: Re: Re: hm

          DS5 toho chybí mnohem víc, víceprvkem vzadu počínaje a nabídkou motorů konče. Prémie by měla nabídnout víc než mainstream, ale DS5 v technice ztrácí i na lepší mainstreamová auta.
          • 20 Reagovat !

            foto Velkoodberatel-kukurice

            Velkoodběratel_kukuřice 27.05.2015  12:08

            « Re: Re: Re: Re: hm

            S těmi motory nesouhlasím, Volvo taky přešlo na 4válce, pomáhá si elektromotorem. V Evropě a Číně stejně neprodáš moc aut s 6válcem a už vůbec ne v benzínu a na co 6válcový diesel, když to auto stejně není kdovíjak velké. Za mne motory v pohodě, spíš by ale měly být celkově auta propracovanější.
          • 10 Reagovat !

            foto frite

            frite 27.05.2015  12:24

            « Re: Re: Re: Re: hm

            Je otázka kolik uživatelů by absenci víceprvku vzadu odhalilo. Emočně by mi to možná vadilo, racionálně asi už ne. Ve skutečnosti byla jízda slušně komfortní - rozhodně komfortnější než koncernové dunivé kostitřasy bez příplatkového podvozku.
            Nakonec jsem šel do C5, která má víceprvek i vpředu (což má z mainstreamové střední už jen 508 GT, jinak tuším nikdo a z premiovek jen A4) ale nešel jsem do ní kvůli víceprvkům, ale hlavně kvůli hydře.
            • 10 Reagovat !

              foto speedfred

              speedfred 27.05.2015  12:48

              « Re: Re: Re: Re: Re: hm

              bol som na tom podobne,zo širšieho výberu u mna ostalo DS5 vs P508GT. Vybral som to druhé kvôli ešte lepšej výbave a optiway servis,možno troška vo mne hlodal hydroactive ALE viacprvok vôbec.
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 27.05.2015  13:36

              « Re: Re: Re: Re: Re: hm

              Možná by neodhalili absenci víceprvku, ale odhalili by to, že DS5 není tak komfortní... a tím podle mě trošku ztrácí smysl.

              Pokud by to byl komfortní kočár, tak by se mu dala odpustit i průměrná technika, ne každý potřebuje závodit a pohodlné auto s kvalitním interiérem by mu mohlo vyhovovat. Ale takhle je to auto, které není ani rychlé, ani pohodlné, ani levné. Za prémiovou cenu zákazník dostává jen prémiový interiér... a dejme tomu nějakou auru výjimečnosti.

              PS (když tu vidím bicaka): no a nebo dostane slevu a koupí DS za mainstreamovou cenu... pro zákazníka super, ale z hlediska budování prémiového brandu přešlapování na místě. A jsme zpět u mého prvního příspěvku - DS by nutně potřebovalo něco, o čem by se mluvilo, nějakou pecku, co by získala respekt.
              • 00 Reagovat !

                foto Stejsn

                Stejsn 27.05.2015  14:29

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: hm

                A taky název. DS je prostě název značky naprd, stejně o tom bude každý mluvit jako o "Citroënu DS x".
              • 00 Reagovat !

                foto MadPete

                MadPete 27.05.2015  15:01

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: hm

                Obávám se, že na pecce by provařili kalhoty a za 4 roky ji potichu stahovali z trhu. Což hrozí i tomuhle (ona ta C6 trhu moc nechybí). A což si frantíci se svojí finanční labilitou nemůžou a neumějí dovolit. Na rozdíl od skopčáků, ti budou dotovat Phaetony a Veyrony klidně 3 generace, jen aby se s nimi začalo počítat. Moc na DS nesázím.
            • 00 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 27.05.2015  15:01

              « Re: Re: Re: Re: Re: hm

              V poslední generaci i C-Klasse. Dále Jaguar XE. Plus samozřejmě japonská prémie, IS a Q50. Acura ho bude mít určitě také, ale Accord teď v nabídce není a Acura v EU zastoupena není. V amerických autech se moc nevyznám, ale GM (ani Cadillac) to mít nebude, tam používají variaci na MacPhersona.
        • 00 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 27.05.2015  13:33

          « Re: hm

          Techniku sice maju ale DS5 nema s C5 vela spolocneho kedze platforma je upravene C4.
        • 00 Reagovat !

          foto bicak77

          bicak77 27.05.2015  13:36

          « Re: Re: Re: hm

          Máš naprostou pravdu. Po 2 měsících v DS5 mi chybí jediné a to hydro ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto aproximus

        aproximus 27.05.2015  12:06

        « Re: Re: hm

        takové auto potřebují francouzi obecně. ať už se jedná o PSA nebo Rendlík a syn.
  • 00 Reagovat !

    foto Hammunasakra

    Hammunasakra 27.05.2015  09:29

    Dík

    Dík za článek plnej zajímavejch novinek technickejch dat a vůbec důležitejch informací :yes: >:-[]
  • 10 Reagovat !

    foto Martin911Turbo

    Martin911Turbo 27.05.2015  11:54

    A co DS9

    A co DS9 to je impozantní kočár, který by značku DS posunul o míle dál
  • 00 Reagovat !

    foto Aoyagi

    Aoyagi 27.05.2015  13:03

    ...

    Hezké, ale vzhledem k těm ostrým hranám na každém rohu to nevidím moc jako reálné.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Ztraceného dobrodruha zachránili na poslední chvíli: Už se loučil s manželkou Lenkou a jejich dětmi

Ztraceného dobrodruha zachránili na poslední chvíli:…

Byl ztracený v odlehlé džungli mezi znesvářenými kmeny domorodců a navíc dostal smrtící malárii. Britský…

První lyžování v Krkonoších přilákalo asi 2500 lidí: Sjezdovka se znovu otevře ve středu

První lyžování v Krkonoších přilákalo asi 2500 lidí:…

První lyžování v Krkonoších v nové zimní sezoně si o prodlouženém víkendu vyzkoušelo asi 2500 lyžařů. Na Černé…

 

iSport.cz

Zelinka vzal dle komise Spartě penaltu. V jejím duelu chyboval už podruhé

Zelinka vzal dle komise Spartě penaltu. V jejím…

Sudí Miroslav Zelinka upřel fotbalistům Sparty Praha v závěru pátečního utkání 14. kola první ligy proti Jihlavě…

Česká móda pro olympiádu v Koreji je venku, hitem má být zlatá bunda

Česká móda pro olympiádu v Koreji je venku, hitem má…

S ukrytým zlatem poletí čeští reprezentanti na olympiádu do korejského Pchjongčchangu. Hitem kolekce, která byla…

 

Reflex.cz

Ghanská laguna Korle: Skládka bez života, která pomalu zabíjí své obyvatele

Ghanská laguna Korle: Skládka bez života, která…

V řece Odaw, která protéká Accrou, hlavním městem Ghany, byste jakoukoliv rybu hledali jen marně. Břehy místní…

Britští vědci zjistili, že psi vědomě manipulují lidmi ve vlastní prospěch

Britští vědci zjistili, že psi vědomě manipulují…

Téměř každý majitel psa vám potvrdí, že ten jeho se umí smát, radovat, být smutný i naštvaný. Jenže proč výraz…