Ja myslim, ze Renault nebude klopat na dvere Fordu. On vlastne neklopal nikdy ani na dvere GM (...ten impulz totiz vysiel prave od Americanov). A ja som uz dlho tvrdil, ze dovod ani skutocna ochota uzavriet taku alianciu nie je ani na jednej, ani druhej strane. Preto boli dane obojstranne neprijatelne podmienky. Jednou z podmienok Ghosna na alianciu s US vyrobcom je napriklad aj to, ze vymena akcii by neprebehla dohodou (urcite mnozstvo, resp. v nejakom pomere), ale vo financnom vyjadreni podla ich aktualnej hodnoty. Co by v sucasnosti viedlo k tomu, ze Renault by vo Forde ziskal vyrazne vacsi podiel, nez naopak. Predstava., ze by to Bill Ford pripustil...je silne naivna. Dalsi problem je Alan Mulally. Ak by k takemu partnerstvu malo dojst, de facto by mu to znemoznilo dokazat, ze vie koncern restrukturalizovat. Dalo by sa to brat jednak ako nedovera v jeho schopnosti, jednak by sa tym znehodnotila investicia do jeho osoby (ktora nebola nijak mala).
Jak píšeš... "nerozumím" tak zcela jasně problémům Fordu, má stále lepšící se jméno, výborné produkty, sjednotil design... tady bude problém v managementu... A Alan M. má velké zkušenosti z Boeingu, a ten teď šlape a válcuje Airbus...což pravděpodobně bude jeho zásluha. Renault je taky v pohodě, Carlos Ghosn je větší hvězda než ubrečená primadona Alonso. Kdo je na tom nedobře je GM. Viz pozice Fiatu související s Lucou de Montemezzolo (snad se tak píše)...a propos, Marko, viděl jsi Lucovu zprávu pro akcionáře Fiatu? Zajímavé čtení..:o))))
EURO, EKONOM, finanční výsledky Boengu za loňský rok, storna objednávek na velkokapacitní letoun do AIRBUSu z důvodu odsunutí výroby o další rok...chceš ještě?
Zatim se zadne stornovani objednavek nekona. ;-) Pravda ovsem je, ze Airbus ma problemy s rozjetim seriove vyroby A380 a krome toho musel predelat design budouci A350 (coz je podle mne dobre, ale taky se tim vyvoj o rok protahne). Kazdopadne problemy Airbusu jsou jejich vlastni problemy podle mne zpusobene vytizenim pri vyvoji 3 novych letadel (krome tech dvou jeste vojensky A400M) soucane a nikoliv dusledek pusobeni nejakeho manazara u Boeingu.
hmmm...no a není právě tohle vizitkou manažera?...Vidím to takto...s Boeingem to šlo z kopce, ztácel tržní podíl...a najednou se situace obrací...někdo musel dobře pracovat...
A380 má ešte jednen vážny problém, a to je že na také monštum nemajú letiská zariadenie. Či už ohľadne spracovania toľkej batožiny ale hlavne treba postaviť resp. prerobiť kua jak sa volajú tie tunely ktoré slúžia na výstup a nástup 8-s8-s ??? Minule o tom šiel dokument, inak mi to lietadlo pripomína Titanic >:D
To neni vazny problem, ale pseudoproblem. Letiste, ktera jsou uvazovana jako natolik vyznamne uzly, ze ma cenu do nich dopravovat lidi takovym letadlem jako A380 se prizpusobuji v predstihu. Takovy je proste vyvoj. V dobe kdy nastupoval Boeing 747 to taky bylo letadlo do te doby nevidane kapacity a rozmeru a letiste se na obsluhu takovych letadel musela prizpusobit a od nekud se zacit muselo. Dnes se to bere jako normal.
Víš co udělali šéfové VW loni, když za nimi přišly odbory s požadavky na další zvýšení platů? A proč teď souhlasí s prodloužením pracovní doby za stejné peníze? A´t si o Passatu tady na fóru myslí kdo chce co chce, management má VW parádní... Kdyby takový měl Ford, tak má Toyota úplně jiné problémy...a nejen Toyota...:o)
S tím na obrázku bych nevydýloval ani vajco:-)) Ale stejně globalizace všchny stmelí... čímdál tím větší boj... ale myslím že se tahle spirála nerozvíjí ale naopak smršťuje.. a po smrštění přijde velky třesk ;-);-)