Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nejčistší TDI od Volkswagenu se představuje

Nástupce současné generace motorů TDI PD bude využívat systém přímého vstřikování common-rail. V nejpokročilejší verzi označené Bluetec bude dodáván se zachycovačem NOx. Prototyp se představuje nyní, sériová verze příjde až v roce 2008.
Zpět na článek
5. 1. 2007 09:44
neregistrovaný "owner26"
5. 1. 2007 09:52
neregistrovaný "Neri"
5. 1. 2007 09:58
anonym
5. 1. 2007 10:03
5. 1. 2007 10:07
neregistrovaný "owner26"
5. 1. 2007 10:10
neregistrovaný "Urbi"
5. 1. 2007 10:24
5. 1. 2007 18:21
neregistrovaný "Viktor"
21. 1. 2007 12:42
neregistrovaný "tak trochu si na omyle"
5. 1. 2007 11:19
neregistrovaný "Whirlwind"
5. 1. 2007 11:34
neregistrovaný "FX"
5. 1. 2007 11:48
neregistrovaný "ZZ"
5. 1. 2007 12:39
neregistrovaný "Tomm"
5. 1. 2007 12:50
neregistrovaný "ZZ"
5. 1. 2007 13:04
neregistrovaný "FX"
5. 1. 2007 13:07
neregistrovaný "ZZ"
5. 1. 2007 13:30
neregistrovaný "FX"
5. 1. 2007 13:33
neregistrovaný "ZZ"
5. 1. 2007 13:35
neregistrovaný "FX"
5. 1. 2007 13:38
neregistrovaný "ZZ"
5. 1. 2007 14:23
neregistrovaný "FX"
5. 1. 2007 14:45
neregistrovaný "dochtor"
5. 1. 2007 16:26
neregistrovaný "FX"
5. 1. 2007 21:30
anonym
6. 1. 2007 12:04
neregistrovaný "FX"
5. 1. 2007 14:47
neregistrovaný "ZZ"
5. 1. 2007 16:24
neregistrovaný "Tomm"
5. 1. 2007 18:40
neregistrovaný "Viktor"
5. 1. 2007 13:15
5. 1. 2007 13:20
neregistrovaný "ZZ"
5. 1. 2007 13:34
neregistrovaný "FX"
5. 1. 2007 13:37
neregistrovaný "ZZ"
5. 1. 2007 14:32
neregistrovaný "FX"
5. 1. 2007 14:49
neregistrovaný "ZZ"
5. 1. 2007 16:29
neregistrovaný "FX"
6. 1. 2007 15:12
neregistrovaný "mišo"
5. 1. 2007 13:37
5. 1. 2007 13:37
neregistrovaný "ZZ"
5. 1. 2007 13:50
5. 1. 2007 13:56
neregistrovaný "ZZ"
5. 1. 2007 14:13
anonym
5. 1. 2007 14:13
5. 1. 2007 14:45
neregistrovaný "ZZ"
5. 1. 2007 15:26
21. 1. 2007 12:51
neregistrovaný "ak už porovnávať dieselové agreg"
5. 1. 2007 15:04
anonym
5. 1. 2007 15:08
neregistrovaný "ZZ"
5. 1. 2007 11:51
neregistrovaný "Pet"
5. 1. 2007 13:03
neregistrovaný "FX"
5. 1. 2007 14:11
7. 1. 2007 15:07
neregistrovaný "rasto"
5. 1. 2007 17:11
6. 1. 2007 12:22
neregistrovaný "zdeno"
7. 1. 2007 20:50
neregistrovaný "GIB"
5. 1. 2007 16:05
neregistrovaný "Rop"
7. 1. 2007 15:41
neregistrovaný "LOL"
5. 1. 2007 09:46
neregistrovaný "Racer"
5. 1. 2007 09:54
5. 1. 2007 11:00
neregistrovaný "já"
5. 1. 2007 10:03
neregistrovaný "spokojený"
5. 1. 2007 11:01
neregistrovaný "já"
5. 1. 2007 11:33
neregistrovaný "spokojený"
5. 1. 2007 12:24
neregistrovaný "já"
5. 1. 2007 12:35
neregistrovaný "spokojený"
5. 1. 2007 13:28
neregistrovaný "já"
5. 1. 2007 13:50
neregistrovaný "owner26"
5. 1. 2007 14:27
neregistrovaný "já"
5. 1. 2007 10:10
5. 1. 2007 10:16
neregistrovaný "owner26"
5. 1. 2007 10:25
neregistrovaný "spokojený"
5. 1. 2007 10:58
anonym
5. 1. 2007 15:00
anonym
5. 1. 2007 17:36
5. 1. 2007 11:35
neregistrovaný "fangio"
5. 1. 2007 10:16
neregistrovaný "ZZ"
5. 1. 2007 10:19
neregistrovaný "Seremed"
5. 1. 2007 12:50
neregistrovaný "assasin-cz"
7. 1. 2007 15:46
neregistrovaný "LOL"
5. 1. 2007 11:09
anonym
5. 1. 2007 11:49
neregistrovaný "ZZ"
5. 1. 2007 12:42
anonym
5. 1. 2007 17:06
anonym
5. 1. 2007 18:20
anonym
5. 1. 2007 11:51
neregistrovaný "neodborník"
5. 1. 2007 11:54
anonym
5. 1. 2007 12:58
neregistrovaný "Honza"
5. 1. 2007 13:29
neregistrovaný "ponq"
5. 1. 2007 14:18
anonym
5. 1. 2007 14:34
neregistrovaný "OZZY"
5. 1. 2007 14:58
5. 1. 2007 15:07
neregistrovaný "OZZY"
5. 1. 2007 15:24
5. 1. 2007 16:20
5. 1. 2007 18:16
neregistrovaný "OZZY"
6. 1. 2007 00:54
neregistrovaný "Doug"
6. 1. 2007 08:30
7. 1. 2007 15:51
neregistrovaný "LOL"
5. 1. 2007 16:46
neregistrovaný "WinDiesel"
5. 1. 2007 14:55
neregistrovaný "Boxer"
5. 1. 2007 15:26
5. 1. 2007 16:49
neregistrovaný "WinDiesel"
5. 1. 2007 17:10
anonym
5. 1. 2007 18:21
anonym
5. 1. 2007 19:14
neregistrovaný "Milý stydlín"
5. 1. 2007 22:57
anonym
5. 1. 2007 17:09
anonym
7. 1. 2007 15:54
neregistrovaný "LOL"
5. 1. 2007 17:24
neregistrovaný "FX"
5. 1. 2007 18:45
neregistrovaný "FX"
5. 1. 2007 19:20
neregistrovaný "FX"
5. 1. 2007 19:41
neregistrovaný "Ondras"
6. 1. 2007 01:16
neregistrovaný "FX"
5. 1. 2007 20:22
anonym
5. 1. 2007 20:29
neregistrovaný "Milý stydlín"
5. 1. 2007 20:43
neregistrovaný "Franta"
5. 1. 2007 22:30
neregistrovaný "RS4"
7. 1. 2007 15:21
anonym
5. 1. 2007 22:44
anonym
5. 1. 2007 23:30
neregistrovaný "pawelno"
5. 1. 2007 23:47
anonym
6. 1. 2007 09:54
neregistrovaný "Franta"
6. 1. 2007 11:52
anonym
7. 1. 2007 20:21
neregistrovaný "Franta"
7. 1. 2007 21:02
anonym
5. 1. 2007 21:09
6. 1. 2007 06:03
anonym
6. 1. 2007 06:06
anonym
6. 1. 2007 10:52
neregistrovaný "Milý stydlín"
7. 1. 2007 15:58
neregistrovaný "LOL"
7. 1. 2007 21:28
anonym
6. 1. 2007 16:43
anonym
neregistrovaný "owner26"
5. 1. 2007 09:44
HM..
Tak už ve VW přišli na to, že traktorovej TDi nebude cesta správným směrem :-) Jen tak dál hoši. Snad jednou ten zbytek světa dotáhnete.
Rozbalit vlákno
55
neregistrovaný "Neri"
5. 1. 2007 09:52
Re: HM..
Taky to tak vidím.K tomu není co dodat. :-!
anonym
5. 1. 2007 09:58
Re: HM..
Tak ten traktorovy TDI strci do kapsy vetsinu bezinu:D Se podivej na Le Mans... Audi R10 TDI tam porazilo vetsinu benzinaku. A tymy VW a Audi tam ziskavaji zkusenosti co nemaji v zadne automobilce.
Avatar - VDC
5. 1. 2007 10:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "owner26"
5. 1. 2007 10:07
Re: HM..
Jak píše VDC. Nikdo jinej propagovat svůj diesel nepotřebuje tolik jako koncern, kterej je s technologií svýho pumpen dýzlem na chvostu.
neregistrovaný "Urbi"
5. 1. 2007 10:10
Re: HM..
Taková drobnost: LeMans jel motor s comon railem...
Avatar - VDC
5. 1. 2007 10:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Viktor"
5. 1. 2007 18:21
Re: HM..
TDI je určitě marketingová značka a ne špatná. Jak vidět, mnozí ji vidí rudě, ani nemusí mít červený písmenka. Jak známo, PD v osobácích pomalu, ale jistě končí a používat se bude jen ve větších motorech pro trucky. Pokud jde o samotné označení TDI, to přece figuruje i na řadě seriových aut od koncernu VW, který ve skutečnosti používají common rail - motory 2.7 TDI v Audi, 3.0 nebo 4.2 TDI taktéž. Nebo z jinýho segmentu, třeba pětiválec 2.5 TDI v dodávkovým Crafteru je normální common rail. Ale možná, že kdyby značku TDI zrušili a křečovitě ji nahradili nějakou jinou, která by evokovala modernější konstrukci motoru s common railem, mnohým jedincům by se ulevilo... Holt asi každá značka má jiný priority.
neregistrovaný "tak trochu si na omyle"
21. 1. 2007 12:42
Re: HM..
pretože PD dosahuje tlaky počas vstreku okolo 2,O5 MPa už zopár rokov ale žiadny CR ich ešte nemá, aj CR 3. generácie má tlaky len okolo 1,85 MPa. Jedinou nevýhodou je, že PD nie je chopné ja jeden zdvih piestu urobiť 5-6 vstrekov ako CR
neregistrovaný "Whirlwind"
5. 1. 2007 11:19
Re: HM..
Naprostá fraška. Jen mediální tah, který jak se zdá funguje :-( . R10 startuje v kategorii, v které je opravdu obrovská konkurence - jedna továrna vedle druhý a naprosto žádná obstarožní auta soukromníčků - fakt povedená grupa. A nechci pomlouvat výkony jejich motoru, ale to je ten druhý kámen úrazu. S porovnáním benzínových motorů, které jsou povoleny má jejich diesel více válců, mnohem větší objem a samozřejmě přeplňování - Takže to je úspěch rovnající se nule. Jenže na vás obyčejný prostáčky, který jsou navíc 20 let krmený goeblesovinou to samozřejmě platí.
neregistrovaný "FX"
5. 1. 2007 11:34
Re: HM..
A co ostatním týmům brání nasadit taky diesel? Nic. Jen by ho musel i umět vyrobit... :-!
neregistrovaný "ZZ"
5. 1. 2007 11:48
Re: HM..
Nebuď směšný... VW je ve výrobě diesel motorů nyní na chvostu. Už to není jako před deseti lety. Vzbuď se.
neregistrovaný "Tomm"
5. 1. 2007 12:39
Re: HM..
A kdo všechno je prosím před VW, že jsou na chvostu??? Chápu, že VW není jedničkou, ale na chvostu??? Pokud vím, tak spotřebou (kvuli které si diesela kupuji) většina CR na PD nebo PPD prostě nestačí. Zátah od nízkých otáček je také ve prospěch PD. Kultivovanost motoru je zase na straně CR. Kdybych měl dnes volit mezi 2,0TDCI a 2,0PPD, tak bych asi po jedné pikosekundě volil PPD.
neregistrovaný "ZZ"
5. 1. 2007 12:50
Re: HM..
No, to moc času přemýšlením netrávíš. Chápu, že má někdo omezené kapacity ;-) Před diesely VW jsou dnes už i Korejci (KIA, Hyundai). Francouzi mají lepší diesely i Japonci. Italské jsou na tom také lépe. BMW a Mergl asi nemá cenu ani zmiňovat, že? Proto říkám, že je VW na chvostu. Ještě nějaký dotaz?
neregistrovaný "FX"
5. 1. 2007 13:04
Re: HM..
Bylo by rozhodně erudovanější sem napsat typy a obsahy motorů, které srovnáváš. Takhle to zní pro odborníka docela dost směšně. :-!
neregistrovaný "ZZ"
5. 1. 2007 13:07
Re: HM..
Ty jsi taky řídil FIATa? :-)
neregistrovaný "FX"
5. 1. 2007 13:30
Re: HM..
Odpovíš na mou otázku? Nebo ti došly argumenty? :-!
neregistrovaný "ZZ"
5. 1. 2007 13:33
Re: HM..
Ty tvé dvě holé oznamovací věty byly otázkou? >:-[]
neregistrovaný "FX"
5. 1. 2007 13:35
Re: HM..
Napiš motory které srovnáváš..prosím :-!
Ať neztrácíme čas, OK?
neregistrovaný "ZZ"
5. 1. 2007 13:38
Re: HM..
Ježišmarja! Srovnej si cokoliv, s čím chceš, vezmi stejné kubatury třeba, ať neztrácíš čas, když ho máš tak málo.
neregistrovaný "FX"
5. 1. 2007 14:23
Re: HM..
Nenapsals... Máš ještě nějaký problém? Očividně se chceš totiž jen hádat. :-!
neregistrovaný "dochtor"
5. 1. 2007 14:45
Re: HM..
Renault 2,0 dCi 16V 127 kW
Kia 1,5 CRDi 81 kW
...
Honda 2,2 CTDi 103 kW
neregistrovaný "FX"
5. 1. 2007 16:26
Re: HM..
5.0 TDI, 4.2 TDI, 4.0 TDI, 3.0TDI, 2,7TDI. Jaká je asijská konkurence? Jo, že pro tebe motory končí u dvou litrů.. Jo pro mě tam naopak začínají.
(3.0TDI) :-!
anonym
5. 1. 2007 21:30
Re: HM..
neni 2.7, 3.0 a 4.2 nahodou CR?
neregistrovaný "FX"
6. 1. 2007 12:04
Re: HM..
Ano správně, jsou. Ale o tom tato diskuze není. Tady šlo soudruhům o to, že VW motory dělat neumí. Tebou zmiňované motory, dokazují právě opak. Konkurenci hledají velmi těžko. :-!
neregistrovaný "ZZ"
5. 1. 2007 14:47
Re: HM..
Nenapsal jsem a nenapíšu. Nevidím jediný důvod, proč bych měl. Problém máš zjevně ty, když toužíš po nějakém srovnání. Já ti už jednou řekl, že si vezmi jakoukoliv kategorii a srovnávej. Až prolezeš kategorie všechny, tak zjistíš, že ti nejhůře vyšel VW.
neregistrovaný "Tomm"
5. 1. 2007 16:24
Re: HM..
Tak třeba 2,0TDI PPD versus 2,0TDCI, 2,0 HDI, 2,0 CRDi... Já nevím, ale v této kategorii konkuruje 2,0 TDI PPD jedině Renault s 2,0 dCi 127kW. Nemyslíš??? A jak jsem psal výše, ve spotřebě nekonkuruje ani náhodou, je ale kultivovanejší s vyšším rozsahem otáček. Málo čteš ZZ, ale jak jsi napsal: někdo má omezenou kapacitu... >:D
neregistrovaný "Viktor"
5. 1. 2007 18:40
Re: HM..
Než budeš kohokoliv posílat na chvost, něco si o tom přečti. Zajímavé slovo do pranice, kterou tady s kolegy vedete, bys našel třeba v časopise Autodiesel 4/2006. Konkrétně 2.0 TDI 125 kW v OII RS tam skončil na 2. místě ze šesti srovnatelných motorů. Vyhrál nový 2.0 dci v Laguně s piezoelektrickými vstřikovači, turbem chlazeným vodou a rozvody poháněnými řetězy, ale za tolik kritizovaným TDI zůstaly výkonově a objemově srovnatelné motory BMW, Mercedes, Ford a Toyota. Nemám pocit, že by ten test byl nějak "prokoncernovej" Motoru TDI tam pořádně omlátili o hlavu hlučnost, ale jinak toho na něm moc nenašli. Navíc výkon naměřenej na brzdě byl vyšší než udává výrobce asi o 20 kW. Takže pozor na slovo chvost, s čím kdo zachází..... >:-[]
5. 1. 2007 13:15
Re: HM..
Jednoznacny lider v diesloch je uz dlhsiu dobu koncern PSA. Ten naskok poslednou dobou prestava byt az taky vyrazny, velmi sa polepsili hlavne Japonci a Korea tiez zacina dotahovat.
Mne sa zda, ze VW ma vychytralu taktiku. Caka, s cim pridu vsetci ostatni a ked uz su karty na stole, tak vybehne s nejakym "tromfom" a hlasnou reklamou, ze je najlepsi. Presne tak uvadza aj nove modely. Touran prisiel na trh medzi poslednymi, ked uz Scenic, Zafira a Picasso davno existovali, Caddy dostal novu velkost a tvar az ked trh otestoval Partner, Doblo a Kangoo... Pre mna ale takyto postup znamena jednoznacne minus. :no:
neregistrovaný "ZZ"
5. 1. 2007 13:20
Re: HM..
To bych nesouhlasil. PSA jsou na tom hodně dobře, ale jako lídra bych dnes dal Hondu. Následovanou BMW a Toyotou. Pak až PSA, potažmo Ford.
neregistrovaný "FX"
5. 1. 2007 13:34
Re: HM..
V dieslových motorech? Článek se točí okolo dislů, tady bych na špici jednoznačně viděl BMW a jinou evropskou konkurenci. Ani Hondu, ani Toyotu bych neuvedl. Jejich portfólio nafty je docela žalostné, třeba právě oproti BMW.
neregistrovaný "ZZ"
5. 1. 2007 13:37
Re: HM..
Ano, v dieselových motorech. Nesrovnávej kvantitu s kvalitou :-!
neregistrovaný "FX"
5. 1. 2007 14:32
Re: HM..
Pro rozšíření tvých úzkých obzorů doporučuji anketu Engine Of The Year. Tam zjistíš kdo motory umí, a kdo ne. :-!
neregistrovaný "ZZ"
5. 1. 2007 14:49
Re: HM..
Tak si to nastuduj, chytrolíne >:D Možná se dočkáš překvapení ;-)
neregistrovaný "FX"
5. 1. 2007 16:29
Re: HM..
Já se tam právě díval. Nevidím tam ani zmínku o tom, že asiaté drtivě vedou a VW je na chvostu. :-!
neregistrovaný "mišo"
6. 1. 2007 15:12
Re: HM..
to teda hej, 535d je riadna strojovna... :yes:
Avatar - Dinar
5. 1. 2007 13:37
Re: HM..
Hondu? S jedním dýzlem? >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
5. 1. 2007 13:37
Re: HM..
S vynikajícím dieselem... :yes:
Avatar - Dinar
5. 1. 2007 13:50
Re: HM..
S výborným dýzlem, ale jen jedním, nemůže být leaderem, to je snad jasné. Stejně dobrých dýzlů je v dané kategorii více, 2,0d BMW je minimálně stejně dobrý, nové 2,0 dci, 2,2d toyoty. Ale dýzly nejsou jen dvoulitrové čtyřválce, skuteční leadeři dělají celou škálu motorů a pokud bychom hodnotili motor po motoru od malých čtyřválců přes šestiválce až k 8,10 nebo 12válcům, pak nejvíce motorů v abs. špičce bude mít BMW, následován MB.
neregistrovaný "ZZ"
5. 1. 2007 13:56
Re: HM..
Motor Hondy je na špici v dané kategorii = v dané kategorii je lídrem. Vzhledem k době produkování takových motorů je to velice dobré. Stejným metrem můžeš měřit u Toyoty. Jinak samozřejmě BMW je na špici, když budeme generalizovat. Také jsem tam BMW stavěl .. někde v příspěvku nahoře..
anonym
5. 1. 2007 14:13
Re: HM..
Promiň ale z tohohle se nedá vytušit, že negeneralizuješ ale máš na mysli poze kategorii čtyřválcový dýzl s objemem kolem dvou litrů. " PSA jsou na tom hodně dobře, ale jako lídra bych dnes dal Hondu. Následovanou BMW a Toyotou. Pak až PSA, potažmo Ford."
:-) ;-)
neregistrovaný "ZZ"
5. 1. 2007 14:45
Re: HM..
Řekněme, že jsme se dnes oba dva ne přesně vyjádřili, ok? :-)
neregistrovaný "ak už porovnávať dieselové agreg"
21. 1. 2007 12:51
Re: HM..
tak momentálne na technologickej špici dieselov sú motory Detroit Diesel
anonym
5. 1. 2007 15:04
Re: HM..
Z 2,2 litru ubohych 140 koni je vynikajici diesel? >:D >:D >:D Treba Fiat ma 150 koniku z 1,9 nebo BMW 160 z dvoulitru. To je jine kafe.
neregistrovaný "ZZ"
5. 1. 2007 15:08
Re: HM..
Jel jsi s tím motorem?
neregistrovaný "Pet"
5. 1. 2007 11:51
Re: HM..
Myslim, ze seriovy francuzsky trojliter by ti strcil 5 liter od vw do
neregistrovaný "FX"
5. 1. 2007 13:03
Re: HM..
Nějaký pádný argumenty pro tento výkřik z kanálu? :-!
neregistrovaný "rasto"
7. 1. 2007 15:07
Re: HM..
tak na to zabudni francuzske dieselove auta netahaju ani nikdy netahali,vykon papierovo pekny ale nic viac.odskusane
5. 1. 2007 17:11
Re: HM..
Ten vůz neměl v podstatě konkurenci. Ale počkáme si tenhle rok, kdy do Le Mans nastoupí Peugeot, se svým 908 V12 HDI. Ani se netají, že tento rok to chtějí AUDI znepříjemnit a porvat se o stupně vítězů a příští rok s přehledem vyhrát. Techniku na to mají. 908 5.5 V12 514kW/1200Nm vs. R10 5.5 V12 478kW/1100Nm. Necháme se překvapit, jestli nám ingenýři v Ingolstadtu nezaspí.
neregistrovaný "zdeno"
6. 1. 2007 12:22
Re: HM..
jasne TDI,ale common rail
neregistrovaný "GIB"
7. 1. 2007 20:50
Re: HM..
Hmmm len rozmyslam, preco teda vsetky sportaky a hlavne F1 nepouzivaju tuto fenamonalnu technologiu? :-))) LeMans je 24hodinovka a pokial viem TDI vyhralo, lebo malo nizsiu spotrebu ako ostatne a preto nemuselo do boxov tak casto. V tychot pretekoch sa na rychlost velmi nehra ale skor na vytrvalost ...
neregistrovaný "Rop"
5. 1. 2007 16:05
Re: HM..
jo ja rikam porad ze nafta do osobaku nepatri. To ze vsadila evropa na naftu se mozna ji jednou vymsti. Mnohem ekologictejsi je benzin. Nafta je jen "odpad" pri rafinaci uslechtileho benzinu. Ja bych radeji ted investoval do vyvoje hybridum nez do uporneho udrzeni se naftove manie. Ale to nabubreli nemci u VW "nemaji v priruckach" tak z toho nic nebude.
neregistrovaný "LOL"
7. 1. 2007 15:41
Re: HM..
Tak mi to nedá,abych nezareagoval...Jak se tady hádá ten ZZ, o tom jak všichni ostatní dělaj výborný diesely ale jen evropani ne, tak z toho mi je opravdu, ale opravdu do smíchu...Hele byl ses někdy podívat v nějaký automobilce, já jo, naposledy ve stuttgartu v motorárně Mercedesu, a s tím se nemůže Asijská konkurence rovnat, že se jim povede jeden motor za dvacet let nic neznamená...A o tom, že VW by bylo na chvostu teda opravdu nevím, jo a ve Wolksburgu sem byl taky
neregistrovaný "Racer"
5. 1. 2007 09:46
PD- Common Rail by VW
VW ma konečne po dlhšom čase opäť potešil a dúfam, že do dvoch, troch rokov konečne svojimi TDI motormi zavrie ústa všetkým neprajníkom nielen nielen tu na fóre... ;-)
AUS LIEBE zum AUTOMOBIL :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
5. 1. 2007 09:54
TDI
Nejsem expert na emise, ale neni to zajimavy, ze v nekterych statech usa su zakazany veci ktere jsou uplne bezne v evrope. Zajimave, ze to co tady uz hodne let dejchame je v americe zakazany...Na druhou stranu, v LA je situace s emisemi uz ted tak zla, ze mnohem vic by nezvladli a tak se to rozhodli vyresit takhle
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "já"
5. 1. 2007 11:00
Re: TDI
V USA měli, možná ještě maj, o dost méně kvalitní naftu než tady (víc síry nebo čeho) - to byl ten hlavní důvod malýho zastoupení dieselů (spolu se směšnými cenami PHM jako takových), teprve teď se tam situace začíná měnit.
neregistrovaný "spokojený"
5. 1. 2007 10:03
Sláva rakovině a krouťáku vocpodu voe
Emisní norma Euro 4 pro benzínové motory stanovuje emise NOx na 0,08 gramu na kilometr. Konstruktéři chrochtajících popelnic mají co dohánět :no: :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "já"
5. 1. 2007 11:01
Re: Sláva rakovině a krouťáku vocpodu voe
Tak zkus ještě porovnat CO2, chytrolíne. Ale ani vlastně nemusíš, protože hned dodáš, jakej rozdíl mezi tím a tím, plíce, oteplování a tak, já tu písníčku znám...
neregistrovaný "spokojený"
5. 1. 2007 11:33
Re: Sláva rakovině a krouťáku vocpodu voe
Emisní normy Euro nezohledňují produkci CO2, neb tento plyn je pro člověka neškodný. Na téma CO2 si lépe poklábosíš s madam Kuchtovou, toho času odbornicí Strany zelených na problematiku školství, eventuelně kontaktuj guru Bursíka :no:
neregistrovaný "já"
5. 1. 2007 12:24
Re: Sláva rakovině a krouťáku vocpodu voe
Jé, tak to jsem netušil, že jsem narazil na až tak velkýho borce :yes: . Vsadím se, že jediný dvě slova začínající na "eko", který znáš, jsou "ekonomie" a "ekoterorismus." >:D Věz, že já nejsem žádnej ekologickej aktivista, Zelený jsem nevolil a volit nebudu, ale i tak si myslím, že něco jako životní prostředí existuje a že na něj člověk má vliv. A taky vím, že na to životní prostředí maj daleko větší dopad než můj rok starej diesel starý benzíny, Avie, starý autobusy, náklaďáky atd. a taky že jedna cesta letadlem to životní prostředí zatíží víc než to co najezdím za rok autem. A lidem, který si léčí svoje problémy kopáním do dieselů v diskuzích jsou mi >:D >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "spokojený"
5. 1. 2007 12:35
Re: Sláva rakovině a krouťáku vocpodu voe
Postav se na hodinu do Legerovy na semafory, dýchej z hluboka a počítej rok staré diesely, staré avie, škodárny, staré autobusy a náklaďáky, výsledek sem napiš. Potom můžeme dále teoretizovat na téma globální oteplování.
neregistrovaný "já"
5. 1. 2007 13:28
Re: Sláva rakovině a krouťáku vocpodu voe
Ne, to je dobrý, já čísla přibližně znám, případně si je můžu dohledat. Na základě tvýho předchozího výsledku je mi jasný, jak by celá diskuze vypadala... Von už je to takovej folklór, že u každýho článku o dieselech se vyrojí banda antidieselovců a začnou mlátit pěstičkama do stolu. Všichni tito antidieselovci maj doma v garáži dva dvanáctiválce a jsou na to patřičně hrdí... >:D >:D >:D
neregistrovaný "owner26"
5. 1. 2007 13:50
Re: Sláva rakovině a krouťáku vocpodu voe
To se pleteš. To není žádný anti-diesel hnutí. Tady se jen diskutuje o kvalitách VW d-motorech, které VW vylepšil na cca 80% konkurence a troubí do světa, že je béstofd´bést. Toť vše :-!
neregistrovaný "já"
5. 1. 2007 14:27
Re: Sláva rakovině a krouťáku vocpodu voe
Podívej se na nadpis příspěvku, myslím že to krapet antidiesel je. Já mám PSAckou 1,6 a taky si myslím, že VW diesely zaostávaj, nicméně jestli chceme bojovat proti udušení se splodinama, tak nejdříve bysme měli nadávat na ty starý Avie, Karosy, náklaďáky atd., ty tu dělaj daleko větší bordel, z toho se opravdu dusím a tam si to chce vyšlápnout na emisní kontroly popř. normy. Problém jsou mocný lobby, francouzi filtry pevnejch částic dávaj dobrovolně nějakej ten pátek, v koncernovejch cenících ho najdeš za nemalej příplatek. Francouzi na stejnej motor FAP daj a třeba Mazda ne.
5. 1. 2007 14:13
Re: Sláva rakovině a krouťáku vocpodu voe
Máš recht :yes:
5. 1. 2007 10:10
NOx
to spokojeny - tak si to prepocitej ty tukane 0.08g je 80mg na kilometr pro benzin takze 70mg na mili je 43.75mg na kilometr na diesel, potrebujes jeste neco vysvetlit? Co bys chtel dohanet s dieselem?
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "owner26"
5. 1. 2007 10:16
Re: NOx
NOx sice ne, ale že by se na znečištění a rakovině podílely saze? ;-)
neregistrovaný "spokojený"
5. 1. 2007 10:25
Re: NOx
Copak, nějaký problém? Dosud se bavíme o zastaralé normě Euro4 áááno? Pojďme se bavit o nové Euro5 (v platnosti 2008), která stanovuje emise NOx takto: benzín 0,06 gramu na kilometr, nafta 0,20 gramu na kilometr, tudíž konstruktéři chrochtajících popelnic mají stále co dohánět. Nějaké další argumenty nemáš?
anonym
5. 1. 2007 10:58
Re: NOx
psal jsi Euro 4 tak jsem psal k euro 4, co se tyce Euro 5 mas pravdu, v pohode nemam s tim problem
anonym
5. 1. 2007 15:00
Re: NOx
Tier Date CO HC HC+NOx NOx PM
Diesel
Euro 4 Jan. 2005 0.50 - 0.30 0.25 0.025
Euro 5 (proposed) Sept. 2009 0.50 - 0.23 0.18 0.005
Petrol (Gasoline)
Euro 4 Jan. 2005 1.0 0.10 - 0.08 -
Euro 5 (proposed) Sept. 2009 1.0 0.075 - 0.06 0.005b
5. 1. 2007 17:36
Re: NOx
Konstruktéři mají co dohánět? To rovnou napiš, že jsou neschopný. Asi o problematice vývoje motoru moc nevíš, jinak by si takhle neplácal. Zkus si přečíst pár knížek o motorech, myslím odborných, kde je to rozebráno opravdu do podrobně. Věř tomu, že po pár stránkách budeš úplně vedle. Motor je prostě věda plná kompromisů, který navrhují ty nejlepší inženýři. I ty máš možnost vystudovat a jít jim trochu píchnout, ale to asi nehrozí co.
neregistrovaný "fangio"
5. 1. 2007 11:35
Re: NOx
A co třeba saze a nespálené částice?
neregistrovaný "ZZ"
5. 1. 2007 10:16
Mrdšpruňg durč teknýk
To bude asi zase nějaká über novinka od džermán inženýrink, co? >:D Konečně přinesli spásu celému Světu! Óóóóó díky! BRAVO VW-PORSCHE-BUGATTI!!!! :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Seremed"
5. 1. 2007 10:19
Re: Mrdšpruňg durč teknýk
Nobelovka nebude? :-!
neregistrovaný "assasin-cz"
5. 1. 2007 12:50
Re: Mrdšpruňg durč teknýk
german engeneering in da house,ja! >:-[]
neregistrovaný "LOL"
7. 1. 2007 15:46
Re: Mrdšpruňg durč teknýk
Ty seš tak trapnej, s tvojí zaujatostí, až to bolí, škoda že nemáš argumenty, hlupáčku zamindrákovanej :-!
anonym
5. 1. 2007 11:09
I will terminate exhalations!
Technologie čistých (no...řekněme čistějších) dieselů se vyvíjí - což je dobře, moc dobře, protože je šance, že se toho chytnou i státy EU a zpřísní to také...zvláště ve městech je vzduch fakt zabiják.
A kdo za to může? Díky, Guvernátore ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "ZZ"
5. 1. 2007 11:49
Re: I will terminate exhalations!
Guvernátor >:D >:D >:D >:D
anonym
5. 1. 2007 12:42
Re: I will terminate exhalations!
Vzduch zabijak? To rikal kdo? Mas nejaka data? Treba z epidemiologickych studii? Ve skutecnosti je to tak, ze (pokud mas na mysli treba nadorovou mortalitu) prispevek znecisteni ovzdusi je kolem 2% (kdezto koureni se na nadorove mortalite - tj. kolik % mrtvych na rakovinu ma "na svedomi" - podili 30%, vyzivove faktory dokonce 35%), tj. negativni faktor zvysujici riziko to rozhodne je, ale zase bych to neprecenoval. Na druhou stranu - proc na vyrobce netlacit, at se chovaji k zivotnimu prostredi lepe, ale vse musi mit sve hranice. A pozdravuj gubernatora.
anonym
5. 1. 2007 17:06
Re: I will terminate exhalations!
Vzduch zabiják? za tím si stojím! běž se někdy posadit před magistálu...
5. 1. 2007 17:15
Re: I will terminate exhalations!
Subjektivni nazor je jedna vec a fakta vec druha.
anonym
5. 1. 2007 18:20
Re: I will terminate exhalations!
jakpakto? Když budeš stát u dálnice, tak si troufám říct, že naměříš třeba 10x horší koncentraci zplodin než je udávaná jako průměrná pro prahu
neregistrovaný "neodborník"
5. 1. 2007 11:51
upřímná péče o ovzduší
Je dojemné sledovat jací jsou benzínofilové uvědomělí při ochraně ovzduší. Doufám, že to myslí upřímně. Jsou všichni nekuřáci ?
Rozbalit vlákno
4
anonym
5. 1. 2007 11:54
Re: upřímná péče o ovzduší
a taky doufej, že neprdí >:-[]
neregistrovaný "Honza"
5. 1. 2007 12:58
Re: upřímná péče o ovzduší
Nejhorší je prdící kuřák jedoucí dieselem.
neregistrovaný "ponq"
5. 1. 2007 13:29
Re: upřímná péče o ovzduší
Tak to si jdu rovnou hodit mašli. Samozřejmě na bázi přírodních vláken...
5. 1. 2007 14:04
Re: upřímná péče o ovzduší
Nekuřáci,nepijáci a nemravové... >:D >:D >:D :yes:
anonym
5. 1. 2007 14:18
mocufka
toto sa mi na tom najviac paci: "vstřikování kapalné látky na bázi močoviny". to ja by som navrhol, aby VW dal ku kazdej sedacke aj hadicku, na ktoru by sa clovek napojil. ziadnu extra nadobu by nemuseli do auta montovat, odpadli by pis-pauzy pre posadku a nakoniec by clovek aj usetril pri servisnej prehliadke za doplnenie mocufky. DIY. btw, vidim to ako skvele riesenie hlavne v polnohospodarstve... :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "OZZY"
5. 1. 2007 14:34
Co dodat..
1) Jasný důkaz, že mají náskok díky technice.
2) Z lásky k automobilům. >:D >:D >:D

Komouši měli krásné heslo.
DOHNAT A PŔEDEHNAT. DLOUHO!!!

Není tu nějaká paralera kucí vopálení z VW?
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Dinar
5. 1. 2007 14:58
Re: Co dodat..
>:D >:D >:D dneska jedeš, fakt. Ale zkus i číst, než něco napíšeš. Ty motory německých výrobců s označením Bluetec jsou zatím jediné dýzly schopné plnit EURO V. Každý z nich, tedy VW, MB, BMW k tomu používá trochu jinou technologii, ale faktem je, že zatím nikdo jiný reálně takové dýzly nepředvedl. Nedávno proběhla zpráva, že Honda podobně čistý motor připravuje na 2009, ale jinak nic. Tak opatrně s tím Chruzčovem. ;-)
neregistrovaný "OZZY"
5. 1. 2007 15:07
Re: Co dodat..
Nehraj si na hlupáka nebo slepce.
Snad si četl o nejvýkonějším motoru 2,0.
Tak se taky laskavě podívej na hodnoty,kolik čeho vypouští do ovzduší a do jaké kategorie spadá.
Abych nezapomě. Nesmíš ten motor hledat mezi VW.
VW totiž není jedinný koncert na světě. To jen pro pořádek.
Avatar - Dinar
5. 1. 2007 15:24
Re: Co dodat..
Ale jo rád se přiučím, napiš mi, kterýže to je ten úžasný 2,0 dýzlový motor, který plní EURO V.
Avatar - Enzo
5. 1. 2007 16:20
Re: Co dodat..
The three Multijet engines of the Alfa 159 obviously respect Euro 4 limits, and incorporate a DPF (particulate trap) that eliminates fine dust in line with the limits currently envisaged for future Euro 5 legislation. It is a "for life" system that does not need to be regenerated with additives, and will be eligible for tax incentives.
neregistrovaný "OZZY"
5. 1. 2007 18:16
Re: Co dodat..
+ nejvýkonější 2,0 DCI od Renaultu. A ještě tišší, než jsme čekali!!!
neregistrovaný "Doug"
6. 1. 2007 00:54
Re: Co dodat..
Hele sorry, ale nerika ta veta jen ze ty Alfi motory splnujou Euro 5 co se tyce emisi pevnych castic? Tzn. ze treba o NOx se mlci? ;-\
Avatar - Enzo
6. 1. 2007 08:30
Re: Co dodat..
Jo mas pravdu. Zmatly me ty regenerativni aditiva. No nic :-!
neregistrovaný "LOL"
7. 1. 2007 15:51
Re: Co dodat..
Jo, pak je třeba taky koncert metallicy, nebo iron maiden, blbe >:D
neregistrovaný "WinDiesel"
5. 1. 2007 16:46
Re: Co dodat..
Hele, pleteš se. Toyota už 3 roky provozuje 2,0 a 2,2 D4-D D-CAT na úrovni 80% pod Euro 4, to znamená prakticky v úrovni ještě definitivně nestanovené Euro 5. V USA startujr s těmito motory tento rok. Honda 2009 cha chá, směju se.
neregistrovaný "Boxer"
5. 1. 2007 14:55
Věta roku
Myslím, že je znám vítěz GTIho ceny "věta roku"... >:D není to nikdo jiný než Honza se svým výrokem: "Nejhorší je prdící kuřák jedoucí dieselem." >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
1
5. 1. 2007 15:26
Re: Věta roku
>:-[] >:-[] :yes:
5. 1. 2007 15:43
TÁBORÁKOVEJ KOVBOJ
Tedy, musím se přiznat, že jsem se zatím při koupi auta nikdy nezajímal o to, jestli nebudu studenými starty otravovat sousedovo dogu. U táboráku je to jasné. Sedávám vždycky tak, aby na mě nekouřil... U výfuků, tam věřím obecně závazným předpisům. V nich je stanoven řád čmoudů. A co povolí stát (technická kontrola) s tím jezdi. Nesnaž se být kovbojštější, než-li kovboj... Je až dojemná ta starostlivost benzínovejch kovbojů o matičku zemi... počítám, že každej z nich valí jednoho lexálního hybrida... a při jízdě z kopců využívá větrů... kterejch, to nechejme na nich. Hlavně si ten svůj sedmdesátikoňovej motůrek správně seřizuj, nečipuj, nedávaj tam místo výfuku rouru z okapu a při čekání na svou holku před Delvitou chcípni. Myslím motor. Jinak dnes velmi upřímně - BRAVO VW-PORSCHE.
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "WinDiesel"
5. 1. 2007 16:49
Re: TÁBORÁKOVEJ KOVBOJ
...jindy neupřímně???
5. 1. 2007 17:08
Re: TÁBORÁKOVEJ KOVBOJ
;-) Ne... Tím jsem chtěl vyjádřit to, že zrovna tohle Bravo je... jaksi... velmi cenné, hodnotné, že jde o ryze racionální a chvályhodný počin - jde o životní prostředí...
anonym
5. 1. 2007 17:10
Re: TÁBORÁKOVEJ KOVBOJ
stejně...benzínový hybrid je lepší >:-[] >:D ;-)
5. 1. 2007 17:14
Re: TÁBORÁKOVEJ KOVBOJ
Když stojí :-) ;-)
anonym
5. 1. 2007 18:21
Re: TÁBORÁKOVEJ KOVBOJ
sedni do svého traktora, ty...AntiBursíku >:D
neregistrovaný "Milý stydlín"
5. 1. 2007 19:14
Re: TÁBORÁKOVEJ KOVBOJ
Ty fráze... Nejsi náhodou politik? ;-)
5. 1. 2007 22:47
Re: TÁBORÁKOVEJ KOVBOJ
Ne ne... ;-)
anonym
5. 1. 2007 22:57
Re: TÁBORÁKOVEJ KOVBOJ
něco horšího >:D
Avatar - WinDiesel
5. 1. 2007 23:14
Re: TÁBORÁKOVEJ KOVBOJ
Hodnotné to je, leč trochu pozdě na to, aby se jásalo. Když si vezmeš, že Toyota má takový funkční systém od roku 2003 a VW ho bude mít v roce 2008, není to nic moc. Tou dobou ho již zřejmě konkurence překoná, protože na rozdíl od VW má s různými druhy filtrů spoustu zkušeností. Ale co já vím, v Evropě se dočkáme motorů 1,6 TDI a 2,0 TDI s common railem již letos na podzim. Zatím na Euro 4 a v roce 2009 i na Euro 5. V každém případě je to pokrok.
anonym
5. 1. 2007 17:09
Re: TÁBORÁKOVEJ KOVBOJ
>:D
neregistrovaný "LOL"
7. 1. 2007 15:54
Re: TÁBORÁKOVEJ KOVBOJ
GTI jen do nich, voni si jezděj v těch svejch litrovejch mašinách s 35ti kilowaty a budou nás se silnejma motorama poučovat, no prostě sme nejlepší :-!
neregistrovaný "FX"
5. 1. 2007 17:24
Co mají všichni proti dieslům?
Když někdy čtu tyto diskuze diesel x benzín, nemohu se ubránit dojmu, kolik je zde závistlivců, ochránců přírody a jiných zakomplexovaných individuí.
Každé takové existenci ze zásady vadí dieslový motor a hned potom ze zásady číslo 2, to, že má vzadu napsané TDI. Je mu úplně jedno, že onen motor je třeba jen pár let starý a tudíž zdaleka ne tak "nebezpečný" jako hromady jiných.
Naopak je naprosto tupý k diesel motorům nákladních aut, dodávek a MHD, které se na celkovém znečištění podílejí velmi významným procentem. Ano, toto procento je drtivě větší, než těch doslova "pár" osobních vozidel s naftou. Nákladní automobilová doprava stále roste a světe div se, všechny náklaďáky papají naftu a pěkně čoudí.
Proč to nechtějí vzít v potaz? Proč jsou ve svých názorech takto natvrdlí? Proč něco nedělají pro to, aby z cest dostali ty ukouřené staré náklaďáky? Proč si svoji zlost a závist vylévají na TDI?
PS: Modří už vědí.
Rozbalit vlákno
8
anonym
5. 1. 2007 18:32
Re: Co mají všichni proti dieslům?
ten hnusný náklaďák mi veze rohlíky...ty mi vezeš leda rakovinu
neregistrovaný "FX"
5. 1. 2007 18:45
Re: Co mají všichni proti dieslům?
Takže jde jen o čistý populismus.
anonym
5. 1. 2007 18:59
Re: Co mají všichni proti dieslům?
na blbý dotaz blbá odpověď
neregistrovaný "FX"
5. 1. 2007 19:20
Re: Co mají všichni proti dieslům?
A nechceš to trochu rozvést? Zní to jako od slepého nesoudného fanatika.
neregistrovaný "Ondras"
5. 1. 2007 19:41
Re: Co mají všichni proti dieslům?
Kluci,vzdy kdyz se nudim,zabrouzdam na tyhle stranky a tady se vzdy pobavim...Benzin nebo nafta,neni to jedno?Ja mel diesel,uz bych ho nechtel,mam pro to sve duvody.Vse neni jen o tom,ze auto zere do 7litru pri vsech jizdnich cyklech!!Zamyslete se nad tim,ja tady neutocim na kazdyho kdo si vozi * v bouraku,co jezdi na smradlavou naftu.....
anonym
5. 1. 2007 22:39
Re: Co mají všichni proti dieslům?
až budeš mít barák u "dálnice" v obci (např. magistrála) a projede ti pod okny "pár" dieselových vozů, budeš přesně vědět, jak to myslím. Takhle v létě, k večeru...přeju ti to zažít. Do té doby - ano, plivej na všechny zelené, jsou to fanatici.
neregistrovaný "FX"
6. 1. 2007 01:16
Re: Co mají všichni proti dieslům?
Doufám, že proti tomu něco konkrétně děláš. Jinak je to tvoje nadávaní v diskuzích, jen čistě trapný populismus. :-!
anonym
6. 1. 2007 11:43
Re: Co mají všichni proti dieslům?
jistěže dělám :-!
5. 1. 2007 19:38
Uz ne traktor???
Ze by prvni diesel od VW ktery se uz nehodi jen tak do traktoru?? No nebudeme to nijak hodnotit, pockame si az se s tim projedeme. Bravo Volkswagene, i kdyz jako vzdy dost pozde. Mozna se z VW stane koupihodne auto.....
Rozbalit vlákno
0
anonym
5. 1. 2007 20:22
THE BEST
VOLKSWAGEN FOREVER :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Milý stydlín"
5. 1. 2007 20:29
Re: THE BEST
Zase někdo z Mladé Boleslavi... >:D >:D >:D
neregistrovaný "Franta"
5. 1. 2007 20:43
Kluci, nechci Vás naštvat
Kluci, nechci Vás naštvat. Vím že se na těchto stránkách nadává na všechny značky, a na traktory nejvíc. Všichni jste jistě vzdělanější a chytřejší než já. Přesto Vám chci říct tohle: měl jsem Audi A4 1,9 TDi Avant quattro. Za tři roky jsem ujel 200 tisíc km. Závady: 5x prasklá obrysová žárovka. Jinak vše perfektní, bez problémů. V říjnu jsem od importéra vřevzal A6 3.0 TDi Avant.Dodnes mám přes 15 tisíc, bez závad. Motor táhne od 1500 otáček fantasticky, sportovní sedadla jsou skvělá na dlouhé cesty. Quattro nemá chybu i na vodě a sněhu je skvělé a bez problémů. Sluší se na těchto stránkách nadávat, ale já jsem se svým autem velice spokojený. Dofám, že budu i nadále.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "RS4"
5. 1. 2007 22:30
Re: Kluci, nechci Vás naštvat
Ona vetsina lidi,kteri na ty auta nadavaji se v nich nikdy nesvezla,v tom bude asi ten problem,jinak gratuliji k vyborne koupi :yes:
anonym
7. 1. 2007 15:21
Re: Kluci, nechci Vás naštvat
presne tak nevidel som renault ktori ubehne tolko km ako to traktorove tdi. a o problemoch s renaultmi ani nehovorim
anonym
5. 1. 2007 22:44
Re: Kluci, nechci Vás naštvat
a...jako co? Kdyby jsi měl ujet 200k kilometrů za tři roky v benzínu, tak budeš slušný blázen (nebo se prostě prohneš). Při tomto nájezdu je samozřejmě velmi výhodné mít diesela. A žes neměl poruchu? Teda mě, 5x prasklou žárovku. No a? nějak to pořád nechápu...máme si kleknout a odprosit za to, že třeba já si myslím, že 1.9TDI PD je hodně poruchový motor? PS: "sportovní sedadla jsou skvělá na dlouhé cesty"..a to jako komfortní jsou dobrá na sport? nějak ten tvůj příspěvek vůůůbec nechápu - zřejmě máš nějakou potřebu se bránit...sakra proč? jezdi si v tom, co ti vyhovuje, pokud to splní normy, tak není problém ;-)
neregistrovaný "pawelno"
5. 1. 2007 23:30
Re: Kluci, nechci Vás naštvat
No to je právě ono. Ty si to myslíš a děláš z toho všeobecný názor. A když někdo jiný říká něco jiného odmítáš to akceptovat. Já si také myslím, že novej Civic je příšerný auto. Ale je to můj názor. Jinej člověk to může vidět jinak.
anonym
5. 1. 2007 23:47
Re: Kluci, nechci Vás naštvat
ježiši...napadlo tě někdy, že to tak může být? Stejně odmítám názor, že streja Hitler to vlastně myslel dobře , když to povýšíme na ad absurdum. jinak, ať si každý jezdí v čem chce,pokud to není šrot a plní to STK.
neregistrovaný "Franta"
6. 1. 2007 09:54
Re: Kluci, nechci Vás naštvat
Fakt tě nechci naštvat,to nemá smysl. Jenom jsem chtěl tu negativní diskusi (traktory jsou na nic...)trochu vyvážit. Musím říct, že dnes je spousta dobrých aut. Je to logické, komponenty do nich (piezo vstřikovače, ale i světlomety, brzdy,...) dělá pár firem pro všechny výrobce aut. A jen záleží na tom, jakou péči a jakou kontrolu má montážní automobilka. Nakonec, když bychom vedle sebe postavili 10 aut téže kategorie od 10-ti výrobců, rozdíly budou nepatrné. Akcelerace v rozdílu desetin vteřiny,spotřeba v rozdílu desetin litru,atd. Myslím,že dnes si lidé vybírají podle "naladění" vozu: některý model je měkčí,s důrazem na komfort, jiný tvrdší se sportovním důrazem. A je jen na zákaznících (a jejich peněženkách) co jim vyhovuje a co si koupí. Žádný drama
anonym
6. 1. 2007 11:52
Re: Kluci, nechci Vás naštvat
jistěže :yes: . Někdy ty rozdíly ale bývají větší, třeba BMW umí zřejmě nejlépe motory,toyota spolehlivost atd... Ale je jasné, že dneska už při nákupu evropského nebo japonského auta nemůžeš lidově řečeno "šáhnout vedle", je to záležitost vkusu a osobních preferencí.
neregistrovaný "Franta"
7. 1. 2007 20:21
Re: Kluci, nechci Vás naštvat
Ano, souhlasím. Jenom k tomu BMW: opravdu umí dělat motory. Ale svým bavoráckým způsobem, což neodsuzuju. BMW vyladí své motory na opravdu vysoký výkon. Jejich vozy mají vysoké maximální rychlosti, skvělá zrychlení a ostatní "papírové" hodnoty. Ale v běžném provozu je potřeba spíše dobrý průběh točivého momentu v širokém rozsahu otáček. Výsledek? Pokud si dá "závod" na běžné silnici BMW 320 s Audi A4 2.0 a MB řady C 200, asi bavorák všem ujede. Pokud bude mít nějaký obchodní cestující před sebou cestu 500 - 700 km, asi zvolí MB řady C motor 220D. Tento vůz je pohodlný,vše zvládá bez "nervů" a má skvělý průběh točivého momentu,motor je pružný. A pokud ten obchodní cestující bude jezdit často i do hor a v zimě, zvolí asi A4 2,0 TDi (140PS) ve verzi Quattro. I tento motor nemá oslňující "špičku" ale táhne v širokém rozsahu otáček a mimo to na sněhu nemá chybu. Každé z těch aut je skvělé, rozdíly mezi nimi minimální. A je jasné, že otec tří dětí zvolí auto jiné, třeba Opel Zafira, nebo Citroen Picasso. Jezdí na víkend 70 km za babičkou... Důležité je, že všichni budou spokojeni. A nakonec proto je tolik výrobců aut. Buďme rádi, že všichni prodávají i u nás a můžeme si vybírat podle svých představ a požadavků. Jo, a eště těch peněženek, žejo...
anonym
7. 1. 2007 21:02
Re: Kluci, nechci Vás naštvat
jistě, je to také o tom, kolik chceš do auta investovat a co od něj očekáváš (zda s ním chceš ohromovat dámy nebo jen jezdit na chatu :-) )
5. 1. 2007 21:09
Re-----
A tak nějak jak je skvělé ve vzduchu?
Rozbalit vlákno
0
anonym
6. 1. 2007 06:03
vw
Volkswagen forever :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
6. 1. 2007 06:06
HAHAHAHAHA
today,tomorrow Volkswagen,ted se mi ten slogan libi vic >:-[] >:-[] >:-[] ,doufam,ze z toho tttom nedostane srdecni zastavu
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Milý stydlín"
6. 1. 2007 10:52
Re: HAHAHAHAHA
Zvláštní, že všichni vtipní anonymové mají IP z Mladé Boleslavi >:D >:D
neregistrovaný "LOL"
7. 1. 2007 15:58
Re: HAHAHAHAHA
Opakovaný vtip přestává být vtipem, stydlínku
anonym
7. 1. 2007 21:28
Re: HAHAHAHAHA
Pokud Ti přijde pravda tak vtipná lolku... :no:
6. 1. 2007 09:39
BrunetkyXBlondynky
Teda panove po vcelku peclivem precteni teto diskuze (je toponekud narocnejsi jak na cas, tak na nervy) mi tato situaci pripomina vysa popsanou. Aneb jak rika klasik, nekdo ma rad vdolky, jinej zase vdolky.......
Je jasne, ze u nekterych aplikaci je vhodnejsi benzin u jinych diesel, nekdo to jednoznacne neni a tady nastupuje preference kupujiciho. OOOO diky velka demokracie a kapitalismus. Za vyse zmineneho soudruha jsem mneli na vyber bud 1000MB nebo Trabi 2T.
Abych to zakoncil, mnel jsem tu cest jezdit kvalitnima dieslama, kvalitnim turbo benzinem (LPT-ten mi svym charakterem pripomina prave diesely jak ochotne tahne odspodu) a libi se mi oboje, tak jako ty holky, taky jsem mnel oboje, ale stejne preferuju brunetky.... ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
6. 1. 2007 16:43
TDI
tak ako tu uz niekdo predomnou spominal je len na automobilkach aky system vstrekovani si zakupia od firmi Bosch :-) ci si kupia system UIS(UPS) cize TDI PD, alebo CR je to jedno.Vyrobca vsetkych pouzitych systemov je len jeden :-)
firma BOSCH predava vsetky mozne systemi, tak ako aj LUCAS.
Chcem tym povedat, ze to nieje ani tak o vyvoji ale o kupeni daneho vstrekovacieho systemu do danej modelovej rady...(pre tych ktory neveria, nech si zozenu komplet Zltu radu od Firmy BOSCH a najdu tam v ich sortimentte aj TDI PD Aj CR.)
Rozbalit vlákno
0