Technika
VW ma konečne po dlhšom čase opäť potešil a dúfam, že do dvoch, troch rokov konečne svojimi TDI motormi zavrie ústa všetkým neprajníkom nielen nielen tu na fóre... 😉
AUS LIEBE zum AUTOMOBIL :yes: :yes: :yes:
AUS LIEBE zum AUTOMOBIL :yes: :yes: :yes:
Nejsem e😜ert na emise, ale neni to zajimavy, ze v nekterych statech usa su zakazany veci ktere jsou uplne bezne v evrope. Zajimave, ze to co tady uz hodne let dejchame je v americe zakazany...Na druhou stranu, v LA je situace s emisemi uz ted tak zla, ze mnohem vic by nezvladli a tak se to rozhodli vyresit takhle
Emisní norma Euro 4 pro benzínové motory stanovuje emise NOx na 0,08 gramu na kilometr. Konstruktéři chrochtajících popelnic mají co dohánět :no: :no: :no: :no:
Tak zkus ještě porovnat CO2, chytrolíne. Ale ani vlastně nemusíš, protože hned dodáš, jakej rozdíl mezi tím a tím, plíce, oteplování a tak, já tu písníčku znám...
Emisní normy Euro nezohledňují produkci CO2, neb tento plyn je pro člověka neškodný. Na téma CO2 si lépe poklábosíš s madam Kuchtovou, toho času odbornicí Strany zelených na problematiku školství, eventuelně kontaktuj guru Bursíka :no:
Jé, tak to jsem netušil, že jsem narazil na až tak velkýho borce :yes: . Vsadím se, že jediný dvě slova začínající na "eko", který znáš, jsou "ekonomie" a "ekoterorismus." >😁 Věz, že já nejsem žádnej ekologickej aktivista, Zelený jsem nevolil a volit nebudu, ale i tak si myslím, že něco jako životní prostředí existuje a že na něj člověk má vliv. A taky vím, že na to životní prostředí maj daleko větší dopad než můj rok starej diesel starý benzíny, Avie, starý autobusy, náklaďáky atd. a taky že jedna cesta letadlem to životní prostředí zatíží víc než to co najezdím za rok autem. A lidem, který si léčí svoje problémy kopáním do dieselů v diskuzích jsou mi >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Postav se na hodinu do Legerovy na semafory, dýchej z hluboka a počítej rok staré diesely, staré avie, škodárny, staré autobusy a náklaďáky, výsledek sem napiš. Potom můžeme dále teoretizovat na téma globální oteplování.
Ne, to je dobrý, já čísla přibližně znám, případně si je můžu dohledat. Na základě tvýho předchozího výsledku je mi jasný, jak by celá diskuze vypadala... Von už je to takovej folklór, že u každýho článku o dieselech se vyrojí banda antidieselovců a začnou mlátit pěstičkama do stolu. Všichni tito antidieselovci maj doma v garáži dva dvanáctiválce a jsou na to patřičně hrdí... >😁 >😁 >😁
To se pleteš. To není žádný anti-diesel hnutí. Tady se jen diskutuje o kvalitách VW d-motorech, které VW vylepšil na cca 80% konkurence a troubí do světa, že je béstofd´bést. Toť vše :-!
Podívej se na nadpis příspěvku, myslím že to krapet antidiesel je. Já mám PSAckou 1,6 a taky si myslím, že VW diesely zaostávaj, nicméně jestli chceme bojovat proti udušení se splodinama, tak nejdříve bysme měli nadávat na ty starý Avie, Karosy, náklaďáky atd., ty tu dělaj daleko větší bordel, z toho se opravdu dusím a tam si to chce vyšlápnout na emisní kontroly popř. normy. Problém jsou mocný lobby, francouzi filtry pevnejch částic dávaj dobrovolně nějakej ten pátek, v koncernovejch cenících ho najdeš za nemalej příplatek. Francouzi na stejnej motor FAP daj a třeba Mazda ne.
to spokojeny - tak si to prepocitej ty tukane 0.08g je 80mg na kilometr pro benzin takze 70mg na mili je 43.75mg na kilometr na diesel, potrebujes jeste neco vysvetlit? Co bys chtel dohanet s dieselem?
Copak, nějaký problém? Dosud se bavíme o zastaralé normě Euro4 áááno? Pojďme se bavit o nové Euro5 (v platnosti 200😄, která stanovuje emise NOx takto: benzín 0,06 gramu na kilometr, nafta 0,20 gramu na kilometr, tudíž konstruktéři chrochtajících popelnic mají stále co dohánět. Nějaké další argumenty nemáš?
psal jsi Euro 4 tak jsem psal k euro 4, co se tyce Euro 5 mas pravdu, v pohode nemam s tim problem
Konstruktéři mají co dohánět? To rovnou napiš, že jsou neschopný. Asi o problematice vývoje motoru moc nevíš, jinak by si takhle neplácal. Zkus si přečíst pár knížek o motorech, myslím odborných, kde je to rozebráno opravdu do podrobně. Věř tomu, že po pár stránkách budeš úplně vedle. Motor je prostě věda plná kompromisů, který navrhují ty nejlepší inženýři. I ty máš možnost vystudovat a jít jim trochu píchnout, ale to asi nehrozí co.
To bude asi zase nějaká über novinka od džermán inženýrink, co? >😁 Konečně přinesli spásu celému Světu! Óóóóó díky! BRAVO VW-PORSCHE-BUGATTI!!!! :yes: :yes: :yes:
Technologie čistých (no...řekněme čistějších) dieselů se vyvíjí - což je dobře, moc dobře, protože je šance, že se toho chytnou i státy EU a zpřísní to také...zvláště ve městech je vzduch fakt zabiják.
A kdo za to může? Díky, Guvernátore 😉 :yes:
A kdo za to může? Díky, Guvernátore 😉 :yes:
Vzduch zabijak? To rikal kdo? Mas nejaka data? Treba z epidemiologickych studii? Ve skutecnosti je to tak, ze (pokud mas na mysli treba nadorovou mortalitu) prispevek znecisteni ovzdusi je kolem 2% (kdezto koureni se na nadorove mortalite - tj. kolik % mrtvych na rakovinu ma "na svedomi" - podili 30%, vyzivove faktory dokonce 35😖, tj. negativni faktor zvysujici riziko to rozhodne je, ale zase bych to neprecenoval. Na druhou stranu - proc na vyrobce netlacit, at se chovaji k zivotnimu prostredi lepe, ale vse musi mit sve hranice. A pozdravuj gubernatora.
Je dojemné sledovat jací jsou benzínofilové uvědomělí při ochraně ovzduší. Doufám, že to myslí upřímně. Jsou všichni nekuřáci ?
toto sa mi na tom najviac paci: "vstřikování kapalné látky na bázi močoviny". to ja by som navrhol, aby VW dal ku kazdej sedacke aj hadicku, na ktoru by sa clovek napojil. ziadnu extra nadobu by nemuseli do auta montovat, odpadli by pis-pauzy pre posadku a nakoniec by clovek aj usetril pri servisnej prehliadke za doplnenie mocufky. DIY. btw, vidim to ako skvele riesenie hlavne v polnohospodarstve... 😄 😄 😄
1) Jasný důkaz, že mají náskok díky technice.
2) Z lásky k automobilům. >😁 >😁 >😁
Komouši měli krásné heslo.
DOHNAT A PŔEDEHNAT. DLOUHO!!!
Není tu nějaká paralera kucí vopálení z VW?
2) Z lásky k automobilům. >😁 >😁 >😁
Komouši měli krásné heslo.
DOHNAT A PŔEDEHNAT. DLOUHO!!!
Není tu nějaká paralera kucí vopálení z VW?
>😁 >😁 >😁 dneska jedeš, fakt. Ale zkus i číst, než něco napíšeš. Ty motory německých výrobců s označením Bluetec jsou zatím jediné dýzly schopné plnit EURO V. Každý z nich, tedy VW, MB, BMW k tomu používá trochu jinou technologii, ale faktem je, že zatím nikdo jiný reálně takové dýzly nepředvedl. Nedávno proběhla zpráva, že Honda podobně čistý motor připravuje na 2009, ale jinak nic. Tak opatrně s tím Chruzčovem. 😉
Nehraj si na hlupáka nebo slepce.
Snad si četl o nejvýkonějším motoru 2,0.
Tak se taky laskavě podívej na hodnoty,kolik čeho vypouští do ovzduší a do jaké kategorie spadá.
Abych nezapomě. Nesmíš ten motor hledat mezi VW.
VW totiž není jedinný koncert na světě. To jen pro pořádek.
Snad si četl o nejvýkonějším motoru 2,0.
Tak se taky laskavě podívej na hodnoty,kolik čeho vypouští do ovzduší a do jaké kategorie spadá.
Abych nezapomě. Nesmíš ten motor hledat mezi VW.
VW totiž není jedinný koncert na světě. To jen pro pořádek.
Ale jo rád se přiučím, napiš mi, kterýže to je ten úžasný 2,0 dýzlový motor, který plní EURO V.
The three Multijet engines of the Alfa 159 obviously respect Euro 4 limits, and incorporate a DPF (particulate trap) that eliminates fine dust in line with the limits currently envisaged for future Euro 5 legislation. It is a "for life" system that does not need to be regenerated with additives, and will be eligible for tax incentives.
Myslím, že je znám vítěz GTIho ceny "věta roku"... >😁 není to nikdo jiný než Honza se svým výrokem: "Nejhorší je prdící kuřák jedoucí dieselem." >😁 >😁 >😁
Tedy, musím se přiznat, že jsem se zatím při koupi auta nikdy nezajímal o to, jestli nebudu studenými starty otravovat sousedovo dogu. U táboráku je to jasné. Sedávám vždycky tak, aby na mě nekouřil... U výfuků, tam věřím obecně závazným předpisům. V nich je stanoven řád čmoudů. A co povolí stát (technická kontrola) s tím jezdi. Nesnaž se být kovbojštější, než-li kovboj... Je až dojemná ta starostlivost benzínovejch kovbojů o matičku zemi... počítám, že každej z nich valí jednoho lexálního hybrida... a při jízdě z kopců využívá větrů... kterejch, to nechejme na nich. Hlavně si ten svůj sedmdesátikoňovej motůrek správně seřizuj, nečipuj, nedávaj tam místo výfuku rouru z okapu a při čekání na svou holku před Delvitou chcípni. Myslím motor. Jinak dnes velmi upřímně - BRAVO VW-PORSCHE.
...jindy neupřímně???
😉 Ne... Tím jsem chtěl vyjádřit to, že zrovna tohle Bravo je... jaksi... velmi cenné, hodnotné, že jde o ryze racionální a chvályhodný počin - jde o životní prostředí...
stejně...benzínový hybrid je lepší >😒] >😁 😉
Hodnotné to je, leč trochu pozdě na to, aby se jásalo. Když si vezmeš, že Toyota má takový funkční systém od roku 2003 a VW ho bude mít v roce 2008, není to nic moc. Tou dobou ho již zřejmě konkurence překoná, protože na rozdíl od VW má s různými druhy filtrů spoustu zkušeností. Ale co já vím, v Evropě se dočkáme motorů 1,6 TDI a 2,0 TDI s common railem již letos na podzim. Zatím na Euro 4 a v roce 2009 i na Euro 5. V každém případě je to pokrok.
Když někdy čtu tyto diskuze diesel x benzín, nemohu se ubránit dojmu, kolik je zde závistlivců, ochránců přírody a jiných zakomplexovaných individuí.
Každé takové existenci ze zásady vadí dieslový motor a hned potom ze zásady číslo 2, to, že má vzadu napsané TDI. Je mu úplně jedno, že onen motor je třeba jen pár let starý a tudíž zdaleka ne tak "nebezpečný" jako hromady jiných.
Naopak je naprosto tupý k diesel motorům nákladních aut, dodávek a MHD, které se na celkovém znečištění podílejí velmi významným procentem. Ano, toto procento je drtivě větší, než těch doslova "pár" osobních vozidel s naftou. Nákladní automobilová doprava stále roste a světe div se, všechny náklaďáky papají naftu a pěkně čoudí.
Proč to nechtějí vzít v potaz? Proč jsou ve svých názorech takto natvrdlí? Proč něco nedělají pro to, aby z cest dostali ty ukouřené staré náklaďáky? Proč si svoji zlost a závist vylévají na TDI?
PS: Modří už vědí.
Každé takové existenci ze zásady vadí dieslový motor a hned potom ze zásady číslo 2, to, že má vzadu napsané TDI. Je mu úplně jedno, že onen motor je třeba jen pár let starý a tudíž zdaleka ne tak "nebezpečný" jako hromady jiných.
Naopak je naprosto tupý k diesel motorům nákladních aut, dodávek a MHD, které se na celkovém znečištění podílejí velmi významným procentem. Ano, toto procento je drtivě větší, než těch doslova "pár" osobních vozidel s naftou. Nákladní automobilová doprava stále roste a světe div se, všechny náklaďáky papají naftu a pěkně čoudí.
Proč to nechtějí vzít v potaz? Proč jsou ve svých názorech takto natvrdlí? Proč něco nedělají pro to, aby z cest dostali ty ukouřené staré náklaďáky? Proč si svoji zlost a závist vylévají na TDI?
PS: Modří už vědí.
ten hnusný náklaďák mi veze rohlíky...ty mi vezeš leda rakovinu
Takže jde jen o čistý populismus.
na blbý dotaz blbá odpověď
A nechceš to trochu rozvést? Zní to jako od slepého nesoudného fanatika.
Kluci,vzdy kdyz se nudim,zabrouzdam na tyhle stranky a tady se vzdy pobavim...Benzin nebo nafta,neni to jedno?Ja mel diesel,uz bych ho nechtel,mam pro to sve duvody.Vse neni jen o tom,ze auto zere do 7litru pri vsech jizdnich cyklech!!Zamyslete se nad tim,ja tady neutocim na kazdyho kdo si vozi * v bouraku,co jezdi na smradlavou naftu.....
až budeš mít barák u "dálnice" v obci (např. magistrála) a projede ti pod okny "pár" dieselových vozů, budeš přesně vědět, jak to myslím. Takhle v létě, k večeru...přeju ti to zažít. Do té doby - ano, plivej na všechny zelené, jsou to fanatici.
Ze by prvni diesel od VW ktery se uz nehodi jen tak do traktoru?? No nebudeme to nijak hodnotit, pockame si az se s tim projedeme. Bravo Volkswagene, i kdyz jako vzdy dost pozde. Mozna se z VW stane koupihodne auto.....
Kluci, nechci Vás naštvat. Vím že se na těchto stránkách nadává na všechny značky, a na traktory nejvíc. Všichni jste jistě vzdělanější a chytřejší než já. Přesto Vám chci říct tohle: měl jsem Audi A4 1,9 TDi Avant quattro. Za tři roky jsem ujel 200 tisíc km. Závady: 5x prasklá obrysová žárovka. Jinak vše perfektní, bez problémů. V říjnu jsem od importéra vřevzal A6 3.0 TDi Avant.Dodnes mám přes 15 tisíc, bez závad. Motor táhne od 1500 otáček fantasticky, sportovní sedadla jsou skvělá na dlouhé cesty. Quattro nemá chybu i na vodě a sněhu je skvělé a bez problémů. Sluší se na těchto stránkách nadávat, ale já jsem se svým autem velice spokojený. Dofám, že budu i nadále.
Ona vetsina lidi,kteri na ty auta nadavaji se v nich nikdy nesvezla,v tom bude asi ten problem,jinak gratuliji k vyborne koupi :yes:
a...jako co? Kdyby jsi měl ujet 200k kilometrů za tři roky v benzínu, tak budeš slušný blázen (nebo se prostě prohneš). Při tomto nájezdu je samozřejmě velmi výhodné mít diesela. A žes neměl poruchu? Teda mě, 5x prasklou žárovku. No a? nějak to pořád nechápu...máme si kleknout a odprosit za to, že třeba já si myslím, že 1.9TDI PD je hodně poruchový motor? PS: "sportovní sedadla jsou skvělá na dlouhé cesty"..a to jako komfortní jsou dobrá na sport? nějak ten tvůj příspěvek vůůůbec nechápu - zřejmě máš nějakou potřebu se bránit...sakra proč? jezdi si v tom, co ti vyhovuje, pokud to splní normy, tak není problém 😉
No to je právě ono. Ty si to myslíš a děláš z toho všeobecný názor. A když někdo jiný říká něco jiného odmítáš to akceptovat. Já si také myslím, že novej Civic je příšerný auto. Ale je to můj názor. Jinej člověk to může vidět jinak.
Fakt tě nechci naštvat,to nemá smysl. Jenom jsem chtěl tu negativní diskusi (traktory jsou na nic...)trochu vyvážit. Musím říct, že dnes je spousta dobrých aut. Je to logické, komponenty do nich (piezo vstřikovače, ale i světlomety, brzdy,...) dělá pár firem pro všechny výrobce aut. A jen záleží na tom, jakou péči a jakou kontrolu má montážní automobilka. Nakonec, když bychom vedle sebe postavili 10 aut téže kategorie od 10-ti výrobců, rozdíly budou nepatrné. Akcelerace v rozdílu desetin vteřiny,spotřeba v rozdílu desetin litru,atd. Myslím,že dnes si lidé vybírají podle "naladění" vozu: některý model je měkčí,s důrazem na komfort, jiný tvrdší se sportovním důrazem. A je jen na zákaznících (a jejich peněženkách) co jim vyhovuje a co si koupí. Žádný drama
jistěže :yes: . Někdy ty rozdíly ale bývají větší, třeba BMW umí zřejmě nejlépe motory,toyota spolehlivost atd... Ale je jasné, že dneska už při nákupu evropského nebo japonského auta nemůžeš lidově řečeno "šáhnout vedle", je to záležitost vkusu a osobních preferencí.
Ano, souhlasím. Jenom k tomu BMW: opravdu umí dělat motory. Ale svým bavoráckým způsobem, což neodsuzuju. BMW vyladí své motory na opravdu vysoký výkon. Jejich vozy mají vysoké maximální rychlosti, skvělá zrychlení a ostatní "papírové" hodnoty. Ale v běžném provozu je potřeba spíše dobrý průběh točivého momentu v širokém rozsahu otáček. Výsledek? Pokud si dá "závod" na běžné silnici BMW 320 s Audi A4 2.0 a MB řady C 200, asi bavorák všem ujede. Pokud bude mít nějaký obchodní cestující před sebou cestu 500 - 700 km, asi zvolí MB řady C motor 220D. Tento vůz je pohodlný,vše zvládá bez "nervů" a má skvělý průběh točivého momentu,motor je pružný. A pokud ten obchodní cestující bude jezdit často i do hor a v zimě, zvolí asi A4 2,0 TDi (140PS) ve verzi Quattro. I tento motor nemá oslňující "špičku" ale táhne v širokém rozsahu otáček a mimo to na sněhu nemá chybu. Každé z těch aut je skvělé, rozdíly mezi nimi minimální. A je jasné, že otec tří dětí zvolí auto jiné, třeba Opel Zafira, nebo Citroen Picasso. Jezdí na víkend 70 km za babičkou... Důležité je, že všichni budou spokojeni. A nakonec proto je tolik výrobců aut. Buďme rádi, že všichni prodávají i u nás a můžeme si vybírat podle svých představ a požadavků. Jo, a eště těch peněženek, žejo...
today,tomorrow Volkswagen,ted se mi ten slogan libi vic >😒] >😒] >😒] ,doufam,ze z toho tttom nedostane srdecni zastavu
Teda panove po vcelku peclivem precteni teto diskuze (je toponekud narocnejsi jak na cas, tak na nervy) mi tato situaci pripomina vysa popsanou. Aneb jak rika klasik, nekdo ma rad vdolky, jinej zase vdolky.......
Je jasne, ze u nekterych aplikaci je vhodnejsi benzin u jinych diesel, nekdo to jednoznacne neni a tady nastupuje preference kupujiciho. OOOO diky velka demokracie a kapitalismus. Za vyse zmineneho soudruha jsem mneli na vyber bud 1000MB nebo Trabi 2T.
Abych to zakoncil, mnel jsem tu cest jezdit kvalitnima dieslama, kvalitnim turbo benzinem (LPT-ten mi svym charakterem pripomina prave diesely jak ochotne tahne odspodu) a libi se mi oboje, tak jako ty holky, taky jsem mnel oboje, ale stejne preferuju brunetky.... 😉 😉 😉 😉 😉
Je jasne, ze u nekterych aplikaci je vhodnejsi benzin u jinych diesel, nekdo to jednoznacne neni a tady nastupuje preference kupujiciho. OOOO diky velka demokracie a kapitalismus. Za vyse zmineneho soudruha jsem mneli na vyber bud 1000MB nebo Trabi 2T.
Abych to zakoncil, mnel jsem tu cest jezdit kvalitnima dieslama, kvalitnim turbo benzinem (LPT-ten mi svym charakterem pripomina prave diesely jak ochotne tahne odspodu) a libi se mi oboje, tak jako ty holky, taky jsem mnel oboje, ale stejne preferuju brunetky.... 😉 😉 😉 😉 😉
tak ako tu uz niekdo predomnou spominal je len na automobilkach aky system vstrekovani si zakupia od firmi Bosch 😄 ci si kupia system UIS(UPS) cize TDI PD, alebo CR je to jedno.Vyrobca vsetkych pouzitych systemov je len jeden 😄
firma BOSCH predava vsetky mozne systemi, tak ako aj LUCAS.
Chcem tym povedat, ze to nieje ani tak o vyvoji ale o kupeni daneho vstrekovacieho systemu do danej modelovej rady...(pre tych ktory neveria, nech si zozenu komplet Zltu radu od Firmy BOSCH a najdu tam v ich sortimentte aj TDI PD Aj CR.)
firma BOSCH predava vsetky mozne systemi, tak ako aj LUCAS.
Chcem tym povedat, ze to nieje ani tak o vyvoji ale o kupeni daneho vstrekovacieho systemu do danej modelovej rady...(pre tych ktory neveria, nech si zozenu komplet Zltu radu od Firmy BOSCH a najdu tam v ich sortimentte aj TDI PD Aj CR.)
Ať neztrácíme čas, OK?
Kia 1,5 CRDi 81 kW
...
Honda 2,2 CTDi 103 kW
(3.0TDI) :-!
Mne sa zda, ze VW ma vychytralu taktiku. Caka, s cim pridu vsetci ostatni a ked uz su karty na stole, tak vybehne s nejakym "tromfom" a hlasnou reklamou, ze je najlepsi. Presne tak uvadza aj nove modely. Touran prisiel na trh medzi poslednymi, ked uz Scenic, Zafira a Picasso davno existovali, Caddy dostal novu velkost a tvar az ked trh otestoval Partner, Doblo a Kangoo... Pre mna ale takyto postup znamena jednoznacne minus. :no:
😄 😉