Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: 5 nejdostupnějších elektromobilů v Česku

Prvotní skepse vůči elektromobilům je zdá se za námi. Připravili jsme přehled pěti nejdostupnějších na českém trhu.
Zpět na článek
8. 8. 2013 14:42
8. 8. 2013 15:38
8. 8. 2013 16:28
9. 8. 2013 10:44
9. 8. 2013 11:45
9. 8. 2013 14:07
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
8. 8. 2013 15:22
9. 8. 2013 07:45
9. 8. 2013 18:56
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
Avatar - Hittman
8. 8. 2013 14:42
Vysavač
Tak drahý vysavače nemají ani v OK elektro >:-[] :no:
Koupě postrádá jakýkoliv smysl, jak ze strany ceny, tak ze strany dojezdu, nabytí, ceny servis, ceny náhradních dílu, prostě v ničem. Do města malej benzín, na dálku 6válců nafta.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - 3_diamanty
8. 8. 2013 15:18
Re: Vysavač
absolutny suhlas... jedna sa o cistu zvratenost dnesnej doby ... tiez tomu nechapem ... kto si to moze kupit a na co... nehovoriac o malej maximalke, obmedzenom dojazde, drahsom servise.... ceny dielov... presne ako pises... do mesta maly benzin alebo aj mimo mesta na kratsie vzdialenosti.. no a na jazdenie 40 000 rocne po europe naftak :yes:

myslim ze keby ceny elektromobilov boli priemerne aj o nejakych 100 tisic nizsie stale nedava kupa elektromobilu ziadny zmysel a vobec neusetrime... velakrat nema zmysel ani naftak nie to este elektromobil..... ktory je cenovo kdesi uplne v * , dizajn elektromobilov uz ani radsej nekomentujem .. tie zrudnosti sa nemozu nikomu pacit ani keby boli zadarmo....
8. 8. 2013 15:38
Re: Vysavač
Podobně lidstvo nahlíželo na první automobily se spalovacím motorem... a dnes? Že to obě nedává smysl je čistě tvůj problém.
Avatar - 3_diamanty
8. 8. 2013 15:45
Re: Vysavač
no ano dnes to zmysel nedava.... ci to bude davat zmysel o 60 rokov .... je myslim mne aj tebe jedno... ja pozeram na realitu a momentalne je to nezmysel
Avatar - twistedTSD
8. 8. 2013 17:38
Re: Vysavač
Jenže tohle opravdu nejsou první automobily s elektrickým pohonem.
8. 8. 2013 22:06
Re: Vysavač
Ještěže tu prví elektrický auto bylo už více než před sto lety... :-! :no:
8. 8. 2013 16:28
Re: Vysavač
k cemu je ti maximalka? odpovim si sam, k prdu, ja třeba nikdy se svim autem 250 nejel :-! dojezd je věci jednotlivcu, nekomu kdo s autem nejel nikdy vic nez třeba 50km nekam do prace je nejakej dojezd celkem u zadele, na drazsi servis jsi prisel prosim kde? a prosil bych konkretni odkazy na ceny servisu elektromobilu, pokud je nedodas, tak te bez vahani označuju za lháře ;-) to same cena dilu, muzes dat komkretni odkazy na ceni dilu elektromobilu a jak jsou drazsi nez u benzinovich/naftových/plynovich aut?
9. 8. 2013 10:44
Re: Vysavač
Maximálka mě netrápí, pokud to pojede aspoň 120 km/h bez problémů.
Ale ten dojezd je dost zásadní věc. Pokud mi auto nedojede aspoň tak 300 kiláků s jedněmi bateriami (a pak nepůjdou třeba někde vyměnit za nabité), pak potřebuju ještě jedno auto kromě této hračky na dojíždění do práce.
9. 8. 2013 11:45
Re: Vysavač
no tak v tom pripade pro tebe takove auto není vhodne a nemá smysl ho vůbec resit ;-) proste si kup jine
8. 8. 2013 18:34
Re: Vysavač
Toppere, H/K ještě elektromobil nemají, že tady kritizuješ, že...? >:D

Pravdu máš v jediné věci. Zatím je to drahá záležitost, co se pořízení týče. Jak ti píše SamanAR, o servise nic nevíš, ale už je ti jasný, že je drahej. Co se dojezdu týče, myslím, že 150 - 200km na cesty denně 95ti % lidí stačí, na dovolenou nikdo s tímto autem zatím nepojede. Myslím, že pro hodně firem živících se například rozvozem zboží po městě, to bude stačit. Ve Francii je to finančně velice dostupný auto. [odkaz]

A zrůdnosti? Ty máš patent na design? Mně nesedí jen ten Bawor, ale je to věc vkusu. A například Renaul Zoe, nebo Fluence Z.E. ( [odkaz] ) jsou naprosto v pohodě, a v provoze by sis jich ani nevšiml. :-)

No zato já si všiml, že poslední dobou ti z tý klávesnice lezou komentáře, nad kterýma zůstává rozum stát. Že dokážež zkritizovat auto, kterým jsi nikdy nejel, a který jsi možná naživo jen viděl, to už jsem si zvykl, ale že už je ti jasný, že elektromobily jsou nepoužitelný, to jsi kabrňák. Možná si povíme už za 10 let...
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
9. 8. 2013 14:07
Re: Vysavač
Mily moj s-topper, vsak ty vela necestujes....

Ze to TEBE nedava zmysel, ze to TEBE nepasuje do kramu tvojej kazdodennej soferskehj rutiny neznamena, ze to inym nedava zmysel.

Ked potrebujes kazdy den cestovat z domu do prace a spat, povedzme spolu 100-150 km (a ver mi, ze mimo nasich dvoch minirepublik su taki ludia bezni), 200 km dojazd ti staci. Im to zmysel dava - ekonomicky, ekologicky atd. Nepotrebujes maximalku, pretoze trcis v zapche.

A predpokladam, ze urcite vies, ze BMW M5 nema pri akceleracii proti Tesla S sancu.
[odkaz]

Rovnako ako davaju elektromobily zmysel UPS ci Fedexu a inym - velke elektricke dodavky/male nakladiaky jazdia po Londyne bezne - ciel je vyhnut sa Congestion Charge, znizit naklady atd.

A nemysli si, ze si to v UPS nezratali.

Dizajn je subjektivna vec - ale Tesla, Fisker Karma ci Ampera su dizajnovo na spicke a ich jazdne vlastnosti vynikajuce.

Svet sa nekonci na prahu tvojho bytu.
Avatar - petrumr
8. 8. 2013 15:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 8. 2013 14:44
Bez elektromobilu sa necitim ako spravny eko-terorista
Nerozumiem tomu, naco to je dobre tolko $$$ co slo do vyvoja, aby z vozidla nevyslo za jazdy ani gram skodlivin.

A gratulujem vsetkym kratkozrakym, len tak dalej. Uz as tesim na aku malu cast sa opat pozru blizsie.
Rozbalit vlákno
16
8. 8. 2013 14:46
Re: Bez elektromobilu sa necitim ako spravny eko-terorista
Ano přesně jak jsi napsal "nerozumím tomu" :-) Nevadí, nemusíš znát a rozumět všemu. ;-)
Avatar - KANKUNEN
8. 8. 2013 15:43
Re: Bez elektromobilu sa necitim ako spravny eko-terorista
Ale ono je to celkem jasné, za 700t získáš auto jako Cígo, které má jedinou výhodu, že nesmradí po městě. V současné době je to ekologický nesmysl. Aby to celé fungovalo bude muset být splněno plno podmínek. Bude nutný konec ropy, budou nutné úplně jiné baterky, bude nutná úplně nová infrastruktura el. sítí spojená s výstavbou elektráren. Bude nutné el. energii pro elektromobily zdanit, aby mohli politici co rozkrádat a nerobiši a hnědočeši měli své sociální dávky.
9. 8. 2013 00:03
Re: Bez elektromobilu sa necitim ako spravny eko-terorista
dočkáš se neboj >:D
Avatar - Hittman
8. 8. 2013 14:55
Re: Bez elektromobilu sa necitim ako spravny eko-terorista
A co při výrobě a pak při následné likvidaci? To se nepočítá? Nehledě na to, kde se dnes většinou elektřina vyrábí, že? ;-)
8. 8. 2013 15:06
Re: Bez elektromobilu sa necitim ako spravny eko-terorista
a koho to ma jako zajímat kde se vyrabi eletrina? to ti snad muze bejt jedno, asi jako nekoho z motorystu zajima kde se vyrabi benzin nebo nafta, a ze se k jejich vyrobe spotrebuje te eletriny celkem hodne ;-)
8. 8. 2013 15:35
Re: Bez elektromobilu sa necitim ako spravny eko-terorista
Zrovna v EU je většina elektřiny z jaderných elektráren... tady nejsi v USA ;-)

ekologická zátěž při výrobě konvenčního vozu a elektromobilu je na stejné úrovni
ekologická zátěž při těžbě ropy a následném zpracování je ve srovnání s elektřinou z atomových elektráren neporovnatelně vyšší.
elektřina je výrazně levnější než benzín/nafta

Jediné co je horší tak pořizovací cena elektromobilu, která ale bude klesat s narůstajícím množstvím prodaných kusů, které postupně amortizují náklady na vývoj takového vozu.
8. 8. 2013 15:44
Re: Bez elektromobilu sa necitim ako spravny eko-terorista
No, kdybys to napsal o Francii tak bych to bral, ale nejsem si jistý jestli to platí pro EU jako celek (např. u nás je podíl jaderne energie zhruba třetinový).
8. 8. 2013 18:01
Re: Bez elektromobilu sa necitim ako spravny eko-terorista
Větrné, sluneční, vodní elektrárny taky nevidím jako problém. Problémm jsou teplné elektrárny. Z toho důvodu je například v USA elektromobil nesmyslem. V evropě už to jako problém nevidím.
Avatar - WinDiesel
8. 8. 2013 18:52
Re: Bez elektromobilu sa necitim ako spravny eko-terorista
Větrná elektrárna = problém (vítr není nebo je ho moc)
Vodní elektrárna = problém (voda není nebo je jí moc)
Fotovoltaická elektrárna = problém (kolísání intenzity, v noci ani prd)

Položím Ti otázku:
kolik v Dánsku zavřeli tepelných elektráren po zavedení cca 6000 větrníků ......
Rovnou Ti odpovím - ani jednu.
8. 8. 2013 20:34
Re: Bez elektromobilu sa necitim ako spravny eko-terorista
to ze není elektrárna zavrena, neznamena ze jede naplno, tepelne elektrarny slouží i jako zalohy, a jsou třeba jen pripravene na prevzeti zateze, veskutecnosti jedou třeba jen na 10%, v CR se takto pokryva i jadro

doporučuju ti zjistit si, třeba pomoci Googlo jak funguje celkova elektricka sit
9. 8. 2013 09:54
Re: Bez elektromobilu sa necitim ako spravny eko-terorista
Jo, a vy si myslíte, že provoz tepelných elektráren JEN jako zálohy je ekonomický? V realitě je to ekonomická katastrofa, však taky v německu se už rozjel masivní dotační projekt pro jejich provozovatele, aby nezavřeli krám a neposlali německou energetickou síť tak kde ani tráva neroste.
Jádro se taky takto pokrývá, jenže tam stačí vzhledem k pravidelnosti dodávek elektřiny z atomu jen tak 30% záloha, u obnovitelných musí být záloha celých 100 %.
Bez technologie na EFEKTIVNÍ akumulaci energie, kterou mimochodem nemáme, jsou obnovitelné zdroje jen prvkem rozkladu energetických sítí.
Já už začínám myslet na zadní kolečka a montuji si doma plynovou kogenerační jednotku s možným provozem i na kapalná paliva. Naše domácnost je bez proudu naprosto v háji.
9. 8. 2013 11:47
Re: Bez elektromobilu sa necitim ako spravny eko-terorista
je uplne fuk co si myslím, to všechno je na energetických spolecnostech, prone je to business
8. 8. 2013 20:53
Re: Bez elektromobilu sa necitim ako spravny eko-terorista
Naopak. Ty alternativní zdroje považujeme za problém protože jimi vyrobenou energii neumíme při přebytcích akumulovat (až na nějaké ty vodní přecerpávací). Pří rozšíření elektromobilů mohou jejich baterie jako ten akumulační prvek do jisté míry posloužit ve spojení s proměnnými tarify (když je energie přebytek, můžete nabíjet laciněji)
8. 8. 2013 20:32
Re: Bez elektromobilu sa necitim ako spravny eko-terorista
nevidel bych jako problém ani tepelne elektrany, zaprvé maj mnohem dokonalejsi filtry nez jake kdy muze mit jakekoliv auto, a zadruhé si to nikdo ani náznakem nedovoli odinstalovat

ac jsou emise z aut nesmyslem a resi se to jen kvůli tomu ze je to dokonalej business, tak celkovej ekologickej dopad od toho nez se vůbec nejaka ropa nekde najde, dostane se k ni a tou dlouhou cestou kde se spali obrovska kvatna energii ruznych druhu se z ni stane benzin nebo nafta kterou si muzem koupit na benzince, tak to nikdo ani nedokaze spočítat jak je to v celku obrovska ekologicka zatez, bohužel lide co tohle obhajuji konci jen natom, ze nejake auto vypousti nejake grami CO2 na km, tedy naprosto minimalni promile skutečného problemu
9. 8. 2013 00:07
Re: Bez elektromobilu sa necitim ako spravny eko-terorista
Konečně! Konečně někdo kdo chápe, že si pumpaři necucají PHM z palce u nohy. :yes:
8. 8. 2013 15:45
Re: Bez elektromobilu sa necitim ako spravny eko-terorista
Z toho si nic nedělej. To není v dějinách lidského pokroku ani poprvé ani naposled, kdy někdo něčemu nerozumí. ;-)
8. 8. 2013 21:04
Tudy cesta nevede
Každému, kdo si vidí dál než na špičku nosu je jasné, že kompletní elektromobilita je slepá ulička a vodík zrovna tak. Konec konců to neoficiálně přiznávají i někteří vysocí šéfové autoprůmylslu. Až začne docházet ropa, spalovací motor pod kapotami aut zůstane, jen bude spalovat zemní plyn. Toho jsou v zemi zásoby ještě na několik století. Teprve po něm příjde řada na něco jiného, pravděpodobně vodík...
V principu jsou současné elektromobily jen o málo lepší, než ty z počátku 20. století - těžké a drahé baterie se zcela nedostatečnou kapacitou a omezenou životností jsou stále nepřekonatelný problém. Musíme si přiznat, že skladovat elektřinu natolik efektivně, aby to vyhovovalo pohonu aut lidstvo zatím neumí a ještě asi dlouho umět nebude.
P.S. Vždycky mě pobaví, jak se elektromobil nazývá jako "čistý" dopravní prostředek. Ale ta elektřina se taky někde musí vyrobit a zdaleka ne vždy je to z hydroelektrárny nebo z větrné nebo sluneční elektrárny (a i tyto způsoby výroby ekoterotistům většinou vadí).. Pokud by se jako mávnutím kouzelného proutku zde dne na den byť jen polovina současných aut na světě změnila v elektromobily, systém výroby elektřiny by se rázem zhroutil, protože její spotřeba by byla nepředstavitelně vysoká.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Chuck Norris
8. 8. 2013 23:45
Re: Tudy cesta nevede
mě třeba ještě zaráží fakt když se řeší prašnost a vůbec "špína" z aut která auta uvolňuje ve městech- auta mají filtry pevných částic které zachytí snad i okem nepozorovatelné smítko že už někdo nepřišel s tím že by se měl i filtrovat vzduch odváděný od brzd... nevím jak to vidíte vy ale bordelu z brzd jde mnohem víc než z nějakýho výfuku a bůhví co v tom je všechno za chemky a kovy co lítá jako prach okolo silnic.... co vy na to páni vývojáři nebo pání zákonodárci ? >:D
9. 8. 2013 08:27
Re: Tudy cesta nevede
nastesti ze dne na den se z poloviny svetovich aut elektromobily nestanou, to je jen další nesmysl se kterym operuji odpurci elektromobilu >:D zadalsi baterie jsou jen prechodna zalezitost, elektřina se v budoucích elektromobilech bude skladovat jen minimalne aby měli dojezd rekneme 20-30km, velkou budoucnost ma spise OLEV, tedy Online Electric Vehicle který si bere elektrinu primo z vozovky, infrastruktura se tak jako tam musí přebudovávat a během par desitek let se to stane beznou soucasti prestaveb infrastruktur vetsich mest

jako cistej dopravni prostředek berou elektromobili jen marketaci co nato delaj reklamy a pak odpurci kteří si musej nejak rejpnout, normalne smyslejici clovek to bere jen jako jinou alternativu k běžnému autu :-)
9. 8. 2013 10:02
Re: Tudy cesta nevede
Ale no tak, žijeme na zemi s normálními lidmi a ne v nějaké vysněné společnosti plné poctivých a pracovitých lidí. Jak by chtěli zamezit krádežím proudu z tisíců kilometrů vozovek, zvláště v naší zemi plné šikovných českých ručiček >:-[]. Sám bych se na to napíchnul jako první, kdo dřív příjde, ten dřív mele. Ztráty při přenosu by byly ekonomicky neudržitelné i z čistě fyzikálního hlediska.
9. 8. 2013 10:27
Re: Tudy cesta nevede
nech to na tech lidech co to vymejslej a uvadej do provozu ;-) a je videt jakej si clovek, první co te napadne je, jak se k tomu pripojit načerno a krast, krasna to tva vizitka
Avatar - Leg
9. 8. 2013 11:06
Re: Tudy cesta nevede
Načo čakáš, veď nad hlavami máme už teraz tisícky km drátov, ktorými sa preháňa šťavnatý prúd, na ten si sa ešte nenapichol? 8-s
9. 8. 2013 11:23
Re: Tudy cesta nevede
Já opravdu nemám potřebu krást, jen jsem si představil naše hnědočešské spoluobčany :-! . Ono lést po sloupech se o mnoho větší fuška než hodit kabel na vodič na vozovce. Už dnes sice existuje přenos elektřiny bezkontaktně vzduchem, jen ty ztráty jsou poněkud vyšší, skoro 50% mizí v nenávratnu.
9. 8. 2013 12:23
Re: Tudy cesta nevede
takze tobe jako prijde snazsi se napíchnout na kabel co je 15-20cm v asfaltovem povrchu, nez třeba napíchnout se na elektrimu v poulicnim osvetleni, kde to chrani jen nezabezpecej kryt? a napadlo te nekdy kde a jak se takove indukcni dobijeni resi? ono to totiž není potřeba vest uplne všude a taky to hlavne funguje jen pokud nad tim kablem stoji nebo jede něco co smi tu energii cerpat ;-) takze ikdybys nakrasne mel elektroauto s indukcnim dobijenim, tak ti to z tech dratu ve vozovce neda stejne ani watik, kupříkladu u tech autobusu na kterých se to zkousi, to funguje tak, ze pokud nadtim ten autobus není a není sparovany s indukcnim mistem pomoci kodu, tak tam zadna elektřina není a je to proste jenom kus vozovky kde je uvnitř nejakej drat a cidla co par desitek metru ;-)
Avatar - Chuck Norris
8. 8. 2013 23:51
ohodnocení aut
Prius- už dávno profláklé auto které ničí životní prostředí minimálně stejně dobře jako to umí pozemní těžba (ale to platí uřejmě pro všechna taková auta)... pominu že kvalita zpracování je hodně za dnešní dobou...
BMW- tady bude zpracování a technika asi na "dnešní" úrovni ale fakt musí vypadat jako autíčko hotwheels ze série kreslených pohádek pro děti?
peugeot/citron/mišák- Ha Ha Ha... to bych radši dostal mor...
leaf- celkem rozumný pokus udělat auto který vypadá jako normální... nehraje si na auto z lega, nevypadá že se převrátí, nerozpadá se jako ferrari, nehraje si na něco co není... nicméně v dnešní době stále nepoužitelné ale začátky jsou prostě těžké... každopádně rozhodně nejpovedenější auto ze všech !
Rozbalit vlákno
1
9. 8. 2013 08:31
Re: ohodnocení aut
Tesla S a další modely Tesly? aneb auta ktera mozna dokazou zmenit Ameriku, a pokud se to zmeni tam, hooodne rychle se prida zbytek světa, otom nepochybuje téměř nikdo :-)

nejlepší je jak odpurci elektromobilu koukaj jen nato co je zrovna k dostani, to jako cekate ze se v elektromobilech dal nikdo nesnazi posunout a ze se to nedeje? ale deje, a to mnohanasobne rychleji nez jak se to kdy delo u jakéhokoliv jiného pohonu :-! mimochodem elektřina se dnes radi po bok vody, tedy nejperspektivnejsi suroviny na svete, a ne nadarmo do těchto technologii investuji největší prostředky ti lide, co ovladaji dnesni fosylni paliva ;-)
9. 8. 2013 00:27
Počty elektromobilů
docela rostou. V mém okolí jsou Smart na elektřinu (hodně zajímavý, "futuristický" zvuk) a Peugeot Ion (není vůbec slyšet, dokáže docela vyděsit). K tomu jeden Segway, nepočítaně elektrokol + jedna elektrická koloběžka. Elektřina do města smysl v určitých situacích má, ale chce to jednodušší lehčí stroje za míň peněz, to je nutná podmínka pro masové šíření. Sám používám elektrokolo Aprilia a je to docela mazec, oproti normálnímu kolu je na něm doprava tak 3x rychlejší.
Rozbalit vlákno
0
9. 8. 2013 05:19
Nie sú dôležité reči .... ale skutky ....
V preklade predaje ..... a tie sú v podstate nulové .....

Elektromobily sú zaujímavé pre "normálnych" ľudí len tam, kde sú masívne zvýhodnené cez ceny energií (napr. obrovské spotrebné danie -- i u nás), absurdnou "ekologickou" legislatívou (EÚ), masívnou priamou podporou vlád (USA, Nórsko) a pod. ....

Inak by to kupovali len tak ako doteraz len firmy, ktoré v rámci PR sa snažia byť "zelené" .....

Jednoducho realita je pre elektromobily tvrdá .... zákazníci ich za trhové ceny nechcú ....
Rozbalit vlákno
0
9. 8. 2013 07:45
Skvela nabidka
Takze za 800.000Kc si muzu koupit elektromobil s uzitnou hodnotou auta za 200.000Kc a jeste mam vyhodu nulove pasivni bezpecnosti, takze az to do mne nekde nekdo napali tak ekologicky umru. Super, uz jdu pro nej. :-!
Rozbalit vlákno
6
9. 8. 2013 09:00
Re: Skvela nabidka
muzes se nejak rozepsat v cem ze je ta nulova pasivni bezpečnost? ja jen abychom se tu taky pobavili a zasmali >:D
9. 8. 2013 11:30
Re: Skvela nabidka
Problem techle elektrovozitek je, ze aby vubec nekam dojeli, tak se delaji ve velikosti miniaut a co mozna maximalne odlehcene. Kdyz to pak do cloveka nekdo napali, tak ho pohrbivaji tlakovou hadici do kanalu.
9. 8. 2013 11:56
Re: Skvela nabidka
jo jasne, koukam další kdo ma otom stejne informace jako Topper >:D

tak jen pro predstavu a postupne
Prius 5 hvezd
BMW i3 nevime, ale urcite nepustej dosveta něco co by nedosáhlo aspoň na 4 hvezdy
iON 4 hvezdy
Leaf 5 hvezd
a Smart je proste Smart a ten nevim kolik ma hvezd, 1-2-3 nevim, hledat to nebudu

problémem nekterych jedincu je, ze aby vůbec něco vedeli, tak nejdriv musej napsat nejakou blbost a nejsou schopny používat ani takovou jednoduchou věc jakou je google :-! ale jako je jasny jak facka ze v Leafu je te pasivni bezpecnosti tak strasne malo, ze se z nej lidi pohrbyvaj jen tlakovou hadici do kanalu >:D
9. 8. 2013 12:06
Re: Skvela nabidka
Nez tady budes placat ty svoje silacke reci, tak by nebylo od veci krome google vedet o tematu neco vice nez je pocet hvezdicek. Protoze to co jsi napsal je hrozny blabol i na prumerneho internetoveho trolla. Sorry, ale placas strasne nesmysly.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
9. 8. 2013 18:56
Re: Skvela nabidka
Doplnim ta:

Tesla S - 5 hviezd
[odkaz]
9. 8. 2013 12:29
Re: Skvela nabidka
Velikosti miniaut??? No sice tady osočuješ SamanaAR z neznalosti a siláckých řečí, ale přijde mi, že o tom víš kulový spíš ty. Možná jsi zapomněl na Fluence ZE, Kangoo ZE... On ani ten Leaf není miniauto, nakonec ani Zoe není miniauto...

Soudíš jen podle článku. Já nechápu, proč autor neuvedl Renaulty, protože aliance Renault-Nissan těch elektroaut už prodala desetitisíce... Českej trh asi nikdo nemůže brát jako vzorek... ;-)
9. 8. 2013 09:00
Problémem je cena těhle hraček
Když třeba zůstanu u své oblíbené značky . Za toho přeznačkovanýmo minimišáka , Peugeot iOn vyklopím skoro tři čtvrtě milionu . Za plně vybavený Peugeot 107 dám v akci 200 000Kč . Takže mi zbyde přes 500 000 , třeba na 508 2.0 HDI 140HP .
Rozbalit vlákno
2
9. 8. 2013 11:40
Re: Problémem je cena těhle hraček
Nebo benzin na najeti ctvrt milionu kilometru, tedy vice nez cini realna zivotnost tehle nakupni tasky. :-!
9. 8. 2013 15:52
Re: Problémem je cena těhle hraček
hele vejs pises jak maj elektromobili spatnou pasivni bezpečnost (coz je totalni nesmysl) a tady ti nevadi auta za 200k který maj tu bezpečnost zrejme na horsi urovni nez kdejakej ten elektromobil >:D