Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: 10 nejlepších interiérů podle Ward’s. Který byste vybrali vy?

Americký magazín Wards Auto vyhlásil již podruhé anketu o deset nejlepších interiérů nových aut prodávaných na tamním trhu.
Zpět na článek
18. 4. 2012 07:35
18. 4. 2012 07:45
18. 4. 2012 16:14
18. 4. 2012 10:07
18. 4. 2012 10:26
18. 4. 2012 11:24
18. 4. 2012 15:15
18. 4. 2012 11:27
19. 4. 2012 23:29
18. 4. 2012 10:09
18. 4. 2012 10:33
18. 4. 2012 10:40
18. 4. 2012 10:49
18. 4. 2012 11:17
18. 4. 2012 14:52
18. 4. 2012 11:32
18. 4. 2012 11:39
18. 4. 2012 11:51
18. 4. 2012 15:12
18. 4. 2012 15:24
18. 4. 2012 15:04
18. 4. 2012 16:04
18. 4. 2012 11:21
18. 4. 2012 11:38
18. 4. 2012 11:57
18. 4. 2012 15:45
18. 4. 2012 15:53
18. 4. 2012 16:00
18. 4. 2012 16:22
18. 4. 2012 16:56
18. 4. 2012 17:51
18. 4. 2012 17:56
18. 4. 2012 18:06
18. 4. 2012 18:08
18. 4. 2012 18:11
18. 4. 2012 18:14
18. 4. 2012 18:16
18. 4. 2012 18:20
18. 4. 2012 19:56
18. 4. 2012 12:24
18. 4. 2012 12:52
18. 4. 2012 12:03
18. 4. 2012 12:09
18. 4. 2012 12:13
18. 4. 2012 12:23
18. 4. 2012 12:31
18. 4. 2012 12:36
18. 4. 2012 12:47
18. 4. 2012 12:49
18. 4. 2012 12:53
18. 4. 2012 12:55
18. 4. 2012 14:11
18. 4. 2012 15:47
18. 4. 2012 15:50
18. 4. 2012 15:56
18. 4. 2012 16:22
18. 4. 2012 16:57
18. 4. 2012 17:52
18. 4. 2012 17:57
18. 4. 2012 18:07
18. 4. 2012 12:23
18. 4. 2012 12:52
20. 4. 2012 06:33
20. 4. 2012 09:32
18. 4. 2012 11:41
18. 4. 2012 12:22
18. 4. 2012 13:30
18. 4. 2012 13:38
18. 4. 2012 14:12
18. 4. 2012 14:40
18. 4. 2012 16:54
18. 4. 2012 17:04
18. 4. 2012 19:18
20. 4. 2012 12:45
20. 4. 2012 18:00
23. 4. 2012 21:31
7. 8. 2012 21:30
Avatar - 3_diamanty
18. 4. 2012 07:20
z tych co mame na vyber
sa mi najviac a uplne jednoznacne pozdava interier Range Roveru Evoque :yes:

vw beetle nema ani poriadne budiky, vyzeraju snad este tragickejsie ako v Upe kde sa to da chapat kedze ide o holatko ale u beetla by som cakal ine budiky, skoda, takisto ovladace ventilacie nad radiacou pakou vyzeraju v beetle snad najhorsie z celej desiatky, naopak mazda ich ma pekne velke silne podobne aj accent. Beetle by vyhral cenu za najvacsiu nudu lebo ten interier je skutocne nudnejsi ako vo felicii :yes:
Rozbalit vlákno
5
18. 4. 2012 07:25
Re: z tych co mame na vyber
Taky volím Evoque.
Avatar - 3_diamanty
18. 4. 2012 07:26
Re: z tych co mame na vyber
:yes:
Avatar - DoubleSix
18. 4. 2012 08:57
Re: z tych co mame na vyber
Mě se také ten interiér Range Roveru líbí nejvíce.

Nejhorší jsou snad ty Hyundaie. To je kolotočářská příšernost.
Avatar - kari.laz
18. 4. 2012 09:01
Re: z tych co mame na vyber
Mě se asi nejvíce líbí Audi, ale Range Rover mu zdatně sekunduje.

S Hjondéé souhlas.
Avatar - Bubáq
7. 8. 2012 16:43
Re: z tych co mame na vyber
Protože je hodnocení komplexní (včetně hlediska velikosti prostoru a jeho využítí), můžu jen těžko hlasovat objektivně. Mnoho amerických modelů jsem neměl možnost kdy vyzkoušet. A jasně, že se mi líbí malý Range... Jeho většího bráchu považuji za nejlepší možné auto "napříč všemi segmenty" a jeho interiér nemá chybu.
Vlastně má... Stejně jako Evoque, tak i velký Range a Range Sport dostaly pro 2012 otočný ovladač převodovky. Možná nejsem sám, kdo toto řešení nesnáší. Prostě páka patří k řízení auta jako " k mladému muži cigatera" a žádné páky nebo vyjíždějící válce nemohou ten pocit při svírání páky a čekání na správný okamžik přeřazení nahradit. A proto hlasuji pro A7, to má páku poctivou (i pro automat ;-) ) a poskytuje skutečně noblesní atmosféru.
Kdyby v anketě mohly figurovat i jiné modely, dávám hlas KIA Cee´d 2012 za ergonomii, design a použité materiály. Samozřejmě v relaci kvalita/cena.
Avatar - KANKUNEN
18. 4. 2012 07:35
Accent + A7
pro mě dva nejpříjemnější ve svých segmentech. Splývám ale s davem :-( . Separuji se však od výše uvedených chytráků :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - fOE
18. 4. 2012 07:45
Zvlastni seznam
Podepsal bych se jen pod Evoque a A7, chybi mi tam treba 3er, porsche... za me nic moc.
Rozbalit vlákno
27
Avatar - CHerokee
18. 4. 2012 08:31
Re: Zvlastni seznam
Souhlas. Je to zvláštní výběr tady.
Avatar - kari.laz
18. 4. 2012 09:00
Re: Zvlastni seznam
Obzvláště Porsche se svými dokonalými interiery tam chybí. Dost nepochopitelné.

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - fOE
18. 4. 2012 09:33
Re: Zvlastni seznam
hned ten prvni toho Boxstru... nedovedu si predstavit lepsi interier :yes:
Sice se tu za chvilku docteme ze "na medak sa boxster s navigaciou dole nechyta" >:D ale i tak, absence porsche a i nove trojky nechapu.
Avatar - Barrichello
18. 4. 2012 10:29
Re: Zvlastni seznam
No ta červená je mazec, ještě v tohle odstínu, chběj už jen lucerničky popř. bych to heldal zaparkovaný před barem Modrá ústřice.

Hnus fialovej, bleee
Avatar - fOE
18. 4. 2012 11:17
Re: Zvlastni seznam
ty resis malickost jako je barva, ale o tu prece nejde, tu zmenis kdykoliv (zvlast u Porsche ktere ti umozni si vybrat fakticky jakoukoliv barvu kamkoliv, rozhoduje jen penezenka ;-) ), jinak uznavam ze tato myslim carrera red je i na muj vkus cervena az moc. Kazdopadne barvu zmenis vzdy, rozlozeni budiku, tlacitek, umistneni radicky, posez za volantem... to uz nedokonfigurujes ;-)
Avatar - Barrichello
18. 4. 2012 11:35
Re: Zvlastni seznam
Ona není červená jako červená a halvně ne celočervenej interiér. Tahle to vypadá super - [odkaz]
Avatar - kari.laz
18. 4. 2012 12:21
Re: Zvlastni seznam
Tak oproti tomu je to porsche vyvedené v červené naprosto úžasný.
18. 4. 2012 14:42
Re: Zvlastni seznam
Bože do čeho jsi duši dal.
Avatar - Barrichello
18. 4. 2012 14:46
Re: Zvlastni seznam
Proti přiteplenýmu interériu Porsche je to nádhera. Červená jedině s černou.
Avatar - kari.laz
18. 4. 2012 14:58
Re: Zvlastni seznam
Vždyť ty červený sedačky v tom autě vypadají, jak když je někdo koupil v Sapě u čongů a doma si to tam namontoval.
Avatar - white label
18. 4. 2012 15:14
Re: Zvlastni seznam
Tak extrémní "adorant" americké produkce by měl mít přirozenou slabost pro kýč, takže v tomto ohledu mě to vůbec nepřekvapuje, ovšem údajně "přiteplený" interriér Porsche už je pouze zoufalá diskusní křeč... >:-[]
Avatar - Barrichello
18. 4. 2012 15:18
Re: Zvlastni seznam
Akorát že amcíi měli ty červený interiéry už v 50. letech.....kýč? Hm, 60 let starej kýč, je zajímavý proč ho teda evropa kopíruje.

Stejně jako zkopírovala xyz dalších věcí který měly americký auta jako první na světě.
18. 4. 2012 16:14
Re: Zvlastni seznam
A tos ještě neviděl přes 70let starej Popular nebo Tudor
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Barrichello
18. 4. 2012 16:21
Re: Zvlastni seznam
No o tuhle generaci aut se nějak nezajímam, nebo jen okrajově....

já spíš ty 60. léta a dál. Takže ani moc nesleduju us produkci před druhou světovou, takže netuším zda to oni měli tehdá taky, ale můžeš zapátrat.

Ale amerika to měla i v kombíkách a sedanech
Avatar - white label
18. 4. 2012 16:40
Re: Zvlastni seznam
Kýč není obecně např. o červené barvě (třeba v interiéru), ale o konkrétní aplikaci, kombinaci, odstínu, materiálu..., takže když dva dělají "totéž", nemusí to být (zvlášť v tomto ohledu) totéž. ;-)

P.S. Jinak samozřejmě tvé přesvědčení, že vše pochází z "emeriky" je úsměvné, už jen čekám, kdy tu napíšeš, který američan (a kdy) objevil Evropu... >:D
Avatar - Barrichello
18. 4. 2012 21:53
Re: Zvlastni seznam
To ti mohu říct opět naprosto přesně, byl to Samuel Amerikonivič Amerikanov někdo kolem roku 500 před naším letopočtem >:D >:D >:D

Tak mi pověz kdo měl 50. letech el. ovládaný sklo v pátých dveřích u kombíku v evropě, kdo měl první turbo na benzínovým motoru, kdo měl první hydralicky ovládaná boční okna, první tranzistorové rádio v autě, kdo měl první automatickou převodovku v sériové výrobě, kdo měl první airbagy, vypínání válců atd.

Ne vše vždy v době uvedení fungovalo tak jak mělo, ale ta myšlenka a prosazení do sériové výroby - tak ta byla u amerických značek.
Evropa s tím přišla až po xy letech často.
Avatar - Ronault.
18. 4. 2012 23:57
Re: Zvlastni seznam
Prvně by sis měl zjistit, kdo si dal turbo patentovat jako první, poradím ti, že to bylo o více jak 30 let dříve a v Américe to nebylo.

Hydraulicky ovládaná okna bych v autě teda mít nechtěl, rozhodně ne v padesátých letech, ale při těch kravách, kterými tam "jezdili" se to asi jinak ani udělat nedalo.

Je ale dobře, že to máš nastudované, ono to je většinou takový incestův syndrom, kdy pro obhájení svého fanouškovství si musíš nastudovat a nakopírovat tisíce věcí.
Avatar - Barrichello
19. 4. 2012 09:40
Re: Zvlastni seznam
JO švýcar Buchi, to je hezký že měl patent, já psal o tom které auta to měly jako první.
Citroen taky měl nabídku na automatickou převodovku už před válkou - dokonce jí zkoušely, ale jaksi jim nějak nefugovaly. Takže první automatickou převodovkou v sériové výrobě se v roce 1937 stala Automatic Safety Transmission od automobilky Oldsmobile. V roce 1948 přišel Buick se systémem hydrodynamického měniče. Tento rok je považován za rok vzniku moderní automatické převodovky.

1962 bylo turbodmychadlo poprvé nasazeno v civilním, sériovém voze. Jednalo se o Chevrolet Corvair Monza a Oldsmobile Jetfire. >:D >:D

Porsche přišlo až mohem později.

A takhle se dá pokračovat hodně hodně dlouho.

Tady v kostce 10 věcí co měla amerika jako první [odkaz]
Avatar - PlugIN
7. 8. 2012 18:43
Re: Zvlastni seznam
První vyrobené auto v Německu Karlem Benzem. A můžeme pokračovat až po mezikontinentální rakety nebo třeba technologii Stealth či radar. To vše je z Evropy. Vlastně celý základ moderní techniky je z Evropy. Třeba první PC, no ne úplně jak je známe dnes ale v podstatě podle dnešního schéma, alias navigační systém k V2.
Avatar - Barrichello
8. 8. 2012 00:15
Re: Zvlastni seznam
Auto? No když říkáš tříkolce auto, budiž >:D

Jo mezikontinentální rakety V1 a V2 od soudruha Wernera >:D
Kterýho přetáhli amíci aby jim tam podle toho udělal vesmírnej program, a slavnýho Vernera s celým obřím týmem predčil nějakjej Serjoža Koroljov vid, který to nejdřív zkoušel s ukořistěnejma raketama od Wernera, ale když mu to nějak furt nešlo, udělal si to podle sebe a všem vypálil rybníček >:D >:D

Celý základ techniky je z EU, ale první převodovku se synchromy měl Cadillac, první turbo Oldsmobile, první vypínání válců, katalyzátor, airbag, klimatizaci atd všechno GM nebo Chrysler >:D >:D

První komerční PC který sis mohl koupit v obchodě nebylo vyrobený v evropě.

První operační systém pro masy rovněž není evropský, stejně jako není z evropy hedvábí, střelnej prach, koření, tabák a můžu tu pokračovat do zítra odpoledne.
7. 8. 2012 22:25
Re: Zvlastni seznam
A kdo vymyslel auto, otto a diesel motory, hybrid, abs, esp, airbag. Nemci. Americane byli v autech vzdycky daleko za evropou, podivej se napr. jak jezdili v 30letech zavodni auta od union -dosahovali 400kmh. Kdyz prijeli americane v 45 do nemecka tak se byli o mercedesy a maybachy. Airbag sice prvni namontoval GM do auta, ale protoze nebyl funkcni a zabijel lidi byl americkymi urady zakazan. Mercedes vyvijel airbag od 60let a v 82 ho jako prvni automobilka uvedla seriove na trh.
[odkaz]
7. 8. 2012 22:26
Re: Zvlastni seznam
Podivej se na vybavu elvisoveho mercedesu
Avatar - Barrichello
8. 8. 2012 00:16
Re: Zvlastni seznam
Povídej se na výbavu 1955 Cadillacu >:D >:D a ještě líp Tuckeru Torpedo. protočí se ti panenky
Avatar - Barrichello
8. 8. 2012 00:18
Re: Zvlastni seznam
Jo protože GM k airbagu nepoužíval bezpečnostní pásy, ale po nějaké době a výzkumu zjistili, že airbag nikdy nebude samotný fungovat, že ejn spolu s bezp. pásy.

Mercedes vždy jen pokčal až byly dostupnější technologie a uvedl to a pak to trpaně vydával za svůj vynález, jako vypínání válců (první Cadillac)
18. 4. 2012 16:04
Re: Zvlastni seznam
Porsche zo svojimi aktualnymi interiermi u mna vyhrava na plnej ciare, nielen co sa tyka designu ale aj ergonomie.
Z toho zoznamu je asi najkrajsi int. A7. Evoque vyzera skvelo na fotkach, vcera som v tom sedel a ... v reali az tak posobivy nie je, priam som bol az sklamany.
Avatar - Bubáq
7. 8. 2012 16:45
Re: Zvlastni seznam
Rád souhlasím a podporuji tuto volbu!
Avatar - PlugIN
7. 8. 2012 18:40
Re: Zvlastni seznam
Souhlasím, Porsche dělá skvělé interiéry a ty mě ve výběru chybí.
Avatar - Machýrek
18. 4. 2012 08:03
Cim vic pruhu, tim vic adidas
Nejlepsi interiery odpradavna dela Infiniti, jako jedni z mala chapou skutecne potreby opravdovych ridicu vyznacujicich se touhou mit svuj vlastni lunapark :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kari.laz
18. 4. 2012 08:51
podivný Americký vkus
Musel jsem se pozastavit nad touhle větou "Pokud by u Bentleye vyráběli dostupný sedan za rozumnou cenu..."
Mám pro ně jednu informaci, Pokud by u Bentleye vyráběli dostupný sedan za rozumnou cenu, tak by to nebyl Bentley ;-)

To že v Americe kvete kýčovistost jak čerstvě pohnojená řepka je věc známá, ale dát tam tohle je doopravdy mírně řečeno podivné.

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

V porovnání s tímhle je to jak čínská pouťová aktrakce:

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Barrichello
18. 4. 2012 10:15
Re: podivný Americký vkus
Na to Range Roveru a Infiniti teda nic extra nevidím.... Nopak ten Chevrolet je pěknej.

BTW už staré generaci 300C se říkalo Bentley pro nižší vrstvy >:D
18. 4. 2012 10:25
Re: podivný Americký vkus
Evoque se povedl, má své kouzlo..
Avatar - Barrichello
18. 4. 2012 11:24
Re: podivný Americký vkus
To má, ale jen exteriér. Interiér nevím, ten volant je super, bejt tak rok 2002 ovšem... a další věci >:D
18. 4. 2012 14:41
Re: podivný Americký vkus
Ale ne, sedl jsem si do něj sice jen na pár vteřin, ale musím říct, že z toho je prostě jiný pocit než z interiérů jiných aut, má prostě něco do sebe, působí kvalitně, honosně a přitom je tam ta zvláštní dávka bristkého šmrncu ;-) podobně dobrý pocti jsem měl před mnoha lety tehdy z novinky - xc90.
Avatar - kari.laz
18. 4. 2012 10:48
Re: podivný Americký vkus
Tím si asi vlastníci 300C kompenzovali, že si koupili chryslera a ne opravdové Bentley.

A chevrolet s tím děrovaným hnusem před volantem? No jak jsem psal, kýčovitosti se v USA daří víc než dobře.
Avatar - Barrichello
18. 4. 2012 11:23
Re: podivný Americký vkus
Každej nemá 6 mega na Bentley no >:D

Tak ve třídě malých aut jako je Sonic je to originální a sou tam i mnohem tragičtější interiéry, nemusímš chodit moc daleko že [odkaz]

[odkaz]

Proti tomu je ten Sonic doslova Rolls >:D
Avatar - kari.laz
18. 4. 2012 12:25
Re: podivný Americký vkus
akorát jsi opomněl, že sonic je nový model a hodnocen ve vyšší, zde možná nejvyšší výbavě.
Avatar - Choochoo
18. 4. 2012 12:35
Re: podivný Americký vkus
Kdyz s tou ohavnou Fabkou srovnas toho Hyundai Accent, tak je to Rolls-Royce ;-)
Nejde zapomenout na cenu, to proste nejde.
Jinak bysme mohli s A7 treba srovnavat tu fabku a to by asi pak uz byla na miste navsteva doktora ;-)
Avatar - Barrichello
18. 4. 2012 12:42
Re: podivný Americký vkus
Aveo tady v čr začíná na 242 000 Kč, tkaže srovnání s Fabkou sedí.

S vyššími verzemi to leze nahoru, ale to u Fabky taky.
Avatar - Ronault.
18. 4. 2012 20:15
Re: podivný Americký vkus
Tak já bych doporučil používat srovnatelné výbavy.
18. 4. 2012 10:28
Re: podivný Americký vkus
Vesměs souhlas, ale pokud to vidíš jak píšeš, pak se trochu divím, že řadíš Infiniti dolů mezi lepší, protože podle mě má stále blíž k těm pouťákům..
Avatar - kari.laz
18. 4. 2012 10:45
Re: podivný Americký vkus
U infinity je špatná fotka, není to tam vidět celé. Ale jinak to vesměs není nijak špatné. Na A7 to rozhodně nemá, ale pořád lepší, než ty stříbrné a modré cosi v korejcích.
Avatar - gld
18. 4. 2012 11:23
Re: podivný Americký vkus
Chevy sonic, teda európske aveo má veľmi nápaditý interiér. Nie je to kolotočiarstvo ako na hyundaioch (ktoré v ankete podľa mňa ani nemali byť) a nie je to ani nuda ako napríklad...dosaď vozidlo koncernu VW.
23. 4. 2012 21:46
Re: podivný Americký vkus
Nechápu co všichni mají proti Hyundai.
Prostě je odvážný.
Podle mě třeba I40 interiér je super.

Američani si to zjevně myslí také.

Spousta Evropanů také!

Invenci zdar!
18. 4. 2012 10:07
A7+CX5
O vitezi v podobe A7 neni pochyb, ale taky si za to zaplatite. S priplatky na obrazku soudim tak minimalne 2,5 mice.

Co me ale potesilo je CX5 - konecne povedeny interier od Mazdy. Ve sve tride kompaktnich SUV, kde se stale nosi primitivni jeepovitost (ASX, XV, Qashqai), jde o velmi mile prekvapeni, a to i na zivo.
Rozbalit vlákno
5
18. 4. 2012 10:26
Re: A7+CX5
souhlas, z toho co je, ale ten výběr až na výjimky poněkud nechápu :yes:
18. 4. 2012 11:24
Re: A7+CX5
Hlavne, ze si umi vybrat esteti v USandA... :-)
18. 4. 2012 15:15
Re: A7+CX5
Myslím, že v mnoha oblastech co do estetiky jsou na tom v USA dobře, akorát se zřejmě všichni estéti na onom kontinentu vyhýbají automobilovému průmyslu :-)
18. 4. 2012 11:27
Re: A7+CX5
ANo, A7 je jednoznačný iteriérový vítěz.
Bohužel, to auto je v nějaké solidní výbavě neskutečně drahé. Ale vždy se rád na něj podívám. Kdekoliv se objeví, všude dominuje. Na parkovišti, na cestě. To auto má neskutečný postoj a charizma, které nemá v třídě obdoby. :yes:
19. 4. 2012 23:29
Re: A7+CX5
Stačilo by ti o něco méně, někde kolem 2.5 milionu máš plně vybavený šestiválec. Tedy bez paketů Audi exclusive, ale ty na fotce stejně nejsou.
Avatar - VDC
18. 4. 2012 10:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
18. 4. 2012 10:32
Podle místní ankety..
..se dost líbí mj. Dodge Dart. Opravdu někomu stačí, že tam je ten pouťový červený neon, aby to posoudil jako pěkné? Vždyť, a to je známo, americké interiéry byly vždy bída a tenhle Dart není nic než trochu lepší nástupce, ale s jasnými (a pro mě coby Evropana hroznými) rysy mnoha amíků na přelomu tisíciletí..
Rozbalit vlákno
5
Avatar - gld
18. 4. 2012 11:25
Re: Podle místní ankety..
Dart má švih. Nie každý považuje za vrchol interiérovej dokonalosti maxi dot a rádio symphony ;-)
Avatar - Barrichello
18. 4. 2012 11:32
Re: Podle místní ankety..
To co má Dart místo Maxidotu je tak 10x lepší >:D
[odkaz]

SRT verze navíc bude umět i hodnoty zrychlení z nuly na sto, přetížení G, hodnoty toč. momentu, délky brzdný dráhy atd.

Tohle maxidot fakt zobrazovat neumí :o))
Avatar - gld
18. 4. 2012 12:23
Re: Podle místní ankety..
barík, barík..sakra, čítanie s pochopením ;-\
Avatar - Barrichello
18. 4. 2012 12:24
Re: Podle místní ankety..
Já to pochopil jak si to myslel, neboj >:D

jen uvádím pro případné štouraly jakže to řešení po emericku vypadá....
18. 4. 2012 14:47
Re: Podle místní ankety..
..ale mezi ty já nepatřím, jenomže (i přes zjevné zlepšení) vidím na tom interiéru celou řadu nepěkných resp. nepropracovaných detailů pramenících z generací vozů v USA minulých. Ta barevná kombinace mající za účel zvýraznit efekt neonových trubiček, taky nic moc...
18. 4. 2012 10:33
DART
Je treba citim pomer mezi nabizenou hodntotou a cenou, ze kterou ji ziskate. Zde prohrava Audi i Evouqe.
Muj hlas ma Dart. Zde vidim zdarily interier, ktery odpovida sve cene.
Rozbalit vlákno
53
18. 4. 2012 10:40
Re: DART
A já v Dartu nevidím nic než trochu vylepšený starší americký (= hrozný) interiér doplněný o červenou pouťovou atrakci vhodnou pro úžas tuzerů ;-) Když vezmu v potaz tvůj poměr a budu souhlasit, že A7 stejně jako Evoque stojí prostě dost, stále (i v tak podivném výběru) najdu lepší interiér - třeba CX-5.
18. 4. 2012 11:17
Re: DART
Americky interier nemusi byt hned hrozny. Pro me je hrozny kazdy interier, ktery je doplneny nevkusnim drevem. Malokdo totiz umi praci se drevem jako napr. Jaguar.
18. 4. 2012 14:52
Re: DART
Americký interiér nemusí být nutně hrozný, ale fakticky ve většině případů a mám problém si vzpomenout kdy ne, byl obzvláště od 90.let do řekněme dnes.
Podle mě úžasnou práci s "dřevem" předváděl dlouho Ford ve výbavách Ghia, nejen od Escortů a Mondeí jsem před lety dostal hned několikrát pěstí na oko >:D ale vážně - dřevo je něco, co se nemusí líbit ve voze každému, o to méně že to v mnoha případech jak se asi shodneme nevypadá moc dobře. Ani všechny Jagy nevypadaly stejně skvostně.
Avatar - Barrichello
18. 4. 2012 11:32
Re: DART
Starý ameriky neměly měkčený plasty, trošku nevíš co píšeš.

Já bych řekl docela rozdíl ne [odkaz]

Stratus a Dart. I když lepší by bylo srovnání Neon a Dart, Dart má být nástupcem Neonu. [odkaz]

Dart má problém ne co se týče interiéru, ale co se týče exteriéru.
18. 4. 2012 11:39
Re: DART
Tvrdy plast neznamena nekvalitni plast.
Avatar - Barrichello
18. 4. 2012 11:51
Re: DART
Akorát si o něj pomalu odřeš ruku, když je třeba na výplni dveří....

Za dob DaimlerChrysler byly ty inteiéry tragický, je smutný že tak slovutná firma jako Mercedes dovolila vyrábět takový plastárny a ještě nejlíp v šedý barvě. to byl mor.

Proti tomu bylo období Chrysler corporation (do roku 1998) ještě luxus

[odkaz]

Když to srovnáš s tímhle [odkaz]

nebo nedej bože [odkaz]

Tohle kdo u Mercedesu shválil, tak.......soudruh Zetsche to s tou snadou šetřit halt trošku přehnal.
18. 4. 2012 15:12
Re: DART
Odřeš ruku? I když bys to myslel v největší nadsázce, nechápu co to je za nesmysl. Výplně dveří mají obvykle prachmálo společného s tím, co je na palubce a je mnoho aut z let dávno minulých kdy měkčený plast byl sci-fi pojem, kde by sis pohodlně opřel ručku aniž by sis ji snad odřel. A naopak, jistě bychom našli měkčené plasty u moderních vozidel, kde se ruka moc pohodlně na dveřní výplň položit nedá, pokračovat můžeme tím, že měkčený plast je u mnoha vozů pouze na horní části palubky pro plastofily jako jsi ty a dole, kde opíráš nohu atp.je to pomalu tvrdší než diamant (když ty tak rád nadsázky).
Avatar - Barrichello
18. 4. 2012 15:24
Re: DART
Já plastofil nejsem, palubku neosahávám, ale tak umím být kritický do vlastních řad. Prostě ty interiéry za dob DaimlerChrysler, to byla největší slabina. Hlavně to barevný provedení a vzhled.

Jasně, ruku si neodřeš (to byl nadsázka), ale zkus si jí tam položit cestou z brna do Prahy, za hodinu tě bolí loket. A protože ty jiný plasty tam evidentě za Mercedesu nebyly schopní dát, tak tam dali od roku 2008 aspon kůži... Je zcela evidetní že na základě stížností lidí.
18. 4. 2012 15:04
Re: DART
Mě momentálně vůbec nezajímají měkčené plasty, znám interiéry, které měkčené plasty nemají a vypadají lépe, tady nejde než o pohled, protože já ani ty jsme Darta na živo ještě neviděli, že... Nicméně k pointě, vzhledově to je určitě o poznání lepší, ale ať se na to dívám jak se dívám, ten interiér působí příšerně levně, chybí tam náznak kvalitního designu... nerozuměj špatně, on ten interiér může být kvalitní co do zpracování (ačkoli ruku do ohně by za to asi nikdo nedal), ale chybí tam vypiplanost, kterou prostě Evropa umí líp, ať se ti to líbí nebo ne. Myslím, že Dart cílí na mladé, kteří ocení onu diskotéku a sportovní nádech, ale vyspělost z toho interiéru rozhodně nečíší. A pozor, ambientní osvětlení interiéru dokonce v různých barvách může vypadat rozumně a moderně jak se již ukázalo, ale Dart není pro mě onen případ. Ovšem náctileté jistě uchvátí nejvíce.
Avatar - Barrichello
18. 4. 2012 16:04
Re: DART
Je to entry model pro mladé a chudší, nečekj že tohle bude kupovat amnažer nebo generace 40-60 let. ti kupují jiný káry.
Dart je auto pro mladý, student,y pro osamělé maminy a opět pro mexičany a černochy.

Pro manžery či konzervativní zákazníky je tu 300C Luxury Series. Pro ty co radši sportovní a mukulaturní styl pak Charger.
18. 4. 2012 11:21
Re: DART
Zrovna u Dartu žádný výhodný poměr ceny a hodnoty není.

Dart stojí v USA 21.500 USD, což je cena skoro stejná jako za Toyotu Camry. A ta je třídně i kvalitativně naprosto, ale naprosto někde jinde.

Srovnávat Dodge s prémiovým německým Audi či Evoquem, není zrovna "vhodné".
18. 4. 2012 11:38
Re: DART
Jelito, srovnej ho s Broukem. Auto, o nekoli tisic drazsi nez Dart a interier jako z Koree 80.let.
18. 4. 2012 11:57
Re: DART
Áaa, pan samozvaný slušňák. Podívej se, jak prvně reaguješ. A pak se hanbou propadni ubožáku. :no:

PS: Brouk je pořád o 2 tis. USD levnější, je to stylovka a má o dvoje dveře míň.
18. 4. 2012 15:45
Re: DART
Jak reaguju? V me reakci neni zadna nadavka. Pouha fakta. Dart stoji cca 21t USD a Brouk cca 25t USD. Pritom ma interier vytunene S120 (jak zde nekdo napsal).
18. 4. 2012 15:53
Re: DART
Cena Brouk:
[odkaz]

A ze svým pokříveným pohledem na slušnost, bys ses měl nechat vyšetřit. Viz Choochoo dole.
18. 4. 2012 16:00
Re: DART
Jelito, tady places nad spatnym hrobem. Jestli se ti nelibi cena, kterou pod clanek napsala redakce, stezuj si redakci a neukazuj jake jsi jelito.
18. 4. 2012 16:56
Re: DART
>:-[] Ach jak jednoduchy jsi.
18. 4. 2012 17:51
Re: DART
Aspoň mám svou důstojnost. Ty jsi míň, něž to bílý svinstvo, který se v koutcích dělá člověku, když má žízeň. :-!

Ty musíš jen urážet, aby sis udržel nějaký pochybný "respekt".
18. 4. 2012 17:56
Re: DART
Jelito, urazis tady jen sam sebe. Ja se ti nesmeju, ale jsi presne jako Volkswagen. Kvalitu nahrazujes kvantitou. Pis mene, a nejdriv si svuj text promysli. Casem te budou lide brat vazne. ;-)
18. 4. 2012 18:06
Re: DART
Jsi lidský odpad - lhář.

Bez respektu, bez vlastní důstojnosti. Prostě lidská nula. :no: :-! :no:
18. 4. 2012 18:08
Re: DART
.....a ty nejsi nez.......jelito. >:D
P.S. ja se ti fakt nesmeju, mozna z toho nekdy vyrostes. ;-)
18. 4. 2012 18:11
Re: DART
Ty jsi odsouzen být jen bezpáteřní nulou.

Užij si to. :-!
18. 4. 2012 18:14
Re: DART
Nastesti jsi jen pubertak. Kdybys byl dospely, byl bys spolecensky nebezpecnym. Dporucuji kastraci, aby sis nestastnou nahodou (bytim jelitem) neudelal konkurenci ;-)
18. 4. 2012 18:16
Re: DART
Aha, píšeš z vlastní zkušenosti, co? >:D :yes:

Marriánek... >:D
18. 4. 2012 18:20
Re: DART
Jelito, ted jsi me zklamal. Myslel jsem, ze toho mas v "arzenalu" vic. Honem s necim prijd, zacinam se nudit. (zivajici smajlik)
Avatar - white label
18. 4. 2012 19:56
Re: DART
Vůbec mě nepřekvapuje tvá osobní zkušenost s kastrací, jen nechápu jak je možné, že se to dělá už i dětem... :-O :*) >:D
Avatar - Choochoo
18. 4. 2012 12:24
Re: DART
Az na to Jelito musim souhlasit, ten brouk vypada s tim tunelem pod pristrojovkou jak vytunena S120. Rikat tomuhlu hnusu stylovka to je sila, chapu ale ze se necim ta vyplata musi zaslouzit ;-)
18. 4. 2012 12:52
Re: DART
A vidíš, to, lidem se líbí tak, že se dostal do žebříčku. A Honda/Acura nic, co? To tě spíš sejří. ;-)
Avatar - Alpinis182
18. 4. 2012 12:03
Re: DART
Říkáš, že není vhodné srovnávat s prémií od Audi či Evoquem, ale sám srovnáváš s Camry, která je o třídu jinde ?
Ano, jak jsi již napsal, cena je v podstatě stejná, ale nemyslíš, že to bude tím, že Camry už není žádnou novinkou (neboj, vím o modelu 2012), ale zatímco Dart je úplnou novinkou ?
Alespoň takhle si to vysvětluji já...
18. 4. 2012 12:09
Re: DART
Dart se ani pořádně neprodává. Camry je letošní rok. Cenově jsou na tom cca stejně. Jaký je tam rozdíl cena/hodnota? Ve prospěch Dartu? Myslím, že to si snad můžeš spočítat i sám.
Avatar - Barrichello
18. 4. 2012 12:13
Re: DART
Ceny DARTU - oficální ceny:
Dodge Dart SXT, $17,995 ($18,790 with destination)
Dodge Dart Rallye, $18,995 ($19,790)
Dodge Dart Limited, $19,995 ($20,790)
Dodge Dart R/T (late availability – Q3), $22,495 ($23,290)

Prodeje začínaj příští měsíc.
18. 4. 2012 12:23
Re: DART
Já vzal ceny Dartu z tohoto článku (21.485). Jestli je to jinak, pak tedy ano.
Avatar - Barrichello
18. 4. 2012 12:31
Re: DART
z článku to bude zřejmě za R/T což je nejvyšší výbava nebo za Limited s příplatekm.

Jinak nic proti pánové, ale za 21 500 bych se na celej DART vybodl, za to je Avenger SE s motorem 3,6 V6. A to je mnohem hezčí auto, o třídu vejš a s daleko lepšími výkonovými parametry [odkaz]

Za 1500 usd navrch proti R/T je pak vybavenější verze Avenger SXT Plus [odkaz]

Nevidím důvod si kupovat za 22500 DART, kterej mimo právě téhle nejdrazší verze vypadá jako nudnej sedan od čínaů či japonců.
18. 4. 2012 12:36
Re: DART
No, to byl právě můj prvotní dojem. Že cena/hodnota u Dartu tak nějak neodpovídá. Mariánek psal opak.
Avatar - Barrichello
18. 4. 2012 12:47
Re: DART
Já se zvědav jak si DART povede prodejně ve srovnání s 200/Avenger, který se v USA prodávaj velice dobře. Zda jim sebere zákazníky nebo ne, osobně si myslím že moc ne.

Pro DARTa v sociál výbavě půjdou ty co budou chtít něco ultralevnýho, a pár lidí co kupovali konkurenci a tohle z nějakých důvodů přiláká. Počítám s prodejem max 5500 aut měsíčně. Víc ne.

200ka měla 14 914 ks v březnu a Avenger 9 362. O tom si podle mě může Dart nechat zdát.
18. 4. 2012 12:49
Re: DART
Dart je "nástupce" Neonu?
Avatar - Barrichello
18. 4. 2012 12:53
Re: DART
Jistě. Dart je nástupce Caliberu, kterej měl ale trošku jinou kastli, takže se spíš dá považovat za nástuopce Neonu, aspon amíci to tak cítí.

Každopádně Avenger nenahrazuje, ten je o třídu výš.
18. 4. 2012 12:55
Re: DART
Já jen, že Neon se mi nikdy nijak zvlášť úspěšný nezdál. Jak tomu bylo?
Avatar - Barrichello
18. 4. 2012 14:11
Re: DART
Ale jo byl. Prodalo se jich celkem dost v USA i na export.

V evropě byl nejvíc úspěšný ve španělsku, portugalsku a pak německo a střední evropa, jinak také austrálie, japonsko, egypt, venezuela či mexico.

V USA se jezdili závody amatérů s továrně upravenými neony, tuneři a závodníci měli v oblibě provední SRT4, základní Neony kupovali hlavně svobodné ženy, studenti, mexičani, byl to entry model. V USA byl rozhodně úspěšnější než Caliber, naopak v evropě byl zas právě Caliber úspěšnější, rozhodně víc než druhá generace Neonu.
18. 4. 2012 15:47
Re: DART
Ty snad v horni desitce vidis Camry?
18. 4. 2012 15:50
Re: DART
A ty si snad myslíš, že někdo bude vybírat auto podle interiéru z žebříčku? 8-s

Viz žebříček prodeje v USA. Camry 5 místo.
18. 4. 2012 15:56
Re: DART
Klid Jelito, tento zebricek neni o prodejich. Vis, nekteri lide nejsou ovce, jako ty, aby se podle nej ridili pri vyberu vozu, natoz aby do nej michali automobily, ktere v nem ani nejsou. ;-)
18. 4. 2012 16:22
Re: DART
Už ti zase utekly nervičky. "Michálku".
18. 4. 2012 16:57
Re: DART
>:D Nech se vysetrit....jelito.
18. 4. 2012 17:52
Re: DART
Máš s tím osobní zkušensoti, že? :no:

Jo a ještě mi to nandej, ať si trošku pohoníš.
18. 4. 2012 17:57
Re: DART
Jak jsem jiz napsal, "nandavas" si to tady uplne sam.
18. 4. 2012 18:07
Re: DART
Věřím, že ty vždy budeš mít takový sebezachraňující dojem.

Užij si ho. :-!

Lháři.
Avatar - Jurrisek
18. 4. 2012 12:23
Re: DART
Jsem jiného názoru, dart vypadá hrozně lacině, spíš mi to přijde jako výtvor nějakého tuzingového nadšence---ovladač rádia hraje všemi barvami a červený pruh kolem přístrojovky to nezachrání spíš naopak. Ale jsou i horší dodge....ale není to dle mého gusta, co do designu, pěkný interiér ;-\
Avatar - Barrichello
18. 4. 2012 12:52
Re: DART
Všemi barvami? Černá se stříbrnou já vidím dvě barvy na ovdači rádia [odkaz]

Zbytek je podsvícení.

Zajímavý je že tunerský pedály u brouka nikomu neva...
Avatar - Jurrisek
20. 4. 2012 06:33
Re: DART
O to ani nejde, chtěl bych jen zdůranznit,že mi přijde hrozně lacině, jinak proti dartu nemám nic, zvenku je to fakt fešné auto ikdyž možná trochu kopíruje maskou scirocco. A brouk? o tom se ani nebavím poslední hezkej brouk byl ten první >:-[]
Avatar - Barrichello
20. 4. 2012 09:32
Re: DART
lacině, no vždyt je to laciné auto. Mayslím že ty zákazníci, pro který je auto určený, jak sem říkal přimárně mladí, študáci, osamlěé mamky a hispánci a černoši tohle ocení, takový ten barevnýs tyl a trošku diskotéka. Znovu opakuju že to není auto zaměřené na luxus pro usedlý manažery a tatíky od rodin, ty koupí 300ku, popř. chudší aspon 200/Avenger.
18. 4. 2012 11:12
Za mě jednoznačně Audi
Pominu-li fakt, že za cenu interiéru tý audiny koupím jedno Hjundéé "f plný palbě" >:-[]
Rozbalit vlákno
0
18. 4. 2012 11:41
To je výber...
Teda až na ten Evoque a A7 si nemyslím že by sa jednalo o nejak extrémne vydarené interiéry. Poznám teda oveľa oveľa lepšie.
Rozbalit vlákno
0
18. 4. 2012 12:22
Hnujdayyyy
nezdá se vám, že jsme medií masírování den co den jak je ten Korejský zázrak super? a pak ještě takové články je mi z toho na blití, jak se všichni nechaj úplatit, ale chytrý a všímávý člověk se nachytat nenechá, ovšem stádo je větší...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - iudex
18. 4. 2012 13:30
BIEDA BEETLE
Bije sa tu ako tradične do Kórejcov, ale akosi sa opomína interiér Beetla, to je podľa môjho skromného názoru rovnaká, ak nie väčšia bieda. Interiéry Hyundai aspoň cingrlátkovým kolotočárskym štýlom zakrývajú realitu, ale holý interiér Beetlu ukazuje dizajnovú fádnosť a neinvenčnosť v plnej biede.
Inak môj názor je, že A7 hrá vlastnú ligu a zvyšná deviatka je ďaleko za ňou.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
18. 4. 2012 14:45
Re: BIEDA BEETLE
Šed a nuda? No a čemu se divíš, synonyma pro celý koncern VW, až na pár vyjimek.
18. 4. 2012 13:38
Ward’s?
Chtěl bych vidět komisi, která tohle vybírala 8-s
Každopádně bez debat je králem A7, v závěsu Evoque a překvapivě CX-5

Jak se tam ale dostali hrůzy jako je Azera, částečně i Sonic, to opravdu nevim :-O

Koukám, že Infiniti vyhrabalo 10let starou bouli z MB.
U Dartu mi vadí ta laciná směs kroutítek nad řadící pákou
A zajímavý retro vnitřek Brouku je zabitý deskou ovladačů topení z Passatu B5 léta páně 1996.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Pekelná Micinka
18. 4. 2012 14:04
Re: Ward’s?
:yes: Plus mínus, ale souhlas. Chtěl bych vidět, lépe tedy znát názory, těch co to vybírali.
18. 4. 2012 14:12
CX5 vs A7
Zvazoval sem mezi temato dvema, nakonec sem dal hlas audince. Ale chybi mi tam treba bawo a dalsi znacky, ktere by jiste do takoveho hlasovani promluvili !
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Lonestarstate
18. 4. 2012 14:40
Nelíbí
Většina těch interiérů se mi nelíbí. Hezkej je jen Chrysler 300 a taky A7, která ovšem už je cenově ve třídě, kde snad nelze vyloženě ošklivý interiér najít.
Rozbalit vlákno
0
18. 4. 2012 16:54
Mých TOP 7
Chybí mi tam třeba SLS AMG
[odkaz]
Nebo McLaren MP4-12c
[odkaz]
Ferrari FF
[odkaz]
Citroen DS5
[odkaz]
BMW 6 gran coupé
[odkaz]
Range Rover Evoque vypadá podle mě líp ve světlé
[odkaz]
jinak s A7 souhlasim
[odkaz]

Co se týče mainstreamu, nejsem žadnej polastofil, dám spíš na vizualní stránku a ergonomii. Líbí se mi japonské interiéry např. Mazda, zase ve vyšších výbavách bývají japonci přecpaní čudlíkama a někdy komplikovaní (cokoliv od Lexusu, nebo Infinity).
Korejské interiéry jsou moc pouťové a divoké, ikdyž výjimky se najdou (Hyundai Genesis coupé, možná i i40 ve vyšší výbavě).
Z Evropy jsou dle mého nejkvalitnější interiéry od VW, ale za srdce mě tahají spíš ty od Alfy nebo Fiatu.

Můj úplně první příspěvek na auto.cz, tak mě šetřete ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - twistedTSD
18. 4. 2012 17:04
A7
Dnešní interiéry Audi nejsou vůbec špatné...Mě ale hlavně zarazilo, že je tam cirkusácký interiér nového Avea. 8-s
Rozbalit vlákno
0
Avatar - MAP2009
18. 4. 2012 19:18
Hm
Až na audi A7 a Range dost zvláštní výsledek.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - BruceWayne
18. 4. 2012 19:24
Velice těžké si vybrat,
ale nejpovedeněší interiér má Dart a po něm Accent. Nevím proč mezi levnějš auta vrazili Audi. To bude asi tím, že by ve své třídě dostala napráskáno třeba hned od 5 ti konkurentů. U mě skončila na 5 tým místě :no:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - white label
18. 4. 2012 20:27
Re: Velice těžké si vybrat,
Vyjmenuj hned těch pět třídních konkurentů A7, které jí napráskají právě interiérem...
Avatar - Mireon
8. 8. 2012 09:45
Re: Velice těžké si vybrat,
Taky bych je rád slyšel a asi i viděl. CLS, Gran Coupe, Panamera, Rapid to už jsme hodně jinde cenově, ale ten pátej mě nenapadá.Jinak A7 v interiéru je pro mě nej. Gran Coupe a Rapid je taky nádhernej, ale bavíme se tady o A7 za 1.2mil. Což myslím u nás ani nejde koupit :-)
Avatar - BruceWayne
8. 8. 2012 17:46
Re: Velice těžké si vybrat,
Italská Masařka, Jaguar, Caďák, MB, Lexík, Rindehnát, Lambo, Alfa atd. ;-)
Avatar - Barrichello
9. 8. 2012 11:04
Re: Velice těžké si vybrat,
Alfa a která prosímtě?
Největší vyráběnou Alfou je v současnosti giulietta, to fakt konkurencí A7 není :o))
Avatar - zdravy rozum
18. 4. 2012 19:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Hawke
18. 4. 2012 19:46
Tedy výběr opravdu nic moc...
Za mě Aston Martin Rapide... >:D :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - matii
20. 4. 2012 12:45
NEJ
Pro mne je ten nej Peugeot 308 GTi:

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
20. 4. 2012 18:00
Audi A7
Hnědou kůži prosím ne, ale jinak se není vůbec o čem bavit. Audi interiéry umí. :yes:
Rozbalit vlákno
0
21. 4. 2012 09:34
VZHLED NENÍ VŠECHNO
Spousta diskutérů nechápe podle fotografií, jak se tam daný interiér mohl ocitnout. Ale v kontextu všeho jiného krom jeho vzhledu - těch X kritérií je popsáno v článku - zřejmě má právo být zařazen do onoho seznamu. To, jak znám interiér z fotek, ještě neznamená, že nemůže být kvalitní nebo naopak musí, v kontextu ergonomie, ceny, třídy, inovací, materiálů, zpracování, výroby atd. Kolik z vás v těch všech vozech sedělo, jezdilo atd., aby to mohlo skutečně posoudit...
Rozbalit vlákno
0
23. 4. 2012 21:31
DS9
Pro mě nejhezčí, nejstylovější a nejdesignovější interiér Citroën DS9.

Jinak interiéry Audi se mně taky líbí.
Rozbalit vlákno
0
7. 8. 2012 21:30
NEVKUS
Hyundai Accent???!!! Mazda CX-5???!!! Inženýři snad nikdy neseděli v hezkym interieru, protože tohle je až ostudný... >:D >:D ;-\
Rozbalit vlákno
0