Automobilka sídlící v italském města Sant‘ Agata Bolognese letos slaví 50 let své existence. Oslavy se ponesou v duchu hesla 100 let inovací v poloviční době.
Mě se nejvíc líbilo jak James May z Top Gearu v jedné epizodě řídil to Urraco,tak jak byl v zácpě na něj křičeli lidi neznalí historie Lamborghini,že má repliku,protože když se řekne Lamborghini,lidi si představí:
Aventadora,Murcielago,gallardo,Diablo,… po Urracu ani pes neštěkne,teda kromě tebe,čím tě Urraco tak okouzlilo?
Je kráááásny, líbí se mi Bertoneho styl, a taky to že je to takovej málo známej model :-). Navíc mě Italská produkce celkově baví, Lambo mě pravda nikdy moc neoslovilo, a tím že Urraco vypadá jak Merak je vlastně dokonaly, páč trojzubce můžu :-)
Nejlepší asi bude Aventador, z hlediska jízdních vlastností. Mě se líbí Countach, ale LP400, který bez křídla ovšem prý zrovna dobře ovladatelný nebyl.
Přesně, původní první LP400 bylo nejlepší, jak na to začali lepit zbytečné plasty, už to za moc nestálo. Plánuju, že si ho jednou seženu aspoň jako repliku.
Nejlepší je Aventador s pevnou střechou,od doby co audi vlastní Lamborghini jsou lamborghini dobře ovladatelné,před tím to byla špatně ovladatelná monstra s velkým IMAGE,takže teď je to naštěstí obojí OVLADATELNOST a IMAGE,Nejrevolučnější autem byla bez pochyb Muira SV,kterou měl například Frank Sinatra, Klasické Diablo se mi taky moc líbilo,hlavně ta záď je krásná, Murcielágo a Aventador jsou sice podobná vzhledově,ale jsou to naprosto jiná auta Murcielágo je na limitu hůř ovladatelné jak Aventador,Countach je taky fantastický.ale je víc o image než o radosti z jízdy protože jízda v něm je utrpení. Lamborghini bych rozdělil na dobu před AUDI a po AUDI kdy po vstupu audi do Lamborghini je to nejlepší co mohlo vzpínajícího se býka potkat,protože to jsou stále krásná auta a teď i výborně ovladatelná a kvalitní protože jsou hodně německá