Diskuse

Nejprodávanější sporťák v Německu? Ford Mustang!

11.4.2016

Sousední Německo je největším trhem s novými auty v Evropě. Sportovní auta sice tvoří jen jeho malou část, ale představují pomyslnou třešničkou na dortu. Vládne jim modrý ovál...

 

  • 55 Reagovat !

    foto Neurotic

    Neurotic 11.04.2016  19:19

    Konkurence

    Ještě, aby nebyl 1. když nemá žádnou konkurenci nebo snad někdo v Německu vyrábí V8 za ty prachy? >:D
    • 45 Reagovat !

      foto Dzakobo

      Dzakobo 11.04.2016  19:47

      « Re: Konkurence

      Pro Němce je to extrémně levné auto, když pobírají min. 2x takovou výplatu (po odečtu veškerého zdanění, které mají svobodní dost velké). S Mustangem může v Reichu machrovat skutečně každý "Jarda od lopaty". >:D >:D
      • 52 Reagovat !

        foto Joab

        Joab 11.04.2016  19:54

        « Re: Konkurence

        Tady muze mit kazdej Jarda od lopaty auto za pul mega? Neco delam zatracene spatne..:)
        • 06 Reagovat !

          foto Dzakobo

          Dzakobo 11.04.2016  20:08

          « Re: Re: Konkurence

          Máš si vzít úvěr >:-[]
        • 22 Reagovat !

          foto speedfred

          speedfred 11.04.2016  20:29

          « Re: Re: Konkurence

          keby si vstával o hodinu skor,tak potom by mal tvoj deň 25h a vydeláš na to za chvílu >:-[]
      • 22 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 11.04.2016  20:29

        « Re: Re: Konkurence

        mna hlavne zaujima co sa stalo s modelom SLK.... predaje po prvych mesiacoch tohto roka sa voci minulorocnemu obdobiu prepadli v europe hadam o polovicu .... stare SLK bolo jednym z najpredavanejsich aut svojho segmentu ale to nove je v podstate uz len kusovka... tu je nieco spatne... lebo SLKacku uz ocividne dochadza dych a to sa nejedna ani o nejake stare auto... a zrovna sportiaky ani nestarnu nejak moc rychlo .. kazdopadne stare zlate casy SLK su zda sa uz fuc... to nove uz zjavne tak pekne ako predchodcovia nefrci .. a ja ho tiez nikde nevidim

        o mustangu pritom mozeme pisat len same chvalospevy..... cena necena.... to auto je moc sikovne charizmaticke a chlapacky posobiace a ozaj pekne .... takze ma uspech mustanga ci uz v nemecku usa alebo cz vobec neprekvapil... minimalne v mercedese uz maju na poli sportovych vozov o com premyslat ... ak to nahodou nechcu uz rovno zabalit lebo smeruju k tomu ... mustang naopak moze oslavovat.... docela prekvapko ako sa to obratilo :yes:
        • 53 Reagovat !

          foto CHerokee

          CHerokee 11.04.2016  20:48

          « Re: Re: Re: Konkurence

          To je jednoduché....poje*ali ho. Sebrali atmosférické motory a dali menší downsizované turbované za stejné peníze. A k tomu designové úpravy se nesetkaly s pozitivním ohlasem. Už se vážně spekuluje, že ho zruší úplně a nahradí jej levnější předokolka SLA. Smutné.
          • 32 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 11.04.2016  20:52

            « Re: Re: Re: Re: Konkurence

            mne pride aj hodne zzenstile vizualne to nove SLK ... akoze nic v zlom... dizajn je docela subjektivny faktor a je to len moj nazor...ale skutocne tak nejak hodne korektne a nekonfliktne na mna posobi a docela uz nudne a uhladene .. to caro prveho SLKacka je podla mna uz davno fuc .. vtedy to auto malo gule ale dnesne SLK ( ktore som mimochodom videl nazivo hadam len raz ) ma nechava uz chladnym ( jeho nezaujimava aura ide mimo mna ) ... naopak mustang je ozaj moc pekny... jeden mustang vidim u nas jazdit a to je uplne ine kafe ako tie sterilne multikary od MB ... takto ma vyzerat sportove auto.... mustang :yes:
            • 31 Reagovat !

              foto CHerokee

              CHerokee 11.04.2016  20:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: Konkurence

              Já měl před pár lety předfaceliftované poslední SLK 350 Edice 1 a bylo to moc dobré auto s atmo 6 válcem. Rád na něj vzpomínám. Nové SLC bych si nekoupil. Šel jsem do mustangu, takže mi mluvíš z duše. A ještě zbylo i na Fiestu pro manželku >:D a úpravy, které začínám realizovat.
              • 32 Reagovat !

                foto H-K-svwet

                H/K_svwet 11.04.2016  20:58

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konkurence

                alebo aj verzia SLK230 s kompresorom bola moc uspesna ... teda este u prvej generacie :yes:

                podla mna si spravil dobry tah... osobne tiez nevidim dovod ak by som si mohol vybrat preco by som mal uprednostnut dnesne babovkove docela damske a sterilne SLK pred ozaj dostojnym mustangom ... smutne kam to MB ma namierene s tymito sportovymi vozmi ale nevidim to s nimi uz moc ruzovo .. SLK je razom prepadak .. smutne ale nejak sa tomu necudujem ked vidim to dnesne SLK

                mustang zda sa vsetkym vytrel zrak... obzvlast v MB musia cumiet jak bager na tvrdu hlinu ked vidia kam to s SLK dopracovali .. a kde je v eu dnes uz mustang
                • 31 Reagovat !

                  foto CHerokee

                  CHerokee 11.04.2016  21:22

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konkurence

                  No jeden z nejprodávanějších menších sportovních vozů možná půjde do kytek... bravo downsizing :-(

                  [odkaz]
                  • 21 Reagovat !

                    foto H-K-svwet

                    H/K_svwet 11.04.2016  21:40

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konkurence

                    docela nazorna ukazka toho ako sa v premiovke setri uz viac ako pri kdejakom lowende ... pokial sa musi v premiovke setrit a na prvom mieste su uz naklady a setrenie pred zachovanim uspesnej koncepcie a dlhorocneho dobreho mena a celosvetoveho imidzu modelu tak je nieco niekde hodne spatne..... ale opat preco ma to neprekvapuje .... a pride mi aj to ze v MB uz dnes o sportove vozy asi ani nie je moc zaujem .... akoby zaspali dobu uz posledne dva tri roky ale nie nahodne... akoby to nebola nahoda ... ale naopak akoby pomaly boli uz na poli sportovych vozov na odchode .. aspon tak sa mi to javi... pockajme a uvidime .. ved je to koniec koncov ich vec
                    • 24 Reagovat !

                      foto webpaja

                      webpaja 12.04.2016  06:28

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konkurence

                      Kde jsi na to přišel? Co AMG GT, co C-kupé? Připravované E? SL?

                      M-B nikdy neměl takový výběr sportovních aut jako teď.
    • 30 Reagovat !

      foto Mario

      Mario 12.04.2016  05:45

      « Re: Konkurence

      Je to jednoduchy Bmw M4 stoji 72500eur , mustang 5.0 s manualem a plny palbe za 40000eur. A umeji vesmes to same. Nemcour tak muze koupit jeste jedno prakticke auto pro manželku :-)
  • 91 Reagovat !

    foto Plautus

    Plautus 11.04.2016  19:51

    Odkaz

    V prvom rade je to odkaz európskym ekoteroristom.
    V druhom európskym výrobcom stále "väčších" malorážok.
    • 74 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 11.04.2016  21:05

      « Re: Odkaz

      Souhlas. Ale obávám se, že tento trend v Evropě bude pokračovat dokud nezničí všechny benzínové motory ;-\ .
      • 82 Reagovat !

        foto Plautus

        Plautus 11.04.2016  22:17

        « Re: Re: Odkaz

        Európa všeobecne začala uplatňovať zvláštne trendy.
        Za trend trojvalcov (polovičných motorov) by si niektorí zaslúžili trikrát prevalcovať.
  • 95 Reagovat !

    foto CHerokee

    CHerokee 11.04.2016  20:52

    To o něčem svědčí...

    Myslím si, že ford si mne ruce. Perfektní ekonomický tah...zaujali místo na trhu, které evropské značky dobrovolně vyklidily....tedy krásné kupé s velkým poctivým atmosférickým motorem a navíc volbou převodovky. V EU prakticky nemá konkurenci. A to se zde neprodávají zdaleka všechny varianty.

    Trošku ostudný výsledek ekofašistické politiky, když v zemi evropským autům zaslibené - Německu (AMG, M Power, RS Audi, Porsche...) dá v prodejích sporťáků na prd*l Amík. Asi je vidět, že petrolheadi ještě nevymřeli a tu atmosféru, více válců a možnost manuálu někteří chtějí. :-!
    • 51 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 11.04.2016  21:08

      « Re: To o něčem svědčí...

      obzvlast debakel pre mercesedy .. docela ich mustang na domacej pode prevalcoval ... ale ze sa tomu dnes uz necudujem ;-) ... lebo na koho mieri dnesne SLK je uz tak trosku zahada ... ale na zaujemcu o sportovy voz uz asi moc nie .. tu bude daleko lepsia a zaujimavejsia volba ford mustang :yes:
    • 41 Reagovat !

      foto gil54

      gil54 11.04.2016  21:14

      « Re: To o něčem svědčí...

      No, není se co divit, když evropské výrobce zabíjí nesmyslné flotilové emisní limity.
    • 21 Reagovat !

      foto fOE

      fOE 11.04.2016  21:24

      « Re: To o něčem svědčí...

      Tak nejak by tohle platilo kdyby ono AMG, M Power, RS audi a Porsche stali taky milion. Ze se fordu za 1mil proda vic nez nemcu za 2-3x tolik pak neni (jen) o kvalite auta, jako spis hlavne o cene.
      • 21 Reagovat !

        foto gil54

        gil54 11.04.2016  21:29

        « Re: Re: To o něčem svědčí...

        No jasně, ale jak jsem už jsem napsal - překročení flotilových emisí musí evropští výrobci hradit z každého vyrobeného kusu. V tomto případě se opravdu není čemu divit, pak není jiné cesty.

        Ať žije EU, hurá .... ;-\ :-( :'-(

        Proto musí být evropská auta s "motory" tak drahá. A slabší povahy je už raději ani nedělají.
        • 74 Reagovat !

          foto CHerokee

          CHerokee 11.04.2016  21:40

          « Re: Re: Re: To o něčem svědčí...

          Nemusí to tak být. Stačí nevolit do EU nazelenalou levici, která tam teď vládne. Krom toho pro ford platí to samé. A stang splňuje euro 6.
          • 12 Reagovat !

            foto gil54

            gil54 11.04.2016  21:53

            « Re: Re: Re: To o něčem svědčí...

            To, že plní EURO 6 ještě nevypovídá o tom, jak je na tom ve vztahu k flotilovým emisním limitům v Evropě. To jsou dvě rozdílné věci.

            Edit: z tvých dalších příspěvků vidím, že jsi pojem "flotilové emise" nepobral. [odkaz] [odkaz]

            Takže - po lopatě - chceš-li vyrobit v Evropě V8 pětilitr musíš k tomu vyrobit ještě třeba pět chcípáků pod limitem nebo třeba tři hybridy. Nemusíš, ale zaplatíš jako výrobce za každý gram přes (v součtu všech vyrobených aut) pokutu a tu asi budeš chtít promítnout do prodejní ceny.
            • 21 Reagovat !

              foto CHerokee

              CHerokee 11.04.2016  22:38

              « Re: Re: Re: Re: To o něčem svědčí...

              No tomu rozumím, ale to přeci platí i pro ford, ne?
              • 02 Reagovat !

                foto AUDIRS6

                AUDIRS6 11.04.2016  22:49

                « Re: Re: Re: Re: Re: To o něčem svědčí...

                Ved ale pozri sa na skladbu predajov Fordu v EU, ich motorizacie, a emisie v priemere...
                A zistis, ze im sa tam lahsie zmesti nejakych par stoviek V8-iek, ako EU znackam, ktore predavaju bezne V6, V8 a aj V12 modely.
                Lenze prave vdaka tomu, ze tie silnejsie motoy predavaju v masovejsich modeloch, tak je to jo sakra viac ks a teda su tym limitom blizsie a preto tie ich modely s vyssimi nez priemernymi dovolenymi CO2 emisiami si musia na svoje pokuty "zarobit samy".
                Nehovoriac o tom, ze poväcsinou su to premiovi vyrobcovia, ktorych produkty su celkovo inac cenovo posadene, nez nejake velke mainstreamove kupé. :-!
                Kolko stal C63 AMG kupé ...? ;-)
                • 30 Reagovat !

                  foto CHerokee

                  CHerokee 12.04.2016  08:14

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: To o něčem svědčí...

                  Tomu rozumím. Ale BMW má mini a vyrábí elektrické plečky a tříválce. Mercedes má Smarty a motory od Renaultu. Nemluvě o nesmyslných hybridech. Audi přímo na ty malé mr*ky od VW lepí 4 kroužky a nejsou schopni nabídnout jeden atmosférický 8 válec.

                  Mimochodem mě dostalo, že C 63 AMG kupé je těžší než Mustang. Nějak nevidím výhodu turb a menších motorů, páč míň taky žrát nebude.
                  • 02 Reagovat !

                    foto fOE

                    fOE 12.04.2016  08:27

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To o něčem svědčí...

                    BMW proda 1,6mil BMW a snad 300tis mini. Na to abys mohl flotilove prezit uzranou V8 v levnem modelu by pomer musel byt presne opacny (cti realne na nej ma z D3 jen Audi, a to diky VW, Skode a Seatu).
              • 03 Reagovat !

                foto gil54

                gil54 11.04.2016  23:33

                « Re: Re: Re: Re: Re: To o něčem svědčí...

                Jen pro evropský Ford. Mustang se v Evropě přece nevyrábí.
                • 40 Reagovat !

                  foto Blue-Sun

                  Blue Sun 12.04.2016  07:34

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: To o něčem svědčí...

                  Ale prodává v oficiální síti, tím pádem do zápočtů spadne taky.
                • 10 Reagovat !

                  foto -MT-

                  _MT_ 12.04.2016  20:55

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: To o něčem svědčí...

                  Pokuty se počítají z registrací. Nezáleží, kde nebo kdo to auto vyrábí.
      • 52 Reagovat !

        foto CHerokee

        CHerokee 11.04.2016  21:42

        « Re: Re: To o něčem svědčí...

        A co jim brání? Mustang taky umí dražší...Shelby GT350, Shelby GT, Shelby SuperSnake atd.

        V článku píší ze všech sportovních aut prodaných v Německu...
        • 23 Reagovat !

          foto fOE

          fOE 12.04.2016  08:21

          « Re: Re: Re: To o něčem svědčí...

          Do tech sportovnich aut asi nebudou radit HH typu Golf R, GTI atd., coz? A o to jde. Tohle je takova krasna statistika, jak ford drti prodeje sportaku v evrope, ale evropa je v cenach kolem milionu kontinentem hatchbacku. Tezko nekdo bude volit mezi caymanem S za 2mil vicemene v zakladu a Mustangem za 1mil v plne polni. Mustang je tak nedprodavanejsi protoze je jednoduse nejlevnejsi vicevalec (nepocitaje letity a na novou generaci zoufale cekajici 370z). Nic proti tomu, to ze ho zde ford takto nabidne je na potlesk, ale nejasal bych nad tim jak ford drti vetsinove preplnovanou konkurenci, on ji totiz drti hlavne cenove.
          • 03 Reagovat !

            foto figurka

            figurka 12.04.2016  08:43

            « Re: Re: Re: To o něčem svědčí...

            Přesně tímhle směrem také uvažuji. :yes:
          • 30 Reagovat !

            foto Magister

            Magister 12.04.2016  09:08

            « Re: Re: Re: Re: To o něčem svědčí...

            Osobně si myslím, že v tom není jen cena. Subaru BRZ/GT86 jsou asi nejlevnější zadokolky a prodejně to jsou propadáky. Svoje hraje design, image, historie a samo atmosférický 8válec, což je dnes už světlá výjimka v Evropě.
            • 30 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 12.04.2016  09:11

              « Re: Re: Re: Re: Re: To o něčem svědčí...

              Přesně tak, kolik členů maj Mustang kluby v Evropě? No vezmu to odhadem....150 000 lidí? >:D

              Kolik členů maj kluby fandů Subaru BRZ >:D >:D >:D
            • 14 Reagovat !

              foto figurka

              figurka 12.04.2016  09:45

              « Re: Re: Re: Re: To o něčem svědčí...

              Cena v tom samozřejmě také je. Mustang je prostě super nabídka za "dospělé" auto. BRZ je taková "hračička" pro hračičky. Masově ho zválcují HH.
              • 21 Reagovat !

                foto CHerokee

                CHerokee 12.04.2016  11:00

                « Re: Re: Re: Re: Re: To o něčem svědčí...

                JJ, souhlas. Nepochybně i cena. HH jsou v Evropě módní, ale když se vedle Golfa R postaví právě Stang...tak je volba fandy aut jasná.
    • 04 Reagovat !

      foto jozinec

      jozinec 11.04.2016  22:59

      « Re: To o něčem svědčí...

      hele co když je to samej ecoboost..............
      • 20 Reagovat !

        foto Magister

        Magister 12.04.2016  09:12

        « Re: Re: To o něčem svědčí...

        Co jsem četl, tak v Evropě tvoří většinu V8. V USA pak 6 válec, pak těsně 8 válec.
    • 40 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 11.04.2016  23:48

      « Re: To o něčem svědčí...

      Detroit poráží němce na domácím rybníku, sranda no. Kdo by si to jen před pár lety pomyslel, že brati uberwagenisti z D3 klubu >:D >:D >:D >:D >:-[]
      • 03 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 12.04.2016  06:31

        « Re: Re: To o něčem svědčí...

        Bariku...Detroit porazil hlavně sám sebe a to už před mnoha lety. V8 v Mustangu za lehce přes mega je samosebou láce! ;-)
        • 40 Reagovat !

          foto CHerokee

          CHerokee 12.04.2016  08:19

          « Re: Re: Re: To o něčem svědčí...

          Mustang vždy měl být požitkovým autem pro masy. Mají jinou filozofii než v Evropě, kde jsou podobné vozy jen pro smetánku. V USA když pracuje a šetří, tak si na Stanga vydělá i školník. A to je přeci dobře, ne? V EU bude rád, když to nebudou tři válce.
        • 20 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 12.04.2016  08:37

          « Re: Re: Re: To o něčem svědčí...

          Detroit stále žije a dělám čím dál tím lepší auta, zatímco někteří nejmnovaní v Evropě dělaj čím dál horší a jiní u toho ještě musí podvádět >:D >:D

          V tom bude to gro úspěchu Detroitu >:D
          • 02 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 12.04.2016  09:47

            « Re: Re: Re: Re: To o něčem svědčí...

            Úspěch Detroitu? Vystěhoval bych tě tam a o tom, že většina produkce celosvětově je čím dál lepší je vývojem. Ne Detroitem >:-[]
            • 20 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 12.04.2016  10:00

              « Re: Re: Re: Re: Re: To o něčem svědčí...

              Si to nepochopil, myšleno nikoliv město ale jako americké automobilky >:D >:D
              • 10 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 12.04.2016  11:24

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: To o něčem svědčí...

                Naučit se lyžovat, aby jsi sjel svah jde poměrně rychle. Ale přidat tomu styl, jistotu to už chce pilovat.

                Znovu, jsem rád, že je Mustang tady, ale tvoje chvalozpěvy mě nechávají úplně chladným. Přesto bych si tohoto koně uměl představit v garáži ;-)
                • 10 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 12.04.2016  15:21

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To o něčem svědčí...

                  až bude mít někdo z vás s amerikama tady najeto tolik co já nebo v nich jezdit 11 let, tak možná taky budeš pět chvalozpěvy >:D
                  • 10 Reagovat !

                    foto CHerokee

                    CHerokee 12.04.2016  15:38

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To o něčem svědčí...

                    Časem budu nejspíš všichni fandové aut, protože v EU zakážou vyrábět benzínové vozy a všichni budou mít jen autíčka na baterky, co se budou sama řídit...teda pokud budou dál určovat směr zelenorudí ekofašisté.
                    • 10 Reagovat !

                      foto Barrichello

                      Barrichello 12.04.2016  15:42

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To o něčem svědčí...

                      :yes: :yes: :yes: >:D
                    • 10 Reagovat !

                      foto -MT-

                      _MT_ 12.04.2016  21:22

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To o něčem svědčí...

                      Když už, tak spíš prodávat, než vyrábět (stejně jako ty pokuty za CO2 musí platit všichni - z toho, co se tu zaregistruje; co jde na export, nikoho tolik netrápí).
                      • 00 Reagovat !

                        foto CHerokee

                        CHerokee 12.04.2016  22:37

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To o něčem svědčí...

                        Pravda, což bude ale v důsledku pro Evropana stejné. Snad se tomu vyhneme.
                        • 10 Reagovat !

                          foto -MT-

                          _MT_ 13.04.2016  09:54

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To o něčem svědčí...

                          Stejné to není, protože by sis nemohl koupit ani tu "ameriku". A možná ani individuálně dovézt.
  • 63 Reagovat !

    foto michael-snow

    michael.snow 11.04.2016  21:25

    V8 s manuálem

    Tato do nedávna velmi oblíbená kombinace je dnes doménou Mustangu, nejbližší konkurence je 2x dražší Corvette a pak Aston Martin Vantage V8 za ještě víc. To samé atmosferická V8 už dnes v Evropě téměř není. U BMW, Mercedesu, ale i Ferrari ji již nekoupíte. Také většina prodaných Mustangů v Evropě je s V8 (kamarád minulý měsíc zrovna jednu s automatem objednal). Čísla z USA jsou o něčem jiném, tam se to primárně nekupuje jako sportovní auto a většina prodaných je s V6, který se bohužel v Evropě neprodává.

    A to, že atmosférické šestiválce v Boxster a Caymanu jsou nahrazeny oturbeným 4válcem, je další voda na mlýn Mustangu, který i tak bude s V8 levnější než zmíněná 4válcová Porche.
    • 52 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 11.04.2016  21:45

      « Re: V8 s manuálem

      Tak tak. Třeba se chytnou v Evropě za nos. A nebo se tu začnou ofiko prodávat i další zajímavé Ameriky - Camaro, Challenger, Charger, Corvette.

      Vždyť třeba AMG úplně nesmyslně nedávno pohřbilo vynikající motor 6,2 V8 a nasazuje je už je jen do závodních vozů. Myslím si, že kdyby mu vyčlenili jeden model, že by byl žádaným zbožím. Navíc jednodušší atmosféry se k sporťákům opravdu lépe hodí.
      • 20 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 11.04.2016  21:59

        « Re: Re: V8 s manuálem

        vravis mi z duse.... ked som pisal o SLK tak inak treba povedat ze aj bmw Z4 dnes uz ziadna slava... predaje tohto modelu sa tiez uz hodne prepadavaju voci predoslym rokom a na uspesnu starsiu Z3 sa uz nechytaju ani nahodou .. mozno predbieham ale pride mi ze na poli sportovych vozov mb aj bmw akosi uz padaju ku dnu ... sice pomaly ale skratka dlhodobo a akosi neodvratne... a akoby boli pomaly uz v tomto segmente na odchode.... lebo skutocne aj predaje Z4 klesaju kazdym rokom dost vyrazne a vidim tu istu podobu v tomto s modelom SLK... o tieto nazvime ich premiove multifunkcne radobysportove vozy ktore sa snazia zapacit jak mladym tak aj starenkam aj mamickam skratka uplne kazdemu uz dnes ale nie je zaujem ... ale neprekvapuje ma to... naopak konecne na to zakaznici prisli a prichadzaju ze sportove vozy vyzeraju a musia vyzerat inak a ich DNA musi byt uplne ine .... pre mna su sportovymi vozmi napriklad auta ako corvette, mustang, camaro, F-type, evora, elise :yes: .... sam som zvedavy ako nakoniec skoncia tieto balady s menami SLK a Z4 ... ale pride mi ze balady zvacsa nemavaju moc stastne konce
        • 20 Reagovat !

          foto CHerokee

          CHerokee 11.04.2016  22:42

          « Re: Re: Re: V8 s manuálem

          To je pravda. BMW na Z4 kašle, není inovované už hodně dlouhou dobu, krom toho, že tam dávají menší a menší motory. Bohužel. Přitom kdysi vyráběli skvost - Z8.

          F-Type souhlas...v Evropě krásná výjimka. Jen s V8 je příliš těžký. Mohl jsem vyzkoušet na víkend díky známému verzi s AWD a nechtěl bych ji.
          • 11 Reagovat !

            foto AUDIRS6

            AUDIRS6 11.04.2016  22:50

            « Re: Re: Re: Re: V8 s manuálem

            Uz sa testuje "Z5". ;-)
          • 10 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 11.04.2016  22:51

            « Re: Re: Re: Re: V8 s manuálem

            suhlas... kdeze je Z8 .. alebo stara Z3... alebo Z3 coupe... boli to uzasne vozy s uzasnymi motormi a hlavne neprekonatelnou charizmou .... co sa stalo neviem.. ale nieco sa stat muselo lebo sucasne bmw a mb ma tak nejak celkovo svojim vyzarovanim a charizmou a svojim DNA skratka uz neoslovuju .... pritom v minulosti som ich vcelku mal rad a auta ako Z3 alebo SLK som ozaj mal velmi rad a mali aj charizmu ... co sa stalo neviem ... ale dnes uz radsej F-type alebo mustanga ... pride mi ze premiove znacky na sportove vozy uz kusok hadzu boba... a tak nejak z nich robia multifunkcne auta pre kazdeho ... lenze bohuzial takto orientovane vozy uz nie su ani moc sportove ani charizmaticke a ani moc pekne ... skoda
            • 03 Reagovat !

              foto Mig-35

              Mig_35 11.04.2016  22:53

              « Re: Re: Re: Re: Re: V8 s manuálem

              já vím co se stalo. přestal se ti líbit Mercedes a přestalo se ti líbit BMW a stal se z tebe fanoušek Hyundai a Kia. který jejich kabriolet tě teď oslovuje nejvíc? ;-)
              • 10 Reagovat !

                foto H-K-svwet

                H/K_svwet 11.04.2016  23:04

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: V8 s manuálem

                no zatial nemaju ziaden tak snad sa nejakeho dockam uz coskoro od genesisu... ale kia mala kedysi davno kabrio .. aj ked defakto to bol lotus elan len s logom kie ... boli dokonca aj kabrio studie na baze prveho ceedu ale nic z toho.. bohuzial ale dnes uz kabria to maju tazke.... skoda lebo inak by mozno nejake to korejske kabrio uz prislo

                do roku 2020 ale uz kia avizovala prichod sportiaku ak sa nemylim .... ten bude... tak mozno z neho vznikne aj nejaka otvorena verzia .... ja verim ze korejci si nie moc slavnu minulost vynahradia o to zaujimavejsou buducnostou ... nejake to kabrio do roku 2020 podla mna uz ponuknu a mozno budu jedni z mala ktori budu mat kabrio v dobe ked uz ho takmer nikto mat nebude ... a razom mozu byt na koni oni potom
          • 02 Reagovat !

            foto Mig-35

            Mig_35 11.04.2016  22:51

            « Re: Re: Re: Re: V8 s manuálem

            Další generace Z4 či z5 přijde jako obvykle, po sedmi letech. Kdyby ses chtěl zeptat na něco, čemu nerozumíš, klidně řekni:)
            • 10 Reagovat !

              foto H-K-svwet

              H/K_svwet 11.04.2016  23:16

              « Re: Re: Re: Re: Re: V8 s manuálem

              problem je v tom ze predaje tychto uniformovanych multifunkcnych aut snaziace sa zapacit kazdej vekovej skupine ako Z4 a SLK ktore sa vydavaju za sportiaky klesaju z roka na rok.... nastupcovia mozno pridu ale otazne je na koho budu cielit.... uz dnesne SLK a a Z4 su predajne tak slabe a celosvetovo tak stratili svoje dobre meno ze je ozaj otazne kam to budu mat namierene nastupcovia tychto sucasnych uz nie moc uspesnych generacii niekdajsich velkych legiend
              • 02 Reagovat !

                foto Mig-35

                Mig_35 11.04.2016  23:29

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: V8 s manuálem

                a o to víc se prodá bmw 4 cabrio... prostě novější model se víc prodává, to je celý problém...
              • 11 Reagovat !

                foto Enthusiastic-driver

                Enthusiastic.driver 12.04.2016  09:10

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: V8 s manuálem

                Protože se změnila struktura nabídky. Když jsi chtěl v 90. letech koupit stylové auto a vymezit se proti standardním sedanům, kombi a hatchbackům, musel jsi jít do kupé nebo kabrioletu - nic jiného nešlo koupit. A nízké a relativně nepraktické kupé a kabriolety musely některé své majitele, kteří si je koupili pouze kvůli stylu, docela štvát.

                Nyní je na trhu jednak daleko více možností, jak svou tužbu o extraordinérnosti ukojit. Nabídka hot hatchů nikdy nebyla tak bohatá, objevily se stylovky odvozené od obyčejných aut, ale hlavně příbyly nejrůznější lifestylové crossovery a SUV. A všechno tohle stojí za úpadkem a zmenšujícími se prodeji aut jako SLK nebo Z4. Styl se teď kupuje v praktičtějším balení.
                • 00 Reagovat !

                  foto -MT-

                  _MT_ 12.04.2016  21:30

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V8 s manuálem

                  Nemluvě o tom, že prodeje běžně s věkem klesají. S novou generací to zase obživne (pokud něco zásadně nezkazí).
          • 04 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 12.04.2016  06:42

            « Re: Re: Re: Re: V8 s manuálem

            Cherokeeho klasika...

            F-type R 550HP 1650kg
            F-Type R AWD 1730kg
            Mustang V8 MT 1720kg
            Mustang V8 AT 1732kg

            Teď ještě tu o lepších jízdních vlastnostech Mustangu proti kočce ať to máš komplet >:-[]

            Naopak AWD se proti RWD ovládá možná až příliš jednoduše, rozhodně nepůsobí těžce. Přesto je zadokolka lepší volbou.
            • 20 Reagovat !

              foto CHerokee

              CHerokee 12.04.2016  08:27

              « Re: Re: Re: Re: Re: V8 s manuálem

              Narozdíl od tebe jsem ty vozy mohl porovnat. Stanga jsem koupil (GT, manuál + Ford racing výfuky - odlehčení), F-Type R AWD jsem měl na víkend, což je více než novináři. Nejde jen o to, kolik váží, ale jak celé to auto působí na řidiče a jak se chová v zatáčkách, jaké je naladění jeho podvozku a jak moc je cítit jeho váha. A z toho mi F-Type R AWD nevyšel dobře, necítil jsem z něj jistotu. Nehledě na to, že interiér neodpovídal prémii a ceně (a to i s velkou slevou). Mimochodem podobné pocity z něj měl i Clarkson, který britským autům fandí.

              Na druhé straně musím uznat, že v přímce je neskutečně rychlý a zvuk má zajímavý, ač před kompresorem dávám přednost atmosféře. A exteriér je opravdu nádherný. Nejzajímavější verze asi bude ten silnější 6 válec RWD, ale s tím jsem nejel.
              • 03 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 12.04.2016  08:51

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: V8 s manuálem

                AWD jsem zkoušel na okruhu a nemám z něj takový pocit jako z RWD. To se líp usazuje do zatáčky. Na druhou stranu nevím, co ti vadilo na váze, ta takovým problémem není jako jistá ztráta citu jinak perfektního řízení.
                Až bude umět Stang sežrat všechny běžný povrchy silnice v ČR jako F-T bude to s ním úžasný.
                A pouštět se do interiéru F-T nebudu, kůže, materiály i zpracování mě neprémiový nepřipadlo.
                Kompresor dává motorům V6 i V8 spíš atmosférický charakter, tam nevím co kritizovat. V6 je fajn, ale V8 je ten správný rabiát.
                • 20 Reagovat !

                  foto CHerokee

                  CHerokee 12.04.2016  11:06

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V8 s manuálem

                  To je možná ten rozdíl, na dráze člověk nemá takové zábrany a pud sebezáchovy jako na okresce. Alespoň u těch normálních.

                  Nechci porovnávat Stang s autem 3x dražším, ale pocitově za mě F-Type R AWD nebyl žádná výhra. Ne za ty peníze. Co se interiéru týká, vadil mi volant a tuctová plastová tlačítka. Zvlášť jak člověk zmáčkl jedno a hýbala se i ostatní, ale to sis na dráze asi neměl čas všimnout, to chápu.

                  Dává, protože zabírá až výše...ale zvuk z kapoty je utlumen a vše jde od výfuků. Kompresory piští. U Challengera ale více nebo u starších Amerik, kde to bylo i žádoucí pro některé. Zvukově F-Type je velmi příjemný, o tom žádná. Za sebe ale dávám přednost atmosféře, kde to jde i od motoru. Ale to je jen o preferenci a to by mi vadilo nejméně. Jsem rád, že to ještě neturbují.
                  • 02 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 12.04.2016  11:27

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V8 s manuálem

                    S F-T V8 jsem najezdil cca 9000km v ČR a SR. Tvoje nářky na volant jsem nikdy nepochopil.
                    Co se týče jízdy, ano na okruhu si můžeš dovolit víc, takže si spíš sáhneš na chování auta v limitu. Proto si troufám tvrdit to, co tvrdím. Tvoje antizaujetí tu prezentuješ už poslední rok, nepřekvapuje mě. ;-)

                    A napsat něco o tom, jak je AWD rychlý jen v přímce znamená, že ti to kamarád nepůjčil nebo jen krátce, nebo jsi to jednoduše neměl v ruce. To poslední rozhodně není ostuda, výkon a krouťák to má takový, že se nedá zvyknout hned.
                    • 10 Reagovat !

                      foto CHerokee

                      CHerokee 12.04.2016  12:04

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V8 s manuálem

                      Ten volant je takový humpolácký a tenký. Podobně jako v Mustangu, kde jsem si objednal proto volant z Shelby GT350, uvidíme, snad bude lepší a bližší výborným volantům z Mercedesů.

                      Žádné antizaujetí. Jaguary mám rád. Uvažoval jsme velmi vážně o XE S a F-Type se mi líbí, jen mě ve vrcholné verzi nepřesvědčil. Ve srovnání s AMG GT nebo 911 je to trochu zklamání, ale zase vyjde lépe finančně.

                      Říkám, jak jsem to cítil. Rozhodně to v této verzi není žádný milovník zatáček. 150 kg dolů a bylo by to asi lepší.
                      • 11 Reagovat !

                        foto webpaja

                        webpaja 12.04.2016  12:21

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V8 s manuálem

                        Něco ti povím, to že je ostravský prodejce občas matla klidně podepíšu a svý jsem jim k jejich přístupu řekl.
                        To, že do tehdy nejsilnější verze nedá sportovnější verzi volantu jde jen a pouze na jeho vrub. Na druhou stranu ne každýmu vyhovuje silný věnec příplatkový verze. Mě třeba vyhovuje...

                        AWD je dnes povinnost, váha může být vždy nižší, ale přesto čtyřkolka nepřišla nijak zásadně o mrštnost zadokolky. Na druhou stranu bych jí v autě nechtěl, ubírá čistotě řízení zbytečně moc.

                        O F-T Roadster V8 jsem uvažoval taky. Nakonec jsem vzal dveře čtvery.
                        • 00 Reagovat !

                          foto CHerokee

                          CHerokee 12.04.2016  13:06

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V8 s manuálem

                          Pokud myslíme stejného tajtrdlíka v BofB, tak se shodneme >:D . Prodejkyně je lepší, ale já se znám přímo s majitelem...teď otevřeli asi nejhezčí showroom se servisem v Ostravě napříč značkami.

                          A ano ten sportovnější snad bude lepší, ačkoliv ovládání multimediálního systému (snad ho už vylepšili) bude stejné.
                          AWD je dnes móda, ačkoliv v kupé, které je na radost.... v tom se asi shodneme.

                          Roadster mě taky láká, nejen od F-Typu, ale tady ten prach u nás, kyselé deště a závist s nožíkem v ruce...z plátěnky mám strach. Proto jsem kdysi volil SLK a v rodině byl i SL 63.
              • 03 Reagovat !

                foto Enthusiastic-driver

                Enthusiastic.driver 12.04.2016  09:12

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: V8 s manuálem

                No, F-Type ve mě vyvolal nejrůznější emoce, ale pocit nadváhy to fakt nebyl >:-[] A srovnání AWD F-Type vs RWD Mustang je imho nefér.
                • 01 Reagovat !

                  foto Dinar

                  Dinar 12.04.2016  13:11

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: V8 s manuálem

                  Původně jsem mu ty plky chtěl okomentovat, ale nemá to smysl, buď tím autem nejel, nebo je to řidičská lopata, která nepozná rozdíly mezi auty.

                  Pokud jde rwd a awd ftypa, na suchu se dá rozdíl poznat jen v řízení, awd ho má lehčí.
      • 10 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 11.04.2016  23:51

        « Re: Re: V8 s manuálem

        Corvette se tu ofiko prodává, Camaro jak kde. A Challyho s Chargerem sem jak zběsilí vozí neofiko dovozci, jeden černej Charger sem viděl v sobotu v Jirnech
        • 10 Reagovat !

          foto CHerokee

          CHerokee 12.04.2016  08:29

          « Re: Re: Re: V8 s manuálem

          To je pravda, ale co Chevrolet odešel z trhu, tak nevím kde je odpovídající zázemí, kde bych jim takový vůz svěřil. Zapadlí šmrdlalové starých Daewoo ten pocit nebudí. Možná je to v Praze lepší.
          • 00 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 12.04.2016  08:39

            « Re: Re: Re: Re: V8 s manuálem

            Tak Vette ofiko prodává skupina Tony Charouze že, ale viděl sem jí vystavenou i u dojáčka?? , a je ještě pár servisů v rámci ofiko sítě, např. Tuklaty atd
            • 00 Reagovat !

              foto CHerokee

              CHerokee 12.04.2016  10:12

              « Re: Re: Re: Re: Re: V8 s manuálem

              To je málo, když srovnáš s fordem.
              • 10 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 12.04.2016  10:30

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: V8 s manuálem

                To sice jo, ale lepší než nic. Jinak ti jí samo doveze každý z šedých dovozců. Ono bych si stejně vsadil, že u nás je těch mustangů tak 15-20% šedý dovoz, vše ofiko prodej nebude
                • 00 Reagovat !

                  foto CHerokee

                  CHerokee 12.04.2016  11:09

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V8 s manuálem

                  To máš pravdu, ale v Ostravě * nic. Impexta...a tam asi ne. Moc drazí. Dovozci využívají mála mustangů na trhu a šroubují ceny. To já si raději upravil evropskou verzi k té americké (vzpěra, žraločí diody, kapota se sáním - od Roush, výkon zvednutý sportovním filtrme a otevřené výfuky)...to je výhoda Amerik, velká uindividualizace. Katalogy dílů, origo i jiné.
                  • 10 Reagovat !

                    foto Barrichello

                    Barrichello 12.04.2016  15:23

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V8 s manuálem

                    Jojo, na tyhle auta je katalog performance dílů tlustej jak kdysi zlatý stránky a tam je fakt vše nač si vzpomeneš.

                    Impexta asi ne, ale Denker, Auto Outlet a Simix je vozí
                    • 00 Reagovat !

                      foto CHerokee

                      CHerokee 12.04.2016  15:40

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V8 s manuálem

                      Vím vím a znám jejich ceny aspoň z netu. A té mojí se nepřiblížili.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Barrichello

                        Barrichello 12.04.2016  15:42

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V8 s manuálem

                        Když si to dovezeš sám a saám vypapíruješ, ueštříš vždy nejvíc. ale je s tím starostí a je to bez záruky
                        • 00 Reagovat !

                          foto CHerokee

                          CHerokee 12.04.2016  17:18

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V8 s manuálem

                          To je jasné. Ale mi se povedlo slušně sehnat evropský - v Novém Jičíně F.67 Vozí obojí. Jen to člověk musí pak upravit no >:D
  • 11 Reagovat !

    foto jme

    jme 12.04.2016  00:06

    bral bych ho

    No sporťák je to spíš na pohled, spíš je to jen velmi silné auto, ale ten osmiválec za něco přes milión by se mi líbil. Pár tisíc kilometrů jsem najzezdil se starším šestiválcem, ale to nebylo nic extra.
    • 10 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 12.04.2016  08:32

      « Re: bral bych ho

      Dnes už to spíše sporťák je.... má to evropský podvozek. Integral link. Minulá a současná generace jsou nebe a dudy.
  • 31 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 12.04.2016  06:36

    Skvělý výsledek pro Mustang

    A řádná ťafka evropským výrobcům. Slušný auto s velkým motorem za super cenu. Nástupce Z4 bude mít co dělat, M-B zřejmě vsadí na C-Coupé a Audi by slušela nějaká R4 nebo R6.
    Ostatní jsou už drazí, každopádně RWD s víceválcem má v Evropě stále dost kupců na to, aby se automobilky na starém kontinentě chytily za rypák. ;-)
    • 21 Reagovat !

      foto fOE

      fOE 12.04.2016  08:24

      « Re: Skvělý výsledek pro Mustang

      Za rypak by se meli chytit i japonci. Kde je nastupce 370z, kde je nova honda s2000, dalsi RX od mazdy atd.? O supre jakozto projektu s BMW taky slysime uz leta a kde nic tu nic. To byvali vzdy coupe (roadster) kolem milionu, kazde s vlastni dusi a filosofii (je libo V6, tocivy r4 nebo snad wankel?). ;-\
      • 02 Reagovat !

        foto Enthusiastic-driver

        Enthusiastic.driver 12.04.2016  09:18

        « Re: Re: Skvělý výsledek pro Mustang

        Japonci se nemají proč chytat za rypák - vždycky když něco skvělého do Evropy přivezli, tak na to všichni házeli bobek a nikod to nekupoval. Úžasnými, skvělými stroji se to stalo až po 10 letech, kdy se to rozšířilo jako auta z druhé nebo třetí ruky a pak nějak automaticky vznikl dojem, že snad ta auta byla úspěšná a lidé kroutí hlavou, jak můžou být Japonci tak hloupí, že tenhle segment opomíjejí, když v něm byli kdysi tak úspěšní...

        S2000, 370Z, RX, ale i Toyobaru, MR2, Celicy, Supry atd. měly v Evropě vždy mizerné prodeje jako nová auta. Jediný japonská placka, které se jakš takš dlouhodobě daří, je MX-5.
        • 11 Reagovat !

          foto fOE

          fOE 12.04.2016  09:30

          « Re: Re: Skvělý výsledek pro Mustang

          Ale japonci je nikdy nestaveli jako evropska auta, ani nestaveli jejich prodeje na evrope, evropa se jen svezla s USA a zbytkem sveta. Ted ale neexistuji, ne jen v evrope, ale nikde a za to se maji chytit za rypak a ne ze ne. Pokud by tady S2000, RX8, novy 370z atd. byli a jen se do evropy pro spatne prodeje nedovazeli, pochopim to a nereknu ani popel, ale oni nejsou.
          • 20 Reagovat !

            foto Enthusiastic-driver

            Enthusiastic.driver 12.04.2016  13:36

            « Re: Re: Re: Skvělý výsledek pro Mustang

            Musím ti dát za pravdu, že nabídka JPN i na zaoceánských trzích skutečně není tak pestrá, jako před 20 lety.
        • 10 Reagovat !

          foto CHerokee

          CHerokee 12.04.2016  10:12

          « Re: Re: Re: Skvělý výsledek pro Mustang

          Toyobaru zařízl výkon.
          • 00 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 12.04.2016  11:46

            « Re: Re: Re: Re: Skvělý výsledek pro Mustang

            Za třičtvrtě míče? To je přece super start na RWD!
            • 11 Reagovat !

              foto fOE

              fOE 12.04.2016  13:10

              « Re: Re: Re: Re: Re: Skvělý výsledek pro Mustang

              Takto, nebudes kvuli tomu brecet v koute, ale skakat radosti asi taky ne. V takove cene lovi lidi auto na kazdy den (kolem sebe vidim 2 gt-86 a obe vozi majitele kazdy den do a z prace), a ikdyz to jsou treba singles a entuziasti co by dali prednost forme (coupe) pred praktickou strankou veci (hb), tak ustupek ve vykonu techniky uz je na ne zjevne moc.
              Klidne vsadim vyplatu, ze byt v nabidce stejne auto (koncepce, design, znacka), ale s 250k, 250-300Nm+ a klidne o 200tis drazsi, bude se prodavat lepe.

              V tomhle ma pravdu ten kdo tu napsal, ze Mustang je vedle toybaru proste (vykonem) kus dospeleho auta a nestoji o tolik vic o kolik da vic.
              • 01 Reagovat !

                foto Enthusiastic-driver

                Enthusiastic.driver 12.04.2016  13:35

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Skvělý výsledek pro Mustang

                Klidně vsadím výplatu, že být v nabídce auto, jaké popisuješ, prodává se nejspíš stejně nebo ještě hůře. Chceš-li v Evropě prodávat sportovní kupé v rozumném počtu, potřebuješ k tomu paradoxně image a styl, protože hlavní vlnu prodejů budou tvořit lidé, kteří netouží po vlastnostech daného auta, ale po jeho statusu.

                Já bych se pro změnu vsadil, že kdyby třeba Boxster/Cayman neměli na kapotě znáček Porsche, ale třeba Nissan, prodávala by se jich desetina nebo dvacetina, i kdyby stály o 400 tisíc méně.
              • 00 Reagovat !

                foto CHerokee

                CHerokee 12.04.2016  15:47

                « Re: Re: Re: Re: Re: Skvělý výsledek pro Mustang

                Je po krizi a hospodářství jde nahoru. Logicky jdou slušně i sportovní vozy...jen v Evropě je docela nedostatek poctivých motorů. Toybaru výkonově nestačí ani na běžné hothatche. Takže se nedá divit. Je to škoda.
  • 30 Reagovat !

    foto vabis

    vabis 12.04.2016  07:54

    super

    Poměr cena výkon není špatný. Navíc aut podobného charakteru v Evropě rapidně ubývá. Snad úspěch Mustangu lehce inspiruje plánovače od AMG nebo M series.
    • 10 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 12.04.2016  10:10

      « Re: super

      A ještě jedno plus - široké možnosti individualizace.
  • 20 Reagovat !

    foto figurka

    figurka 12.04.2016  08:50

    Dobrá zpráva

    Z této zprávy každý milovník aut prostě musí mít radost. Výborně Ford :yes:
  • 03 Reagovat !

    foto Mig-35

    Mig_35 12.04.2016  09:11

    Bravo Mustang:)

    Tolik železa za milión se prostě jinde neprodává. Nicméně, když vidím, že prodaných 911tek je prakticky stejné množství, jen jejich cena je minimálně trojnásobná, už to zase takové vítězství není...
    • 30 Reagovat !

      foto Magister

      Magister 12.04.2016  10:07

      « Re: Bravo Mustang:)

      Třeba vzít v potaz, že mluvíme o Německu, kde je Porsche 50 let etablované a doma. To je na tom úspěchu Mustangu zajímavé. Jde o to, že trefili mezeru, to od čeho ostatní dali ruce pryč a co tu na trhu chybí... třeba se k němčemu podobnému vrátí i evropské značky. 911R je nedostupná.
  • 30 Reagovat !

    foto Enthusiastic-driver

    Enthusiastic.driver 12.04.2016  09:21

    Není se čemu divit...

    Mustnag nabízí ve své cenové hladině přímo smrtelnou kombinaci. Troufám si trvdit, že nebýt kapacitních limitů pro Evropu, měl by v čele slušný náskok.
    • 20 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 12.04.2016  10:09

      « Re: Není se čemu divit...

      Tvrdí to i prodejce, co jsem se bavil. Čeká se na to 6 - 9 měsíců.
      • 30 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 12.04.2016  10:32

        « Re: Re: Není se čemu divit...

        Dá se koupit ihned, ale ne přes ofiko a stojí víc no. Takže si asi většina radši počká
        • 10 Reagovat !

          foto CHerokee

          CHerokee 12.04.2016  11:10

          « Re: Re: Re: Není se čemu divit...

          Mi se povedlo ihned i evrpskou. Ale to byla čestná výjimka. Máš pravdu....dovozci to šroubují občas nechutně. 50 letou edici za 1 350 000 i výše...to fakt přehánějí a ještě to kolikrát nemá 6pístkové bremba, takže bych to vůbec do Evropy nedoporučil.
      • 00 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 12.04.2016  21:49

        « Re: Re: Není se čemu divit...

        To snad v EU není tak výjimečné.
    • 00 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 12.04.2016  21:54

      « Re: Není se čemu divit...

      Je však otázka, co do té kategorie počítají (nějak se mi to nechce hledat). Ostatně v článku je: "Kraftfahrt-Bundesamt sem navíc řadí jen opravdu sportovní auta, snad s výjimkou dvoudveřového Mercedesu E a Hyundaie Veloster." Předpokládám, že tam není například 4er. Ta má samozřejmě výhodu širší nabídky, ale je to podle mne porovnatelné auto.
      • 00 Reagovat !

        foto CHerokee

        CHerokee 12.04.2016  22:40

        « Re: Re: Není se čemu divit...

        Nevím, jak je to ošéfované, ale předpokládám, že průměrné BMW 4er v Německu bude asi max 2,0 diesel, takže tolik k porovnání. Němci to určitě nenastavili uměle tak, aby to vyhrávalo americké auto. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 13.04.2016  09:52

          « Re: Re: Re: Není se čemu divit...

          To jsem snad nenapsal. Ale pokud v té statistice chybí značná část cestovních 2+2 kupé, tak by to byla zásadní vada. Jak jsem napsal, 4er bude těžit z širší nabídky (diesely + slabší motory). Tohle však není moc relevantní, když chceš porovnat "ameriku" s evropskou konkurencí - však to patří k tomu, co se na evropských autech kritizuje. I ta 420d je tak drahá, že by se ti do rozpočtu měl Mustang vejít, možná i s V8. V EU se jí prodávalo několikanásobně víc než Mustangu; předpokládám, že by ho porazila i v Německu.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Morbidní zvyk na Filipínách: Rakve visící ve vzduchu!

Morbidní zvyk na Filipínách: Rakve visící ve vzduchu!

Ve většině světa je normální zemřelé pohřbít do země nebo spálit a urnu umístit na hřbitov. Ve filipínské…

13. komnata herce Maryšky: Prožil drsné roky, živil se jako číšník i sluha

13. komnata herce Maryšky: Prožil drsné roky, živil…

V 80. letech se s manželkou Miriam (61), sestrou herečky Gabriely Vránové (†78), rozhodli opustit vlast. Zdeněk…

 

iSport.cz

MOL Cup: Teplice vyhrály na Dukle 3:1 po hattricku Jindráčka a jsou ve čtvrtfinále

MOL Cup: Teplice vyhrály na Dukle 3:1 po hattricku…

Fotbalisté Teplic v osmifinále MOL Cupu zvítězili na hřišti pražské Dukly 3:1 díky hattricku útočníka Martina…

Rooney naposledy za Anglii: co ukázal při poctě, kterou mnozí kritizovali?

Rooney naposledy za Anglii: co ukázal při poctě,…

Reprezentační kariéru sice ukončil už loni v srpnu, teď se ale do anglického výběru ještě naposledy vrátil.…

 

Reflex.cz

Šéfredaktor MF Dnes vyhrožuje majiteli Seznamu: Vaše soukromí bude taky věc veřejná

Šéfredaktor MF Dnes vyhrožuje majiteli Seznamu: Vaše…

Šéfredaktor MF Dnes Jaroslav Plesl se pustil do majitele Seznamu a miliardáře Iva Lukačoviče. V reakci na kauzu…

Vivian Maierová: Neznámá chůva, jejíž úžasný fotografický talent byl objeven až po její smrti

Vivian Maierová: Neznámá chůva, jejíž úžasný…

Vivian Maierová se narodila v roce 1926 francouzské matce a rakouskému otci v New Yorku. Dětství trávila…