..... už, už jsem se chtěl chlubit, jak mi to pěkně šlo, dokud jsem jezdil v mikrobech a hned druhá věta zklamání. :-(
No co, alespoň vím - a poměrně podrobně -, jak je to v USA. Co ale nevím jak a k čemu tuto informaci použiji. A jak je to s promiskuitou u nás pořád nevím. ;-\
No něco na tom asi je, protože když jsem jezdil Mazdou 2, tak holky z práce říkali, "je to takové fešné autíčko." A kolik se jich v něm svezlo. Ale později, když jsem přesedlal na Mazdu 6, se to změnilo. Škoda. :-)
Vždyť malé vozy nabízejí přeci tak vysokou hodnotu a nízkou spotřebu >:D:no: V čem přesně spočívá vysoká hodnota auta, do kterého leze člověk jak Krteček do natahovacího auta na klíček? Proč si prostě nepřiznat, že skoro nikdo, kdo si může dovolit větší, pidiauta nekupuje.
V podmínkách USA, kde navíc lidi běžně najedou za rok 3x víc jak v ČR, není foukanej litrovej tříválec žádný terno....kdo by chtěl auto hodit ze skály po dvou letech ježdění, protože odešel motůrek velikost PET flašky do věčných lovišť?
Samozřejmě pokud je hlavním posláním auta, aby stálo přes týden před panelákem a o víkendu zajelo na chalupu, tak pak je subkompakt jasná volba! ;-)