Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Německé automobilky upraví software u pěti milionů dieselů

Německé automobilky na své náklady upraví software u více než pěti milionů dieselových aut tak, aby snížily množství škodlivých emisí, které vozy produkují.
Zpět na článek
3. 8. 2017 09:55
4. 8. 2017 10:56
3. 8. 2017 09:07
A kdy se začnou řešit přímovstřikové benzíny?
A kdy se začnou řešit přímovstřikové benzíny? Kdy začne další fáze boje proti autům, Až se dostatečně rozšíří?
Rozbalit vlákno
74
3. 8. 2017 09:41
Re: A kdy se začnou řešit přímovstřikové benzíny?
Asi už čoskoro - časticové filtre sú už pre ne pripravené ;)
3. 8. 2017 09:56
Re: A kdy se začnou řešit přímovstřikové benzíny?
Už jsou normálně v novejch autech. ještě ne ve všech, ale jsou. Jinak tyhle filtry nemaj s oxidama dusíku moc co dělat.
3. 8. 2017 10:10
Re: A kdy se začnou řešit přímovstřikové benzíny?
Ale ten bordel navázanej na jemňoučké prachové částice, který ti projde do krve asi jo. A u benzínu jsou ty částice ještě menší, tedy nebezpečnější. Minimálně stejně nebezpečné jako ty oxidy dusíku. Jen to dneska ještě není téma a není kolem toho taková hysterie.
3. 8. 2017 10:15
Re: A kdy se začnou řešit přímovstřikové benzíny?
Samozřejmě. Od toho tam ten filtr je, Děkuji za poučení.
Já jen že článek je o snížení NOX.
Jinak jsem zvědav, kdy dojde k vrcholné schůzce a šikaně energetiků, leteckého a lodního průmyslu, domácností atd. Protože ti znečišťují mnohem víc. To s autama je už hysterie.
3. 8. 2017 10:21
Re: A kdy se začnou řešit přímovstřikové benzíny?
U těch benzínů tam však bohužel není.
Avatar - Jeremy.McKvak.ANTIDIESEL
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
jj
DÍZLPRASE [odkaz] JE KAŽDÝ VLASTNÍK/ŘIDIČ

DOKONALE ČISTÉ DÍZLPOPELNICE bez DPF EURO 23456 CHCANKY V LAUFU,

KOLENOVRT KTERÝ UŠETŘÍ KORUNU NA ÚKOR SPOLEČNOSTI [odkaz] ;-)

DÍZLPRASATA !! VY SNAD NEMÁTE NA BENZÍN / LPG / CNG ;-) ??
>:-[]
>:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2017 10:22
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
Až před tebou v koloně na červený bude stát zámořská loď a vedle tebe letadlo = máš bez diskuzí pravdu = přede mnou za mnou vedle mě = spíš stojej čuděj TDI apod.
Avatar - Ozzman
3. 8. 2017 10:41
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
Pravidelně jezdím pod startujícími a přistávajícími letadly, které vlastně lítají na naftu ! Všechno bych to zakázal, kdo to má čichat! >:-[] A vedle zámořské lodi jsem také jednou jel.... sice jen kousek, ale jel >:D
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2017 10:55
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
Já zažil tu gigantickou obří v Benátkách = neskutečný [odkaz]
Avatar - Ozzman
3. 8. 2017 11:02
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
Něco podobného jsem viděl na Rhodosu, ale vedle té jsem nejel autem. V Benátkách jsem byl letos, tam se moc kolem lodí jezdit nedá >:-[]
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2017 11:06
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
No právě že dá = stojíš na náměstí sv. Marka a pár metrů před tebou pluje takovejhle kolos :-)
Avatar - Ozzman
3. 8. 2017 11:16
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
Ty si byl na sv.Marka autem? >:D Říkám jezdit autem kolem lodí >:D Ne pěskobusem >:D
Avatar - flyboyeda
3. 8. 2017 11:10
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
teď si trefil kladivo na hřebík, nebo jak se tomu říká, Letadla a Obrovské zaoceánské lodě jsou největšími znečištovateli planety a přeměna hnědého uhlí na elektřinu na kterou jezdí tá úžasná p o s r a n á Tesla

Fór je v tom, že letadla , rakety a jíné nelze elektrifikovat, tak lehce nebo spíš vůbec u aut to půjde rozhodně snadněji, ale v konečném důsledku se akorát spotřebuje více vzácných kovů na výrobu baterek než ropy, mimochodem Ropa je nenahraditelná surovina, podívejte se kolem sebe kolik výrobků je z plastu a jak se plast vyrábí, nehledě na tom kolik je plastů v elektroautech

jde o to o kolik si prodloužíme závislost na nerostných surovinách aby mohl systém a celá společnost dál fungovat

elektromobil není žádná spása, žádné řešení byl vymyšeln už v 19 století , jestli vědci nepříjdou s něčím skutečně revolučním, je s naší civilizací za pár set let ámen

řešní v podstatě existuje a je velmi jednocuché, ale příliš drsné, znamená to vzdát se všecho s čím jsme vyrůstaly a co nás obklopuje a co máme rádi, naše zívislost na všech přístrojích moderní doby žene naší planetu do záhuby

řešní není elektromobil, to je jenom byznys a nafouknutá bublina medii , politiky a všem co dastali zaplaceno

řešní je, žít jenom a pouze z obnovitelných zdrojů, snížení počtu obyvatel planety, rostoucí počet obyvatel na naší planetě je neúnosný ,každý člověk co se narodí ve vyspělé civilizaci, je od narození masírován svým okolím, reklamou , vším co ho obklopuje aby dřel jak otrok a nakupoval vymoženosti moderní doby, v důsledku toho vydělá firmám, což je účel , ale ubližuje planetě,

řešní je pro všechny z nás tak drsné, že dojde k jinému scénáři, budeme si hrát na moderní civilizaci do té doby než dojdou všechny neobnovitelné zdroje a potom příjde brutální kolaps, kolaps všeho

potom bude fungovat jenom klasické hospodářství, bude se jezdit na koních, internet nebude, protože nebude elektřina , družice a satelity zhoří v tamsféře, protože nebduou raketoplány a rakety co tam posílají kosmonauty opraváře

řekl bych že žijeme na vrcholové špičce civilizace jakou ji známe, máme pár set let na to se připravit než příjde drsný pád
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2017 11:14
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
Nevim s čim ste vy holky vyrůstalyyyy ale pro začátek by ses měl něčim elektrickym svézt ;-)

Víš kolik konců civilizace už bylo předpovězeno? [odkaz] :-)

Jinak viz já 10:22 ;-)
Avatar - flyboyeda
3. 8. 2017 11:32
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
potom co jsi přečetl mé řádky napíšeš takovou ubohou koninu, já ti řeknu co je elektromobil, elektromobil je dobrý pro toho kdo sním jezdí a v místě kde jezdí, neuvěřitelné zrychlení bez řazení, dojezd jestli nejezdíš Ostrava - Praha, tak je v pohodě,

jde ale o to že kvůli elektromobilům se spotřebuje více vzácných kovů, pokdu by každe auto které dnes jezdí na naftu či benzín jezdilo hned na elektřinu, přišel by kolaps, recyklace baterek je největší problém, jejich ztráta každým rokem procentuálně narůsta, takže budem obklopeni baterkama, takže je otázka jestli to prodlouží chod civilizace takovou jakou ji známe to nejdůležitějšíspíš si ale myslím, že elektroauta planetu zatíží ještě víc

já ale myslím mnohem víc a jdu do mnohme větší hloubky, podle mě není řešení ani diesel ani benzin ani elketromobil

ty jsi asi příliš povrchní na to aby jsi pochopil o čem tu mluvím

řešením je kůň :-), snížení počtu obyvatel a závislost na výrobcích službách moderní doby, společnost chce ať jsme na všem závislý

představ si jednu věc když se narodí malý človíček někde v pralese nedotčené civilzací, jeho materiální náklady na život jsou minimální, nezatěžuje planetu

když se ale narodí v rozvinuté civilizaci musí si toho koupit mnohem víc, né všechno dokonce potřebuje, proto planetu zatíží mnohonásobně víc

nějaké úvahy o tom jestli benzin ,naftu, elektroauto nic neřeší, je to všechno jedno, jenom televize a média tě hustí o tom že je to strašně důležité, není
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2017 11:45
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
Většina lidí na planetě = i u nás = nejezdí z Prahy do Ostravy = jak určitě víš ;-)

S tou povrrrchností abych to pochopil = tos mě fakt dostal :yes: :yes: >:-[]

Tak až se dostaneš z tý hloubky zpátky do reality = nepiš blbosti že elektřina znamená hnědý uhlí = nad náma i vedle nás je Německo = zrovna teď brzděj zelenou energii = dostávali se až na 82% a 15. května 2016 došlo k nečekaný absurditě: Zelená energie pokryla 100%

Nesnaž se fakt složitý souvislosti s minimem informací promejšlet do hloubky = spíš začni víc k tématu číst = jako my povrchní :-)
Avatar - flyboyeda
3. 8. 2017 11:59
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
jsou i důležitější věci jak auta, ale to ty stím tvým malým omezeným mozečkem nepochopíš
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2017 12:13
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
No tak nic = na tupounský urážky od tupouna nemám chuť :-!
Avatar - Cuba66
3. 8. 2017 11:54
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
Bože můj Flájboji,

tak se ku.va všeho vzdej, někdo musí bejt první. Přestěhuj se někam na venkov, doma sviťte loučema, jezdi na oslíkovi, živ se sběrem lesních plodů, případně lovem drobných hlodavců. Zapomeň na internet - tvoje PC přeci napájí elektřina z těch hnědouhelnejch elektráren, zapomeň na mobil atp. A ne aby tě napadlo dát si do chýše nějaký solární články, přeci víš jakej humus vzniká při jejich výrobě

:-)

Tak šup šup, neváhej a jdi příkladem.

P.S.: Problém ekologů je ten, že se nechtějí vzdát prostředků, které moderní doba přináší, ale jen kecaj o tom, že je to vlastně všechno špatně...
Avatar - flyboyeda
3. 8. 2017 12:04
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
já nejsem ekolog a nikdy nebyl, jenom si tyhle věci uvědomuju, to že nejchytřejší člověk planety ten co špatně mluvit a je na vozíku říká že je s naší planetou konec a když tomu dospěla i Nasa, není náhoda, já si tuto dobu vrcholné civilizace užívám a víc si ji užiju s dvanáctiválcem jak s elektroautem

to je celý, elektromobil beru jako humbuk co nic neřeší, to co něco řeší jsem už napsal, ale k tomu nedojde
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2017 12:11
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
Jj s Hawkingův názor že musíme osídlit jiný planety nebo.. souhlasim ;-)

Otázka je jestli by s tim všim co tu píšeš = souhlasil on :-)
Avatar - Ozzman
3. 8. 2017 13:07
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
On vlastně nepíše až takové kraviny. Když se nad to vše podíváš z nadhledu a globálu, má pravdu. Náš životní styl je totálně nešetrný k planetě, čerpáme neobnovitelné zdroje pro svůj vlastní "luxus".

Opravdu existují jen tyto možnosti, až neobnovitelné zdroje dojdou (jakože jednou dojdou):

1. globální vymírání a "zpátky" do pralesa - jak píše Flajboj
2. hledání nových zdrojů/rozšíření na jiné planety

Osobně doufám ve variantu č.2, protože já se svého luxusu vzdát nechci :-) A mne těžko někdo může nařknout, že jsem ekolog >:D
3. 8. 2017 12:36
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
Dnes se tady opravdu bavim.

Ja bych jen dodal, ze internetu by se mel zbavit jako prvni :-)

Az potom oslik a hlodavci >:D
3. 8. 2017 11:33
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
Pořád tady píšeš moudra o dotacích a pak vytáhneš elektroauta. Nejdřív se rozhodni, jestli ti dotace vadí nebo nevadí a pak piš moudra. Pokud chceš stejné podmínky pro benzín a naftu, tak proč ne i pro elektroauta?
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2017 11:36
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
To se fakt musíš ptát? ;-)

Dotace na zajetý technologie sou kravina = dotace pro Babiše sou kravina = dotace na nový technologie, obecně = nejsou kravina

Bylo to hodně ale fakt hodně zjednodušený = a věřim že to dáš :-)

Dotovat v dnešní době naftu = fakt brutální multimiliardová kravina obřích rozměrů :no: :-!
Avatar - flyboyeda
3. 8. 2017 12:05
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
víš jak se řekne jinými slovy dotace v Americe ?

TESLA
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2017 12:14
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
A víš jak se na ACZ řekne jednotka blbosti?

flyboyeda ;-)
3. 8. 2017 12:22
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
No dost jsi mě dneska překvapil, ale jak už ti psal Cuba, je dobré přestat jiné poučovat a začít u sebe. Kůň není potřeba, stačí kolo. Vyhodil telku, ledničku a jiný nepotřebnosti. Méně žrát a více se hýbat, tolik nepracovat a rozmlouvat v Bohem, on ti cestu ukáže ;-)
Avatar - Ozzman
3. 8. 2017 13:08
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
Dotace pro Babiše jsou naprosto v pořádku ! To je jen kampaň od Kalouska!
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2017 13:12
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
Nojo = já zapomněl >:D
Avatar - Ozzman
3. 8. 2017 13:15
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
On má svého koně trochu někde jinde a ten je lidmi vlastně docela milován...lidoveckej, lidovej >:D ..... A přitom stačí vidět jen za jeden roh..
Avatar - JDM
3. 8. 2017 13:34
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
Ty největší kontejnerové lodě mají omezenou rychlost zhruba na půlku maximální rychlosti právě kvůli emisim :-)
3. 8. 2017 10:17
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
nejakej hodnovernej odkaz k tomu co pises?
naftove PM na sobe udajne vazi o několik radu nebezpecnejsi slouceniny nez benzinove PM
3. 8. 2017 10:52
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2017 10:55
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
To nepůsobí moc hodnověrně >:-[]
3. 8. 2017 12:40
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
Ja se bal na to kliknout.

Ale pak ten hodnoverny odkaz stejne nefungoval.

Jsem docela rad >:D
3. 8. 2017 12:58
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
Ani mě nepřekvapuje, že TUV, ADAC,.. pro tebe nejsou důvěryhodné. Ale jednou se i k tobě dostane fakt, že přímovstřikové benzíny jsou na tom z hlediska škodlivosti stejně nebo možná ještě hůř než moderní diesly. :-)
3. 8. 2017 13:31
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
S tim duveryhodnym ADAC zertujes, vid. :-)
[odkaz]

Podle mereni ma primovstrikovy benzin tretinove emise pevnych castic, nez diesel s filtrem. Cetl jsem to v predposlednim AMS. Jestli chces tvrdit neco jineho tak uved zdroj.
NOx si z hlavy nepamatuju, ale myslim ze byly ctvrtinovy u benzinu.
Benzin je vyrazne mene skodlivy a jestli chces o tomto polemizovat, tak prosim te ne se mnou.
Jsem tu ted casteji a uz mi moc nebavi obhajovat davno zrejme veci.

PS Jednou se i k tobe dostane fakt, ze i "moderni" diesely prekracuji EU6 normu az 17,8x (A8 4,2 TDI). Dokonce to davali i vcera ve zpravach ;-)
Avatar - _Karel_
3. 8. 2017 18:06
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
Ulice jsou plný A8 4,2TDI. Už mezi nima ani neprojdu.
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2017 18:16
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
Tak hlavně nezapomeň [odkaz] :-)
3. 8. 2017 15:57
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
Tech castic ve srovani s dieselem je tak malo, ze nikoho nemuzou ohrozit, ale dostanou filtry po tlaku od diesel lobby, ktera se ohradila, ze my ano, oni ne.
3. 8. 2017 16:06
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
Těch částic je naopak oproti dieslu víc. A navíc jsou menší. Co na tom nechápeš?
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2017 16:55
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
Jen nepatrně [odkaz] >:-[]

Bonus [odkaz] :-)
4. 8. 2017 09:39
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
No jasne srovnavat diesel s DPF s benzinem bez DPF. Kdyz ma nekdo na uctu 1Kc a nekdo 36000Kc, tak ma 36tisic krat vic, ale stejne neni milionar jako diesel bez filtru.
4. 8. 2017 09:36
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
Oproti kteremu dieselu? S DPF filtrem? Takovych je tady 5% a starim ubyvaji, potom nastava ten opravdovy problem - 20 nasobky pevnych castic proti primovstrikovemu benzinu.
3. 8. 2017 10:20
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
Normálně je dle tebe kolik? 5? U nafty je to 100% a to hodně let dozadu. Ale rakovina z nafty bude asi horší než ta z benzínu.
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2017 10:23
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
Ne horší = jen víc >:-[]
Avatar - WinDiesel
3. 8. 2017 13:04
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
Na webu greencarcongres.com vyšlo mnoho článků o tom co obsahují jemné částice produkované přímovstřikovými benzíny
Ujišťuji Tě že to jsou mnohem nebezpečnější chemikálie než jsou oxidy dusíku které v přírodě vyrábí spolu s ozónem sluneční záření a blesky
NOx jsou prostě v přírodě normálně ve vzduchu obsaženy, je to přírodní látka
čti na webu greencongress.com:
[odkaz] (v USA kde jezdí 3% dieselů mají ve vzduchu 2x tolik ultrajemných částic než předpokládali)
[odkaz] (Švýcaři prokázali navázání nebezpečných chemických karcinogenních sloučenin na ultrajemné částice emitované přímovstřikovými benzíny, diesely už s DPF tento problém neznají řadu let, velké částice dieselových motorů se zachycují snadno, malé ultrajemné částice benzínových přímovstřiků se dají zachytit jen částečně, prostě filtrem DPF projdou ven)
Avatar - JDM
3. 8. 2017 13:36
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
A ono se pár lidí jednou ráno vzbudilo a řeklo si omezíme naftový motory protože se mi nelíbí a nemám je rád.
3. 8. 2017 16:01
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
Ja jsem se poslednich 10 let budil s takovym pranim a misto toho, jsem rano vysel z domu dostal jsem od pubescenta v raketometu dehet do plic.
3. 8. 2017 13:47
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
Ahoj Wine.

Jak pisu vyse Pogovi. Primovstrikovy benzin bez filtru ma tretinove emise castic nez diesel s filtrem. Takze to co ty pises neni tak uplne pravda.

Benzinova auta bez filtru uz dnes plni budouci normu (EU7?) co se tyce castic.

Toto jsou vysledky nejdrazsiho letosniho testu AMS z realneho provozu.

Jestli chces tvrdit neco jineho uved zdroj.
4. 8. 2017 10:40
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
... a já Ti zase beze zdroje povím, že úplně jinak kouří nové auto s novým neopotřebovaným vstřikovačem a starší auto s opotřebovanými vstřikovači (teď mluvím o přímém vstřiku obecně). Ostatně, vidíš to dnes a denně na silnici u nafťáků. Jistě mi dáš za pravdu, že u OK motorů bez dpf žádný viditelný kouř nevidíš (ne, že by částice nebyly), u starších aut pak může být emise částic viditelná na kilometr. Takže jakékoliv vyjádření kouřivosti jednou číselnou hodnotou je bez dalšího buď zcela zavádějící údaj nebo pouze údaj o jednom konkrétním vozu, z kterého lze těžko dělat globální závěr... Jako obvykle, googlit podklady pro svá tvrzení nebudu ;-)
3. 8. 2017 13:59
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
Zpochybnovat skodlivost NOx je vysmech!

Pro tvoji informaci : dopady oxidu dusiku na zdravi cloveka

Oxidy dusíku mohou negativně působit na zdraví člověka především ve vyšších
koncentracích, které se ovšem běžně v ovzduší nevyskytují. Vdechování vysokých
koncentrací, nebo dokonce čistých plynů, ovšem vede k závažným zdravotním potížím
a může způsobit i smrt. Předpokládá se, že se oxidy dusíku váží na krevní barvivo a zhoršují
tak přenos kyslíku z plic do tkání. Některé náznaky ukazují, že oxidy dusíku mají určitou roli
i při vzniku nádorových onemocnění. Vdechování vyšších koncentrací oxidů dusíku dráždí
dýchací cesty.
V České republice platí pro koncentrace oxidů dusíku (s výjimkou oxidu dusného)
následující limity v ovzduší pracovišť: PEL – 10 mg.m-3, NPK - P – 20 mg.m-3

To je vse.
Konci dieselu zdar.
.
3. 8. 2017 14:14
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
Nechapu co se mam na greencarcongres docist o NOx.
Zrejme s NOx v USA nemaji problem.
Proc asi? :-)

O skodlivosti castic nikdo nepolemizuje. Ale myslis si, ze my tady s tim problem nemame??
[odkaz]
3. 8. 2017 14:35
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
Jinak Wine, musim rict, ze jsi prekvapil.

Ze budes hledat zdroje na greencarcongres :-)

Tady je jeden odkaz, kterej jsi asi prehledl: :-)
[odkaz]

A ted vazne. Temi odkazy jsi mne udelal fakt radost.
Nechci se tolik prat za benzin, prestoze jezdim v jednom primovstrikovym.
Prave proto me to mnozstvi castic zajimalo. Kdyz jsem zjistil, ze je vuci dieselu tretinovy tak me to uklidnilo.

Presto vsechno je videt, ze zdrava budoucnost je jedine v EV.
3. 8. 2017 14:53
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
Malá ukázka z toho tvého odkazu:
"...Na základě tříleté studie toxických a environmentálně relevantních znečišťujících látek z motorů přímého vstřikování paliva (GDI) dospěli švýcarští vědci k závěru, že některé motory GDI vydávají v minulosti tolik částic sazí jako nefiltrované dieselové automobily. Dále částice GDI nesou četné karcinogenní látky. Na základě těchto aktuálních údajů doporučují, aby filtre částic byly povinné pro motory GDI ... "
:-) :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2017 15:03
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
Malá ukázka z tvého odkazu:
"..některé...v minulosti" :-) :-) :-)

A filtrů pro benzínový motory se dočkáme už letos = budou od levnejch tříválcovejch motůrků 1.2 PureTech po velký od MB = prostě všude

Prostě chce to přát si rychlejší rozšiřování EV >:-[]
3. 8. 2017 15:08
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
Mercedes S500 (benzin) uz ten filtr ma. Byl bran v tom mereni AMS jako reference.
3. 8. 2017 15:05
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
Jo to tam nekdo napsal v komentari na zaklade nejake tri roky stare studie.

Promin ale neco takoveho jsi tam mohl dopsat klidne ty.

Je to uplny nesmysl, kteremu snad nemuzes verit ani ty ani Win.
Ze benzinove auto kouri vic nez dieselove BEZ FILTRU! >:D
Ty jsi opravdu fanatik.

Ja jsem uz aktualni mereni uvedl, ty nez sem neco opises, tak se zkus nejdriv zamyslet ;-)
3. 8. 2017 15:21
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
Já jsem se naproti tobě zamyslel a měření to potvrzují. Proč by dle tebe neměl mít benzínový přímovstřik bez filtru větší počet pevných částic než nafta bez filtru. To tě nepřesvědčí ani reálná měření? Doufám, že se taky zamyslíš a přestaneš otravovat vzduch ve městě s tím svým přímovstřikem.
3. 8. 2017 17:01
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
Jaka realna mereni ukaz mi jedno! A nemyslim nejaky stek v diskuzi.

Ja jsem ti uvedl realne aktualni mereni AMS!!!
Saze benzinu jsou tretinovy i bez filtru!

Videl jsi nekdy vyfuk dieselu bez filtru?
Ja ano, kdyz prida tak kouri i ten nejlepsi.

I videl uz si nekdy nejaky dym z benzinu, ktery by nebyl stary 20 let?
Ja ne. Takze se me zkusenosti shoduji s merenim ;-)
3. 8. 2017 17:12
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
Zdraví škodí jen to, co je vidět. :yes:
3. 8. 2017 17:17
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
Uz me to nebavi tak nejake hodnoty X1 v benzinu 22 miliard castic X1 v nafte 169 miliard.

Tady mas relevantni odkaz, preloz si alespon nadpis:
Feinstaub-Test: gute Werte für Benziner (a nepis mi potom ze dobre hodnoty jsou hodne).

A pak uz de pokoj.

[odkaz]

Cau
3. 8. 2017 17:56
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
[odkaz]
[odkaz]
3. 8. 2017 17:23
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
U Mazdy a Renaultu je ten pomer opacny ve prospech dieselu tak se tomu nediv.

Nejhorsi benzin ma 103 miliard. Jde o to, ze ten Renault ma zrejme nejakej dobrej filtr a v dieselu ma jen 31 miliard.

To nic nemeni na celkovem vysledku viz nadpis.
3. 8. 2017 17:43
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
3. 8. 2017 19:04
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
No vidis pogo, tohle byl zatim tvuj nejlepsi prispevek :-)

Je videt, ze benzin je taky svinstvo obzvlaste gdi.

Tezko rict, jestli se ty auta casem tak zmenily, ze to v tom novym testu vychazi lip.
Nevim jestli to chapu dobre, ale ty benziny by mely mit vic karcinogenu v casticich.

Taky mi prijde, ze Peugeot a Renault maji lepsi DPF.

Asi bude lepsi ty gdi benziny taky vybavit filtrem, kdyz stoji jen 25eur..
Aby byly zase jednoznacne ;-) min skodlivy nez diesely.

EV a Toyote ZDAR

PS
Toyote za to, ze se drzi alespon u nejakych modelu MPI, nebo kdyz uz tak D4-S.

PPS
Tesi me kdyz se i milovnici dieselu zacinaji zajimat o emise.
3. 8. 2017 19:26
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
Já diesel nemám a ani jsem ho snad nikdy nechtěl.
3. 8. 2017 21:28
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
Tos me prekvapil :-)
3. 8. 2017 15:14
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
Jedine ze by svycarsti vedci merili 2.0tsi se spotrebou oleje 1l na sto :-D.

Ale ani to by ani nestacilo..
3. 8. 2017 20:43
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
Zrovna dvoulitr má i nepřímé vstřikování (MPI). ;-)
4. 8. 2017 11:56
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
Mne to nejako opticky nesedí. Nové auto s najazdnými 750km má výfuk čiernejší ako dízlový , takmer 8 ročný , predchodca s časticovým filtrom. Žeby bol samotný benzín taký čierny, alebo sa na výfuk nalepila špina z cesty?
3. 8. 2017 15:59
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
3% dieselu ale kolik je to v poctech a kolik km najezdi, navic to jsou jenom osbni vozy, co nakladaky atd.
3. 8. 2017 14:00
Re: KendéKundéKundiKundó víš co je to Rakovina?? ;)
Viem, na strane druhej sa nox nejak moc benzínov netýka ;)
3. 8. 2017 09:55
Já jen žasnu
jak si někdo dovede dělat do vlastního hnízda.
Kde jsou zástupci ostatních automobilek a kde je řeč o nákladních autech? Nikde.

Je to jako kdyby frantíci začli vést brutální mediální kampaň proti vínu. Nebo jihokorejci proti elktronice.Nebo Saudové proti ropě.
Starej Áda kdyby vstal z hrobu, okamžitě mu rupne palice :-! >:D
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2017 10:16
Re: Já jen žasnu
Nákladních automobilů se ten problém netýká. Jednak se tam vejde SCR velikosti ledničky a hlavně se jejich emise počítaj jinak = neni možnost podvádět tak jak si prolobovaly výrobci osobních aut

Je to smutný ale vozy Dieselgate jen na našem území vypustěj to samý co milion autobusů Euro 6 = zdroj ČVUT

Výrobci dieslů osobních aut to fakt hodně přehnali = čest pár motorum pár výjímkám dokazujícím že to de i jinak
3. 8. 2017 10:19
Re: Já jen žasnu
a podle nedavno zverejneneho vyzkumu nakladaky vypoustej min jedovatého NOx nez většina naftových osobaku.
u nakladaku tolik nesejde, jestli cely system mazi 100kilo, je melkej jak lednicka jak pises, a stoji radove 100+ tisic
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2017 10:26
Re: Já jen žasnu
Já vim = skoro neuvěřitelný žejo?

Fakt de o analýzu ČVUT = už víc jak rok starou = no jak vidno pro dost lidí stále neuvěřitelnou = aneb my ty osobní rakovinomety nedáme my si je ubráníme :-)
3. 8. 2017 12:40
Re: Já jen žasnu
U náklaďáků také nikoho nenapadlo tvrdit, že AdBlue vydrží celý servisní interval. Šetření AdBlue bude asi důvod #1 vysokých emisí NOx u aut se SCR.

Jinak je ten rozdíl pochopitelný. Osobní auta mají velmi odlišný profil využití. U nákladních aut se počítá s dlouhodobou vysokou zátěží, u osobních by to měl být okrajový režim. Rozdíl v ceně, rozměrech a hmotnosti půjde podle mne částečně na vrub jiné plánované životnosti systému. Tristní výsledek je spíš selhání regulátora. Zatímco je pochopitelné, že mají osobní auta jiná pravidla, už hůř je pochopitelné, že si lépe neohlídali jejich dodržování.
3. 8. 2017 21:48
Re: Já jen žasnu
Ja nejsem nepritel EU.

Ale bohuzel, to ze to EU nereguluje pochpitelne je.
EU ridi lobbisti a korporace.
Politici predem domlouvaji postupy s automobilkami.

Cesko je na tom skoro nejhur. Jak dopadla dieselgate v Cechach???
4. 8. 2017 07:48
Re: Já jen žasnu
EK je celkem dobře chráněná před vnějším vlivem. Rozhodně lépe než národní úřady. Nemůže si však dělat, co chce. EU řídí politici z členských států (tam lobisté útočí). A emisní normy připravuje OSN, EU je jen přejímá jako nařízení, takže mají platit všude stejně bez nutnosti implementovat je v národní legislativě. Ani přímo nekontroluje výrobky na trhu, jestli splňují předpisy. To je na národních orgánech.

Spíš bych české zastoupení kritizoval za to, že bylo proti zpřísňování měření. U gatí máš aspekt práv majitele a trestat ho není správné. A Škoda homologuje svá auta v UK.

Vem si, že RDE měření bylo zakotveno už v nařízení o Euro5. Snad v roce 2007. Vem si, jak se některé aspekty oddalovaly. To je vliv lobistů. Komise něco navrhne a pak to politici trochu učešou. I ty faktory u NOx jsou prací politiků (musel bych se podívat, kde přesně se to stalo, ale tipoval bych Radu, tedy národní vlády).

Tohle je těžké. EU nemůže prosadit něco, když si to dostatečně velká část členských států nepřeje. A i když to projde, je tu otázka interpretace a implementace. Kolikrát jsem viděl, jak na národní úrovni úředníci postavili evropské právo na hlavu a dělali si, co chtěli. A ještě měli tu drzost to svalovat na EU. Těžko se s tím něco dělá.
3. 8. 2017 12:47
Re: Já jen žasnu
Nevim proc mas palce dolu.

Od EU6 je to tak to je fakt.

Nakladaky maji v realnem provozu opravdu nizsi emise NOx nez osobaky (samozrejme diesel).

Jinak to proc to resi v Nemecku je, ze neplni normy EU pro cistotu a ovzdusi ve mestech.
A hrozi zakazy dieselu EU5..

A ten vzduch jim tam nezhorsily ani zamorsky lode atd. :-) ale dieselovy osobaky!
3. 8. 2017 14:40
Re: Já jen žasnu
Hele diky Winovo novemu zdroji informaci jsem to i nasel.

Osobak 2x takove emise NOx co nakladak:
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2017 14:48
Re: Já jen žasnu
:yes: :yes: :-)

Co je pozoruhodný že při tom přehledu Winovi furt vychází pořadí nafta-benzín-EV = místo naopak ;-)
3. 8. 2017 15:21
Re: Já jen žasnu
Jeste ze Windiesel bude znit dobre i po konci dieselu v autech.

Wine neboj vezmem te mezi sebe. Pockej az si nacipujes Teslu :-)
3. 8. 2017 10:08
Tak to mozu zacat hned s najnovsimi autami
[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - twistedTSD
3. 8. 2017 10:48
Re: Tak to mozu zacat hned s najnovsimi autami
V tomto měření ovšem kromě osmiválcové A8 "exceloval" jako vždy hlavně Renault, Volvo a Fiat.
3. 8. 2017 12:30
Re: Tak to mozu zacat hned s najnovsimi autami
A tu A8 představili v roce 2009 (Euro6 V8 pak začali prodávat myslím v roce 2013). Vskutku nejnovější. ;-) Zajímavější by byla Panamera, která má poslední generaci.
3. 8. 2017 16:02
Re: Tak to mozu zacat hned s najnovsimi autami
To som si neuvedomil, dik :yes: . Clovek teraz vsade cita o novej A8, tak som sa domnieval, ze ju uz i otestovali na emisie.
3. 8. 2017 10:15
dyzl s euro 6 vypusti v realu v prumeru pres 500mg NOx/km
i kdyby to snizili o slibovanych 30%, bude to porad vic jak 4 násobek laboratorního limitu a cca dvojnasobek toho, co muzou vypouštět benzinaky s euro 3, tedy uz skoro 20 let stary plecky.
podle nedavneho mereni ze 75 dyzlu se do limitu vesly 4, rekordmanem je audi 8 4.2dti s 18x prekrocenim
[odkaz]

primovstrikove benziny, jak tu někdo uvadi, budou mit nove homologovany od letošního zari GPF, od pristiho všechny.
zajimavy by bylo porovnani PM u primovstrikovych benzinu bez filtru a naftaku bez filtru, kterých u nas jezdi minimalne 1 milion, vsadim boty, ze by naftaky "vyhraly" o několik radu.

po silnici potkavam spoustu krasnych novych naftaku, které nejspis budou mit od pristiho roku zakaz vjezdu do Stuttgartu, jak potvrdil nedavno soud, a casem do dalších velkych mest ...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2017 10:16
Re: dyzl s euro 6 vypusti v realu v prumeru pres 500mg NOx/k
:yes: :-!
3. 8. 2017 10:16
Re: dyzl s euro 6 vypusti v realu v prumeru pres 500mg NOx/k
Jako první by měl ten zákaz vydat Kocourkov, ať je to stylový. :-)
3. 8. 2017 10:21
Re: dyzl s euro 6 vypusti v realu v prumeru pres 500mg NOx/k
kocourkov by hlavne mel znemožnit dovoz dyzlu ze zapadu, kterých se tam budou hromadne zbavovat, jinak to tady bude jedna velka plynova komora..
Avatar - WinDiesel
3. 8. 2017 14:14
Re: dyzl s euro 6 vypusti v realu v prumeru pres 500mg NOx/k
Ano diesely to vyhrály,
v průměru jejich DPF pustí cca 5 až 10 kusů částic z cca 5000 které vstupují do motoru ze vzuchu
GPF Mercedesu zadržuje částice asi tak že do vzduchu, kde je jich cca 5000, přidá cca 2000 jemných částic. Stovky tisíc zachytí ale 2000 jich stejně poustí dál, těch nejjemnějších, nejnebezpečnějších
Musíš se hochu smířit s tím, že velké částice jsou v dieselových DPF snadno odfiltrovatelné, zatímco ultrajemné částice žádný GPF nezlikviduje, zachytí vždy jen část.
Bylo to na Autoforu.cz, můžeš si to přečíst a vzdělat se. Třeba je to možné i když na to opravdu nevypadáš že by ses dokázal vzdělávat.
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2017 14:25
Re: dyzl s euro 6 vypusti v realu v prumeru pres 500mg NOx/k
Zapomněl si dodat že nejlepší byl Citroen = v benzínech i naftách a k nejhoršim patřil Golf v benzínu i Dieselgate TDI = nebo včera zveřejněný V8 4.2 TDI co normy překročí 18x

Kam ten svět spěje = když je ten koncern totální katastrofa v benzínu i naftě >:D

Už aby se víc rozšířily ty Tesly a za měsíc bude představenej novej Leaf a je to prej bomba = nebo aspoň víc rozšířily hybridy [odkaz] a zase slušný atmo motory [odkaz] :yes: :yes: :-)
3. 8. 2017 10:28
kdy je napadne prestat zvyhodnovat naftu nizsi spotrebni dan
kdyby otocili daneve zvyhodneni nafty ve prospěch benzinu, benzin by na pumpách u nas byl levnejsi o cca 5kc nez nafta a problem by se casem vyresil sam.
a ojroposranci, kteří se tvari jak chtej chranit planetu, by casem mozna prestali vypadat jako kasparci
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2017 10:29
Re: kdy je napadne prestat zvyhodnovat naftu nizsi spotrebni
:yes: :yes: :-!
Avatar - Ozzman
3. 8. 2017 10:46
Re: kdy je napadne prestat zvyhodnovat naftu nizsi spotrebni
Kdyby..... Kdyby naftové motory měly nižší emise, jsou ve všem lepší, než benzínové.....
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2017 10:53
Re: kdy je napadne prestat zvyhodnovat naftu nizsi spotrebni
Při stejný dani = rozdílný ceně paliva? Seš si jistej? :-)
Avatar - Ozzman
3. 8. 2017 11:02
Re: kdy je napadne prestat zvyhodnovat naftu nizsi spotrebni
Ve světě "kdyby" může být možné přeci cokoliv >:D
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2017 11:04
Re: kdy je napadne prestat zvyhodnovat naftu nizsi spotrebni
Tos napsal blbost = prostě daň má bejt stejná = v tu chvíli je diesel out

Když ho dotujem tak samozřejmě..
Avatar - Ozzman
3. 8. 2017 11:18
Re: kdy je napadne prestat zvyhodnovat naftu nizsi spotrebni
Nenapsal, v Toptenově "Kdyby" světě chce rovnou daň, v mém "kdyby" světě zase nižší emise, ceny stejné jako teď >:D Ale to je jedno, chtěl jsem poukázat na "přání otcem myšlenky" >:D
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2017 11:29
Re: kdy je napadne prestat zvyhodnovat naftu nizsi spotrebni
No Topten má přes pravidelný sbírání :no: prostě pravdu = dieslovej nesmysl sme vyrobili my nesmyslnou dotací

Že to co zadotuješ pak = třeba na tebe >:-[] = působí jako výhodnější = prostě dobrej černej humor :-)

Logicky stejná daň = a nafta zůstane v náklaďácích autobusech atp. v části velkejch osobáků na drcení velkejch nájezdů případně v obludách Q7 apod.

Když ušetříš miliardy a nebude nafta dotovaná = i ty hodně rychle změníš názor >:-[]
Avatar - Barry Lyndon
3. 8. 2017 13:12
Re: kdy je napadne prestat zvyhodnovat naftu nizsi spotrebni
tak dávejte toptenovi taky nějaký :yes: ! Já mu dávám :yes: pravidelně :-)
Avatar - Ozzman
3. 8. 2017 13:13
Re: kdy je napadne prestat zvyhodnovat naftu nizsi spotrebni
Já ne, některé jeho názory hraničí s fanatismem >:D Ale jinak dobrý >:D
Avatar - Barry Lyndon
3. 8. 2017 14:01
Re: kdy je napadne prestat zvyhodnovat naftu nizsi spotrebni
když jde o dieselové jedy, není umírněnost na místě ;-)
3. 8. 2017 14:07
Re: kdy je napadne prestat zvyhodnovat naftu nizsi spotrebni
Ty ozaj čakáš, že štáty eu si pustia časť príjmov zo spotrebných daní?
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2017 14:08
Re: kdy je napadne prestat zvyhodnovat naftu nizsi spotrebni
Proč pouštět? Naopak = nedotovat naftu :-)
Avatar - flyboyeda
3. 8. 2017 10:46
Všichni výrobci aut vědí , že Amerika miluje benzín
To jenom hloupý Volkswágen cpal amíkům diesel, ale amíka nepředěláš, dloubl do vosího hnízda a následky neponese jenom Volkswágen, ale všichni ostatní

Kvůli němu teď musíme poslouchat nesmysly typu že lektromobily jsou budoucnost a podobný s r a č k y, elektromil je neefektivní nesmysl, který media, polotitici a všechny média teď vychvalují do nebes a jenom hloupé tupé ovce jim věří

Do Ameriky jenom benzín a do Evropy naftu tečka, teď budem všichni obklopeni použitými baterkami kam se podíváme a možná dojdou i některé vzácné kovy

Děkujeme Volkswágene
Rozbalit vlákno
24
Avatar - WinDiesel
3. 8. 2017 13:14
Re: Všichni výrobci aut vědí , že Amerika miluje benzín
Amerika má problém se svými benzíny:
[odkaz]
I když tam jezdí jen 3% dieselů a všechny trucky mají DPF nebo retrofity, naměřili 2x vyšší koncentraci jemných částic než předpokládali
Pokoušeli se vyloučit nákladní vozy z přepravy (sobota a neděle) - a emise přesto neklesly (starší studie)
Tak kdepak se jim ty ty emise berou? Safra safra - až města zakážou diesely jak zdůvodní že emise ještě narostly?
A proč ve městech které v vyžadují ekoplakety a různě zabraňují vjezdu vozidel se spalovacím motorem (Londýn - extra mýto) emise nijak neklesly, respektive vzrostly (v rámci statistické chyby)
PS - ve městech jezdí statisíce dieselů které odebírají ze vzduchu částice a zachycují je ve svých DPF - částice které ze 35% z opotřebení pneumatik
Německá studie prokázala že z průměrných 5000 částic obsažených v městském vzduchu projde přes DPF dieselových motorů řádově jednotky (u Cactusu HDI přesně 5 kusů částic) 5000 > 5
U Mercedesů s přímým vstřikem a s BPF 5000 > 7000, přímé vstřiky produkují nezachytitelné ultrajemné částice
Tady máš ten svůj úžasný benzín
A mimochodem, ultrajemné částice jsou generovány i atmo benzínovými motory
3. 8. 2017 13:26
Re: Všichni výrobci aut vědí , že Amerika miluje benzín
Zbytečně to komplikuješ. Nech ovečky snít jejich sen o špinavém dieslu a čistém benzínu. Nic jiného jim taky nezbývá. Většina z nich si život bez auta neumí představit a takhle si mohou alespoň namlouvat, že si vybrali tu ekologičtější variantu. Viník (diesel) se našel a majitelé benzínu budou dál spokojeně otravovat ve městech.
Avatar - JDM
3. 8. 2017 13:44
Re: Všichni výrobci aut vědí , že Amerika miluje benzín
Zajed se nekdy podívat do nějakého velkého evropského města a dopřej si krásný smogovy počasí. A pak se Zajed podívat třeba do Tokia nebo jen na yt koukni byli tam i kluci z cz a pěkně se rozpovidali jak je to až neuvěřitelný jak je v těch městech klid a čisto proč? Protože tam jezdí jen benziny a hybridy. Smradlava nafta pro setrilka na úkor nás ostatních dotovana z našich peněz a ještě cmuchame ty smrady.
Avatar - WinDiesel
3. 8. 2017 14:01
Re: Všichni výrobci aut vědí , že Amerika miluje benzín
jsi samozřejmě mimo
Mazda má obrovský úspěch se svými Sky-D diesely a v Tokiu a dalších japonských městech jezdí, Mazda v Japonsku prodává 2/3 svých vozů v dieselu
Mazda uspěla s homologací v USA a vyváží své vozy i do USA
ověř si fakta než začneš blábolit nesmysly, v Japonsku žádný zákaz na diesely není
ha ha ha Tokio povoluje, Paříž sní o zákazu
ale problém je někde jinde
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2017 14:12
Re: Všichni výrobci aut vědí , že Amerika miluje benzín
Hele tu šílenou lež jak věž že 66,666% Mazd na domácim trhu je v naftě = tu máš odkud :-)
3. 8. 2017 15:17
Re: Všichni výrobci aut vědí , že Amerika miluje benzín
A proč tomu nevěříš. Mazda v Japonsku hodně tlačí a chystá se i do USA.
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2017 15:42
Re: Všichni výrobci aut vědí , že Amerika miluje benzín
Nejspíš protože to neni pravda ;-)

Proč dáváš odkaz kde se o 2/3 všech Mazd v naftě nemluví? :-)

O vstupu na USA trh s naftou Mazda mluví už roky = a odkládá a odkládá.. ;-)

A až jednou doopravdy vstoupí = tak od jednotek procent do třeba ty 2/3 o kterejch mluvíš je šíleně daleko. Vem si jaký naftový šílenství a jak dlouho vládlo tady v Evropě = než jsme došli k [odkaz]

Eště s malym dodatkem = Mazda je fajn a je zajímavá, ale jinak nedůležitá malá automobilka. Co fakt neprodává 2/3 aut na domácim trhu v naftě ;-)

Jakej je celkově v Japonsku u osobních aut nafta benzín? :-)

Jinak viz já 14:48
3. 8. 2017 15:55
Re: Všichni výrobci aut vědí , že Amerika miluje benzín
Vždyť to tam máš:
"....V loňském roce prodala Mazda 103.771 vozidel s dieselovým motorem v Japonsku a 182.758 na celém světě....."
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2017 16:02
Re: Všichni výrobci aut vědí , že Amerika miluje benzín
Mazda vyrábí asi 1,5 mio aut ročně
3. 8. 2017 16:08
Re: Všichni výrobci aut vědí , že Amerika miluje benzín
Ty už ani nevíš na co reaguješ. S winem jsi se bavil o japonském trhu.
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2017 16:12
Re: Všichni výrobci aut vědí , že Amerika miluje benzín
Vim = ale mám jen celkový čísla = Mazda celkově ca 1,5 milionu aut ročně. Nebo že v Japonsku se ročně celkově prodá 5 mio aut. Nejprodávanější Mazda na světě se skoro 1/2 milionem ročně je Mazda 3 = nevěřim že 2/3 se jí prodá v naftě

A když si projdeš japonský stránky = všude maj na 1. místě = nepřekvapivě = psaný benzíny, pro příklad [odkaz]

A 2/3 všeho v naftě se neprodávalo ani v Evropě před Dieselgate ;-)
3. 8. 2017 16:18
Re: Všichni výrobci aut vědí , že Amerika miluje benzín
2016 - cca 162 000
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2017 16:27
Re: Všichni výrobci aut vědí , že Amerika miluje benzín
Dobrej odkaz = 162 t. vidim = asi bych si potřeboval přečíst i jinde že z toho sou 2/3 v naftě :-)

Celkově i doma je nejprodávanějí Mazda Axela = což je 3ka = její diesel mě fakt neoslovuje a nevěřim že 2/3 se prodaj v naftě = sorry

V Japonsku drtivě převládaj malý auta [odkaz] tam je nafta eště větší nesmysl
3. 8. 2017 16:32
Re: Všichni výrobci aut vědí , že Amerika miluje benzín
To číslo je bez kei car. V Japonsku se evidujou zvlášť. Ale u Mazdy je to číslo dost nízké - cca 40 000 ročně. Kei car ale nepřevládají. Jejich prodeje jsou poloviční oproti normálním autům.
Ještě k té Mazdě. To číslo najdeš i na jiných webech než na autonews.com. Dávám odkaz článek, kde se píše o tom, že Mazda poprvé v Japonsku prodala víc nafťáků než benzínů. A to ber Japonsko jako zemi, kde se nafta teprve rozjíždí.
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2017 16:42
Re: Všichni výrobci aut vědí , že Amerika miluje benzín
Promiň můžeš to trochu rozvést? Nebo někde něco cokoli naznačujícího tu převahu 2 dieslovejch jednotek? Tak daleko to v celkovejch číslech nedošlo ani tady = proto mi to hlava odmítá brát ;-)

Vidim že si editoval :-)

Jasně, takže stejná blbóza jako u nás = daňový zvýhodnění pro naftu ;-\
Avatar - WinDiesel
3. 8. 2017 14:06
Re: Všichni výrobci aut vědí , že Amerika miluje benzín
Viník se našel, německé časopisy a noviny "cupují" na malé kousky automobilky za nedostatečnou dohodu s vládou
TY SAMÉ NOVINY A ČASOPISY KTERÝM BYLA PROKÁZÁNÁ NEOBJEKTIVITA V INFORMOVÁNÍ O MIGRAČNÍ KRIZI, TY ČASOPISY KTERÉ KRYLY MERKELOVÉ ZÁDA A NATÍRALY ČERNÉ NA RŮŽOVO
Tyto sračkové časopisy a noviny mají nyní obětního beránka. Ale sranda je že je okurková sezóna a lidi s normálním mozkem v hlavě se tomu vysmějí.
ALE AŤ DIESEL ZAKÁŽOU, dosnaou se do takových sraček že z nich jen tak nevybřednou, třetí den po zákazu zjistí CO EMITUJÍ BENZÍNY ATMO I TURBO S PŘÍMÝM I NEPŘÍMÝM VSTŘIKEM
Tak potom, protože žádné další řešení nemají, zakážou vše co má 4 kola a my vytáhneme bajky, Němci nasednou na velbloudy, koně apod.
Mimochodem, normy na motorky jsou velice mírné a přitom taková motorka má někdy stejnou spotřebu jako auto .............. :-)
4. 8. 2017 12:00
Re: Všichni výrobci aut vědí , že Amerika miluje benzín
S tými motorkami je to presne tak, často až zaráža z môjho pohľadu až nezmyselne vysoká spotreba vzhľadom v váhe a veľkosti :-)
3. 8. 2017 13:31
Re: Všichni výrobci aut vědí , že Amerika miluje benzín
Ty ultrajemné částice jsou paradoxně z hlediska emisních norem pro benzín výhodou. Normy jsou totiž na gramy. Přitom ty ultrajemné částice mají při stejné hmotnosti mnohem větší povrch a jsou nebezpečnější.
Avatar - WinDiesel
3. 8. 2017 13:57
Re: Všichni výrobci aut vědí , že Amerika miluje benzín
toť pravda která budiž vytesána do kamene
a kdo stanovuje nablblé nefunkční mimo realitu se pohybující normy na všechno?
3. 8. 2017 13:22
Re: Všichni výrobci aut vědí , že Amerika miluje benzín
Elektromobil je budoucnost! Účinnost přeměny elektřiny na pohybovou energii je někde kolem 95% ([odkaz] Takže tupá ovce tu bude někdo jiný.....

Je třeba vyndat hlavu z písku a podívat se na druhou, nedílnou, část elektromobilu. A tou je otázka:"Kam s ní?" Tedy, jak tu potřebnou elektřinu/energii uchovávat na palubě. Lithiová baterka zase není až tak neefektivní, např. LiFePo má účinnost cyklu nabití/vybití někde kolem 85-95% ([odkaz] Jenže k akumulaci energie na palubě může sloužit třeba vodíkový článek, redukční baterie, superkondenzátor (již v sérii u některých autobusů [odkaz]

A nebo může elektřinu dodávat lineární spalovací motor [odkaz] jedoucí v optimu a přebytky se můžou ukládat do superkondíků.
Avatar - WinDiesel
3. 8. 2017 13:55
Re: Všichni výrobci aut vědí , že Amerika miluje benzín
je třeba vytáhnout hlavu z písku a přiznat si že LiFePo baterie jsou nezrecyklovatelné, respektive je to tak drahé že to nebude nikdo dělat
3. 8. 2017 14:10
Re: Všichni výrobci aut vědí , že Amerika miluje benzín
V autech se dneska používají LiPol, ale k těm sem hned nedohledal nějakej zdroj s účinností v cyklu. Ale recyklovat jdou. A dělá se to především kvůli niklu. Lithium je prozatím levnější vytěžit, než vyseparovat. Ono je ale třeba si uvědomit ještě druhej fakt, ono se taky staré baterie akumulátorů repasují a nasazují se potom do záložních zdrojů. A teprve pak má smysl je zrecyklovat rozebráním na prvočinitele.

Ale znovu zopakuji, akumulátory na bázi LiPol nejsou jediným řešením pro elektromobilitu.
Avatar - WinDiesel
3. 8. 2017 18:01
Re: Všichni výrobci aut vědí , že Amerika miluje benzín
Neznám žádné baterie kromě starých olověných pracujících s jednoduchými elektrodami a jednoduchým elektrolytem - které by se daly beze zbytku recyklovat.
Bohužel všechny baterie používané v hybridech a BEV obsahují nebezpečný jedovatý a hořlavý fosfor, hořlavé a výbušné lithium, silně žíravý a jedovatý fluor, síru (no comment) a další látky. Z chemického hlediska je to oříšek vyrobit ale ještě těžší je to recyklovat.
Zatím v podstatě nevyvstala potřeba recyklovat, elektromobilů se nevyrobilo žádné závratné množství a baterie by měly - snad - vydržet 8 let. Za nějakých 6 let už to bude masa - recyklace je ale složitá a nákladná. A bude tady problém, dlouho se bude bagatelizovat ale jednou to vykoukne na svět a řekne - "tady jsem, dělejte se mnou sakra něco !!!".
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2017 18:17
Re: Všichni výrobci aut vědí , že Amerika miluje benzín
Elektromobilů a hybridů už je dávno 2ciferný číslo milionů ;-)

Baterie z elektormobilů i hybridů se pochopitelně celou dobu recyklujou = a nevěřim že to nevíš :-)

Starý NiMH i nový Li-ion [odkaz]
Avatar - Machýrek
3. 8. 2017 11:52
Klid brod je jeste daleko
Nic moc nevyjednali. Uprava sw? No a co? Pred volbama si lepsi tema snad ani nemohli prat. Automotive je jejich zlaty vejce a motivaci jej ohrozit ve skutecnosti nikdo nema. V predvolebnim kontextu se nejaci kriklouni najdou, pak to vysumi. Zdravi obcanu nema tu prioritu ani v nemecku.
Rozbalit vlákno
0
3. 8. 2017 15:18
BMW zavadi srotovne na dyzly s euro4 a nizsi
[odkaz]
proc jen dyzly a proc ne i benziny??
protože dyzly s euro 4 a nižší jsou az na výjimky bez DPF, tedy typicky rakovinomety, a všechny, i ty s DPF jsou jedomety a brzo zas budou davat srotovne na dyzly euro5 euro6.

a historicky benzinaky s euro1 budou stale jezdit se zelenou plaketou, prorotze jsou mozna cistci, nez naftaky s euro 6c ...

prestanou se nekdy dyzly zvýhodňovat??
Rozbalit vlákno
12
3. 8. 2017 15:28
Re: BMW zavadi srotovne na dyzly s euro4 a nizsi
Odpověď je jednoduchá. Politikům byla po aféře VW, která vznikla v USA, vnucena nafta. Pokud by na základě reálných zdravotních rizik přidali i benzín, tak není v čem jezdit. A pokud jde o ty staré benzíny, tak máš pravdu. Jsou na mnohem lépe než moderní benzíny. EU by pak mohla zakázat i přímovstřikové benzíny. Tedy produkt jejich snahy při snižování emisí CO2.
3. 8. 2017 15:34
Re: BMW zavadi srotovne na dyzly s euro4 a nizsi
jedinej problem soucasnych primovstrikovejch benzinu jsou PM, který brzo budou resit GPF.
ale PM u primovstrikovych benzinu bez filtru není nic proti PM u naftaku bez filtru.

problem diselgate vznik diky politice EU,USA muzem podekovat, ze nas zase taha z bryndy
3. 8. 2017 15:38
Re: BMW zavadi srotovne na dyzly s euro4 a nizsi
Jenže nafťáky bez filtru už skoro nejsou. Zato těch přímovstřiků jsou milióny. PM u přímovstříkových benzínů jsou minimálně stejně škodlivé jako ty u nafty. Až přijde čas, tak se to dozvíš i od novinářů a politiků.
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2017 15:45
Re: BMW zavadi srotovne na dyzly s euro4 a nizsi
Jj čas EV nastal :-! ;-)
3. 8. 2017 15:49
Re: BMW zavadi srotovne na dyzly s euro4 a nizsi
jak nejsou??
prumerny stari aut v CR je 14 roku, PDF je povinne pro nove homologovany od zari 2009 a pro všechny od zari 2010, tedy většina 8-9 letych naftaku DPF nemá.
z oct ma filtr az fejslifotvanma O2 a to vsadim boty, ze ty první filtr nemaji.
o podivej se, kolik jezdi O1 a OII před fejsliftem.
benzinovejch aut je registrovenejch cca 2-3miliony, z toho s primym vstřikem jsou ve vetsi mire 8 lete a mladsi, tak o jaky milijony mas na mysli??
3. 8. 2017 15:54
Re: BMW zavadi srotovne na dyzly s euro4 a nizsi
Myslel jsem Evropu. Pokud ty argumentuješ stářím aut 8 let, tak ti asi dochází, že časem se bude ten poměř přímovstřik bez filtru/nafta bez filtru hodně obracet.
3. 8. 2017 16:13
Re: BMW zavadi srotovne na dyzly s euro4 a nizsi
primovstrikovych benzinu bez GPF uz moc nepribude, protože koncej pristi rok v zari.
otázka jak dlouho budou jezdit stary neznicitelny dyzly bez filtru, mnohy preziji i ty benzinaky bez GPF z roku 2018.
a když se podivas na prislusny euro x, tak stavajici benzinovy euro 6b je na PM mnohem prisnejsi nez dyzlovy euro4 bez filtru, takze proti tem dyzlum zas tolik skody nenadelaji
3. 8. 2017 16:24
Re: BMW zavadi srotovne na dyzly s euro4 a nizsi
Problém těch norem je, že jsou na gramy. Poměr benzínů se logicky zvětší. Staré nafty budou končit a procento přímovstřiků ze bude zvětšovat. Časem pak ještě uvidíme, co v reálném provozu poleze z těch filtrů GPF. Aby jsme za pár let neřešili GasolineGate.
3. 8. 2017 16:35
Re: BMW zavadi srotovne na dyzly s euro4 a nizsi
od euro 5 u dyzlu a euro 6 u benzinu jsou i na počet castic.
euro 6c u benzinu snizuje proti euro6b počet castic 10x při zachovani hmotnosti
GPF je mnohem jednoussi a levjesi nez DPF.
jestli s tim budou problémy, to uvidíme, ale dopředu bych nepredjimal.
zatím se resi dyzly a od vypuknuti dieselgate před 2 lety mi prijde, ze to nabira na obratkach, a benzin je vyrazne cistsi alternativa nez naftak
3. 8. 2017 16:57
Re: BMW zavadi srotovne na dyzly s euro4 a nizsi
Počkej až se začnou benzíny měřit v reálném provozu. Uvidíme, jak to časem dopadne. Třeba ty filtry pomůžou a benzin bude čistější než nafta. Zatím tomu tak není a je proto lepší po městě autem nejezdit.
3. 8. 2017 21:38
Re: BMW zavadi srotovne na dyzly s euro4 a nizsi
Podle toho mereni AMS v realnem provozu, benziny bez filtru splnuji uz ted budouci emisni normu.

Nejsem si jisty, jestli filtry vyrobci nasadi. Ale podle tech jinejch studii doufam ze ano..
4. 8. 2017 12:09
Re: BMW zavadi srotovne na dyzly s euro4 a nizsi
Ty už poznáš cenu gpf, keď tvrdíš že bude lacnejší? Marketing je sviňa a predpokladám, že v servise bude drahý jak prasa a zároveň , že cena bude podobná súčasným dpf dízlov. Len pre info, výmena katalyzátora na tsi, ktoré neprešlo stk stála cez 700€. A teraz si vyhľadaj články o znížení cien dpf a pouvažuj ;)
4. 8. 2017 10:56
Tak co?
Tak co? Pořád tady ještě někdo věří, že s emisemi nafťáků podváděl výlučně koncern VW? ... A nejen nafťáků, stejně se podvádí i s benzíňáky (i když NOx samozřejmě není primární problém benzíňáků).
Rozbalit vlákno
0
4. 8. 2017 11:04
Zadny negativni dopad?
Tak moment!
Oni upravi software a bude to o 30% lepsi obhledne emisi NOx.
A bez negativniho dipadu - spotreba stejna, parametry stejne, predpokladam tedy, ze parametry vozu slibene pri jeho koupi budou vsechny splnene (tj mocovina vydrzi cely servisni interval atd.)

Takze pokud to teda jde takhle snadno udelat, to by jednoduse znamenalo, ze museli NASCHVAL prodavat auta s vyssimi emisemi, jen tak pro nic za nic, bez zadneho duvodu.
To by teprve bylo na poradnou zalobu!
Rozbalit vlákno
1
4. 8. 2017 11:17
Re: Zadny negativni dopad?
Pěkný nesmysl, viď? ... Tohle jim může zbaštit jenom úplný blbec. :yes: