Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Německo a Francie ve shodě o emisích v automobilovém průmyslu

Německo a Francie se dnes po několikaměsíčních sporech shodly na zásadách snižování emisí oxidu uhličitého (CO2) v automobilovém průmyslu. Potvrdila to včera po setkání s francouzským prezidentem Nicolasem Sarkozym německá kancléřka Angela Merkelová.
Zpět na článek
10. 6. 2008 11:12
10. 6. 2008 12:39
10. 6. 2008 14:37
11. 6. 2008 10:57
neregistrovaný "nextrom"
10. 6. 2008 13:09
10. 6. 2008 20:10
10. 6. 2008 20:14
10. 6. 2008 20:39
10. 6. 2008 20:51
10. 6. 2008 21:01
10. 6. 2008 11:12
Na co EU?
Pročpak si to Francie a Německo nenařídí samy od sebe doma? Proč musí smrdět v EU? Btw. nebýt německýho tlačení TDI který bylo ekonomický nesmysl, nikdy by nebyl takový podíl naftových aut. Ani Merklová ani Žabožrout nemají patent na rozum, tj. pošleme je k šípku!
Rozbalit vlákno
3
10. 6. 2008 12:39
Re: Na co EU?
Hmmm boužel tvrdá realita... Co se zalíbí německému/franzouzskému kolosu, to bude platit po celé Evropě. Pokud se nemýlím, Německo je stále ekonomicky nejsilnějším státem EU a Francie je třetí. Co bude to prostě bude a my se můžeme klidně stavět na hlavu.
10. 6. 2008 14:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "nextrom"
11. 6. 2008 10:57
Re: Na co EU?
Ten podil dieselovych vozu byl napr. ve Francii a v Italii vyssi nez v Nemecku a sice uz v osmdesatych letech. Akorat se tenkrat jeste nejmenovaly TDI apod..
10. 6. 2008 13:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
10. 6. 2008 20:10
Blázni...
..nič viac - prosto cvoci, ..ale je to na zaplakanie, celý ten kolos poloprávd a politickej propagandy okolo emisií.
Rozbalit vlákno
5
10. 6. 2008 20:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 6. 2008 20:39
Re: Blázni...
Propaganda je, ked sa politici stavajú do úlohy vedcov, pričom si všímajú len názory, ktoré sa im hodia.
Tu je to popísané celkom rozumne a v širších súvislostiach.

[odkaz]
10. 6. 2008 20:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 6. 2008 21:01
Re: Blázni...
Mne sa páčila tá časť, kde opisuje, ako robia politici z toho strašiaka..to môže mať dosť škaredé následky na ekonomiku..sa čudujem, že práve Merkelová, ked ani jedna nemecká automobilka nemá šancu dodržať limit..To čo všetky majú skrachovať..no ale, problém je v tom, že sa hľadajú rôzne technologie, elektromotory, pal. články...pritom ešte pred 15 rokmi mali tie autá super spotrebu(teda Co2 emisie)..hmotnosť strašne rastie a to je problém, to nik nerieši
Avatar - Blue Sun
11. 6. 2008 15:24
Re: Blázni...
Možná to začnou řešit, až budou stanovené i ty limity. Problém je i v zákaznících, kteří jsou vychováni stylem "větší je lepší" a kvůli tomu musí být každá další generace mohutnější a mohutnější. Zejména pro dražší značky teď bude marketingovým uměním přesvědčit je, že vlastně menší je lepší, než větší.