Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nesmrtelný Mercedes-Benz třídy G čeká na další facelift

Slavné géčko se bude vyrábět minimálně do roku 2020, v blízké době jej i proto čeká další modernizace.
Zpět na článek
19. 3. 2012 09:36
19. 3. 2012 10:09
19. 3. 2012 10:11
19. 3. 2012 12:04
19. 3. 2012 17:58
19. 3. 2012 17:58
19. 3. 2012 10:11
19. 3. 2012 10:15
19. 3. 2012 10:27
19. 3. 2012 10:43
19. 3. 2012 10:55
19. 3. 2012 12:07
19. 3. 2012 15:15
19. 3. 2012 10:37
19. 3. 2012 10:38
19. 3. 2012 10:45
19. 3. 2012 11:10
19. 3. 2012 14:46
19. 3. 2012 23:52
19. 3. 2012 11:10
19. 3. 2012 13:12
19. 3. 2012 14:47
19. 3. 2012 21:01
Avatar - 3_diamanty
19. 3. 2012 09:36
Gecko
uz mi zacina pripominat punto akurat s tym rozdielom ze gecko ma 3 facelifty za 25 rokov a punto 3 facelifty za 6 rokov >:D

G je king :yes: medak slape :yes:
Rozbalit vlákno
5
19. 3. 2012 10:09
Re: Gecko
Nějak v tom lítáš - punto má teprve druhý facelift. A dneska je to normální - dva facelifty mělo třeba právě končící Audi A3, Peugeot 206, minulý Renault Thalia nebo Citroën C1, Peugeot 107, Toyota Aygo... A třeba takový Renault Clio II měl minimálně tři.
Avatar - T613
19. 3. 2012 10:11
Re: Gecko
normálně by mě zajímalo na čem jedeš.. to musí být kvalitní matroš
Avatar - Hotwire
19. 3. 2012 12:04
Re: Gecko
dal by si si co? >:D (ked vidim tvoju profilovu fotku >:-[] >:-[] ) :yes:
19. 3. 2012 17:58
Re: Gecko
Vzdyt to pise - gecko...
19. 3. 2012 17:58
Re: Gecko
Kdyz ses chtel predstavit uz v nadpise, mels napsat jako prvni pismeno "D".
Takhle to ted pusobi, ze inzerujes huleni...
Avatar - R32
19. 3. 2012 10:11
Bod G
Nepochybne je to kvalitné auto s perfektnými vlastnosťami v teréne, ALE v poslednej dobe Mercedes akoby zabudol načo vlastne je G-éčko určené. Začali do nejho pchať luxusnú výbavu, veľké disky so širokými pneumatikami, veľké motory s nezmyselným výkonom podtrhunté verziou AMG.... skrátka z excelentného teréneho auta spravil imidžovku na cesty čo je škoda a pre mňa nepochopiteľné, veď Mercedes má na cesty GLK, ML, GL... ;-\
Keby aspoň robili aj "oholenú" pracovnú verziu pre skutočný terén, skrátka G-éčko do terénu, bez zbytočnej výbavy, bez zbytočného luxusu, niečo ako Defender. :'-(
Rozbalit vlákno
6
Avatar - T613
19. 3. 2012 10:15
Re: Bod G
myslíš řadu G461? Ta luxusní je G463
Avatar - R32
19. 3. 2012 10:27
Re: Bod G
Myslím to, že ak by si bol napr. horár, alebo by si mal horskú chatu a chcel by si pracovný MB G tak si taký skrátka kúpiť nevieš. :-!
Avatar - 4hill
19. 3. 2012 10:43
Re: Bod G
Drahej ale dobrej..Osobně bych dal přednost Defenderu který je takřka o půl milionu levnější..
Avatar - T613
19. 3. 2012 10:55
Re: Bod G
tož já nepopírám, že je drahý (až moc), ale prostě v nabídce je :-)
Avatar - Hotwire
19. 3. 2012 12:07
Re: Bod G
odpoved je jednoducha, v arabskych krajinach sa to takto predava vyborne ;-)
Avatar - Flash666
19. 3. 2012 15:15
Re: Bod G
omg dyt se delaj 2 verze: luxusni a ta druha znacena jako profesional je tereni ! nez zacnes neco mlejt tak si to over ;)
19. 3. 2012 10:37
Gčko je nádhernej vagon. Poslední dobou ho vedle něj parkuju denodenně, má ho kolega v práci, v krátké třídveřové variantě a s osmiválcem, parádní kus :yes:
Rozbalit vlákno
0
19. 3. 2012 10:38
Otras...
Sorry ale tak skarede auto to je ako za trest. To keby som dostal aj zadarmo, prva vec co by som spravil by bolo ze by som ho predal. Uz Duster ma 10x krasji dizajn.. Sakra ako mohol niekto nieco take hnusne ako Mercedes G urobit... Nepoznam skaredsie auto.
Rozbalit vlákno
8
19. 3. 2012 11:10
Re: Otras...
Ako mozes vobec v jednom prispevku spomenut to nestastie, Duster a G triedu ? :no:
Ak sa ti paci Duster, ok. Kup si ho. Ale nepis tu prosim taketo pokryvene subjektivne balasty. Predavat G nikdy nebudes, zadarmo ti ho nikto neda 8-s
19. 3. 2012 14:46
Re: Otras...
subjektivne? Kazdeho nazor je subjektivny. Potrebujes vysvetlit vyznam toho slova? Proste to auto vyzera otrasne. Rover ma auta co vydrzia v terene viac a nevyprdli sa na dizajn uplne ako to urobil mercedes pri G. Duster povazujem za najskaredsie SUV, ale stale 10x krajsie ako mercedes G.
Avatar - eLzyx
19. 3. 2012 23:52
Re: Otras...
chápeš to špatně - právě, že MB G má tak dokonalý design (stejně jako třeba Porsche 911), že jej není potřeba tak často měnit. Dávej bacha, jak za dva roky budou Dusteru dělat facelift, protože sami vidí, že se to nepovedlo. A RR Evoque? Módní masírka, která zastará stejně rychle jako každá módní věc.
;-)
19. 3. 2012 11:10
Re: Otras...
Ako mozes vobec v jednom prispevku spomenut to nestastie, Duster a G triedu ? :no:
Ak sa ti paci Duster, ok. Kup si ho. Ale nepis tu prosim taketo pokryvene subjektivne balasty. Predavat G nikdy nebudes, zadarmo ti ho nikto neda 8-s
Avatar - Bristol
19. 3. 2012 13:12
Re: Otras...
trochu magor jsi ne? asi ti nedošlo kam byl mercedes G původně mířen...napovím...na parkoviště před casina v las vegas se dostal až v posledních deseti letech ;-)
19. 3. 2012 14:47
Re: Otras...
Mas xy offroadov, co dokazu to co toto auto a vyzeraju uplne inac. Jasne ale tie nemaju znacku mercedes, takze sa nerataju...
Avatar - PlumJelinek
19. 3. 2012 18:50
Re: Otras...
Ruku na srdce, majitelé současné luxusní G-Klasse (podotýkám, že se stále vyrábí klasická "pracovní") si velmi pravděpodobně nebudou toto auto pořizovat na zdolávání teréních rekordů, takže jestli je to průměrný, nebo nadprůměrně zdatný off-road je vzhledem k cílové skupině skupině asi méně podstatné. Je to prostě především módní doplněk a známka prestiže. Jasně, můžeš si koupit Pajero, nebo třeba levnou Ladu Nivu, se kterou si nejspíš v terénu dovolíš víc (už jen z důvodu, že se nebudeš bát poškrábat si 21" leštěná kola), ale G-Klasse ti mimo tradice, nezaměnitelného designu a obrovských koulí nabídne i něco víc, než třeba X5, Touareg nebo Audi Q7, je to zkrátka auto, které zraje s věkem jako kvalitní víno, ale stejně jako to víno neocení kdejaký pivař, G-Klasse není určen pro lidi, kteří by snad měli jen odvahu porovnávat tenhle šperk s něčím, jako je Kia nebo Dacia. Mimochodem Géčko je designová dokonalost, úplná pastva pro oči a má charisma, kterého dosahuje jen pramálo aut.
19. 3. 2012 12:26
Gelandenwagen
Když vidím tento "poslední ofroad" vybavený klimatizací, palubku obšitou kůží jemnou jako dětské pozadí nějak se mi vytrácí to proč byl gelandenwagen stvořen. A k tomu AMG: Mercedes to začíná prasit jak BMW s naftovým M. a X5,X6M.(ale ty se aspoň netváří že jsou terénní) Nějak mi tu chybí pořádný jednoduchý stroj do Afriky na expedici, tzn. co nejjednodušší motor a elektrika které nevadí že jí celou utopím ve vodě nebo bahně a dokážu cokoliv opravit kladivem uprostřed divočiny :-). Na druhou stranu G se prodává za brutální sumu peněz a ta výbava tomu hold začíná odpovídat. :no: Takový G za 1 000 000 Kč v základu na expedici :yes:
Rozbalit vlákno
6
19. 3. 2012 12:33
Re: Gelandenwagen
Ještě aby tam dal Mercedes při faceliftu COMAND Online s facebookem a bude to :no: :no: :no:
Avatar - CHerokee
19. 3. 2012 12:48
Re: Gelandenwagen
Nechybí, G se dělá v různých provedeních. Je neuvěřitelné, jak dluho jeto auto populární. Nikdy jsem v něm nejel, ale bude asi velmi kvalitní a ve své třídě těžko k poražení.
19. 3. 2012 12:59
Re: Gelandenwagen
Bohužel chybí, na de. stránkách mercedesu, v ceníku: nejlevnější varianta G350 BlueTec za 83 645 EUR tzn.: ca 2mil.Kč, a v základní výbavě, samostmavovací zrcátka, 7g tronic automat, comand APS, USB vstup, bixenony, 2zonová klimatizace, dešťový senzor, paket zrcátek, automaticá dálková světla, start stop, multifunkční volant, .... bohužel staré dobré pracovní G už dávno není :-(
Avatar - Bristol
19. 3. 2012 13:17
Re: Gelandenwagen
pokud vím existuje aj užitková verze...je v ceníku pod kodem G461..stačí se pořádně podívat
19. 3. 2012 13:40
Re: Gelandenwagen
Máš i nemáš pravdu, na CZ stránkách jsem našel G461 3dveř. před faceliftem (ještě 5kvalt) s možností dovybavení na prac verzi. za 1,5mil. Bohužel v cenících tato fl. verze zatím není :-)
19. 3. 2012 12:56
Re: Gelandenwagen
Do divočiny jsou stejně ve světě standardem Landcruisery a Defendery.
Avatar - Bristol
19. 3. 2012 13:10
auto pro pozéry
stále je to slavný a skvělý stroj...ale postupem času se zjevně mění cílová skupina zákzaníků a podle toho aj dostupné verze...G s 20 kolama a chromem kam se podíváš sice vypadá efektně...ale v terénu nebude o nic moc schopnější než takový land cruiser...to že je to auto pro rusáky, arabáče a americky rappery je si myslím už všem jasné...těžko si ho za 5.4 mega koupí farmář aby s tím tahal ***cuc...taky trochu nesmysl cpát do konkurente LR defender 612 koní...ale co když se to prodává tak má na trhu místo i taková šílenost
Rozbalit vlákno
4
19. 3. 2012 14:33
Re: auto pro pozéry
Tak bacha, keď pôjdš cez Blavu a cestu ti skríži čierne G s tmavými sklami. Je ich tu viac ako dosť a ťahať sa s nimi za prsty sa neodporúča...
19. 3. 2012 14:38
Re: auto pro pozéry
Kdyby za prsty... hlavně je netahej za prsy, to už mafiáni nemaj vůbec rádi >:-[]
19. 3. 2012 14:52
Re: auto pro pozéry
Klaudius, to je minulost. V poslednej policajnej akcii tej s vrtulnikmi atd posadili komplet G-ckovu bandu do lochu... Ale s kym sa ma vyznam tahat za prsty v state kde Policia je len nalepka? Mesiac dozadu idem po kruhaci, oktavka predo mnou mala koliznu situaciu kde jej Mercedes C z bocnej cesty nedal prednost. K havarii nedoslo, ale z auta vybehlo nabuchane 200 kilove hovado a hned vytiahlo kver jak z halivuudu a vybehol pred oktavku a mieril nim na majitela. Tu si kazdy robi co chce. Nemusi na to byt ani mafia.
19. 3. 2012 19:11
Re: auto pro pozéry
U nas v meste chodil jeden zrejme na tej AMG verzii, so sirokymi gumami jak F1...schvalne chodil po meste 20-30max a vsetkych za sebou brzdil az boli kolony...a ked ho niekto chcel predbehnut, tak pridal a nemal nikto sancu...proste to auto si kupia len ***i...včetne tej ruskej a arabskej žbrndy :no: :-)
19. 3. 2012 19:21
Naprostá Off Road Klasika...
... k tomu není co dodat. Bohužel jak píšete mnozí výše, si ho oblíbili také lidé, kteří si myslí, že jsou něco víc než my ostatní a tak se i na silnicích chovají, jako prasata... :no:

Škoda, že tahle ikona má takovou nálepku, protože je to spolu s Defenderem poslední nefalšovaný off road na našich silnicích a je dobře, že se moc nemění. Jen si za tu "vyjímečnost" nechá až moc zaplatit i G461 je nad 1,5 mega... ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - VDC
19. 3. 2012 21:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
19. 3. 2012 21:41
vdaka bohu za Wranglera
je to jeden z poslednych titanov, pretoze evidentne Gcko sa bude uberat smerom k blondatym pipinam a borcom co nosia o 4 cisla vacsie gate. Ale preco nie. Sice mi unika mat viac ako 300 koni v takjeto tehle, kde podvozok moze AMG ladit ako chce a stale to bude mat jazdne vlastnosti lietadlovej lode. Kupcov si to vsak zrejme najde, takze niet dovod preco to nevyrabat
Rozbalit vlákno
1
Avatar - DRBNUTY
20. 3. 2012 00:29
Re: vdaka bohu za Wranglera
Mat viacej ako 300 koni v takejto tehle je nutnost, aby to ako tak islo a dal sa s tym aj tahat prives, alebo aby to rozpohybovalo pancierove verzie :-!
Avatar - Kolouš
20. 3. 2012 00:03
auto nemuze za hovado co jezdi v nem
arabaci a rusaci. jednadvacitky, zlaty cingrlatka a pitoma hudba hm. jo. Ale uz se tu nikdo nezminuje o desetitisicich kusech co jezdi v armadach ruznych statu. Nikdo se nezminil o tisicich kusech co jezdi v dolech. Dokonce i v cechach jezdi v povrchovych dolech a u energetiku.
Skoro vsichni tu placaj pindy o tom, ze uz si dneska ryzi offroad s hvezdou nekoupis. Opak je pravdou. dnes mas prave mnohem vic na vyber a narozdil od minulych let nemusis byt armada. Proste prijdes, nakonfigurujes si auto a do dvou mesicu jezdis. Zesileny ram, dvojita palubni sit, spunty na vypusteni bahna z interieru...
A proc mercedes dela gecka v AMG? protoze takovej model vygeneruje takovou marzi jako nekolik Ecek dohromady. A taky proto, ze v arabii, v rusku atd jim lidi urvou ruce. Jinej kraj, jinej mrav a vkus. Tak ci onak, mercedes tam timto posiluje svoji image. Stejne tak jako v nemecku usedlym a nevtiravym designem S klasse. Proste kazda zeme si zada sve. To ze nevyspela ceska a vseobecne vychodni povaha si svoje auta krasli na "vychodni" zpusob a mysli si, ze je to v techto koncinach artefakt hodny obdivu je bohuzel fakt. Gecko si ale Vase tvrzeni ze jde o auto pro pozery rozhodne nezaslouzi.
Mam rad toyoty s atmosferickym dieselem, nebo treba defendery (ty vetsinou ridi fajn lidi), ale Gecko je Gecko :-)
Rozbalit vlákno
0