Nespolehlivost baterií moderních aut: Jak je to ve skutečnosti s jejich výdrží?
17
/
18
Prohlédnout znovu
Nespolehlivost baterií moderních aut: Jak je to ve skutečnosti s jejich výdrží?
Nespolehlivost baterií moderních aut: Jak je to ve skutečnosti s jejich výdrží?
|
acz
Krystaly síranu olovnatého začnou růst, jakmile napětí baterie klesne pod 12,5 V. Zaprvé zvyšují samovybíjecí proud, protože propichují izolaci a vedou mezi kladnými a zápornými deskami. Zadruhé omezují aktivní povrch desek, neboť se už neúčastní chemický
|
acz
Dobíjení baterie při jízdě klasického automobilu a Dobíjení baterie při jízdě moderního automobilu
|
acz
Nabíječky s vlastním rozumem
|
acz
Inteligentní švédskou nabíječku CTEC s maximálním proudem 5A (konkrétně model MXS 5.0) koupíte do 2118 Kč. Vyobrazený 10A model CTEK MXS 10A vhodný pro větší autobaterie je za 4139 Kč.
|
acz
Kdo nechce pro každé nabíjení chodit pod kapotu, může si namontovat konektor a vystrčit jej třeba u stěračů. Perfektně utěsněný CTEK Comfort Indikator Eylet má i trojici diod – když bliká zelená, má vaše baterie nad 12,5 V.
|
acz
Kdo nechce pro každé nabíjení chodit pod kapotu, může si namontovat konektor a vystrčit jej třeba u stěračů. Perfektně utěsněný CTEK Comfort Indikator Eylet má i trojici diod – když bliká zelená, má vaše baterie nad 12,5 V.
|
acz
Jak je na tom moje baterka?
|
acz
Technik Daniel Prokeš baterku nejen proměřil, ale i fyzicky rozřízl a prozkoumal.
|
acz
Že baterka není v dobré kondici, nám auto hlásilo zprávami o vysoké spotřebě energie – byť jsme měli všechny velké spotřebiče vypnuté.
|
acz
Že baterka není v dobré kondici, nám auto hlásilo zprávami o vysoké spotřebě energie – byť jsme měli všechny velké spotřebiče vypnuté.
|
acz
Nové desky snesou až deset ohybů. Ty z naší baterie byly těžkým životem tak zkřehlé, že praskaly po jednom až dvou
|
acz
Vypadávání houbovitého olova z kladné elektrody je jedním ze znaků provozem unavené baterie. Náš rapid se stop-startem za devět měsíců opotřeboval baterku tak jako normální auto za pět let.
|
acz
Nabíječky s vlastním rozumem
|
acz
Nabíječky s vlastním rozumem
|
acz
Nabíječky s vlastním rozumem
|
acz
Nabíječky s vlastním rozumem
|
acz
Nabíječky s vlastním rozumem
|
acz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil