Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Neúspěšní pokračovatelé: Auta, která byla horší než jejich předchůdci

Ne vždy se automobilkám podaří nahradit úspěšný model. Dnes, kdy se musí podvolit přísným bezpečnostním i emisním regulím, je to obzvláště patrné, ale bylo tomu tak i v nedávné minulosti...
Zpět na článek
17. 9. 2016 10:26
17. 9. 2016 10:58
17. 9. 2016 10:44
neregistrovaný "SR20"
17. 9. 2016 11:56
17. 9. 2016 12:32
neregistrovaný "SR20"
17. 9. 2016 12:46
17. 9. 2016 21:18
17. 9. 2016 10:56
17. 9. 2016 11:26
17. 9. 2016 11:35
17. 9. 2016 13:03
17. 9. 2016 13:51
18. 9. 2016 09:27
Avatar - Ada je zase tady
17. 9. 2016 10:15
Horší, než předchůdci?
To je dnes snad už víceméně pravidlo. :no:

Já bych chtěl mít možnost koupit stejné nové auto jako před 10 - 15 lety.
Rozbalit vlákno
3
17. 9. 2016 13:33
Re: Horší, než předchůdci?
Ta auta dnes nejsou v absolutních číslech horší, ale je z nich mnohdy cítit větší šizenost.
Avatar - pumpkin
17. 9. 2016 16:28
Re: Horší, než předchůdci?
Čo si kupoval pred 15 rokmi? R19? >:D
Avatar - Ada je zase tady
17. 9. 2016 23:42
Re: Horší, než předchůdci?
25 >:-[] a jsou to pořád stejné sr*gory, drahá tekvica >:-[]
17. 9. 2016 10:26
lancer
Tak nerozumím tomu popisku u EVO VII - sedmička se stala legendou-kultovkou a je brána jko nejlepší EVO ze všech evolucí!
Rozbalit vlákno
2
17. 9. 2016 10:58
Re: lancer
Asi tak. Evo by zasloužilo na seznam taky, ale s číslovkou X. Tedy generací, která to auto zabila.
17. 9. 2016 13:23
Re: lancer
Vzal jsi mi to z klávesnice. :-)
neregistrovaný "SR20"
17. 9. 2016 10:44
Doplnim
Doplnim zoznam o poslednu Primeru.
Nie je to vyslovene zlé auto, ale pokusy s budíkmi v strede palubnej dosky a odklon od športovosti dorazila nižšia spoľahlivosť.
Rozbalit vlákno
4
17. 9. 2016 11:56
Re: Doplnim
Suhlas, ale podla mna jazdne bola horsia uz aj p11 v porovnani s p10. Vlastne p11 bolo v case, kedy Nissan vstupil do aliancie s renaultom a zacalo as setrit. Napr. p10 multi link, p11 uz nie, alebo aj taka drobnost ako tesnenia na dverach.
neregistrovaný "SR20"
17. 9. 2016 12:32
Re: Doplnim
Trochu poopravím. P11 vyvijal Nissan pred vstupom do aliancie v polovoci 90 rokov a nissaňácky multilink vzadu ma ;).P10 má vzadu nezávislé nápravy. P11-144 (facelift) bol už v aliančných časoch ale ešte stále v réžii Nissanu, avšak bolo vidno tlak na ceny.
17. 9. 2016 12:46
Re: Doplnim
Dakujem za doplnenie. Mal som p10 a keby mi nezhnila pod rukami necham si ju doteraz. Paradna kara.
17. 9. 2016 21:18
Re: Doplnim
Vieš, ľudia začnú riešiť hrdzu až vtedy, keď je vidieť. A to je už neskoro.
P.S. Vieš, prečo ešte jazdia staré škodovky? Lebo majitelia včas použili kombináciu Tlumex/Resistin. ;-)
17. 9. 2016 10:56
Good days gone
Zlatý věk automobilismu se spalovacím motorem se pro mě datuje kolem roku 1990. V této době vznikala auta, která podle mě už nikdy nikdo nevyrobí. BMW 3 E30, subaru impreza, Honda CRX/civic , Honda legend, mercedes W124, Audi A6 C4 quattro, VW T4, Volvo 850 a takhle bych mohl pokračovat ještě hodně dlouho.

Tudíž jak píše nahoře áda, žádné další generace těchto aut už stín nepřekročí. Nyní sledujeme labutí píseň spalovacích aut. Poslední generace vozů před přechodem na nové druhy pohonu. A raketově stoupající cena aut právě z těchto let je toho důkazem.
Rozbalit vlákno
18
17. 9. 2016 11:59
Re: Good days gone
Co as BMW tyka, ja by som este siel do e36, e46. Taka 330 ;-)
17. 9. 2016 12:08
Re: Good days gone
To máš pravdu e46ka byla kvalitní auto, ale i tak pro mě zůstává nejlepším autem z BMW portfolia na denní ježdění 320i e30.

e36ku bych naopak s klidem šoupnul do seznamu v článku. To byla jasně horší generace, která nepřinesla nic nového. Což se taky odráží v cenách aut.
Krásná e30 v dobrém stavu stojí nesmysl. e46ky ( zejména coupe 330 v M paketu ) už taky letí nahoru. Myslím, že dobrý čas pro koupě takového auta.
e36 potom jsou až na opravdu výjmečné M3 kousky apod. s cenou na dně.
17. 9. 2016 12:37
Re: Good days gone
Je to asi vec nazoru. Mam osobnu skusenost s e30 318 (rocnik 1986). Silna stranka bola spolahlivost a exterier. Interier mi pripadal proste stary. Jazdne bola fajn stabilita a spatna vazba od volantu. Zrychlenim to nestacilo na feldu 1,6 (ani v pevnom starte, ani v pruznosti). E36 som jazdil 328 v plnej vybave. A ver mi oproti e30 to bol posun po vsetkych strankach. Povest e36 zabija fakt, ze hniju fakt rychlo a spolahlivost nie je dobra, ale udrzovane jazdia dobre. E46 je paradne auto. Odjazdene mam vsetky motorizacie. Ma jedinu nevyhodu. Ak sa bavime o benzinovych motoroch, tak jedina dostojna verzia je 330 :-) . Ostatne proti nej idu ako so zatiahnutou rucnou, hlavne v nizkych otackach. A suhlasim s Tebou, ze 330 v coupe je auto, ktore by son chcel mat v garazi.
17. 9. 2016 13:22
Re: Good days gone
Tak ono e30 je auto z 82 roku. To je třeba si uvědomit.
318i je bohužel jen čtyřválec a ty rozhodně nejsou to co z BMW udělalo kult. Navíc se dodával hlavně v nižších výbavových stupních.

Zábava začíná s šesti válci. A věř že v lepší výbavě a hlavně s anatomickými sedačkami, to auto získává jiný rozměr.
Na odezvu od řízení ... no podle mě je e30 jedno z nejčitelnějších aut vůbec. :-)
Avatar - Enthusiastic.driver
17. 9. 2016 22:18
Re: Good days gone
E36 s cenou na dně? Jsi hodně dlouho nekoukal do inzerce, co? :-) A nepřinesla nic nového? Kromě nových prvků výbavy například víceprvkovou zadní nápravu, vanos...
18. 9. 2016 20:45
Re: Good days gone
Na zadní nápravu jsem zapoměl, což je podle mě dost málo. Vanos není přínos konkrétního modelu a prvky výbavy jsou dost logické vzhledem k technologickému pokroku, navíc s tím i souvisí ten víceprvek.

E36 s cenou nešla nahoru. Teda alespoň podle zahraničních katalogů.
Ceny na bazoši nelze moc brát v potaz, protože česko je spekulantů ráj. A slovíčko youngtimer je nyní magické zaříkavadlo bazarníků, kteří prodávají zbastlený křápy za nesmysl se slovy ,, jestli chcete zajeďte si do německa a pod 15 000 euro takový neseženete ! ,, .... ( auto co prodávají je btw. dovoz německo )
17. 9. 2016 12:07
Re: Good days gone
Ještě bych doplnil tvou předposlední větu - před přechodem na nové druhy pohonu a autonomní řízení. Nedávno jsem četl článek o investicích do "bez řidičských aut" a jsou tak enormní, že prostě není možné, aby se výsledky nedostavily.
17. 9. 2016 12:10
Re: Good days gone
Nepsal jsem to, abych to nepřivolal :-) Ale určitě máš pravdu.
Myslím, že je to zatím v podobné fázi jako elektromobily před 15 - 20 lety. Začátek investic a hledání cest. S tím, že do 10 let tu budeme mít použitelné autonomní vozidlo.
17. 9. 2016 17:04
Re: Good days gone
a nebo se za 10 let podobnym prispevkum budeme smat :-) 10 let zpet - rok 2006. Vzpominas? Zmenilo se neco zasadne? Nemyslim dilci uspechy vedy. Myslim ze ne. A za 10 let toho nebude moc jineho. Vezmi si, jak dlouho bude jen trvat, nez se takova technologie dostane do bezneho vozoveho parku, ne vykladnich skrinich technologii za miliony.. A hlavne : jestli neco lidem nikdy neslo, bylo to predpovidani budoucnosti. Je temer 100% jistota, ze budouvnost bude vypadat jinak nez jak si ji dnes malujeme - paradigmatem dnesni doby. Elektromobily jsou za dvermi, ropa dochazi, utlum spalovacich motoru.. revolice za dvermi.. to slychame uz spousty let.. ale s realitou to nema nic spolecneho. U autonomnich vozidel vidim problem treba v etickych ohledech. Ktere s narustajici automatizaci budou hrat cim dal vetsi slovo. No a koneckoncu jak je videt, Evropa a zapadni svet obecne zije v jakeai bubline odtrzene od zbytku sveta. Je dost mozne, ze v nasledujicich dekadach budeme resit uplne jine problemy. Ruzni lide meli ruzne vize v kazde dobe. Nekterym vysly. Myslim ze ale jen nahodou.. stejne jako nekdo vyhraje miliardu ve sportce.. Vize mnoha ostatnich, naproste vetsiny, upadly v zapomeni. Stejne jako spousty vynalezu, ktere "meli budoucnost" a v kratke dobe meli zmenit svet. Ani dnesni doba neni jina a nijdy nebude. Nechci byt skepticky, jen kriticky v moc pripocarem a naivnim malovani budoucnosti. Ja se klidne vsadim, ze za deset let bude struktura vozoveho parku velmi podobna te dnes a ani elektromobily. ani autononomni vozidla.. nebudou vic nez vykrik techniky, jako dnes. Mozna se prosadi casem.. mozna je to slepa ulicka. Stejne jako globalizace a mnoho dalsich fenomenu.. vse ma sve limity a hranice.. a neco se. skoro prekvapive. vraci vice k puvodnim korenum nez k fantasknim predstavam lidi s bujnou fantazii..
17. 9. 2016 18:10
Re: Good days gone
No já ti to řeknu jinak. Před deseti lety jsme o hybridech skoro neslyšeli.
V USA a třeba severských zemí nyní velmi časté auto -tipuju, že třeba v norsku to bude více jak 1/3. V česku je už nissan leaf a nebo tesla taky poměrně běžná. Při cestách po evropě často na benzínkách nacházím rychlonabíječky tesly.

A co teprve hybridy. před cca. 20 lety se začala prodávat s velkým posměchem toyota prius. Dnes běžné auto, kterých jezdí tisíce.

Výzkum a vývoj nezastavíš. Takový text jako jsi napsal nyní ty psal jistě už někdo v každém století. Lidé co věří v nějakou věc a snaží se ji prosadit, pak mění svět. Třeba jako musk s teslou. U nás ve firmě ji například dotáhl finanční ředitel, za měsíc už ji měl i generální. apod. Dá li bůh budu v tesle jezdit i já třeba za 10 let. Zezačátku jsem to nechápal a odsuzoval, ale po tom co jsem to vyzkoušel na vlastní kůži. A hlavně si to spočítal. To je něco absolutně z jiného světa. Technologie budoucnosti.
17. 9. 2016 18:38
Re: Good days gone
Tesla, Musk a rozsireni elektromobilu v zemich s velkym zvyhodnovanim elektromobilu bych nedaval do kontextu s pokrokem ale neverim, ze nevis, jak se veci maji. Splaskne podpora a Tesel bude polovina. A tech par v CR to nezachrani. Resp. splaskne podpora a Tesla je hned v insolvenci. Zrovna Tesla je, zda se, hlavne velka marketingova bublina.

Pokrok nezastavis, problem je, ze neznas cesticky, kterymi se vyda. A to, ze elektromobilyjsou slepou cestou.. se mi zatim nezda vyvracene. Spalovaci motory se furt vyviji.. a to jsou zatizene nesmyslnou byrokracii a ekonesmysly. Jaky by byl jejich vyvoj bez tohoto sesnerovani? A kdo rika, ze nedojde ke zmene. Jaky je skutecny prinos hybridu krome mestskych poposkadovadel? Temer zadny.. nebyt jen na papire nesmyslnych cisel produkce co2 a no..
17. 9. 2016 19:31
Re: Good days gone
No řeknu ti to takhle. Ta tesla, kterou jsem jel.
jezdí za 84kč/100km a nebo taky 0kč/100km - podle toho kde se nabíjí, majitel má na domě solární panely s akumulátory.
auto na CNG jezdí když dobře za 100 kč/100km ... jenže s 1/4 výkonem.
Servis tesly a elektromobilů obecně prakticky neexistuje, protože není třeba. Tedy až na standartní provozní díly a podvozkové součásti.

Ekologičnost je nepopiratelná.
Nemůžeš brát jenom benzín, ale například oleje. Přepravu benzínu, jeho rafinaci, ropné tankery, skladování, výfukové plyny. Je toho hrozně moc.

elektřina se dá vyrábět čistě, přepravuje se kabelem.

V současné době můžeš mít dům a auto a obojí může fungovat zadarmo bez jakékoliv negativní stopy na své okolí. A to je budoucnost. Všechny značky se nyní vydávají směrem na elektřinu/hybridy. Všechny ...
Avatar - Machýrek
17. 9. 2016 20:04
Re: Good days gone
Ano postupne vydavaji. Ale kde jsou cilova odbytiste? Zemekoule neni jen ta civilizace, ve ktere zijes. I za 20 let se budou miliardy lidi prepravovat v autech se spalovacima motorama, protoze kvuli tomu, ze v Norsku budou v ty dobe asi vsichni jezdit v elektroautech, oni pesky jezdit nebudou.
Avatar - rokyta.p
17. 9. 2016 20:28
Re: Good days gone
Jo Twingo 2 je proti tomu prvnímu hrozný propadák, jsem byl úplně v šoku jak to přišlo na trh, zda si dělají srandu nebo to může vůbec někdo myslet vážně.

w210 ale jezdí dobře, to je výborně ovladatelné, prostorné, pohodlné. Proti w124 pokrok o 2 generace. Problém byl jen plechy, dodavatel z Číny měl tu samou specifikaci ale za míň tak to vzali a akorát jak se ukázalo to nebylo to samé. Mít to normální abnormálně nehnijící kastli, tak to nebylo špatné auto.

T5 asi souhlas, kamarád s tím jel do Norska na ryby a ukroutila se mu náprava (!). Tak si na rychlo koupil jako nouzovku ojeté Ducato a má ho dodnes.

Kacířská otázka, zda tam nedát i Octaviu 3. Jízdní vlastnosti v extrému asi lepší (konečně), ale člověk si v tom připadá jak ve foliovníku na rajčata a ne v autě. Uvidíme jak budou vypadat kousky s 500-700 tkm, možná překvapí, možná ne.

Otázka zda Xara je takový pokrok oproti ZX ?

Focus III oproti II, no no když pominu unylý design 2 tak nevím nevím nakolik je to lepší.

Současná Sportage 2016 oproti např 2013, no no taky o přínosu pochybuju.
17. 9. 2016 21:18
Re: Good days gone
Snad ti musí být jasné, že nejnovější technologie jsou dostupné jenom v civilizovaném světě. Vždycky to tak je. Armáda, bohatí a výstřední, střední třída .... dlouho nic a potom všichni ostatní.
Avatar - MGRR
17. 9. 2016 22:00
Re: Good days gone
Vy jste jen fanda, teoretický neználek, ideolog.

Měl bych Vás seznámit s mám kamarádem, který Teslu měl a dobrovolně nemá... jeden z nejdražších servisních zážitků.

To auto může stát až tisíce eur ročně, od brzd, přes pneumatiky, trapná stahovačka okna stála kolem tisícovky euro. "je to dražší než Ferrari", slova kamaráda.
Navíc jednou za čas odtahovka... nedojede to, nabít to nejde, na tankstelle (benzince) Vás vyhodí...
Re: Good days gone
Na Teslu sa vyrábajú nejaké zvlášť nekvalitné pneumatiky, ktoré predčasne odchádzajú? A jak dlho tú Teslu mal, keď opravu bŕzd a sťahovačku okna musel platiť zo svojho?
Kamarát mal, a bolo to zlé... Typické kecy neználka ideológa. ;-)
18. 9. 2016 07:44
Re: Good days gone
Jenze - cena benzinu / nafty je zatizena obrovskou spotrtebni dani. Normalne by mel litr stat 10 - 15 korun. A v ten okamzik zadny elektromobily ekonomicky nevychazi ani nahodou.

Elektrina - teprvze rozvoj smart gridu zlepsi ekologickou bilanci elektriny a to jsou dalsi ohromne investice.

A obecne - dnes motoriste a vlastne vsichni obyvatele dotuji tech par ekopomatencu s elektromobily.
17. 9. 2016 11:26
Ještě
Jimny. Do Samuraje má daleko jako prase do nebe.
Rozbalit vlákno
2
17. 9. 2016 11:35
Re: Ještě
No ale pořád je to hodně schopné auto, které je navíc praktičtější a odolnější + výborná cena. Jen filozofie se změnila.
17. 9. 2016 13:03
Re: Ještě
jj, i přes to všechno je Jimny dobré auto.
Avatar - Ja Prvni 123
17. 9. 2016 11:56
Obdivuji odvahu s T5....
ale chybí mi tam Golf... tuším od páté generace, Passat od šesté... Oktávka... atd.

Snad jen Fabia měla "depresi", ale teď už mi zas připadá lepší, než ta předposlední.
;-)

A ano, bohužel sem patří i Lancia Delta II.
:-(
Rozbalit vlákno
6
17. 9. 2016 13:31
Re: Obdivuji odvahu s T5....
Vždyť on to autor zmiňuje v samotném úvodu, že se tohle děje čím dál častěji. Za takových 10-15 let se možná budeme modlit, aby následovník alespoň nebyl o moc horší než předchůdce. Čest výjimkám.
Avatar - Dzakobo
17. 9. 2016 16:24
Re: Obdivuji odvahu s T5....
Fajn článek, F355 od 348 výkonově odskočilo zejména díky pětiventilové technice, ta 348 je na poměry Ferrari nezajímavé auto.

Co si dovolím doplnit a uvést na pravou míru, je T5. Otec má jednu v práci, ještě před FL (r. v. 2008) v 1,9TDI PD 105k (v reálu tuším 110 a víc) a auto nemá ani 100tkm. Na T5 je vidět robustnost a kvalita zpracování. Tenhle konkrétní kus až se bude vyřazovat, tak po něm skočí nějaký řemeslník a udělá super koupi. Ono se na tom autě nemá až tak moc co pokazit, takže může jezdit ještě 20 - 30 let.
17. 9. 2016 18:15
Re: Obdivuji odvahu s T5....
Ahoj První,

s tou deltu zase oceňuji tvého pamatováka...:0). Bohužel o VW toho moc nevíš, zhoršení bylo možné pozorovat Passata právě z 5. na 6. generaci, od té doby se plynule zlepšuje a dnešní generace je nejlepší Passat ever ( jakkoliv ta 6. byla fakt des). U Golfu je kontinuální zlepšovaní pravidlem.

Hodně stěstí s Alfou přeji
Avatar - Ja Prvni 123
18. 9. 2016 10:44
Re: Obdivuji odvahu s T5....
No vždyť to tak píšu - od šesté ve smyslu šestá je o hodně horší, ne pátá... případně pět a půltá... nebo 5,75? Nebo jak to Němci dělají.
:-)

A jinak já mám Fiata. IXko... a jsem čím dál tím spokojenější. Atmosferická 1.6, stavěná i na spalování kokosového oleje, jede pěkně a má šanci vydržet víc, než záruční dobu.
Která je i tak u Fiata 5 let.
Bez příplatku.
;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
17. 9. 2016 22:23
Re: Obdivuji odvahu s T5....
Golf se zhoršuje? Imho s přehledem nejhorší třetí generace. Jako GTI pak třetí a čtvrtá. Současný Passat je skvělý, určitě co se týká jízdy nejlepší ze všech. Octavia se z podvině jezdícího vozejku s obrovským kufrem vyvinula ve vyvážěný kompakt s minimem chyb...
Avatar - iudex
19. 9. 2016 08:27
Re: Obdivuji odvahu s T5....
Skús bližšie rozpísať, čím bol Golf V horším oproti štvorke. Bol to prvý Golf s multilinkom, mal výrazne lepšie jazdné vlastnosti než predchodca, priestorovo bol snáď o triedu väčší a vo verzii GTI sa po dlhej dobe vrátil medzi špičku hothečov a vrátil znaku GTI trojkou a štvorkou zhumplované renomé.
17. 9. 2016 13:51
a kde je
oktavie 3?
Rozbalit vlákno
0
17. 9. 2016 15:28
STi je Levorg sedan?
Fakt? Mnooo tak to juuuu........
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
19. 9. 2016 08:21
Re: STi je Levorg sedan?
Tá formulácia je pomerne nešťastná, predpokladám ale, že autor chcel povedať asi to, že Imreza už neexistuje a jej nepriamym nástupcom je Levorg.
17. 9. 2016 15:33
Kde se najednou poděliy Škodovky?
Vždyť jinak je o nich zmínka i v článcích kde by je nikdo nečekal...
Ale máte štěstí že jdu kolem... ;-) Takže:
Octa III vs Octa II
Fabia II vs Fabia I
Rozbalit vlákno
6
17. 9. 2016 17:20
Re: Kde se najednou poděliy Škodovky?
Ještě doplním Octa II FL vs Octa II ;-)
Re: Kde se najednou poděliy Škodovky?
Ja by som ešte doplnil:
ACZ pod vedením Blesku vs pôvodné ACZ.
Avatar - iudex
19. 9. 2016 08:21
Re: Kde se najednou poděliy Škodovky?
>:-[] Aj keď vlastne 8-s
18. 9. 2016 14:19
Re: Kde se najednou poděliy Škodovky?
Škodovácké facelifty jsou kapitola sama pro sebe... ;-)
Avatar - nalimer
18. 9. 2016 16:41
Re: Kde se najednou poděliy Škodovky?
Rozhodne súhlasím. O3 vs. O2 je technologický posun dozadu.
Šetrenie na zadnej náprave, zvýšenie hluku v kabíne, dizajnovo bezcharakterný voz.
Avatar - iudex
19. 9. 2016 08:22
Re: Kde se najednou poděliy Škodovky?
Jj, tiež som tam hľadal Fabiu II a (ne)prekvapivo tam nie je. >:-[]
Avatar - Stejsn
17. 9. 2016 21:04
Peugeoty řady x07
Ty tu taky chybí. 206, 306 a 406 - skvělá auta, 207, 307 a 407 - zklamání.
Rozbalit vlákno
1
17. 9. 2016 21:25
Re: Peugeoty řady x07
P 206 - katastrofálna zadná náprava
17. 9. 2016 23:51
exemplární příklady
Za ssi největší mezigenerační sešup lze opravdu považovat poslední vydání Scoripia (klaun) a snad ještě více poslední generaci Primery. Idiocie její poslední proměny mě dodnes nepřestává udivovat a o mnoho lepší to není ani v případě generačního vývoje Seatu Toledo...(tedy kromě současné generace). Čistě po designové stránce byl mimořádný průšvih facelift Octavie II a Punta II, mezigenerační změna designu se hodně nepovedla také v případě Fiatu Stilo (zejména 5dv. verze)... :-!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ja Prvni 123
18. 9. 2016 10:47
Re: exemplární příklady
Tady asi nesouhlasím.
"Klaun" byl výborný auto... jediný, co ho zabilo byl design.
Vnímám to jako první ukázku toho, že lidi jako živočišnej druh blbnou a kupují draho věci, co nefungují správně, jsou zbytečně drahý, ale dobře vypadají... případně o nich dobře píšou v novinách.
:-(
Avatar - nalimer
18. 9. 2016 16:46
Re: exemplární příklady
Tento článok nie je o dizajnovom prešlape ale o technologickom. A ty strielaš vedľa.
O2 po FL bola najlepšie technologicky zvládnutá Octavia. Rovnako mi povedz, koho nahrádzalo Stilo (Bravo Brava) ktorych kvalita bola mizerná.
Avatar - dokopy
18. 9. 2016 09:27
Yaris
Kúpil som novú Toyotu, hoci sa mi spočiatku zdala škaredá. Po všelijakých vývojových úletoch (napríklad kaplička uprostred) ju Japonci vypilovali ku konzervatívnej dokonalosti. Napríklad len atmosférický motor, dobrý prístup ku všetkému čo treba, dostatok priestoru, odkladacích miest, veľký volant, logické ovládacie prvky, mäkké plasty, cúvacia kamera...
Rozbalit vlákno
0