Technika od Renaultu je spíš výhoda, Renault je dnes jednou z nejspolehlivějších značek. To je fakt, který potvrzují všechny nové statistiky. Řeči ze záhrobí na tom nic nezmění.
Zaciatkom jula idu primaci technici a mechanici na skolenie do fabriky v Spanielsku. Podla suskandy by to mal byt viacmenej Megane next generation a la Nissan, co by mohla byt nakoniec dobra kombinacia.
Preco by to mala byt dobra kombinacia? Co ma Megane take skvele? Dizajn blasniveho holandskeho dizajnera, najvyspelejsiu zadnu napravu francuzskeho typu. Jedine tak 1.5/1.6dCi. Benziny nech si radsej Nissan da svoje.
Moje Tino r.v. 2002 vyrobené v Španielsku - Nissan tam vyrába mnoho rokov - nenesie žiaden znak odfláknutej práce - je to kus poctivého auta.... takže je úplne jedno kde sa auto vyrobí... Suzuki v Maďarsku je stále Suzuki, Honda z Anglicka je Honda a Nissan z Barcelony bude Nissan. Myslím že Nemci nemajú problém s VW z Bratislavy ani s Hyundaiom z ČR.
Co jsem tak slyšel, tak Hondy z Anglie jsou o trochu méně spolehlivé než ty z Japonska (např. Civic 6g 3D/4D z Japonska versus 5D z Anglie), podobně to bylo třeba s Nissanem, kdy spolehlivost Primer v sedanu (Japonsko) byla vyšší než u liftbacků (Evropa). Ale co je na tom pravdy...
vyzera to na sviezi vietor v kompaktnej triede! Almera alebo Pulsar, hlavne nech to ma dobre jazdne vlastnosti a kvalitne prevedenie. Nissan v poslednej dobe jednoznacne valcuje! :yes:
No nie som žiadny Golfista alebo VW fan,ale keď to má byť súper Golfa tak by to mali robiť aj v kombi verzii. Ale Almera kombi nikdy nebola,a ešte uvidíme čo bude hovoriť cenník. Uvidíme.
toto pojmenování jsem predikoval již někdy před autosalonem ve frankfurtu, kde jsem si myslel, že auto ukáží. jméno jsem uhodl, ale dobu představení jsem netrefil :-!
Pulsar je opravdu nádherné jméno, osobně doufám, že pokud už dávám jméno Pulsar, tak automobilka k tomu bude mít i nějaký hlubší důvod, nikoliv pouze výstražná světla :-)
Jinak bude mít asi hodně společného s Renaultem, jelikož "perfektně zpracovaný interiér" - to je oblast na kterou se má Renault nově zaměřit, poté co se zaměřil na kvalitu. Jen doufám, že nevymění perfektně zpracovaný interiér za kvalitu. Držím pěsti.
No, Nissan šetřil už dávno, na Primeře P11 to byla třeba plastová ložiska stěračů, která se pěkně vychrchlala a prd to stíralo, nemluvě o kraválu. Naštěstí nešetřil třeba na motoru, ten vydržel fakt hodně.
Tak to máš štěstí. Já si toho užil až až, z vraků P10 to už všichni rozebrali, druhovýroba žádná a ta plastová blbost v originálu stála 1600. Jinak jsem s tím autem byl velmi spokojen.
Tak důvodem, proč se to jmenuje Pulsar, může být to, že Almera/Sunny byly Pulsarem vždycky, jen u nás se tak nejmenovaly a nyní to konečně v Nissanu sjednotili :-)
Kde sa píše, že pri európskom trhu nepoužijú známe meno Almera? To že bude globálnym autom ešte neznamená že sa všade bude volať rovnako. Možno to tak naozaj bude, ale príde mi to ako predčasné tvrdenie.
protože je to spíše tiida druhé generace(byť se skvělou 1.6 dig-t) a nissan si chce pohlídat, aby to byl skutečný rival zavedených hatchbacků v evropě.proto i podle mě změna jména.